17 jaar bij elke interactie te horen krijgen dat je laders moet teruggeven. Cruel
"This is why I have bedtime wine"nwnc schreef op maandag 26 mei 2025 @ 17:52:
[...]
17 jaar bij elke interactie te horen krijgen dat je laders moet teruggeven. Cruel
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Laatst begonnen aan Duster, kijkt tot nu toe prima weg en ook een paar keer goed gelachen.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
J.J. Abrams, Josh Holloway, Keith David en Greg Grunberg?
Daar zijn wel wat bekende namen uit de Abrams-stal voor afgestoft zeg.
Daar zijn wel wat bekende namen uit de Abrams-stal voor afgestoft zeg.
Dat zit wel Schnorr.
The Handmaid's Tale is afgelopen.
Op zich een goed einde en beter dan de standaard Marvel-finale, maar het voelt allemaal nog steeds een beetje kleinschalig en leeg aan
Nu wachten op The Testaments met Ann Dowd!
Op zich een goed einde en beter dan de standaard Marvel-finale, maar het voelt allemaal nog steeds een beetje kleinschalig en leeg aan

Dat zit wel Schnorr.
Beter alle commanders zelf met een AK47 neergemaaid of iets in die trant.Stukfruit schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:15:
spoiler:
Jammer dat die ene lieve commander er ook aan moest 
Ooit wel eens aan begonnen maar na 2 seizoenen had ik het wel bekeken. Wat een trage serieStukfruit schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:15:

Do { Ping } while ( LOL )
Ik kan je geen ongelijk geven. Als ze het bij drie seizoenen hadden gehouden dan was het volgens mij veel beter geweest.
Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Blessed be the fruit en zo.
Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Blessed be the fruit en zo.
Dat zit wel Schnorr.
Dept Q staat nu ook op Netflix. Over een "zee" met generieke criminele activiteiten die wordt afgehandeld. Maar het blijkt gebaseerd te zijn op een goed boek.
Ik weet nog even niet wat ik er van moet vinden, maar op IMDb zijn de eerste reviews positief dus tussendoor zet ik 'm toch maar op
Ik weet nog even niet wat ik er van moet vinden, maar op IMDb zijn de eerste reviews positief dus tussendoor zet ik 'm toch maar op
[ Voor 8% gewijzigd door Stukfruit op 01-06-2025 19:57 ]
Dat zit wel Schnorr.
Damic schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:08:
De eerste 6 minuten als een trailer zijn gedropt
[YouTube: Wednesday: Season 2 | First 6 Minutes | Netflix]
@Raven
"Now let's play dolls"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Het kwam mij al zo bekend voor. Heb de boeken gelezen vroegah.Stukfruit schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:35:
Dept Q staat nu ook op Netflix. Over een "zee" met generieke criminele activiteiten die wordt afgehandeld. Maar het blijkt gebaseerd te zijn op een goed boek.
Op Netflix stond er ook ooit de Scandinavische variant ervan. Ben even de naam kwijt, maar dat was wat luchtiger. Keek lekker weg, niet echt bijzonder. Waren twee afleveringen per zaak.
Dept Q houdt wel mijn interesse vast. Hou wel van dit soort humor in de dialogen. Ondanks dat het een misdaad serie is.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Volgens mij stond de Scandinavische serie op Amazon Prime. Het viel toen niet mee om alle afleveringen te vinden. Voorlopig bevalt deze Britse remake me wel.Sepp14 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 07:52:
[...]
Het kwam mij al zo bekend voor. Heb de boeken gelezen vroegah.
Op Netflix stond er ook ooit de Scandinavische variant ervan. Ben even de naam kwijt, maar dat was wat luchtiger. Keek lekker weg, niet echt bijzonder. Waren twee afleveringen per zaak.
Dept Q houdt wel mijn interesse vast. Hou wel van dit soort humor in de dialogen. Ondanks dat het een misdaad serie is.
Ze stonden op Netflix, in 2019. Ze zijn van Lumiere, die meestal wel goede Scandinavische series heeft.drfruit schreef op maandag 2 juni 2025 @ 08:29:
[...]
Volgens mij stond de Scandinavische serie op Amazon Prime. Het viel toen niet mee om alle afleveringen te vinden. Voorlopig bevalt deze Britse remake me wel.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Goeie boeken van Jussi Adler-Olsen, maar wel dààààrk.