17 jaar bij elke interactie te horen krijgen dat je laders moet teruggeven. Cruel
"This is why I have bedtime wine"nwnc schreef op maandag 26 mei 2025 @ 17:52:
[...]
17 jaar bij elke interactie te horen krijgen dat je laders moet teruggeven. Cruel
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Laatst begonnen aan Duster, kijkt tot nu toe prima weg en ook een paar keer goed gelachen.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
J.J. Abrams, Josh Holloway, Keith David en Greg Grunberg?
Daar zijn wel wat bekende namen uit de Abrams-stal voor afgestoft zeg.
Daar zijn wel wat bekende namen uit de Abrams-stal voor afgestoft zeg.
Dat zit wel Schnorr.
The Handmaid's Tale is afgelopen.
Op zich een goed einde en beter dan de standaard Marvel-finale, maar het voelt allemaal nog steeds een beetje kleinschalig en leeg aan
Nu wachten op The Testaments met Ann Dowd!
Op zich een goed einde en beter dan de standaard Marvel-finale, maar het voelt allemaal nog steeds een beetje kleinschalig en leeg aan

Dat zit wel Schnorr.
Beter alle commanders zelf met een AK47 neergemaaid of iets in die trant.Stukfruit schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:15:
spoiler:
Jammer dat die ene lieve commander er ook aan moest 
Ooit wel eens aan begonnen maar na 2 seizoenen had ik het wel bekeken. Wat een trage serieStukfruit schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:15:

Do { Ping } while ( LOL )
Ik kan je geen ongelijk geven. Als ze het bij drie seizoenen hadden gehouden dan was het volgens mij veel beter geweest.
Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Blessed be the fruit en zo.
Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Blessed be the fruit en zo.
Dat zit wel Schnorr.
Dept Q staat nu ook op Netflix. Over een "zee" met generieke criminele activiteiten die wordt afgehandeld. Maar het blijkt gebaseerd te zijn op een goed boek.
Ik weet nog even niet wat ik er van moet vinden, maar op IMDb zijn de eerste reviews positief dus tussendoor zet ik 'm toch maar op
Ik weet nog even niet wat ik er van moet vinden, maar op IMDb zijn de eerste reviews positief dus tussendoor zet ik 'm toch maar op
[ Voor 8% gewijzigd door Stukfruit op 01-06-2025 19:57 ]
Dat zit wel Schnorr.
Damic schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:08:
De eerste 6 minuten als een trailer zijn gedropt
[YouTube: Wednesday: Season 2 | First 6 Minutes | Netflix]
@Raven
"Now let's play dolls"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Het kwam mij al zo bekend voor. Heb de boeken gelezen vroegah.Stukfruit schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:35:
Dept Q staat nu ook op Netflix. Over een "zee" met generieke criminele activiteiten die wordt afgehandeld. Maar het blijkt gebaseerd te zijn op een goed boek.
Op Netflix stond er ook ooit de Scandinavische variant ervan. Ben even de naam kwijt, maar dat was wat luchtiger. Keek lekker weg, niet echt bijzonder. Waren twee afleveringen per zaak.
Dept Q houdt wel mijn interesse vast. Hou wel van dit soort humor in de dialogen. Ondanks dat het een misdaad serie is.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Volgens mij stond de Scandinavische serie op Amazon Prime. Het viel toen niet mee om alle afleveringen te vinden. Voorlopig bevalt deze Britse remake me wel.Sepp14 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 07:52:
[...]
Het kwam mij al zo bekend voor. Heb de boeken gelezen vroegah.
Op Netflix stond er ook ooit de Scandinavische variant ervan. Ben even de naam kwijt, maar dat was wat luchtiger. Keek lekker weg, niet echt bijzonder. Waren twee afleveringen per zaak.
Dept Q houdt wel mijn interesse vast. Hou wel van dit soort humor in de dialogen. Ondanks dat het een misdaad serie is.
Ze stonden op Netflix, in 2019. Ze zijn van Lumiere, die meestal wel goede Scandinavische series heeft.drfruit schreef op maandag 2 juni 2025 @ 08:29:
[...]
Volgens mij stond de Scandinavische serie op Amazon Prime. Het viel toen niet mee om alle afleveringen te vinden. Voorlopig bevalt deze Britse remake me wel.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Goeie boeken van Jussi Adler-Olsen, maar wel dààààrk.
Oscar Wilde
Enerzijds heb ik het een beetje gehad met aliens, aan de andere kant is het wel Noah Hawley. Maar hij heeft ook gezorgd voor Lucy in the Sky, terwijl hij eveneens Legion maakte.
De hersenen die nu in mijn hoofd aan het denken zijn hebben hier een zware taak aan.
Dat zit wel Schnorr.
@Stukfruit Ik ben nieuwsgierig of deze serie uitleg gaat vormen voor het einde van Alien 4: "Earth, what a shithole".
Oscar Wilde
Op een of andere manier zijn de avonturen van Alexander Skarsgård als robot in Murderbot echt hilarisch 
Jammer dat de afleveringen zo kort zijn.
Dat zit wel Schnorr.
Ik ben begonnen aan La Brea en het is echt lachwekkend slecht. De serie zit vol clichés en is zo voorspelbaar, tot het zelfs lachwekkend is. De special effects zijn méh, maar niet de allerslechtste die ik ooit heb gezien. Ben nu in episode twee en weet niet of ik verder zal kijken. Ik stoor me regelmatig in de dingen die ze zeggen, doen en gebeuren. De personages voelen ook niet aan als de allerslimste.
spoiler:
Iemand schiet een soort van wolf neer die hun camp aanvallen, wordt helemaal emotioneel omdat hij nog nooit niemand had neergeschoten. Scene later zet hij een wapen tegen zijn kin, en op dat moment komen net twee personages aanlopen en zeggen hem om het niet te doen. Ook heb je een scene tussen twee zussen. De oudste begint te schreeuwen tegen de jongste, trekt haar volop aan haar arm en zegt dan "ik ben niet boos". Iemand raakt gewond en geïnfecteerd, maar toevallig staat er ergens een ambulance. Ze gaan er naar toe en komen dan een sabeltandtijger tegen. Oh laten we maar wegrennen van een beest dat harder dan ons kan rennen.
Vervolgens valt iemand van een klif af en laat dat net weer de persoon zijn met de medijcnen. 

[ Voor 58% gewijzigd door Toonen1988 op 07-06-2025 02:48 ]
Ik vind ze eigenlijk zo kort dat het vervelend wordt. Het is net spannend, zit er net in en aftiteling alweer.Stukfruit schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 22:57:
Op een of andere manier zijn de avonturen van Alexander Skarsgård als robot in Murderbot echt hilarisch
Serie is leuk maar 10 of 20 minuten langer was voor de spanningsboog veel beter geweest.
@Toonen1988 : Ik zou kappen, serie is slecht en wordt echt alleen maar slechter. Zelfs als grap kon ik het niet aanzien.
[ Voor 11% gewijzigd door The_Worst op 07-06-2025 02:20 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
With ^Stukfruit schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 22:57:

Oscar Wilde
Oscar Wilde
Verspil geen tijd, het lachwekkende gaat zo over en dan blijft alleen afgrijselijk slecht over... Ik snap niet dat zoiets het 3 seizoenen uithoud.Toonen1988 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 23:49:
Ik ben begonnen aan La Brea en het is echt lachwekkend slecht. De serie zit vol clichés en is zo voorspelbaar, tot het zelfs lachwekkend is. De special effects zijn méh, maar niet de allerslechtste die ik ooit heb gezien. Ben nu in episode twee en weet niet of ik verder zal kijken. Ik stoor me regelmatig in de dingen die ze zeggen, doen en gebeuren. De personages voelen ook niet aan als de allerslimste.
spoiler:Iemand schiet een soort van wolf neer die hun camp aanvallen, wordt helemaal emotioneel omdat hij nog nooit niemand had neergeschoten. Scene later zet hij een wapen tegen zijn kin, en op dat moment komen net twee personages aanlopen en zeggen hem om het niet te doen. Ook heb je een scene tussen twee zussen. De oudste begint te schreeuwen tegen de jongste, trekt haar volop aan haar arm en zegt dan "ik ben niet boos". Iemand raakt gewond en geïnfecteerd, maar toevallig staat er ergens een ambulance. Ze gaan er naar toe en komen dan een sabeltandtijger tegen. Oh laten we maar wegrennen van een beest dat harder dan ons kan rennen.Vervolgens valt iemand van een klif af en laat dat net weer de persoon zijn met de medijcnen.
[YouTube: La Brea Season 1 Trailer | 'This Season On' | Rotten Tomatoes TV]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Ik ben de serie Resident Alien aan het kijken. Ik vind het tot nu toe een vermakelijke, luchtige serie. Het gaat over een alien die op aarde is beland, zich aan moet passen aan de aardbewoners en daar komen uiteraard allerlei moeilijkheden bij kijken.
Het is niet dat je over de grond rolt van het lachen, maar genoeg leuke momenten. Kijkt makkelijk weg.
Het is niet dat je over de grond rolt van het lachen, maar genoeg leuke momenten. Kijkt makkelijk weg.
Morgen komt S2 van IMDB: Fubar (TV Series 2023– )
Oscar Wilde
Ik vond seizoen 1 niet om door te komen, ben afgehaakt bij aflevering 1.
Het verdiend geen hoge cijfers neeElvhenk schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 18:36:
[...]
Ik vond seizoen 1 niet om door te komen, ben afgehaakt bij aflevering 1.
Sinds +/- half uurtje zijn de ep's begonnen met verschijnen
Oscar Wilde
Series van de grote Amerikaanse zenders ABC, CBS en in dit geval NBC zijn van middelmatige tot slechte kwaliteit tegenwoordig. Ik vind ze meestal gewoon te skippen. Revolution was ook zo'n serie waar de premisse tof leek en dan verzandde in soap kwaliteit.Caveman schreef op zondag 8 juni 2025 @ 19:42:
Verspil geen tijd, het lachwekkende gaat zo over en dan blijft alleen afgrijselijk slecht over... Ik snap niet dat zoiets het 3 seizoenen uithoud.
Het is goed om reclameblokken te vullen, daarmee is alles gezegd.
Discussie tussen Carrie-Anne Moss en Arnie over het ouder worden in FUBAR:
“Sometimes I walk into a room and I forget I came to kill”

Het is echt een heel erg slechte serie, maar verdammt, ze hebben het te vermakelijk gemaakt om het over te slaan.
“Sometimes I walk into a room and I forget I came to kill”
Het is echt een heel erg slechte serie, maar verdammt, ze hebben het te vermakelijk gemaakt om het over te slaan.
Dat zit wel Schnorr.
Vind ik ook en ik denk dat het bewust zo is. Het verhaal is tot nog toe zeer dun, er gebeurt bijna niets. Om dat te verhullen zijn de afleveringen maar 25 minuten of zo en zit er aardig wat onnodig geneuzel in. Tegen de tijd dat je je aandacht begint te verliezen, eindigt het met een gebeurtenis/cliffhanger en wil je weer de volgende aflevering zien.The_Worst schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 02:18:
Ik vind ze eigenlijk zo kort dat het vervelend wordt. Het is net spannend, zit er net in en aftiteling alweer.
Serie is leuk maar 10 of 20 minuten langer was voor de spanningsboog veel beter geweest.
Dat is op zich niet zo erg als je dan ook een seizoen van 20+ afleveringen er voor terug krijgt, maar ook dat is niet het geval en moeten we het doen met 10 afleveringen, wat er feitelijk 5 zijn, met het verhaal van 3 afleveringen (tenzij er in de laatste 5 nog aanzienlijk meer gebeurt).
[ Voor 6% gewijzigd door LA-384 op 13-06-2025 20:55 ]
En dan moeten ze ook nog tijd vrijmaken voor The Rise and Fall of Sanctuary Moon...
Dat zit wel Schnorr.
en de intro en aftiteling niet te vergeten...
Die trouwens wel goed gemaakt is. Het is geen Westworld*, maar een redelijk goede intro kan ik wel waarderen.
Voor alle andere series vind ik dat het alleen een tekst van een paar seconden moet zijn. Met of zonder zichtbare fouten in de hoeken van de mesh. Hop hop, opschieten.
Voor alle andere series vind ik dat het alleen een tekst van een paar seconden moet zijn. Met of zonder zichtbare fouten in de hoeken van de mesh. Hop hop, opschieten.
spoiler: *
Bring back Westworld 
Dat zit wel Schnorr.
Het verlies van closure van de serie Westworld vind ik echt heel erg. Ik zou zo 10 series inruilen voor het laatste seizoen Westworld.
Ik heb natuurlijk geen ervaringen en Vegas, daar schijnt het trauma van de serie liefhebber nog groter te zijn. Het schijnt wel te helpen erover te praten
Ik heb natuurlijk geen ervaringen en Vegas, daar schijnt het trauma van de serie liefhebber nog groter te zijn. Het schijnt wel te helpen erover te praten
Yippie kayak, other buckets!
Las Vegas zal voor altijd een gat in de harten van seriefanaten achterlaten.
Dat zit wel Schnorr.
Er komt een reboot van Malcolm in the Middle!!
Voorzichtige
De acteur die Dewey speelde, doet niet meer mee (jammer, mijn favoriete personage), maar de rest wel. Ze hebben wel een op het oog goeie vervanger voor hem.
Ik hoop dat ze hetzelfde hoge, chaotische niveau halen.
Voorzichtige

De acteur die Dewey speelde, doet niet meer mee (jammer, mijn favoriete personage), maar de rest wel. Ze hebben wel een op het oog goeie vervanger voor hem.
Ik hoop dat ze hetzelfde hoge, chaotische niveau halen.
/f/image/YGcn7cpSgTxCYvGKPnSQbdUa.png?f=fotoalbum_large)
No shit, Wonder WomanStukfruit schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 20:12:
ze hebben het te vermakelijk gemaakt

Inmiddels door S2 heen. wat een shitload aan referenties, bij IMDB krijgen ze het druk om die allemaal te noteren

Oscar Wilde
Ben benieuwd. Andere reboots die ik heb gekeken waren niet al te succesvol of leuk (*kuch* Frasier *kuch*). Dat Dewey niet meedoet is jammer maar wel te verwachten die schijnt publiciteit actief te vermijden.Elvhenk schreef op zondag 15 juni 2025 @ 09:51:
Er komt een reboot van Malcolm in the Middle!!
Voorzichtige![]()
![]()
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
^ is begonnen
Oscar Wilde
James Cameron is waarschijnlijk wel fanRaven schreef op zondag 15 juni 2025 @ 13:47:
[...]
No shit, Wonder Woman![]()
![]()
Inmiddels door S2 heen. wat een shitload aan referenties, bij IMDB krijgen ze het druk om die allemaal te noteren
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Die is toch misbruikt op de set ofzoThe_Worst schreef op zondag 15 juni 2025 @ 13:58:
[...]
Ben benieuwd. Andere reboots die ik heb gekeken waren niet al te succesvol of leuk (*kuch* Frasier *kuch*). Dat Dewey niet meedoet is jammer maar wel te verwachten die schijnt publiciteit actief te vermijden.
Khan Khan Khan...DhrvanB schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:57:
Ik ben de serie Resident Alien aan het kijken. Ik vind het tot nu toe een vermakelijke, luchtige serie. Het gaat over een alien die op aarde is beland, zich aan moet passen aan de aardbewoners en daar komen uiteraard allerlei moeilijkheden bij kijken.
Volgens nieuwsberichten is hij 'gewoon' aan het studeren op Harvard..

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
en zonder leuk zusje

Oscar Wilde
Zie net een spinoff van IMDB: Black Panther: Wakanda Forever (2022) langskomen: IMDB: Ironheart (TV Mini Series 2025) , 3 ep's vandaag, 3 volgende week.
Oscar Wilde
Het is dat je het zegt, want na de trailer had ik 'm eigenlijk niet aan m'n lijst toegevoegd omdat het er enorm veel generieker uitzag dan m'n WC-rollen zonder patroon en zonder de zachtheid van 100 schattige fluffy hondjes.Raven schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 10:06:
Zie net een spinoff van IMDB: Black Panther: Wakanda Forever (2022) langskomen: IMDB: Ironheart (TV Mini Series 2025) , 3 ep's vandaag, 3 volgende week.
Dus ik kan me niet echt voorstellen dat deze filmrollen nu opeens beter zijn.
Maar als ik het verkeerd heb gezien hoor ik het graag. Post je je review in het seriestopic?

[ Voor 8% gewijzigd door Stukfruit op 25-06-2025 10:39 ]
Dat zit wel Schnorr.
Oké, ik heb toch even een paar minuten gekeken en wat door de eerste aflevering heen gescrubt.Raven schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 10:06:
Het is tienerzeep.
Dat zit wel Schnorr.
@Stukfruit * Raven heeft alle 3 de ep's gezien
Wel kijkbaar
en leuk dat het idee van het Iron Man-pak in leven wordt gehouden.
Wel kijkbaar
Oscar Wilde
Ik vind het kiddiecrap, niet voor mij.
Edit: toch wat door gekeken. Wordt wel minder. Het gaat nooit geweldig worden denk ik maar kijkbaar inderdaad.
Edit: toch wat door gekeken. Wordt wel minder. Het gaat nooit geweldig worden denk ik maar kijkbaar inderdaad.
[ Voor 60% gewijzigd door sig69 op 26-06-2025 02:37 ]
Dangit, goede serie. Jammer als ze dat niet continueren.Stukfruit schreef op zondag 2 februari 2025 @ 05:09:
https://www.theverge.com/...flix-canceled-neil-gaiman
The Sandman wordt na het tweede seizoen gecanceld omdat Netflix juridisch gezien niet mag zeggen dat ze niet verder willen werken met Neil Gaiman vanwege aantijgingen over seksueel misbruik.
Dit zou ook gevolgen kunnen hebben voor de release van Anansi Boys (de serie).
Wordt het nog wat beter met die villain uit de trailer? Dat was reden #2 voor mij om het aan de kant te zetten.sig69 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 00:36:
Ik vind het kiddiecrap, niet voor mij.
Dat zit wel Schnorr.
Desondanks zijn er toch wat nieuwe beelden vrijgegeven voor S2:rachez schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 20:09:
[...]
Dangit, goede serie. Jammer als ze dat niet continueren.
https://www.netflix.com/tudum/articles/sandman-new-episodes
Ze reppen met geen woord over Gaiman, maar de trailer is duidelijk: alles heeft een einde.
Dat zit wel Schnorr.
IMDB: The Bear (TV Series 2022– ) is weer begonnen mensen, heerlijk die series waarvan het hele seizoen in 1x wordt uitgezonden.
Eerste 3 episodes gezien en lijkt me weer een top seizoen te worden. Vorig seizoen vond ik wat minder. Nu weer terug volledig focus op het kookgebeuren.Greatsword schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 21:22:
IMDB: The Bear (TV Series 2022– ) is weer begonnen mensen, heerlijk die series waarvan het hele seizoen in 1x wordt uitgezonden.
[YouTube: The Bear | Season 4 Official Trailer | Jeremy Allen White, Ayo Edebiri, Ebon Moss-Bachrach | FX]
S2 komt er inderdaad nog wel. Maar aan de andere kant, als dat gewoon een goed seizoen is ben ik eigenlijk wel tevreden: gewoon een goede verhaal dat niet als een nachtkaars uitgaat.Stukfruit schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 20:20:
[...]
Desondanks zijn er toch wat nieuwe beelden vrijgegeven voor S2:
https://www.netflix.com/tudum/articles/sandman-new-episodes
Ze reppen met geen woord over Gaiman, maar de trailer is duidelijk: alles heeft een einde.
Ik vind het wel meevallen maar het is wel weer zo'n Disney+ serie die gewoon een film had moeten zijn, die opgerekt is om nog wat tijd te vullen en waar je je constant afvraagt of het wel het leukste verhaal was om te vertellen met deze personages en tijdframe.Stukfruit schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 13:44:
[...]
Oké, ik heb toch even een paar minuten gekeken en wat door de eerste aflevering heen gescrubt.
Het is tienerzeep.
We zullen zien
Ik heb 'm ver onderaan de lijst geplaatst. Eerst maar eens doorgaan met Boardwalk Empire en het net uitgebrachte Smoke.
Dat zit wel Schnorr.
Het nieuwe seizoen van Squidgame volledig gebinged. Begon sterk maar het einde vond ik wat minder. Kan er niet echt op plakken wat ik miste maar het voelde wat onvolledig aan.
Zo te zien heeft seizoen 3 ook weer een stevige....
...fundering.
I'll see myself out. Hopelijk gaat deze straks niet gecanceld worden, want er is geen Hari op m'n hoofd die er aan wil denken om te stoppen met het kijken van deze serie.
Op een of andere manier weten ze het ieder seizoen weer anders te maken. En dat verdient zeker wel een prijs, aangezien er te veel series zijn die alle assets van het eerste seizoen of zelfs de pilot tot in het oneindige blijven hergebruiken.
...fundering.
I'll see myself out. Hopelijk gaat deze straks niet gecanceld worden, want er is geen Hari op m'n hoofd die er aan wil denken om te stoppen met het kijken van deze serie.
Op een of andere manier weten ze het ieder seizoen weer anders te maken. En dat verdient zeker wel een prijs, aangezien er te veel series zijn die alle assets van het eerste seizoen of zelfs de pilot tot in het oneindige blijven hergebruiken.
Dat zit wel Schnorr.
Nog geen tijd gehad, ben benieuwd!Ruitenwisser schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:01:
Het nieuwe seizoen van Squidgame volledig gebinged. Begon sterk maar het einde vond ik wat minder. Kan er niet echt op plakken wat ik miste maar het voelde wat onvolledig aan.
Wel zonde om te lezen, vond de opmaat naar s3 wel sterk.
Do { Ping } while ( LOL )
Oscar Wilde
Zin in! Ik weet nog niet of ik het opspaar en ga bingen, of toch elke week een aflevering. Het heeft allebei wel wat.Stukfruit schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 19:26:
Zo te zien heeft seizoen 3 ook weer een stevige....
...fundering.
[YouTube: Foundation — Season 3 Official Trailer | Apple TV+]
Mogelijk dat ik de boeken ook nog in huis haal een keer. Enige serie waarbij ik dat ook gedaan heb, is the expanse. Hoewel ik daar nog steeds niet veel verder ben gekomen dan waar de serie is geëindigd.
Nu bezig met pandora's star, welke ik ook graag eens vertaald zou zien naar een serie.
Morgen South Park

Oscar Wilde
Nog bedankt voor de opmerkingen over Ironheart @Raven, @sig69 en @Martinspire 
Bleek inderdaad mee te vallen, ook al zal het nooit in m'n top 10 terecht gaan komen.

Bleek inderdaad mee te vallen, ook al zal het nooit in m'n top 10 terecht gaan komen.
Dat zit wel Schnorr.
Seizoen 1 vond ik erg gaaf. Dit ziet er uit als een prima voortzetting
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
S1 was inderdaad wel geinig
Ik blijf er niet voor thuis, maar aangezien ik dat sowieso niet ben kan ik 'm vast wel onderweg ergens aanzetten.
Heeft iemand trouwens een aflevering van Smoke (Apple TV) gekeken? De twijfel is hier heel groot of ik door moet gaan of niet...
Heeft iemand trouwens een aflevering van Smoke (Apple TV) gekeken? De twijfel is hier heel groot of ik door moet gaan of niet...
Dat zit wel Schnorr.

Oscar Wilde
https://deadline.com/2025...treaming-deal-1236447487/South Park fans who have waited for more than two years to get a new season of the hit animated comedy, will have to wait a little bit longer — the Season 27 premiere on Comedy Central, originally slated for July 9, is being moved to July 23.
Nog even wachten
De Bosch spin off IMDB: Ballard (TV Series 2025– ) is begonnen. Ik moet vooral wennen aan de cast maar vanaf aflevering 2 ging het al wat makkelijker.
noodgang schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:53:
[...]
[...]
https://deadline.com/2025...treaming-deal-1236447487/
Nog even wachten

Oscar Wilde
Bedankt voor de tip dat ie al begonnen is!Greatsword schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:59:
De Bosch spin off IMDB: Ballard (TV Series 2025– ) is begonnen. Ik moet vooral wennen aan de cast maar vanaf aflevering 2 ging het al wat makkelijker.
[YouTube: BALLARD - Official Trailer | Prime Video | July 9]
Het is een volkomen nieuwe cast zo te zien, met één keer Harry, maar waarschijnlijk weer soortgelijke plots om me op te verheugen.
w00t!! Foundation s03e01 is te vinden! En ik zag Dexter Resurrection ook voorbij komen e01 en e02, benieuwd hoe die bevalt.
Op Apple TV+ inderdaad. Eerste aflevering gratis

Dat zit wel Schnorr.
En het blijft grappig om Lee Pace tegenwoordig als buff emperor te zien, na zijn verleden in series zoals deze:

Dat zit wel Schnorr.
South Park per direct van streamingdiensten buiten de VS verwijderd
@noodgangDe serie South Park is in alle landen buiten de VS per direct van streamingdiensten verwijderd. Entertainmentsite The Hollywood Reporter (THR) meldt zaterdag dat dit komt door een ruzie tussen Paramount, de studio die de streamingrechten heeft, en makers Matt Stone en Trey Parker.
Volgens THR zijn de rechten om de serie buiten de VS te laten zien verlopen. De onderhandelingen over een verlenging van de licentie zijn nog steeds gaande. In Nederland is de serie te zien op streamer Prime Video. Wie een aflevering van de serie wil kijken, krijgt de melding dat de rechten zijn verlopen. De bioscoopfilm South park: bigger, longer & uncut is nog wel te zien.
Het nieuws over de verlopen rechten lijkt samen te hangen met de uitgestelde première van het 27ste seizoen van South Park op Comedy Central. De nieuwe reeks zou begin afgelopen week van start gaan, maar is nu uitgesteld naar eind juli.
Grove humor
HBO Max kocht de rechten van South Park voor de VS in 2019. In 2021 gingen de internationale rechten naar Paramount+. Deze deal loopt dit jaar af. De makers zitten aan tafel met Paramount om de overeenkomst te verlengen. Maar het valt slecht bij Stone en Parker dat Skydance, een groot bedrijf dat op het punt staat te fuseren met Paramount, zich hier nu ook mee bemoeit. „Deze fusie is een shitshow en verneukt South Park”, stelden de twee makers begin juli op sociale media.
De succesvolle satirische tekenfilmserie South Park volgt het leven van de vriendjes Eric Cartman, Stan Marsh, Kyle Broflovski en Kenny McCormick. In de serie, waarin behoorlijk grove humor voorkomt, worden maatschappelijke problemen aangekaart.
Oscar Wilde
Eerste aflevering Foundation was weer geweldig trouwens. Zat flink wat coole cgi in.
De eerste 2 afleveringen van Dexter: Resurrection zijn ook erg goed! Op IMDB ok rond de 9.0/10.
bedankt voor de tip, gelijk aan begonnen,Greatsword schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:59:
[YouTube: BALLARD - Official Trailer | Prime Video | July 9]
Zag hem gisteren nog in twilight voorbij komen wist niet dat die daar ook in zat het laatste deel danStukfruit schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 10:17:
En het blijft grappig om Lee Pace tegenwoordig als buff emperor te zien, na zijn verleden in series zoals deze:
[Afbeelding]
M'n vriendin en ik zitten weer vol in het nieuwe seizoen van The Gilded Age echt een aanrader! Op HBO Max te bekijken.
In afwachting van Wednesday:
Oscar Wilde
Ik ben weer begonnen met Stranger Things vanaf het begin omdat later dit jaar het laatste seizoen uitkomt. Dan ligt alles nog een beetje vers in het geheugen. Ook voor de tweede keer is het goed bingebaar moet ik zeggen. 
Trailer sla ik even over, ga het toch wel kijken.
Trailer sla ik even over, ga het toch wel kijken.
Yippie kayak, other buckets!
Star Trek: Strange New Worlds is weer begonnen
, 2 ep's.
Oscar Wilde
Ook al vond ik het 2e seizoen niet zo sterk, ga ik er toch graag weer voor zitten in de hoop dat ze het beter aanpakken. En ik heb ook een beetje een zwak voor nurse ChapelRaven schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 08:37:
Star Trek: Strange New Worlds is weer begonnen, 2 ep's.
Zij mag er wezenLA-384 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 18:56:
En ik heb ook een beetje een zwak voor nurse Chapel

Oscar Wilde
Eerst maar even de laatste aflevering van vorig seizoen terugkijken, geen idee meer..Raven schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 08:37:
Star Trek: Strange New Worlds is weer begonnen, 2 ep's.
Is het verkeerd om hier "my body is ready" te zeggen?
Dat zit wel Schnorr.
Wil je de oude echt gezien hebben om dit tof te vinden of kan je het direct kijken?Stroopwafels schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 19:04:
De eerste 2 afleveringen van Dexter: Resurrection zijn ook erg goed! Op IMDB ok rond de 9.0/10.
Er is een terugbliksig69 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 19:22:
[...]
Eerst maar even de laatste aflevering van vorig seizoen terugkijken, geen idee meer..
Oscar Wilde
Je mist wel wat achtergrond informatie. Heb je nog helemaal niets van Dexter gezien, dan denk ik niet dat je er veel van begrijpt, of iig de charme niet voelt. Ikzelf heb Dexter wél gezien en Dexter New Blood maar een paar afleveringen. Ik miste wel wat context in de eerste aflevering, maar verder prima te volgen.Ricmaniac schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 23:28:
Wil je de oude echt gezien hebben om dit tof te vinden of kan je het direct kijken?
Oke, ik ken dexter wel, weet waar het over gaat enzo en wel clips gezien over de jaren heen maar nooit de serie gaan kijken omdat ik vond dat er al zo veel seizoenen warenLA-384 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 06:31:
[...]
Je mist wel wat achtergrond informatie. Heb je nog helemaal niets van Dexter gezien, dan denk ik niet dat je er veel van begrijpt, of iig de charme niet voelt. Ikzelf heb Dexter wél gezien en Dexter New Blood maar een paar afleveringen. Ik miste wel wat context in de eerste aflevering, maar verder prima te volgen.
Mijn persoonlijke mening is ja. Kijk eerst de originele Dexter en dan Dexter: New Blood voordat je deze gaat kijken. Dan zijn wat scenes wel wat logischer.Ricmaniac schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 23:28:
[...]
Wil je de oude echt gezien hebben om dit tof te vinden of kan je het direct kijken?
Alright jullie hebben me convinced
Ga beginnen met OG Dexter. Gelukkig maar 12 episodes per seizoen dat valt nog mee.
Als je een beetje last hebt van je borstkas zou ik me pas zorgen gaan maken.Stukfruit schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 23:25:
[YouTube: Alien: Earth | Official Trailer 2: Greener World | FX]
Is het verkeerd om hier "my body is ready" te zeggen?