Bosch ook begonnen dankzij deze topic. Heerlijk noir sfeertje in LA. Ken de boeken verder niet. Nu pas bij seizoen 2. Had Legacy al in het vizier. Nog een paar seizoenen te gaan.
Heb White Lotus S03 afgekeken. Uiteindelijk liep het anders dan de openingshot (dat die zoon van Belinda dekking zoekt) deed vermoeden.
Heb White Lotus S03 afgekeken. Uiteindelijk liep het anders dan de openingshot (dat die zoon van Belinda dekking zoekt) deed vermoeden.
spoiler:
Al met al een teleurstellend S3.
Dacht nl. dat Greg tot drastische maatregelen had besloten. Vond die zoon wel knap irritant met zijn pitch. Achteraf had hij best dood gekund. Ik begon in mijn hoofd al een soort van tirade toen die jongen die ranzige blender begon te vullen met whey. Dat spul meurde ook toch? Laat staan dat je die blender zo laat staan (twee keer zelfs, de eerste keer had hij het gevuld en in de kast gestopt en na gebruik nog een keer op het aanrecht). De plottwist van de vader die werd doodgeschoten vond ik ook een beetje lauw gedaan. Hoe onstabiel kan je zijn over een vader die je nooit hebt gekend? Het ene moment heb je the monkey off your shoulder en het andere moment ben je zo getriggerd dat je iemand besluit dood te schieten. Zijn vriendin was voor mij wel de ster van de show met haar ongewone uitstraling (en karakteristiek Brits gebit).