Hmm. Besteld bij Google zelf. P9P 512 GB. Stond tot gisteren op 10-14 september levering. Vandaag veranderd naar 16-17 september. Had dit niet verwacht bij de maker zelf... Beetje jammer maar tis niet anders.
Die 3 weken staat er al heel lang. Ze doen weinig moeite om hier iets concreets bij te zetten...-TheNose- schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:09:
Duurt wel lang zo als het volgens Belsimpel nogsteeds 3 weken duurt vanaf vandaag voor de 9pro. 🫣
Weinig moeite? Als ze iets weten, updaten ze dat natuurlijk meteen. Zij zijn ook afhankelijk van tig verschillende factoren met betrekking tot leveringen, levertijden, leveranciers enzovoort. Tevens verkopen ze nog duizenden andere producten die de nodige aandacht wensen op de website en achter de schermen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat stond er al sinds de bestelling toch? Ik zie geen verschil iig (staat hier iig al een hele tijd).Diatonic schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:39:
Bij het besteloverzicht op Belsimpel.nl staat nu sindskort dit:
[Afbeelding]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Ja, weinig moeite. Als ze de leverdatum niet weten, hoe kunnen ze dan 3 weken zeggen?CLB schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:33:
Weinig moeite? Als ze iets weten, updaten ze dat natuurlijk meteen. Zij zijn ook afhankelijk van tig verschillende factoren met betrekking tot leveringen, levertijden, leveranciers enzovoort. Tevens verkopen ze nog duizenden andere producten die de nodige aandacht wensen op de website en achter de schermen.
Google Store geeft aan levering 19-24 oktober.Diatonic schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:39:
[Afbeelding]
Iemand die bij KPN heeft besteld en al iets heeft gehoord over de Pixel 9 Pro?
Of wellicht Vodafone? Laatste bericht dat ik heb gehad was dat ie eind week 38 geleverd zou worden..
Staat er al een hele tijd hoor.Diatonic schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:39:
[Afbeelding]
Ventasus schreef op zondag 8 september 2024 @ 11:18:
Hi, sinds gisteren de fold binnen en zeer blij mee, alleen werkt mijn huidige draadloze lader niet met deze telefoon. Heb deze INIU Draadloze Oplader 2-Pack, 15W Qi-Gecertificeerd Snellaadstandaard.
Hebben meer mensen hier last van?
Ja, dit is dus de situatie met de Pixel 9 Pro Fold. De coil zit te laag in het toestelCLB schreef op zondag 8 september 2024 @ 11:22:
Kan zijn dat de chargingcoil op een net wat andere plek zit dan bij je oplader, al geprobeerd te verschuiven?
Mijn Fold lag gisteren voor het eerst op de QI pad in de auto, en deed het neit. Toen dacht ik heel ff 'het zal toch niet dat Google dat ding eruit heeft bezuinigd toch!?' maar dat is gelukkig niet het geval. Google zegt zelf ook dat de Fold niet werkt op de Pixel Stand om precies die reden.
Binnenkort maar even een legoblokje in de autolader vastplakken zodat het toestel hoog genoeg ligt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Niets concreets gehoord, had wel de klantenservice aan de lijn voor iets en even gevraagd of ze iets van levertijd konden zien. De medewerker aan de telefoon zei iets van twee weken (dit was vorige week woensdag). Neem het met een korrel zout, maar wie weet klopt het.Captain Obvious schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:17:
Iemand die bij KPN heeft besteld en al iets heeft gehoord over de Pixel 9 Pro?
// TODO: Schrijf een signature
Hier hetzelfde, week 38 en verder nog niks gehoord.Puntje-NL schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:21:
Of wellicht Vodafone? Laatste bericht dat ik heb gehad was dat ie eind week 38 geleverd zou worden..
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Aha, bedankt voor je reactie! Een legoblokje doet inderdaad wonderen, al is het toch wel een beetje vervelendRichh schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:30:
[...]
[...]
Ja, dit is dus de situatie met de Pixel 9 Pro Fold. De coil zit te laag in het toestel![]()
Mijn Fold lag gisteren voor het eerst op de QI pad in de auto, en deed het neit. Toen dacht ik heel ff 'het zal toch niet dat Google dat ding eruit heeft bezuinigd toch!?' maar dat is gelukkig niet het geval. Google zegt zelf ook dat de Fold niet werkt op de Pixel Stand om precies die reden.
Binnenkort maar even een legoblokje in de autolader vastplakken zodat het toestel hoog genoeg ligt
DHL heeft duidelijk geen haast... Bij Google staat het al van zondag op 'Awaiting Carrier Pickup'
Leveren op 9/9 gaan ze niet meer halen gok ik.
Leveren op 9/9 gaan ze niet meer halen gok ik.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Ik zit ook de hele tijd in mijn hoofd met: de Pro is nu al op".. maar verkoop begon natuurlijk nu pas voor de non-XL.
Dus in die zin kan ik me misschien ook voorstellen dat de levertijd onbekend is.
Dus in die zin kan ik me misschien ook voorstellen dat de levertijd onbekend is.
Ik hoop toch vandaag wel een update te krijgen inderdaad. Online staat al weken hetzelfde... Ook 0 indicatie van levertijd.-TheNose- schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:09:
Duurt wel lang zo als het volgens Belsimpel nogsteeds 3 weken duurt vanaf vandaag voor de 9pro. 🫣
/edit: ben echt spuit elf lees ik nu. We wachten maar rustig af

[ Voor 9% gewijzigd door FabianNL op 09-09-2024 11:16 ]
Oktober? Langzaam dikke spijt van de preorder als dit zo zou zijn zeg. Dan had ik gewoon de XL gehaald maar.Berpie74 schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:08:
[...]
Google Store geeft aan levering 19-24 oktober.
Voor mij idem. Als ik dit op voorhand geweten had, was ik voor de 9 of XL gegaan. Ik wacht tot vrijdag af, anders cancel ik mijn order. De voorpret van nieuwe tech is wat gedaald, en besef me meer en meer dat mijn huidige toestel nog wel even mee kan-TheNose- schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:39:
[...]
Oktober? Langzaam dikke spijt van de preorder als dit zo zou zijn zeg. Dan had ik gewoon de XL gehaald maar.
Het kan zijn dat dit geld voor nieuwe orders. Want dit dag ik ook vorige week staan.-TheNose- schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:39:
[...]
Oktober? Langzaam dikke spijt van de preorder als dit zo zou zijn zeg. Dan had ik gewoon de XL gehaald maar.
Op 4 september een Pixel 9 256GB bij Odido besteld i.c.m. een abonnement, rekening houdend met de inruildeal via Google vond ik dat een goede deal. Helaas krijg ik nu een foutmelding in de eerste stap van het inruilproces. 4 september zou geen geldige aankoopdatum zijn, terwijl de aankoop gedaan moet zijn tussen 13 augustus en 5 september, right... Heeft iemand anders ervaringen met deze inruildeal? Ik heb uiteraard al contact met ze opgenomen, zodra ik antwoord heb zal ik een update geven.
/f/image/42NqxsrxNqddExblGe1gp2RS.png?f=fotoalbum_large)
De roze staat voor 17 september....-TheNose- schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:39:
[...]
Zojuist een mail van KPN: Plan je bezorgmoment in!
P9F op 03-09 besteld en deze wordt nu a.s. woensdag 11-09 bezorgd
Afspraakbevestiging zojuist ontvangen:
"Met deze e-mail bevestigen wij het bezorgmoment van je Google Pixel 9 Pro Fold 5G eSIM 256GB, Obsidian"
P9F op 03-09 besteld en deze wordt nu a.s. woensdag 11-09 bezorgd
"Met deze e-mail bevestigen wij het bezorgmoment van je Google Pixel 9 Pro Fold 5G eSIM 256GB, Obsidian"
Oeeh ook mijn belsimpel status is veranderd naar "Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Vodafone"..
Check ook de site:
9PF 512gb porselein
2-4 werkdagen
(providerafhankelijk)
Check ook de site:
9PF 512gb porselein
2-4 werkdagen
(providerafhankelijk)
Interessant, ik heb mijn bestelling 5/9 gedaan. Tot nu toe geen mail.kaka schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:55:
Zojuist een mail van KPN: Plan je bezorgmoment in!
P9F op 03-09 besteld en deze wordt nu a.s. woensdag 11-09 bezorgdAfspraakbevestiging zojuist ontvangen:
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
M'n hart maakt telkens een sprongetje bij reacties op dit draadje. Ik heb de P9 Pro Beige 256GB bij Belsimpel, in afwachting...
[ Voor 4% gewijzigd door prodygee op 09-09-2024 12:27 ]
Het is dat ik echt de kleinere formfactor met pro hardware enorm waardeer, anders had ik mijn order al gecanceld.Heerfiets schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:44:
[...]
Voor mij idem. Als ik dit op voorhand geweten had, was ik voor de 9 of XL gegaan. Ik wacht tot vrijdag af, anders cancel ik mijn order. De voorpret van nieuwe tech is wat gedaald, en besef me meer en meer dat mijn huidige toestel nog wel even mee kan.
Zaterdag een melding gekregen dat mn telefoon vandaag zou komen. Maar in de t&t staat dat hij nog niet eens door DHL is opgepikt. Ik verwacht hem op zn vroegst morgen, maar DHL kennende pas woensdag. 🤬
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ze heten niet voor niets Duurt Heel Lang..Mad-Matt schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:01:
Zaterdag een melding gekregen dat mn telefoon vandaag zou komen. Maar in de t&t staat dat hij nog niet eens door DHL is opgepikt. Ik verwacht hem op zn vroegst morgen, maar DHL kennende pas woensdag. 🤬
Toch wel fijn dat ik hier eenvoudig kan meelezen zonder dat ik zelf steeds de status hoef op te vragen 🙃
Het is alsof Google de vraag naar de 256GB variant heeft onderschat en gewoon te weinig heeft laten produceren om al hun partners te voorzien. En dat terwijl ze die 'gratis upgrade' zelf overal hebben aangeboden. Is wel typisch het soort domme inschattingsfout die zulke bedrijven vaker maken, dus dat klinkt eigenlijk wel aannemelijk.
Afwachten maar want nu nog ergens anders bestellen met misschien een iets lagere toestelprijs werkt ook niet meer i.v.m. de deadline van de inruilactie.
Het is alsof Google de vraag naar de 256GB variant heeft onderschat en gewoon te weinig heeft laten produceren om al hun partners te voorzien. En dat terwijl ze die 'gratis upgrade' zelf overal hebben aangeboden. Is wel typisch het soort domme inschattingsfout die zulke bedrijven vaker maken, dus dat klinkt eigenlijk wel aannemelijk.
Afwachten maar want nu nog ergens anders bestellen met misschien een iets lagere toestelprijs werkt ook niet meer i.v.m. de deadline van de inruilactie.
Krijg net een SMS van Vodafone dat de P9P (non XL) pas eind week 40 wordt geleverd. Besteld in HC met de Vodafone actie.
Poeh, oke zojuist op kantoor de telefoon van een collega vast gehad. Ongeveer dezelfde afmeting als de P9P XL. Zou nu bijna wisselen van model.
Bij mij dezelfde situatie, zelfde SMS ontvangen. Eerder (26 augustus) had ik een bericht gekregen dat het eind week 38 zou zijn.Puntje-NL schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:03:
Krijg net een SMS van Vodafone dat de P9P (non XL) pas eind week 40 wordt geleverd. Besteld in HC met de Vodafone actie.
Ik heb nog steeds geen sms ontvangen van Vodafone. Heb 9 pro xl 256 gb porcelain besteld in de winkel Utrecht met de Google pixel super aanbieding. Besteld 25 augustus.
[ Voor 3% gewijzigd door elaho op 09-09-2024 14:34 ]
Hier ook een Pixel 9 Pro (non xl) 256GB zwart besteld. Al op 15 Augustus bij Belsimpel, toen d'r tijd nog wel getwijfeld over wel/niet XL, nu opzich wel spijt van.
We gaan het zien, ik zie het niet heel erg zitten om nog eens 3 weken te wachten, heb hem met een reden praktisch op release besteld. Mijn camera op de Pixel 6 heeft het in de tussentijd (na zo nu en dan tussendoor nog wel gewerkt te hebben) ook helemaal begeven...
Connector van de camera heb ik perongeluk, maar vooral ook eigenhandig, beschadigd. Eerste keer mijn eigen batterij vervangen was op dat na verder wel een success
We gaan het zien, ik zie het niet heel erg zitten om nog eens 3 weken te wachten, heb hem met een reden praktisch op release besteld. Mijn camera op de Pixel 6 heeft het in de tussentijd (na zo nu en dan tussendoor nog wel gewerkt te hebben) ook helemaal begeven...
Connector van de camera heb ik perongeluk, maar vooral ook eigenhandig, beschadigd. Eerste keer mijn eigen batterij vervangen was op dat na verder wel een success
[ Voor 36% gewijzigd door tjallo op 09-09-2024 14:55 ]
Ja, hier hetzelfdeickeicke schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:20:
[...]
Bij mij dezelfde situatie, zelfde SMS ontvangen. Eerder (26 augustus) had ik een bericht gekregen dat het eind week 38 zou zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door lohost op 09-09-2024 15:48 ]
---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
Yep, idem hier... Al heel de zondag en nu maandag zit er geen beweging in.Mad-Matt schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:01:
Nuja, ik rekende sowieso al op woensdag DHL kennende. Wss gaan ze dan in de voormiddag komen (niemand thuis) en dan moet het pakket naar een Postpunt en kan ik de Pixel pas donderdag avond halen...
Nou voor de mensen die bij belsimpel hebben besteld..
Mijn aanvraag was afgewezen terwijl de site duidelijk aangaf dat mijn contract verlengbaar is.
Blijkbaar herkent hun systeem alleen de 120 dagen verlenging maar niet simonly na 2 maanden verlenging (vodafone next).
Dus als je ook een afwijzing krijgt, gelijk bellen dan kan het alsnog!
Mijn aanvraag was afgewezen terwijl de site duidelijk aangaf dat mijn contract verlengbaar is.
Blijkbaar herkent hun systeem alleen de 120 dagen verlenging maar niet simonly na 2 maanden verlenging (vodafone next).
Dus als je ook een afwijzing krijgt, gelijk bellen dan kan het alsnog!
Ok, dit was gewoon een PEBKAC... Je kan pas 14 dagen na de aankoopdatum een claim indienen, logisch ook natuurlijk gezien de retourtermijn. Nog even een paar dagen geduld dusmtthw schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:51:
Op 4 september een Pixel 9 256GB bij Odido besteld i.c.m. een abonnement, rekening houdend met de inruildeal via Google vond ik dat een goede deal. Helaas krijg ik nu een foutmelding in de eerste stap van het inruilproces. 4 september zou geen geldige aankoopdatum zijn, terwijl de aankoop gedaan moet zijn tussen 13 augustus en 5 september, right... Heeft iemand anders ervaringen met deze inruildeal? Ik heb uiteraard al contact met ze opgenomen, zodra ik antwoord heb zal ik een update geven.
[Afbeelding]
Toch helemaal kut, de track and trace van Google zegt nog steeds vandaag leveren, maar pakket is nog niet opgepikt en t&t van DHL is onbekendJanAd schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:05:
[...]
Yep, idem hier... Al heel de zondag en nu maandag zit er geen beweging in.
Nuja, ik rekende sowieso al op woensdag DHL kennende. Wss gaan ze dan in de voormiddag komen (niemand thuis) en dan moet het pakket naar een Postpunt en kan ik de Pixel pas donderdag avond halen...
Ach Belsimpel zegt nogsteeds levertijd 3 weken, het kan altijd erger. 😜Mad-Matt schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:34:
[...]
Toch helemaal kut, de track and trace van Google zegt nog steeds vandaag leveren, maar pakket is nog niet opgepikt en t&t van DHL is onbekend
De DHL link doet ook nog niks hier, maar ik krijg wel bericht van Bpost (België) dat zij 11/9 een pakket van Google leveren… DHL kan niet volgen preciesMad-Matt schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:34:
[...]
Toch helemaal kut, de track and trace van Google zegt nog steeds vandaag leveren, maar pakket is nog niet opgepikt en t&t van DHL is onbekend
Het bedrag is ook van m’n rekening gegaan.
Nu nog hopen dat Bpost pas na de middag levert, dan ben ik thuis
Edit: leveringsvoorkeur aangepast, rechtstreeks naar een Postpunt, dan zou woensdag sowieso moeten lukken.
[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 10-09-2024 06:22 ]
Voor de kpn-deal, bij levering stond toch 11 september bij de p9pro?
Hoi!
gaat volgens mij alle kanten op. Vorige week dinsdag besteld, op de site stond 1 week levertijd.EWK schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 07:59:
Voor de kpn-deal, bij levering stond toch 11 september bij de p9pro?
Na bestellen meteen een mail de volgende ochtend: het is niet op voorraad en we weten niet wanneer we het krijgen.
Hier nog steeds geen mail, sms of wat dan ook. Google-pagina geeft nog steeds 9 september levering aan, DHL link is nog steeds dood en Google geeft verder alleen nog aan "In afwachting van ophaling door vervoerder"JanAd schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 06:15:
[...]
De DHL link doet ook nog niks hier, maar ik krijg wel bericht van Bpost (België) dat zij 11/9 een pakket van Google leveren… DHL kan niet volgen precies![]()
Het bedrag is ook van m’n rekening gegaan.
Nu nog hopen dat Bpost pas na de middag levert, dan ben ik thuisAnders wordt het donderdag.
Edit: leveringsvoorkeur aangepast, rechtstreeks naar een Postpunt, dan zou woensdag sowieso moeten lukken.
Ik baal hier enorm van, de 9 Pro is de laatste in de serie die uitkomt (onbekende redenen), we zitten dus al langer te wachten en dan lukt het ze ook niet eens om op de beloofde datum te leveren.
Ach, m'n huidige doet het nog prima en de hype is bij mij wel wat voorbij, dus ik zie het ding wel een keer verschijnen.
In plaats van de dode DHL link te volgen zou ik eens manueel naar track and trace surfen van DHL en dan je tracking code ingeven.
Even gedaan en pakket is onderweg.Cr1ptkeeper schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:24:
In plaats van de dode DHL link te volgen zou ik eens manueel naar track and trace surfen van DHL en dan je tracking code ingeven.
Google pagina is ook ineens geupdate (wel nadat ik een chat verzoek heb ingediend over de status)
Als ik het wel heb is bpost uitvoerder voor DHL in België, dus pakjes van DHL worden door bpost overgenomen. Dus wellicht heeft het daarmee te makenJanAd schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 06:15:
[...]
De DHL link doet ook nog niks hier, maar ik krijg wel bericht van Bpost (België) dat zij 11/9 een pakket van Google leveren… DHL kan niet volgen precies
Op de website van Vodafone stond tot aan vandaag voor de 9 Pro levering vanaf 10 september. Dat is sinds vandaag opeens leverbaar in November geworden. Mag hopen dat mijn bestelde 9 Pro 256GB gewoon netjes week 39 komt zoals aangegeven in hun SMS

Ik hou de levertijden op de site van Google een beetje in de gaten: https://store.google.com/...nsic2VsZWN0aW9uIjozfX0%3D
Daar kun je per uitvoering (kleur, opslag) kijken wat de verwchte leverdatum is.
Voor mijn grijsgroene P9P 512Gb geven ze 16-17 september aan, dat zou begin volgende week zijn. Dan nog een weekje geduld hebben...
Daar kun je per uitvoering (kleur, opslag) kijken wat de verwchte leverdatum is.
Voor mijn grijsgroene P9P 512Gb geven ze 16-17 september aan, dat zou begin volgende week zijn. Dan nog een weekje geduld hebben...
Ik was vooraf een beetje sceptisch, maar uiteindelijk een prima ervaring met Recommerce in combinatie met de aanschaf van een nieuwe Pixel via KPN.
23-aug: ‘Pixel 9 Pro XL 256GB Groen’ besteld (met KPN 1maand abonnement)
23-aug: Inruil aangevraagd en aankoopbewijs geüpload naar Recommerce
23-aug: Inruil opgestuurd (Motorola G32 64GB, zo goed als nieuw)
27-aug: Recommerce ontvangst bevestiging van inruil telefoon
27-aug: Recommerce goedkeuring inruil bedrag
28-aug: Pixel 9 Pro XL ontvangen
28-aug: 21euro inruil ontvangen op bankrekening
09-sep: Bonus goedgekeurd, binnen 48uur uitbetaald
23-aug: ‘Pixel 9 Pro XL 256GB Groen’ besteld (met KPN 1maand abonnement)
23-aug: Inruil aangevraagd en aankoopbewijs geüpload naar Recommerce
23-aug: Inruil opgestuurd (Motorola G32 64GB, zo goed als nieuw)
27-aug: Recommerce ontvangst bevestiging van inruil telefoon
27-aug: Recommerce goedkeuring inruil bedrag
28-aug: Pixel 9 Pro XL ontvangen
28-aug: 21euro inruil ontvangen op bankrekening
09-sep: Bonus goedgekeurd, binnen 48uur uitbetaald
Slim, voor de Beige 256 nog eind september. Maar niet vergeten dat dit voor orders is die nu worden gedaan.Berpie74 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:58:
Ik hou de levertijden op de site van Google een beetje in de gaten: https://store.google.com/...nsic2VsZWN0aW9uIjozfX0%3D
Wellicht dat wij een eerdere lichting hebben.
I can only dream.
Bij Vodafone staat dat de pro vanaf november leverbaar is, terwijl de gewone 9 en de xl gewoon beschikbaar zijn.
Denk dat ze bij Google de vraag een beetje verkeerd hebben ingeschat.
Denk dat ze bij Google de vraag een beetje verkeerd hebben ingeschat.
Shuttle st20g5
Ik preorder normaal nooit telefoons, nu weet ik weer waarom.
Hoe zijn jullie ervaringen met Recommerce? Ik heb een telefoon ingeleverd voor de cashback bij KPN, maar nu wordt een lager bedrag geboden omdat "niet alle knoppen het doen". Ik weet zeker dat dit wel het geval is en dat het opgestuurde toestel het gewoon nog goed deed
Zelf nog geen ervaring ermee (toestel is momenteel nog onderweg). Ben wel nieuwsgierig naar het verschil wat ze bieden als een knop het niet doet (ook al is dit misschien wel zo). Wat werd origineel geboden en wat bieden ze nu?kippengaas schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:55:
Hoe zijn jullie ervaringen met Recommerce? Ik heb een telefoon ingeleverd voor de cashback bij KPN, maar nu wordt een lager bedrag geboden omdat "niet alle knoppen het doen". Ik weet zeker dat dit wel het geval is en dat het opgestuurde toestel het gewoon nog goed deed
Ondertussen staat er op de website van Odido dat de P9P leverbaar is vanaf 4 november.
newbie :p
Het scheelt €28. Ik zou €28 krijgen voor het toestel + de standaard €200 (omdat ik een pro had besteld). Maar ze bieden nu €200. Gelukkig niet een mega verschil. Maar ik vind het toch bijzonder dat er een "defect" zou zijn terwijl ik dat defect zelf niet ervoer.guysp schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:00:
[...]
Zelf nog geen ervaring ermee (toestel is momenteel nog onderweg). Ben wel nieuwsgierig naar het verschil wat ze bieden als een knop het niet doet (ook al is dit misschien wel zo). Wat werd origineel geboden en wat bieden ze nu?
Bijzonder is het zeker ja, en jammer want je kunt er weinig op inbrengen. Maar gezien de prijs (28 euro) denk ik dat je waarschijnlijk nooit 200 euro op de tweedehands markt had kunnen krijgen, dus nog altijd een prima deal. Netjes dat ze wel nog die 200 euro bieden en hem niet gewoon terugsturen.kippengaas schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:05:
[...]
Het scheelt €28. Ik zou €28 krijgen voor het toestel + de standaard €200 (omdat ik een pro had besteld). Maar ze bieden nu €200. Gelukkig niet een mega verschil. Maar ik vind het toch bijzonder dat er een "defect" zou zijn terwijl ik dat defect zelf niet ervoer.
Blijft wel jammer van die 28 euro natuurlijk, dat had je hoesje en/of screen protector kunnen zijn.
Denk dat de meeste het ook alleen hebben gedaan vanwege de goede korting bij een inruil-TheNose- schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:50:
Ik preorder normaal nooit telefoons, nu weet ik weer waarom.
Absoluut, in geen jaren zo weinig voor zo'n dure telefoon betaald.
---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
Idem, normaal wacht ik altijd een maand of twee na release voordat ik een nieuw toestel koop. Maar die inruilactie en dubbele geheugen was echt een goeie deal, vermoed niet dat ik het toestel binnen twee maanden goedkoper had kunnen krijgen.
Iemand die via Odido heeft besteld al bericht gehad? Levering zou (morgen) 11 september zijn. Staat nog steeds bij mij status 'wachten op voorraad'.
Idem, inclusief inruil is het een prima deal, hoewel ik wel vermoed dat Google ook wel weet dat ze de 9 serie zonder die bonus niet verkocht krijgen.
Ik denk dat als ze de prestaties van de tensor volgend verbeteren tot het niveau van de concurrentie, de adviesprijs hetzelfde blijft, maar de inruil bonus verdwijnt. Dan leiden ze geen gezichtsverlies door de prijzen ineens enorm te verhogen.
Ik denk dat als ze de prestaties van de tensor volgend verbeteren tot het niveau van de concurrentie, de adviesprijs hetzelfde blijft, maar de inruil bonus verdwijnt. Dan leiden ze geen gezichtsverlies door de prijzen ineens enorm te verhogen.
Ik heb Belsimpel maar even via Twitter/X wat gestuurd voor de 9 Pro. Wellicht kunnen jullie dit ook proberen?
Ben wel erg benieuwd naar een indicatie, ipv 3 weken (wat er zowat al een maand staat)
Ben wel erg benieuwd naar een indicatie, ipv 3 weken (wat er zowat al een maand staat)
Toeavallig vanochtend gebeld met Belsimpel (om m'n order om te laten zetten), maar klantenservice/sales weet zelf ook niet meer dan op de site staat, daar werd mij ook verteld nog 3 weken.prodygee schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:57:
Ik heb Belsimpel maar even via Twitter/X wat gestuurd voor de 9 Pro. Wellicht kunnen jullie dit ook proberen?
[ Voor 14% gewijzigd door tjallo op 10-09-2024 11:15 ]
Gezien ja, je vorige post. Ik heb daar toen ook nog over getwijfeld. Maar dan verlies je wel je pre-order bonus en je jaartje Gemini advanced toch?tjallo schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:09:
[...]
Toeavallig vanochtend gebeld met Belsimpel, om mijn 9 Pro order om te laten zetten naar een 9 Pro XL order (zie mijn vorige post op dit draadje en je snapt waarom). Maar klantenservice/sales weet zelf ook niet meer dan op de site staat, daar werd mij ook verteld nog 3 weken.
Ik ben nu 200 euro meer kwijt dan voor mijn 9 Pro (beide 256GB), Gemini advanced is wel jammer, maar kan me niet heel veel schelen, bankieren en DigiD is gewoon best wel moeilijk als je achtercamera niet werktprodygee schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:13:
[...]
Gezien ja, je vorige post. Ik heb daar toen ook nog over getwijfeld. Maar dan verlies je wel je pre-order bonus en je jaartje Gemini advanced toch?
What the...!centenbakkie schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:03:
Ondertussen staat er op de website van Odido dat de P9P leverbaar is vanaf 4 november.
KPN zegt op de site nog steeds binnen een week voor de 256gb P9P
Hopelijk komt deze snel.
Andere mensen die hem al binnen hebben van kpn?
Hopelijk komt deze snel.
Google Store rept nog steeds over september.
Niet de grijsgroen met 256 geheugen (die ook ik heb besteldNeWSJuNK schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:54:
Google Store rept nog steeds over september.
Shuttle st20g5
Die 1 week stond er vorige week ook al. Daar klopt dus helemaal niets van want zover ik weet heeft KPN nog geen enkele P9P geleverd.mits112 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:47:
KPN zegt op de site nog steeds binnen een week voor de 256gb P9P
Hopelijk komt deze snel.
Ik heb een obsidian 512Gb besteld, hoop dat die bijzonder genoeg is om wel op tijd te komen, maar een echte indicatie heb ik nooit gehad eigenlijk.
Zelfde als de 3 weken van Belsimpel, welke ook al weken staat dus.Captain Obvious schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:04:
[...]
Die 1 week stond er vorige week ook al. Daar klopt dus helemaal niets van want zover ik weet heeft KPN nog geen enkele P9P geleverd.
Oeps, deze had samen moeten zijn met mijn vorige post, excuses.
[ Voor 9% gewijzigd door -TheNose- op 10-09-2024 12:06 ]
Op 4 september heb ik de Pixel 9 Pro XL 256 GB Porselein besteld bij KPN met maandelijks opzegbaar abbonement die hier werd aanbevolen.
Gisteren 9 september ontvangen.
Voor mij was de niet XL misschien wel fijner geweest. De XL is wel erg groot. De glanzende randjes van de Pro (XL) hadden van mij niet gehoeven. Verder een prachtige telefoon die vooral voor de fotobewerking is gekocht.
Gisteren 9 september ontvangen.
Voor mij was de niet XL misschien wel fijner geweest. De XL is wel erg groot. De glanzende randjes van de Pro (XL) hadden van mij niet gehoeven. Verder een prachtige telefoon die vooral voor de fotobewerking is gekocht.
Ik heb m’n bestelling geannuleerd. Hoe langer ik erover nadacht des te meer kreeg de verstandige keuze de overhand. Mijn huidige telefoon werkt namelijk nog prima en heb ik nog niet eens een jaar.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Niet heel belangrijk, wel interessante discussie:
Even over die toestellen die wij besteld hebben onder de Gemini Advanced actie. Hoe weet Google dat dat toestel recht heeft op dat jaar gratis Advanced? Terwijl die nog niet beschikbaar is (Pixel 9 Pro)
Scant Belsimpel / Provider de IMEI in en kennen ze die actie dan toe ofzo? Iemand bekend met hoe zoiets zou verlopen?
Even over die toestellen die wij besteld hebben onder de Gemini Advanced actie. Hoe weet Google dat dat toestel recht heeft op dat jaar gratis Advanced? Terwijl die nog niet beschikbaar is (Pixel 9 Pro)
Scant Belsimpel / Provider de IMEI in en kennen ze die actie dan toe ofzo? Iemand bekend met hoe zoiets zou verlopen?
[ Voor 8% gewijzigd door prodygee op 10-09-2024 12:16 ]
Dat is toch gekoppeld aan je Google account? Of niet….😊
[ Voor 6% gewijzigd door elaho op 10-09-2024 12:18 ]
Lijkt me niet, want ik geef bij Belsimpel geen account op. En die actie gold maar tijdelijk, en meesten hebben het toestel nog niet in huis.elaho schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:18:
Dat is toch gekoppeld aan je Google account? Of niet….😊
Bij KPN staat de P9 Pro Hazel nu op vóór 21:00 besteld, morgen in huis.
Zal het dan toch?
Zal het dan toch?
[ Voor 4% gewijzigd door Kwakkies op 10-09-2024 12:46 ]
Dat is de 128gb versie, is al een paar dagen zo.Kwakkies schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:45:
Bij KPN staat de P9 Pro Hazel nu op vóór 21:00 besteld, morgen in huis.
Zal het dan toch?
Bij mediamarkt is de 256gb P9 Pro nu in alle kleuren op voorraad, levering op de 15e.
Sounds good, geduld is een schone zaak. P9 Pro lijkt behoorlijk in trek.
Vooral die 256gb versieprodygee schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:00:
3 september de pixel 9 pro XL Hazel 256GB besteld bij KPN (met 1 week levertijd), nu net een mail dat hij nog niet op voorraad is. Nog even geduld dus
Zie wel net in die megathread dat mensen in het VK al hun P9P 256gb toegestuurd krijgen momenteel. Vanuit Nederland heb ik helaas nog geen enkel bericht gezien.
@Anduuuw en heb je hem al?
als het goed is krijg ik hem na veel gedoe morgen!
als het goed is krijg ik hem na veel gedoe morgen!
Vandaag is mijn Pixel 9 Fold Obsidian 512gb geleverd door Vodafone.
De sms die ik kreeg na de bestelling in de winkel gaf week 39 aan maar plots belde daar de Vodafone winkel vandaag. Natuurlijk ben ik er snel naartoe gegaan. Nu lekker prutsen!
De sms die ik kreeg na de bestelling in de winkel gaf week 39 aan maar plots belde daar de Vodafone winkel vandaag. Natuurlijk ben ik er snel naartoe gegaan. Nu lekker prutsen!
Volgens mij worden de toestellen vanuit Nederland verzonden. Althans dat heb ik eens gelezen. Ik weet niet of VK daar ook hun toestellen vandaan krijgt (of eigen logistiek depot). Maar als het vanuit NL zou zijn dan zou je verwachten dat Belsimpel etc ook toestellen krijgen.
15e is alleen een zondag-EvoLution- schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:49:
[...]
Dat is de 128gb versie, is al een paar dagen zo.
Bij mediamarkt is de 256gb P9 Pro nu in alle kleuren op voorraad, levering op de 15e.
Wel apart dat mediamarkt al 2x een batch heeft gekregen en de rest nog niet
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Zojuist bericht van Vodafone dat mn pixel 9 pro XL hazel 256gb pas eind week 40 wordt bezorgd. Eerder was dit week 38? Google Store laat een veel eerdere levering zien. Hoezo moet het zo lang duren?
Kunnen ze nu misschien eindelijk eens stoppen met telefoons zo achterlijk groot te maken: Google maakt eindelijk eens een Pro model dat niet idioot gigantisch is, en het ding is nergens leverbaar omdat de markt blijkbaar snakt naar iets dat geen tv in je broekzak is.prodygee schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:00:
Update bestelling Vodafone 25 augustus besteld winkel Utrecht met de aktie. Bestelling wordt momenteel ingepakt. 😃👍
Pixel 9 Pro of XL?elaho schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:15:
Update bestelling Vodafone 25 augustus besteld winkel Utrecht met de aktie. Bestelling wordt momenteel ingepakt. 😃👍
De grijze Pixel 9 Pro 256Gb staat inmiddels op 6 weken verwachte levertijd-TheNose- schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:05:
[...]
Zelfde als de 3 weken van Belsimpel, welke ook al weken staat dus.
my guess... release was gisteren, vandaar dat ze alle pre-orders op die leverdatum hebben gezet (vorige week was het immers 1 week levertijd).
Nu halen ze het net op en gaan ze rekenen met de levertijd als ze zelf nu bestellen. Dan kom je denk ik wel op 6 weken idd
Nu halen ze het net op en gaan ze rekenen met de levertijd als ze zelf nu bestellen. Dan kom je denk ik wel op 6 weken idd
Volgens mij stond alle artikelen al weken lang op "3 weken" bij Belsimpel, en nu nog steeds bij alle modellen, op de grijze 256GB na. Als ze daadwerkelijk een datum hadden ingevoerd, ga ik er vanuit dat de website wel zo "slim" is om dit ook correct weer te geven.greatgonzo schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:45:
my guess... release was gisteren, vandaar dat ze alle pre-orders op die leverdatum hebben gezet (vorige week was het immers 1 week levertijd).
Er is nog helemaal niks bekend dus en laten de placeholder voorlopig maar staan, of ze zijn vergeten het correct aan te passen? Ik weet het ook niet.