• yannienl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:53
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of belsimpel op volgorde van datum bestelling levert..

Ik heb 9pf 512gb porselein besteld op 14 en nog niet ontvangen.

Jullie?

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
Cashback van Recomerce binnen. 213€ toch best vlot afgehandeld. P9proXL voor 700 € in totaal. Fijne deal.

• centenbakkie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-05 23:41
yannienl schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:12:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of belsimpel op volgorde van datum bestelling levert..

Jullie?
P9p 256 Hazel besteld op 16 Aug, levertijd staat nu op 6 weken :')

newbie :p

CLB schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:43:
Even laatste check, voor de zekerheid... Losse Pixel 9-smartphone op het oog, wil ook wat inruilen en ik kan dan tot en met 13 oktober de info daarvan invullen toch? Welk toestel ik in ga ruilen weet ik namelijk nog niet.
Iemand?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:40
Dit geldt voor KPN: Aanvragen kan tot en met 3 oktober 2024. https://tradein.recommerce.com/#/kpn/nl

Edit: op de pagina van recommerce staat dan weer: Dien je inruilverzoek in via deze portal en kies de ‘Google Pixel 9 Pro / Pro XL Besteldatum: 13 augustus - 5 september]’ inruilbonus. Dit kan tot en met 17 oktober 2024.

Ik had hiervoor zelf een aantal dagen geleden wat onderzoek gedaan voor inruilen bij KPN. Controleer dit vooraf vooral nog even zelf voordat je een toestel koopt waarvan de inruilwaarde of prijs is veranderd:
20 euro terug, 100 euro kopen, Xiaomi Redmi A2 32 GB/2 GB Dual
32 of 30 euro terug, 81 euro kopen via Belsimpel retourdeal, Motorola Moto E13 64GB
29 euro terug, 85 euro kopen mobiel.nl. Nokia c12 64 gb
39 terug, 90 kopen bij productpine, Samsung - Galaxy A05s 64GB
50 euro terug, 128 euro kopen bij nbb.com, Samsung - Galaxy A05s 128GB

[ Voor 77% gewijzigd door AMD1800 op 05-09-2024 21:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:07
@AMD1800 mooi overzicht. De Motorola Moto krijg je goedkoper nieuw op bol.com als je select lid bent
AMD1800 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 19:15:
Dit geldt voor KPN: Aanvragen kan tot en met 3 oktober 2024. https://tradein.recommerce.com/#/kpn/nl
Thanks, dus tot die tijd kan ik nog bepalen welk toestel ik inruil...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 19:39
Binnenkort kan ik meepraten over de Pixel 9 Pro 🫣

14 augustus mijn bestelling geplaatst bij Google.
05 september een mailtje met de felicitaties dat mijn bestelde product binnenkort wordt verzonden. En het aankoopbedrag is vandaag ook gereserveerd op mijn creditcard 😅

Die aangegeven leverdatum tussen 9 sep en 12 sep lijkt te gaan lukken.

• AMD1800
CLB schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:36:
[...]

Thanks, dus tot die tijd kan ik nog bepalen welk toestel ik inruil...
Ja, want dat kiezen hoeft pas als je dat gaat invullen

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-09 23:32
yannienl schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:12:

Jullie?
9PF black 512, 15de besteld belsimpel

• AMD1800
@CLB op de website van recommerce voor KPN zelf staat weer wat anders dan wat ik net zei, dat is de deadline nog later: Dien je inruilverzoek in via deze portal en kies de ‘Google Pixel 9 Pro / Pro XL Besteldatum: 13 augustus - 5 september]’ inruilbonus. Dit kan tot en met 17 oktober 2024.

• lapinouyeah
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 10-09 18:11
Anduuuw schreef op donderdag 5 september 2024 @ 21:35:
[...]

Zelfde versie, 14de besteld bij Mediamarkt België, "bezorgd op releasedatum". Nog niets gehoord...

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:54
Ik ben nog aan het twijfelen om toch vanavond de 9PF te bestellen icm het verlengen van mijn abbo. Nu vraag ik me het volgende af: is het zo dat als ik er vanaf zie binnen 14 dagen, mijn abonnement weer terug wordt gezet naar mijn oude abonnement (die al jaren lang verlopen is) (odido)?

En klopt het dat je náást het goedkopere toestel van ongeveer 1400 euro zonder intruil je daarnaast ook mee mag doen met het inruilen van een oude telefoon en nog eens 300 euro korting kan krijgen?

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 10:20
Heb ik nou zo'n slechte deal? Ik heb gewoon de adviesprijs + 130 korting op geheugenupgrade (512GB) en 200 inruilkorting zonder daadwerkelijk een toestel in te ruilen. Ik zie hier bedragen voorbij komen waarvan ik denk, hoe kan dat? Ik betaal 24*38 = 912 voor een 512GB Pro non xl zonder een toestel in te ruilen bij Belsimpel met KPN. Als dat beter kan hoor ik het graag, dan cancel ik mijn order

[ Voor 11% gewijzigd door Jeebus op 05-09-2024 23:44 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:40
Vrouw moest contractverlenging, wilde geen nieuwe telefoon. Belsimpel kwam met 100 euro extra korting. Nieuw abo, Pixel 9 Pro 256GB voor 712 euro, zonder inruilactie. ipv 899 met inruilactie.

Eens kijken wat ik nog kan krijgen voor mijn 7 Pro.

Deze week paar keer in handen gestaan met de Pro en XL, maar ondanks dat de XL maar een klein beetje groter is dan de 7 Pro, vond ik het net te. Ik wil graag een telefoon met 1 hand kunnen bedienen, dat ging niet meer.

• Prosac
Jeebus schreef op donderdag 5 september 2024 @ 23:42:
Heb ik nou zo'n slechte deal? Ik heb gewoon de adviesprijs + 130 korting op geheugenupgrade (512GB) en 200 inruilkorting zonder daadwerkelijk een toestel in te ruilen. Ik zie hier bedragen voorbij komen waarvan ik denk, hoe kan dat? Ik betaal 24*38 = 912 voor een 512GB Pro non xl zonder een toestel in te ruilen bij Belsimpel met KPN. Als dat beter kan hoor ik het graag, dan cancel ik mijn order
Maar heb je wel of geen inruilkorting? Bij contractverlenging/vernieuwing. Heb je wél die inruilkorting erbij, dan moet je binnen een maand nog wel een toestel inleveren, anders vorderen ze het bedrag terug.
Belsimpel en Recommerce behouden zich het recht om het kortingsbedrag terug te vorderen indien het toestel dat is ingezonden
niet overeenkomt met het toestel dat is ingegeven bij het aanmaken van de offerte, of als het toestel dat je hebt ingeruild afwijkt
van de opgegeven conditie. Indien het toestel niet ontvangen wordt, hebben zij het recht om het kortingsbedrag terug te vorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Prosac schreef op donderdag 5 september 2024 @ 23:50:
[...]

Maar heb je wel of geen inruilkorting? Bij contractverlenging/vernieuwing. Heb je wél die inruilkorting erbij, dan moet je binnen een maand nog wel een toestel inleveren, anders vorderen ze het bedrag terug.

[...]
Je kunt in het bestelproces bij Belsimpel die inruilkorting niet eens uitzetten en volgens mij is elders in dit topic al besproken dat er in de contracten niks over wordt gezegd verder. Dus, wat jij zegt klopt volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
Prosac schreef op donderdag 5 september 2024 @ 23:47:
Vrouw moest contractverlenging, wilde geen nieuwe telefoon. Belsimpel kwam met 100 euro extra korting. Nieuw abo, Pixel 9 Pro 256GB voor 712 euro, zonder inruilactie. ipv 899 met inruilactie.

Eens kijken wat ik nog kan krijgen voor mijn 7 Pro.

Deze week paar keer in handen gestaan met de Pro en XL, maar ondanks dat de XL maar een klein beetje groter is dan de 7 Pro, vond ik het net te. Ik wil graag een telefoon met 1 hand kunnen bedienen, dat ging niet meer.
Wat je zegt klopt. Echter heb ik gebeld met de klantenservice om hiernaar te vragen. Ik hoef geen toestel in te ruilen, ze vonderern niets terug, dit heb ik per mail bevestigd gekregen. Coulance zei ze aan de telefoon.

Maar ik zie bedragen van in de 500, 600 voorbij komen, hoe kan dat dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Jeebus op 06-09-2024 00:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
Jeebus schreef op donderdag 5 september 2024 @ 23:42:
KPN is als abonnement alleen al best wel duur, tenzij je bepaalde wensen hebt die andere aanbieders niet hebben.

Als je 1 jaar Odido 10GB en onbeperkt bellen neemt voor 18,50 per maand, dan kost die telefoon 844 euro. Als je twee jaar abonnement neemt kost het toestel vast nog wat minder.

Met een 50 plus mobiel abonnement van een jaar met 4G en 8GB en onbeperkt bellen voor 8 euro per maand kost die telefoon 881 euro.

Dus het lijkt nog net wat goedkoper te kunnen. Volgens mij is Belsimpel een van de weinige aanbieders van de 512GB versie en is die sowieso relatief wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
AMD1800 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 00:22:
[...]

Je kunt in het bestelproces bij Belsimpel die inruilkorting niet eens uitzetten en volgens mij is elders in dit topic al besproken dat er in de contracten niks over wordt gezegd verder. Dus, wat jij zegt klopt volgens mij niet.
Wat ik bedoelde: Bij verlenging kreeg ik 287 euro korting op de 9 pro 256GB. Plus nog 100 euro extra via een kortingscode die alleen geldig was bij verlenging. 712 euro kosten dus (goedkoop lebara abonnement)
nergens stond dan genoemd dat ik nog een toestel moest inruilen.

Wilde ik het toestel los, was het 899 euro, inclusief 200 euro extra inruilkorting. Specifiek genoemd. Dan gelden de voorwaarden wèl lijkt me en moet je nog wel een toestel inleveren me dunkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
Prosac schreef op donderdag 5 september 2024 @ 23:47:
Goed om te horen, ik vond de 7 Pro eigenlijk al net té. Maar ik wilde de 5x zoom hebben, dus dat moest je wel. Nu dus de 9 Pro besteld, ik kijk er naar uit om weer een handzamer toestel te hebben!

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 16:07
Prosac schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 07:48:
[...]

Wat ik bedoelde: Bij verlenging kreeg ik 287 euro korting op de 9 pro 256GB. Plus nog 100 euro extra via een kortingscode die alleen geldig was bij verlenging. 712 euro kosten dus (goedkoop lebara abonnement)

Wilde ik het toestel los, was het 899 euro, inclusief 200 euro extra inruilkorting. Specifiek genoemd. Dan gelden de voorwaarden wèl lijkt me en moet je nog wel een toestel inleveren me dunkt.
Bestel ik het toestel los ,was het
Correct, bij abonnementen bij Belsimpel en een paar anderen hoef je geen toestel in te leveren voor die korting.
In mijn contract met Odido + P9Pro 256gb staat dat de toestelprijs (zonder m’n aanbetaling etc) €730 bedraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
Jeebus schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 00:31:
[...]

Wat je zegt klopt. Echter heb ik gebeld met de klantenservice om hiernaar te vragen. Ik hoef geen toestel in te ruilen, ze vonderern niets terug, dit heb ik per mail bevestigd gekregen. Coulance zei ze aan de telefoon.

Maar ik zie bedragen van in de 500, 600 voorbij komen, hoe kan dat dan?
Ik heb bij KPN een sim-only, maandelijks opzegbaar abonnement besteld. Ik ben tevreden over mijn huidige provider en kon nog niet verlengen. Ik heb gekozen voor de 9 Pro 256GB, toestelprijs: 864 euro icm abbonement. Daarnaast had ik nog mijn oude OnePlus 7 Pro in de kast liggen, via de inruildeal krijg ik hier naar schatting 200 + 43 euro voor terug (moet nog beoordeeld worden). Netto kost het toestel me dan 621 euro + 16,50 voor één maand abonnement + die paar euro thuiskopieheffing.

En als ik eenmaal over ben gaat mijn huidige Pixel 7 Pro 256GB in de verkoop, dan zijn we helemaal goedkoop uit geweest voor een gloednieuw toestel.

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:35
Gisteren KPN abbo verlengd, express Pro XL gekozen want op voorraad volgens de site, krijg ik nu mails dat het niet op voorraad is, terwijl site nog zegt van wel.

[ Voor 6% gewijzigd door chaoscontrol op 06-09-2024 22:08 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
Prosac schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 07:48:
[...]

Bestel ik het toestel los ,was het
Ohja, zo heb ik het inderdaad ook begrepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
guysp schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 08:42:
[...]

Goed om te horen, ik vond de 7 Pro eigenlijk al net té. Maar ik wilde de 5x zoom hebben, dus dat moest je wel. Nu dus de 9 Pro besteld, ik kijk er naar uit om weer een handzamer toestel te hebben!
Ik vrees een beetje dat ik het grote scherm op bepaalde momenten ga missen. Ik vond de Huawei P30 Pro van 6.5 inch net in de sweetspot.
Ben ook blij dat Google er voor gekozen heeft een iets handzamere Pro uit te brengen die alleen kleiner is dat het vlaggenschip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:29
Was aan twijfelen, dus heb ze allebei gekocht, de Xl en de gewone pro. Heb mijn iphone 15 pro verkocht, eveneens mijn 24 ultra. Tot nu toe heel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:15
prodygee schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 08:46:
[...]

Correct, bij abonnementen bij Belsimpel en een paar anderen hoef je geen toestel in te leveren voor die korting.
In mijn contract met Odido + P9Pro 256gb staat dat de toestelprijs (zonder m’n aanbetaling etc) €730 bedraagt.
Bij mij staat dus ook zoiets.

Maar goed, ik ga mijn S21-FE evengoed wel 'inleveren'.. Kan er hopelijk nog tegen de 100 euro voor krijgen, en hier thuis zijn er verder geen gegadigden voor. M'n vriendin heeft begin dit jaar een Pixel 7A gekocht als vervanging voor een Galaxy A52-5g (die laatste was voor haar gebruik met DIY Closed Loop voor diabetes niet meer toereikend). A52-5g wordt nu door dochter van 7 gebruikt (vooralsnog zonder SIM), en dat toestel is daarvoor denk ik ook beter geschikt dan de S21-FE.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 16:23

nimm2

.

ik heb een P9PXL gekocht bij KPN en wil gebruik maken van de 200 euro inruilbonus. Ik heb een oneplus 5t ingeleverd, die maar liefst 11 euro waard zou zijn. Alleen blijkt Recommerce anders van mening en geven ze aan dat hij 0 euro waard is. Recommerce vindt dat de telefoon beschadigd is, ik vind dat deze gebruikt is.

Ik wil geen lange discussies over 11 euro gaan voeren met dit bedrijfje maar ik vroeg me af of je in geval van een waarde van 0 euro, nog steeds recht hebt op de bonus van 200 euro? Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:41
mijn pixel6 is afgelopen woensdag overleden, RIP. Gelukkig was ik nu nog optijd voor de KPN deal dus gisteren de pixel9 besteld. Ik had gehoopt dat hij snel geleverd zou worden maar hij komt dinsdag pas binnen. Nu dus maar even mijn oude pixel2 in gebruik.

Ik probeer nu nog wel een manier te vinden om iets te kunnen inruilen om die 150euro bonus te pakken. Het lijstje van @AMD1800 helpt al maar ik hoop dat er nog andere opties zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiang
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 15:59
Ik heb bij belsimpel nog steeds geen levertijd voor mijn P9P 265 GB :'( Iemand anders wel? De kleine lijkt heel erg in trek, levertijd voor sommige modellen staat nu op 6 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
nimm2 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:42:
ik heb een P9PXL gekocht bij KPN en wil gebruik maken van de 200 euro inruilbonus. Ik heb een oneplus 5t ingeleverd, die maar liefst 11 euro waard zou zijn. Alleen blijkt Recommerce anders van mening en geven ze aan dat hij 0 euro waard is. Recommerce vindt dat de telefoon beschadigd is, ik vind dat deze gebruikt is.

Ik wil geen lange discussies over 11 euro gaan voeren met dit bedrijfje maar ik vroeg me af of je in geval van een waarde van 0 euro, nog steeds recht hebt op de bonus van 200 euro? Heeft iemand hier ervaring mee?
Volgens de voorwaarden kunnen ze de 200 euro dan terugvorderen. Ik heb alleen geen idee of ze het dan ook daadwerkelijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
kiang schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:22:
Ik heb bij belsimpel nog steeds geen levertijd voor mijn P9P 265 GB :'( Iemand anders wel? De kleine lijkt heel erg in trek, levertijd voor sommige modellen staat nu op 6 weken!
Hier ook Belsimpel P9P 256GB Hazel van het eerste uur. Nog geen indicatie oid. Ik verwacht dat de eerste batch rond 10 september verstuurd zal worden. Communicatie en transparantie vanuit Belsimpel vind ik een enorme tegenvaller rondom dit toestel, met de onduidelijkheid over inruiltoestel bij abonnement en dit nu met de levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

kiang schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:22:
Op Pepper staat dat ze volgende week weer een zending krijgen. Geen bron verder.

ALs het maar voor 31 oktober is, dan moet het oude toestel naar Recomerce. Ben benieuwd of ze de inlevertijd van je oude telefoon oprekken als het echt leveringsproblemen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:49
greatgonzo schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:44:
[...]

Op Pepper staat dat ze volgende week weer een zending krijgen. Geen bron verder.

ALs het maar voor 31 oktober is, dan moet het oude toestel naar Recomerce. Ben benieuwd of ze de inlevertijd van je oude telefoon oprekken als het echt leveringsproblemen zijn
31 okt?:
4. Verwerk je inruilaanvraag via de portal door een aantal vragen over je oude toestel in te vullen. Dit kan tot en met 13 oktober 2024.
5. Zodra het inruilverzoek is afgerond, verpak je je oude toestel zorgvuldig samen met het ondertekende verkoopdocument en
verzend je dit uiterlijk 13 oktober 2024. Je ontvangt per mail een gratis verzendlabel.
Fijn voor de huidige geschatte levertijd van 6wkn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Dubbelcheck even je inruilwaarde bij Recommerce: in ieder geval de Pixel 6 is nu nóg minder waard 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

catchingfire schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 12:20:
[...]

31 okt?:

[...]

Fijn voor de huidige geschatte levertijd van 6wkn ook.
ik wacht ff volgende week af, maar stuur dan wel even een mailtje dat ze wat regelen bij KPN.
Recomerce zal wel zeggen: in onze voorwaarden staat voor 31 oktober.. dat KPN niet kan leveren is niet ons probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

P9PF 512Gb staat nu op voorraad bij Belsimpel, benieuwd of ze de orders dan ook gaan uitleveren..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:31
Ik zit even te zoeken, maar krijg bij het inruilen van een telefoon geen optie om een actie te kiezen (200 euro extra inruil voor een oude telefoon). Had m'n Pixel 9 Pro afgelopen maandag besteld maar was nog een beetje de levertijden aan het afwachten.
Heeft iemand nog dat linkje met de voorwaarden die op de productpagina bij Belsimpel stonden? Want die zijn nu ook weg ivm de afgelopen aanbieding.

[ Voor 22% gewijzigd door Binnetie op 06-09-2024 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannienl
m0nk schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:06:
P9PF 512Gb staat nu op voorraad bij Belsimpel, benieuwd of ze de orders dan ook gaan uitleveren..
Behalve die ik heb besteld, de porselein..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorfret
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 20:35
Binnetie schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:14:
Ik zit even te zoeken, maar krijg bij het inruilen van een telefoon geen optie om een actie te kiezen (200 euro extra inruil voor een oude telefoon). Had m'n Pixel 9 Pro afgelopen maandag besteld maar was nog een beetje de levertijden aan het afwachten.
Heeft iemand nog dat linkje met de voorwaarden die op de productpagina bij Belsimpel stonden? Want die zijn nu ook weg ivm de afgelopen aanbieding.
aanbiedingen liepen maar t/m 5 september

24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannienl
Anduuuw schreef op donderdag 5 september 2024 @ 21:35:
[...]

Heb je al bericht? De zwarte staat nu op voorraad dus neem aan dat jij hem vandaag of morgen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
@yannienl @Side-Kick
Ik heb nu wel een status aanpassing op de belsimpel pagina ' Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido' ... komt het eraan!?!
Edit 512GB Zwart is nu dus op voorraad bij Belsimpel, wit is nogsteeds 5-7 werkdagen.

[ Voor 21% gewijzigd door Anduuuw op 06-09-2024 13:41 . Reden: aanpassing levertijd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Motorfret schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:22:
[...]

aanbiedingen liepen maar t/m 5 september
Maar kun je dan niet het toestel nu nog aanmelden om op te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand nog dat linkje met de voorwaarden die op de productpagina bij Belsimpel stonden?
Maak zo wel even screenshot voor je van de PDF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannienl
Anduuuw schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:39:
@yannienl @Side-Kick
Ik heb nu wel een status aanpassing op de belsimpel pagina ' Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido' ... komt het eraan!?!
Edit 512GB Zwart is nu dus op voorraad bij Belsimpel, wit is nogsteeds 5-7 werkdagen.
Blijf rustig yannie.. blijf rustig..

Ja, voor jou komt hij eraan haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik ook bij Belsimpel Verwachte bezorging: 07-09-2024 (morgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:17
De MediaMarkt heeft de groene P9P 512Gb op voorraad. Van Belsimpel nog geen bericht 😭

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Lijkt er ook nog maar net te staan, indicaties van andere varianten kwamen beschikbaar na wat refreshen, wel fijn om dit te zien komen.

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ilya schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 12:34:
Dubbelcheck even je inruilwaarde bij Recommerce: in ieder geval de Pixel 6 is nu nóg minder waard 🥲
Is dat afhankelijk van wanneer je het aanvraagt, of wanneer je de telefoon inlevert? Ik kreeg een "voorlopige schatting" van 84 + 200 euro voor de Pixel 6, maar zie nu dat als ik het nu opnieuw zou aanvragen, dit 33 + 200 is. Heb mijn P6 uiteraard nog niet opgestuurd, daar ik nog wacht op de P9P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Krijg net een sms dat mijn Odido verlenging is verwerkt, zal dus nu wel snel gaan via Belsimpel (P9PF 512Gb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
yannienl schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:46:
[...]

Blijf rustig yannie.. blijf rustig..

Ja, voor jou komt hij eraan haha
Ik voel met je mee :'( nog even volhouden!
Net bevestiging gehad van nummer overname en verwachte bezorg datum staat nu op morgen.
Ik kom zelf van 4 jaar iPhone, benieuwd hoe ik de overstap ga vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Edzeau schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:33:
[...]

Is dat afhankelijk van wanneer je het aanvraagt, of wanneer je de telefoon inlevert? Ik kreeg een "voorlopige schatting" van 84 + 200 euro voor de Pixel 6, maar zie nu dat als ik het nu opnieuw zou aanvragen, dit 33 + 200 is. Heb mijn P6 uiteraard nog niet opgestuurd, daar ik nog wacht op de P9P.
Ik neem aan dat wat je accepteert bij aanvraag geldt. Het was iets meer dan 110 dacht ik, nu 84.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
Ilya schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:11:
[...]

Ik neem aan dat wat je accepteert bij aanvraag geldt. Het was iets meer dan 110 dacht ik, nu 84.
Bij KPN inruil is dit niet zo. Zo uit mijn hoofd blijft het 10 dagen hetzelfde. Daarna kan die veranderen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yannienl
Anduuuw schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:37:
[...]

Ik voel met je mee :'( nog even volhouden!
Net bevestiging gehad van nummer overname en verwachte bezorg datum staat nu op morgen.
Ik kom zelf van 4 jaar iPhone, benieuwd hoe ik de overstap ga vinden!
Als je van iPhone komt doe je goed om over te stappen naar Pixel..
De "stock" ervaring zal je dan waarschijnlijk beter zitten dan een met bloatware volgegooide Samsung of ander merk..
Ik heb zelf bijna 2 jaar de fold 4 en zal echt nooit meer terug gaan naar een gewone telefoon..
Zoals ik eerder zei, het is mij telefoon, tablet, ereader en betaalmiddel..

Update
Het is zelfs een maand mijn main pc geweest met Dex..
Gewoon om te proberen..

[ Voor 6% gewijzigd door yannienl op 06-09-2024 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
Berpie74 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:00:
De MediaMarkt heeft de groene P9P 512Gb op voorraad. Van Belsimpel nog geen bericht 😭
Let maar op, maandag komt alles goed :9. *fingers crossed*

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heeft iemand nog dat linkje met de voorwaarden die op de productpagina bij Belsimpel stonden?
CLB schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:42:
Maak zo wel even screenshot voor je van de PDF.
Betreft screenshotje van de regels van de 9 Pro:
Google Pixel 9 Pro-actie
Linkje is dus https://tradein.recommerce.com/#/belsimpel/nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Berpie74
prodygee schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:22:
[...]

Let maar op, maandag komt alles goed :9. *fingers crossed*
Ik hoop het! Wachten is niet mijn sterkste punt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
Berpie74 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:11:
[...]

Ik hoop het! Wachten is niet mijn sterkste punt...
Same haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivanzoomski
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-08 15:26
Levering P9PF 512gb zwart is zojuist bevestigd door Belsimpel voor levering morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 23:32
Hier helaas nog geen update van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Vreemd. Die had ik ook gevonden.
Na het kiezen van je oude telefoon krijg je de optie met welke actie je mee wilt doen, zonder dat je al je gegevens in hoeft te vullen. Maar die krijg ik niet te zien:

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/nrN6bfNH/Screenshot-20240906-165123.png

Ma akkoord moet je direct gegevens invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
Die inruil actie is verlopen. Dit is gewoon regulier inleveren van een oud toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:49

JanAd

Wind’s howling

Levertijd bij Google is gewijzigd naar ‘Besteld – Wordt 9 sep - 11 sep geleverd’.

De 9Pro’s lijken eraan te komen :)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapinouyeah
Ivanzoomski schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:27:
Levering P9PF 512gb zwart is zojuist bevestigd door Belsimpel voor levering morgen.
Damned, nooit meer een preorder bij Mediamarkt. Nog geen update :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
prodygee schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:10:
Die inruil actie is verlopen. Dit is gewoon regulier inleveren van een oud toestel.
Ik heb de de telefoon binnen de actieperiode besteld, maar nog niet ontvangen. Ik kan deze ook nog niet opsturen omdat de Pixel nog niet geleverd is (ook geen factuur).
Nu had ik nog een XCover 5 die ik dan kan inleveren, maar ik kan de actie niet meer selecteren.

Je zou toch verwachten dat je alsnog de actie aan kunt klikken, want niet iedereen heeft de telefoon binnen de actieperiode ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
Ivanzoomski schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:27:
Bij mij is de status al enige tijd ' wordt verzameld ' met status verwachte leverdatum morgen.
Er is nog geen bekend IMEI of iets dergelijks, hopelijk hebben ze wel een toestel ready for me! :/
Edit, verder onderzoek laat nu zien dat de 512GB nu weer 2-4 werkdagen staat i.p.v. op voorraad.

Edit 2 er staat nu dat het is verzonden. Wat ik heb ik lopen spammen besef ik in dit forums excuses!
@yannienl :X :X :X :X :X

[ Voor 22% gewijzigd door Anduuuw op 06-09-2024 19:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:47
Binnetie schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 18:02:
[...]

Ik heb de de telefoon binnen de actieperiode besteld, maar nog niet ontvangen. Ik kan deze ook nog niet opsturen omdat de Pixel nog niet geleverd is (ook geen factuur).
Nu had ik nog een XCover 5 die ik dan kan inleveren, maar ik kan de actie niet meer selecteren.

Je zou toch verwachten dat je alsnog de actie aan kunt klikken, want niet iedereen heeft de telefoon binnen de actieperiode ontvangen.
Bij Belsimpel wordt de 200 euro extra inruil korting direct verrekend bij het bestellen. Die heb je dus al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
springfield89 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:53:
[...]

Bij Belsimpel wordt de 200 euro extra inruil korting direct verrekend bij het bestellen. Die heb je dus al gehad.
Dan ben ik helemaal in de war. Was het dan niet bij KPN waar je ook nog de actie moest kiezen?
Stom van me. Dank voor de helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannienl
Anduuuw schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 18:36:
[...]

Bij mij is de status al enige tijd ' wordt verzameld ' met status verwachte leverdatum morgen.
Er is nog geen bekend IMEI of iets dergelijks, hopelijk hebben ze wel een toestel ready for me! :/
Edit, verder onderzoek laat nu zien dat de 512GB nu weer 2-4 werkdagen staat i.p.v. op voorraad.

Edit 2 er staat nu dat het is verzonden. Wat ik heb ik lopen spammen besef ik in dit forums excuses!
@yannienl :X :X :X :X :X
Niet alleen dat, ze hebben de prijs ook omhoog gegooid naar 1999!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan_dijkstra
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 14:46
elaho schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:30:
Hier helaas nog geen update van Vodafone.
Ik ook niet. Week 39 stond in de SMS. 2 weken geleden besteld. Je hoopt dan toch op eerder als je ziet dat anderen hem wel al hebben en dat hij op voorraad is in de webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
@jan_dijkstra welk model heb je besteld? Ik de pro XL porcelain 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 19:39
JanAd schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:42:
Levertijd bij Google is gewijzigd naar ‘Besteld – Wordt 9 sep - 11 sep geleverd’.

De 9Pro’s lijken eraan te komen :)
Denk het ook 🫣
Pixel 9 Pro, Grijsgroen, 512 GB
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4109OEEdeIKvIWl6_5G-hOsPoRs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0rXO3Te6uxY8kba3EObdMhvm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:44
Binnetie schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 20:00:
[...]

Dan ben ik helemaal in de war. Was het dan niet bij KPN waar je ook nog de actie moest kiezen?
Stom van me. Dank voor de helderheid.
Via KPN krijg je de inruilkorting via Recommerce. Dit is de pagina voor KPN, waar je na de 4 opties van de huidige staat nog wel de Pixel 9 actie kan selecteren. Dit kan je nog tot en met 17 oktober 2024 indienen.

Zelf heb ik inmiddels mijn oude toestel ingestuurd, beoordeeld en zowel het bedrag voor het toestel als het bedrag van de actie gestort gekregen hoewel ik de P9P zelf nog moet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zojuist via belsimpel track & trace gekregen voor Pixel 9 Pro fold 512GB zwart

Benieuwd of die door de drukte als nog morgen komt of toch helaas niet. We gaan het zien O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67L7Ni0t0Jxi2wEMzdrpTHodbN0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4OHab0VCgqvVrSDosNhHmyaY.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan_dijkstra
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 14:46
elaho schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 20:31:
@jan_dijkstra welk model heb je besteld? Ik de pro XL porcelain 256gb
Ik heb de Fold Obsidian 512gb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleu
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 22:28
Ik heb de p9p 512 zwart bij gomibo besteld (de Belgische belsimpel?) en daar staat levertermijn 3 weken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

RonaldM schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 21:14:
[...]

Denk het ook 🫣
Pixel 9 Pro, Grijsgroen, 512 GB
[Afbeelding]
En veranderd in…

Klaar voor verzending – Wordt 9 sep - 11 sep geleverd

De credits zijn normaal gezien bij verzending beschikbaar, kan ik direct wat extra materiaal bestellen.

Edit: Ahha, en ‘verstuurd’ staat er nu, store credits volgen na 24u. _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door JanAd op 07-09-2024 16:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• misteriks
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:23
Bij KPN staat P9P Hazel 128 GB nu op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ja logisch.. iedereen heeft de 256 variant.

Het is dus wel bezeikte boel dat je bij de inruil actie wel je telefoon moet inleveren voor 3 oktober, maar je maar moet afwachten of je dan ook je nieuwe telefoon hebt

Recomerce houdt vast aan hun eigen voorwaarden bij deze actie, zo blijkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeebus
Gewoon je oude inleveren als je je nieuwe pixel binnen hebt. Wat willen ze gaan doen? Jou dwingen om zonder telefoon te zitten?
Die eerste lichting komt echt wel voor oktober.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Jeebus schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 16:38:
Gewoon je oude inleveren als je je nieuwe pixel binnen hebt. Wat willen ze gaan doen? Jou dwingen om zonder telefoon te zitten?
Die eerste lichting komt echt wel voor oktober.
Ja zeker kunnen ze je dwingen. Je hebt een inruil voorstel van recomerce bij kpn.. dat staat los van de aanschaf van het toestel.

Dus als recomerce niet je oude toestel ontvangt voor 3 oktober, heb je geen inruil en dus ook geen €200 extra inruilbonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
bij mij staat er

"Zorg dat je product voor 31 oktober 2024 bij Recommerce binnen is." bij jullie 3 okt?

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannienl
Mailtje van Belsimpel:

Onlangs heb je bij ons een bestelling geplaatst met ordernummer xxxxxxxxxxx. Hierbij willen we je laten weten dat de Google Pixel 9 Pro Fold 512GB Beige is vertraagd. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk bij je is, maar we hebben nog geen nieuwe leverdatum. Excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Oh das wel balen voor je. Ik hoop dat het toestel niet te lang vertraagd is. En anders. Misschien om andere kleur vragen die wel snel leverbaar is.☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
greatgonzo schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 17:19:
[...]

Ja zeker kunnen ze je dwingen. Je hebt een inruil voorstel van recomerce bij kpn.. dat staat los van de aanschaf van het toestel.

Dus als recomerce niet je oude toestel ontvangt voor 3 oktober, heb je geen inruil en dus ook geen €200 extra inruilbonus
Ik weet niet waar die 3 oktober vandaan komt maar prima, stel dat dat een voorwaarde is. Als jij je daily driver wilt inruilen, wat als KPN die pixel niet op tijd kan leveren? Denk je dat ze daar moeilijk over gaan doen als je na 3 oktober je inruiltoestel opstuurt? Allemaal heel hypothetisch want ik denk echt niet dat het tot oktober gaat duren.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeebus op 07-09-2024 19:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gewoon standaardmailtjes allemaal, gewoon even geduld hebben.

Wat betreft die actievoorwaarden, is dat niet eerder geweest bij bepaalde modellen, waarbij de datums en voorwaarden gewoon werden aangepast vanwege leveringsissues voor die toestellen? Ook lekker relaxed doen, komt vast goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
yannienl schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 18:19:
Mailtje van Belsimpel:

Onlangs heb je bij ons een bestelling geplaatst met ordernummer xxxxxxxxxxx. Hierbij willen we je laten weten dat de Google Pixel 9 Pro Fold 512GB Beige is vertraagd. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk bij je is, maar we hebben nog geen nieuwe leverdatum. Excuses voor het ongemak.
Dat is jammer, al helemaal omdat er geen nieuwe leverdatum is, ik heb trouwens een witte Iphone Max, nooit het witte gezien omdat ik het in een Spigen hoes heb. Vandaar dat ik dit keer voor een zwarte ben gegaan, ook met een Spigen goes eromheen. Normaliter ben ik ook altijd van de witte toestellen :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Moet zeggen dat KPN ietwat geloofwaardigheid verliest nu ik letterlijk al 4 weken achter elkaar een mail krijg met als titel: "Je toestel is gereserveerd". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

De Google store credits zijn hier ook toegekend. Nu opmaken aan de nieuwe Buds :)
Edit: Ah, dan krijg je nog eens 30 euro in de credits…

[ Voor 25% gewijzigd door JanAd op 08-09-2024 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventasus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-08 08:25
Hi, sinds gisteren de fold binnen en zeer blij mee, alleen werkt mijn huidige draadloze lader niet met deze telefoon. Heb deze INIU Draadloze Oplader 2-Pack, 15W Qi-Gecertificeerd Snellaadstandaard.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan zijn dat de chargingcoil op een net wat andere plek zit dan bij je oplader, al geprobeerd te verschuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:37
De witte Pro 256 besteld bij Belsimpel afgelopen woensdag met een verwachte levertijd van 3 weken. Nu staat er op de Google Store dat de witte pas vanaf 19 oktober geleverd gaat worden. Hanteert Belsimpel dezelfde levertijden als Google? Zit te denken de order om te zetten naar de grijze variant. Iemand nog meer de witte 256 besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
NeWSJuNK schreef op zondag 8 september 2024 @ 13:00:
De witte Pro 256 besteld bij Belsimpel afgelopen woensdag met een verwachte levertijd van 3 weken. Nu staat er op de Google Store dat de witte pas vanaf 19 oktober geleverd gaat worden. Hanteert Belsimpel dezelfde levertijden als Google? Zit te denken de order om te zetten naar de grijze variant. Iemand nog meer de witte 256 besteld ?
Bij de 256 grijs, staat al een week ofzo 6 weken levertijd.
Bij de rest staat al 3 weken lang ‘3 weken’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosanac10
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 15:19
-offtopic: Lang geleden dat ik weer reageer op het forum, wel nog regelmatig actief lezend.

Afgelopen weekend toch besloten om te upgraden naar een Pixel 9 Pro 512 GB komend van een Huwai P30 Pro 256 GB.

Prima deal kunnen scoren bij Belsimpel voor de Grijze 512 GB versie inclusief inruil oude telefoon +/- 90 á 100 euro, prijs schommelt af en toe heb ik gemerkt.
Defenitieve prijs wordt na inruil ong. €700,-
Levertijd wordt aangegeven 3 weken.
Inruil aanvraag kan t/m 13-10-2024.

Telefoon is afbetaald, alleen abonnement maandelijks €12,50 incl. klantvoordeel zie bijlage.

Nu nog een Privacy/Spy glass ergens vinden.
Bij de P30Pro heb ik deze bij Ome Ali gehaald en na 5 jaar nog altijd prima !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQc5WRSbdyFOME_jCSC5mAmslgM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3BPcFyNUA0GI6Xibpnuo5NJr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7sp8WEbkIj2b2g9JG9pwMZd9fg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VyBB5BukfB1R2y6wmWoEXjtr.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

xoror schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:35:
Is het normaal wanneer je een email heb gekregen dat de extra inruilwaarde is goedgekeurd, de status op in afwachting van validatie blijft staan? (bijna een week, en telefoon inruil is al uitbetaald)
Ik zat/zit in dezelfde situatie, maar ik zie net dat bij mij de status van 'Upload je bewijsstukken voor je bonus' opeens is gewijzigd naar 'Gevalideerd', zonder dat ik hier een mailtje over heb ontvangen... Wordt vervolgd.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Berpie74
bosanac10 schreef op zondag 8 september 2024 @ 17:16:
-offtopic: Lang geleden dat ik weer reageer op het forum, wel nog regelmatig actief lezend.

Afgelopen weekend toch besloten om te upgraden naar een Pixel 9 Pro 512 GB komend van een Huwai P30 Pro 256 GB.

Prima deal kunnen scoren bij Belsimpel voor de Grijze 512 GB versie inclusief inruil oude telefoon +/- 90 á 100 euro, prijs schommelt af en toe heb ik gemerkt.
Defenitieve prijs wordt na inruil ong. €700,-
Levertijd wordt aangegeven 3 weken.
Inruil aanvraag kan t/m 13-10-2024.

Telefoon is afbetaald, alleen abonnement maandelijks €12,50 incl. klantvoordeel zie bijlage.

Nu nog een Privacy/Spy glass ergens vinden.
Bij de P30Pro heb ik deze bij Ome Ali gehaald en na 5 jaar nog altijd prima !

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie telefoon, ik heb dezelfde besteld. Amazon.de en Google geven releasedatum 16 september aan. Hopelijk geldt dit ook voor Belsimpel en hebben we de telefoon de 16e of 17e in huis.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MW7EiqDsgCPTSA16sTUWO7eTnYc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9t1aYbAJaXyfGFLbyFHeJLgK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marebito
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 19-08 20:35
Iemand ervaring met de Google store inruil actie? Mijn inruil toestel is al ruim anderhalve week in bezit van de inruil partner PCS Wireless maar ik heb nog niks vernomen behalve dat het toestel is gearriveerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Duurt wel lang zo als het volgens Belsimpel nogsteeds 3 weken duurt vanaf vandaag voor de 9pro. 🫣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapinouyeah
Heeft iemand zijn P9PF 512 black van Mediamarkt al ontvangen? Het is nu bijna 4 weken na preorder, ben nog aan het wachten...
Pagina: 1 ... 9 ... 24 Laatste