---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
Ik ben zondagochtend 25/8 bij Vodafone HC geweest. Was toen 1 van de eersten die dag. P9 pro obsidian besteld. 2 dagen later SMS met verwachte levering eind week 38.lohost schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 19:14:
[...]
Ik ook, op zaterdag. Na de sms ook niets meer gehoord. Wacht op de zwarte pro 256.
Ik verwacht nog wel een keer een update met een latere levering. Het maakt mij niet veel uit, huidige telefoon houdt het nog wel even vol. Als inlever toestel had ik mijn oude oude toestel ingeleverd.
Afwachten maar. Voor €294 een P9 pro blijft me nog steeds een goed gevoel geven.
Je moet de aanvraag voor 5 september starten. je moet voor 5 september m kopen! Vervolgens moet je zorgen dat het toestel voor 31 oktober bij Recommerce is.greatgonzo schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 19:08:
Voor wanneer moet je bij de inruil actie van kpn je oude toestel inleveren?
Ik heb de aanvraag in ieder geval vandaag gedaan
Hoe ik het zelf heb gedaan:
- Mijn vriendin kon haar abonnement verlengen. Vorige week was er een actie bij Mobiel.nl (helaas nu verlopen): 15gb/maand + onbeperkt bel/SMS voor €11/maand, inclusief gratis Galaxy A15. Wel 2 jaar vast maar ook simonly is dat al een prima deal. Door gebruik van ING kortingscode zelfs €20 toe
- Ik heb zelf bij KPN een maandelijks opzegbaar abonnement inclusief Pixel 9 Pro Fold besteld
- Ik ruil de A15 (die afgelopen weekend op Mysteryland mooi als festival toestel mee kon) in voor €78 + €300
- Zeg na 1 maand het KPN abonnement op
Wie een 9 Pro Fold zoekt: dit kan nog steeds. Het voordeel van die A15 is dus verlopen, maar met een goedkoop toestel van Marktplaats en de maandelijks opzegbaar truc kan je toch al snel zo'n €600 op de adviesprijs besparen.
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 03-09-2024 20:06 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je moet voor 5 september EOD je aankoop doen. Je hebt daarna tot 17 oktober om je inruilverzoek te starten en tot 31 oktober om je telefoon bij recommerce te krijgenRichh schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 19:54:
[...]
Je moet de aanvraag voor 5 september starten.
Edit: hij moet dus 31 oktober binnen zijn idd.
[ Voor 9% gewijzigd door Loen op 03-09-2024 20:06 ]
Oeeeeh lekker! Aftellen! Fingers crossed.misteriks schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 18:54:
r/GooglePixel shipping thread stroom vol met P9 pro (non xl) verzend bevestiging en verwachte deliveries voor morgen in de US.
Kan me niet voorstellen dat EU dan nog lang op zich laat wachten.
Edit, zie nu net dat bij KPN levertijd op 1 week staat
Wat kan hier niet aan kloppen dan?Kwakkies schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:16:
Net goedkeuring per mail van KPN Recommerce maar ik mag hopen dat dit een typfout is in de mail:
We willen je graag laten weten dat je trade-in aanvraag is goedgekeurd. De betaling ter hoogte van 11 € € zal binnen enkele dagen op je rekening worden bijgeschreven
Dus geen 11 maar 211:
[Afbeelding]
Je krijgt 11 euro voor je toestel en 200 euro bonus als je aan de voorwaarden voldoet, zoals duidelijk op de site van kpn staat bij het bestellen. Ik begrijp je opmerking niet?
Hoi!
Is die 200 euro niet gewoon de inruilkorting?Kwakkies schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:16:
Net goedkeuring per mail van KPN Recommerce maar ik mag hopen dat dit een typfout is in de mail:
We willen je graag laten weten dat je trade-in aanvraag is goedgekeurd. De betaling ter hoogte van 11 € € zal binnen enkele dagen op je rekening worden bijgeschreven
Dus geen 11 maar 211:
[Afbeelding]
200 euro bonuswaarde staat gewoon vermeld in die screenshotfalcon123 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:20:
[...]
Is die 200 euro niet gewoon de inruilkorting?
Hoi!
Ja dat bedoel ikEWK schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:21:
[...]
200 euro bonuswaarde staat gewoon vermeld in die screenshot
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
EWK in "[Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen"xoror schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:35:
Is het normaal wanneer je een email heb gekregen dat de extra inruilwaarde is goedgekeurd, de status op in afwachting van validatie blijft staan? (bijna een week, en telefoon inruil is al uitbetaald)
Zo ging het bij mij
Hoi!
Ik kreeg ze wel apart maar tegelijk uitbetaald.BRO-JWE schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:34:
Ze betalen eerst die € 11-, op een later moment volgt dan de € 200,-. Ik heb dit ook, eerst het bedrag voor de telefoon (inmiddels binnen), de bonus duurt nog even.
Ik had de documenten gelijk al opgestuurd voordat ik de pixel 9 Pro XL ook daadwerkelijk had. Deze waren al goedgekeurd voordat ik de Pixel had ontvangen. Inruil telefoon opgestuurd na ontvangst Pixel.
[ Voor 23% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-09-2024 23:11 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Klopt, maar dat staat er al vanaf het moment van aanmelden en zegt nog niets over het daadwerkelijke bedrag dat je mogelijk uitgekeerd krijgt. Dit aangezien de telefoon eerst nog door hun gecontroleerd moet worden.EWK schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:21:
[...]
200 euro bonuswaarde staat gewoon vermeld in die screenshot
Logisch toch als je daarna een mailtje krijgt met enkel €11 erin dat dit vraagtekens oproept?
Transparanter zou dan zijn als beide bedragen vermeld zouden staan.
Ik heb een aparte mail gehad dat de 209 bonus goedgekeurd was en een aparte mail met het alleen het bedrag voor het toestel. Ik vond het logisch.Kwakkies schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:05:
[...]
Klopt, maar dat staat er al vanaf het moment van aanmelden en zegt nog niets over het daadwerkelijke bedrag dat je mogelijk uitgekeerd krijgt. Dit aangezien de telefoon eerst nog door hun gecontroleerd moet worden.
Logisch toch als je daarna een mailtje krijgt met enkel €11 erin dat dit vraagtekens oproept?
Zoals jij het schetst wel inderdaad maar ik heb vooralsnog maar 1 email ontvangen. Hoeveel tijdbestek zat er tussen die 2 mails van jou?Golf2vr6 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:25:
[...]
Ik heb een aparte mail gehad dat de 209 bonus goedgekeurd was en een aparte mail met het alleen het bedrag voor het toestel. Ik vond het logisch.
Die 11 euro heb je toch al berekend via de site? Ik snap je onduidelijkheid nietKwakkies schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:05:
[...]
Klopt, maar dat staat er al vanaf het moment van aanmelden en zegt nog niets over het daadwerkelijke bedrag dat je mogelijk uitgekeerd krijgt. Dit aangezien de telefoon eerst nog door hun gecontroleerd moet worden.
Hoi!
[ Voor 99% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-09-2024 09:28 ]
14 augustus aangevraagdKwakkies schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:40:
[...]
Zoals jij het schetst wel inderdaad maar ik heb vooralsnog maar 1 email ontvangen. Hoeveel tijdbestek zat er tussen die 2 mails van jou?
22 augustus bevestiging documenten
29 augustus bevestiging bonus
30 augustus ontvangst inruil toestel
1 september bevestiging bedrag inruil toestel
2 september beide bedragen apart maar tegelijk op mijn rekening gestort
Mijn P9PF preorder van 3 weken geleden is nog niet verwerkt...
27-8 goedkeuring bonus (nog niet betaald)
30-8 ontvangst inruil toestel
1-9 bevestiging bedrag inruil toestel
2-9 uitbetaling toestel
bij de status pagina staat nog steeds dat de bewijs stukken nog niet gevalideerd zijn terwijl de bevestiging al binnen is (1-9). Dat vond ik dus wat apart. En vergeleken met @Golf2vr6 had ik onderhand nu wel de bonus moeten krijgen.
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
/f/image/xfZpgvNi0STVtbHQZWnHrAVq.png?f=fotoalbum_large)
Gaat helaas nog wel even duren voor mij denk ik. Vind het wel best zo, ik wacht wel. Al met al heb ik straks de P9PF 256GB voor 780 euro bij KPN via de maandelijks opzeggen truc.
:fill(white):strip_exif()/f/image/qpIAGZegAUqQgeybDqX8hBp7.png?f=user_large)
1150 - 370 inruilkorting die ik nog krijg voor mijn toestel = netto 780. Inruilkorting op de Fold is 300 euro.
Ps. ik koop m zakelijk
@yannienlReeker schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:21:
Pro Fold staat bij Belsimpel op morgen afhalen, voor de geïnteresseerden
Alleen de 256GB Toch?
Beige 512 staat sinds vandaag 5- 7 werkdagen
Zwart 512 staat sinds gisteren 2 - 4 werkdagen
nog geen update hierover gehad, yes ik refresh om het half uur en ging gisteren mee slapen en vanochtend mee wakker geworden

CorrectAnduuuw schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:36:
[...]
@yannienl
Alleen de 256GB Toch?
nog geen update hierover gehad, yes ik refresh om het half uur en ging gisteren mee slapen en vanochtend mee wakker geworden![]()
Plus uiteraard de 17,50 voor die ene maand wat ik wel moet betalen.
[ Voor 7% gewijzigd door guysp op 04-09-2024 10:42 ]
// TODO: Schrijf een signature
1099 voor toestel, - 500 euro voor Belsimpel bon (van overuren), - 254 euro voor inleveren oude telefoon. Ik vermoed dat mijn P7 Pro nog zo'n 300 euro doet. Dat maakt dan 45 euro totaal voor deze upgrade.
Nu wachten tot deze kleur beschikbaar komt. Iemand die daar iets van gehoord heeft? Ik las ergens dat hazel pas in oktober kwam.
Dat is voor iedereen een vraagteken, Belsimpel is niet heel duidelijk in wanneer de telefoon precies geleverd wordt.Binnetie schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:44:
Iemand die daar iets van gehoord heeft?
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Heb je bij rebuy.nl gekeken voor je 7 pro? Ik kreeg daar nog 450 euro plus 8% (via nieuwsbrief aanmelding code) voor mijn 7pro.Binnetie schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:44:
Ik heb eergisteren de Pixel 9 Pro 256GB in hazel besteld bij Belsimpel.
1099 voor toestel, - 500 euro voor Belsimpel bon (van overuren), - 254 euro voor inleveren oude telefoon. Ik vermoed dat mijn P7 Pro nog zo'n 300 euro doet. Dat maakt dan 45 euro totaal voor deze upgrade.
Nu wachten tot deze kleur beschikbaar komt. Iemand die daar iets van gehoord heeft? Ik las ergens dat hazel pas in oktober kwam.
Ja heb ik gekeken maar ze deden maar 275 euro zo uit mijn hoofd voor 'gebruikt'. Scherm is nieuw (heeft altijd screenprotector op gezeten). Aleen heb ik een paar van die zandkorrel plekjes waar de kleur af is. Dus achterkant en zijkanten heb ik maar opgegeven als 'gebruikt'.pc01 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:49:
[...]
Heb je bij rebuy.nl gekeken voor je 7 pro? Ik kreeg daar nog 450 euro plus 8% (via nieuwsbrief aanmelding code) voor mijn 7pro.
Lastig hoe ze dat bepalen qua waarde want toestel is verder helemaal gaaf.
Of hebben mensen daar ook gewoon 'nieuwstaat' ingevuld?
Als het oktober wordt voor m'n P7Pro is de waarde misschien ook weer anders.
Het lijkt wel of ze of heel snel de pagina veranderen, of wij allemaal wat anders zien..Anduuuw schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:36:
[...]
@yannienl
Alleen de 256GB Toch?
nog geen update hierover gehad, yes ik refresh om het half uur en ging gisteren mee slapen en vanochtend mee wakker geworden![]()
Bij mij staan die op voor 2359 besteld morgen in huis..
Ik heb ook nog geen mailtje of statusverandering op de site helaas..
Volgens mij reken jij jezelf wel heel rijk?kaka schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:03:
Besteld bij KPN maar kreeg vanmorgen en mail met de mededeling:
[Afbeelding]
Gaat helaas nog wel even duren voor mij denk ik. Vind het wel best zo, ik wacht wel. Al met al heb ik straks de P9PF 256GB voor 780 euro bij KPN via de maandelijks opzeggen truc.
[Afbeelding]
1150 - 370 inruilkorting die ik nog krijg voor mijn toestel = netto 780. Inruilkorting op de Fold is 300 euro.
Ps. ik koop m zakelijk
Die toestelinruil is alleen als je hem los koopt..
Met abonnement zit er al een korting in verrekend..
Als dit niet zo is mag je me direct uitleggen hoe jij dan ook aan die inruilkorting komt..
ik zie alleen de 256gb versies voor 23:59 besteld morgen in huis.yannienl schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:08:
[...]
Het lijkt wel of ze of heel snel de pagina veranderen, of wij allemaal wat anders zien..
Bij mij staan die op voor 2359 besteld morgen in huis..
Ik heb ook nog geen mailtje of statusverandering op de site helaas..
Jep, ik las het verkeerd..x360junkie schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:25:
[...]
ik zie alleen de 256gb versies voor 23:59 besteld morgen in huis.
Nee hij heeft gelijk. Daarom heb ik ook bij KPN besteld. Daar krijg je de korting buiten om. Bij Belsimpel zit het erin. Maar bij KPN moet je ook echt een toestel inruilen .yannienl schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:13:
[...]
Volgens mij reken jij jezelf wel heel rijk?
Die toestelinruil is alleen als je hem los koopt..
Met abonnement zit er al een korting in verrekend..
Als dit niet zo is mag je me direct uitleggen hoe jij dan ook aan die inruilkorting komt..
Daarom heb ik ook rechtstreeks bij KPN mijn Pro XL besteld.
Met mijn verlenging bij Belsimpel moest ik 360 euro bijbetalen waar de inruil korting dus ook al in verrekend is. Bij KPN moest ik 420 bijbetalen, maar daar ging dan nog 200 euro inruil korting vanaf (die ik afgelopen week ook al ontvangen heb). Per saldo was het dus 140 euro goedkoper door bij KPN te bestellen .
Dus wat jullie zeggen:Golf2vr6 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:54:
[...]
Nee hij heeft gelijk. Daarom heb ik ook bij KPN besteld. Daar krijg je de korting buiten om. Bij Belsimpel zit het erin. Maar bij KPN moet je ook echt een toestel inruilen .
Daarom heb ik ook rechtstreeks bij KPN mijn Pro XL besteld.
Met mijn verlenging bij Belsimpel moest ik 360 euro bijbetalen waar de inruil korting dus ook al in verrekend is. Bij KPN moest ik 420 bijbetalen, maar daar ging dan nog 200 euro inruil korting vanaf (die ik afgelopen week ook al ontvangen heb). Per saldo was het dus 140 euro goedkoper door bij KPN te bestellen .
9pf met maandelijks abo eenmalig 1398 betalen (dus je hebt daar al flinke korting vanaf 1899)
Dan inruilkorting bijvoorbeeld een s21 fe in totaal 409 euro
Dus dan zou ik de 9pf voor 989 hebben?
Als ik dat eerder had geweten.. Nu hebben ze alleen nog de 256gb obsidian..
Ze hebben altijd al alleen de 256 gb obsidian gehad.yannienl schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:21:
[...]
Dus wat jullie zeggen:
9pf met maandelijks abo eenmalig 1398 betalen (dus je hebt daar al flinke korting vanaf 1899)
De 512gb en/of witte was bij kpn nooit leverbaar.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
KPN had sinds dag 1 alleen het Pixel 9 Pro Fold 256gb Obsidian model. Ondanks dat toch voor KPN gegaan omdat het maandelijks opzegbaar abbo daar aangeboden werd.yannienl schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:21:
[...]
Dus wat jullie zeggen:
Klopt, ze hebben enkel de 256gb. Voor mij geen issue in ieder geval.yannienl schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:21:
[...]
Dus wat jullie zeggen:
Ahh ok ja dan had ik alsnog de porselein 512gb bij Belsimpel gekocht..rimave schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:27:
[...]
Ze hebben altijd al alleen de 256 gb obsidian gehad.
De 512gb en/of witte was bij kpn nooit leverbaar.
Maar zeker voor een volgend toestel met acties over een paar jaar zal ik zeker kpn methode bekijken, thnx allen!
Deze week besteld
Nog even geduld dus...
Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden
Begin toch wel een beetje te balen van Belsimpel..Quincy2003 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:02:
Ik krijg net een sms van Vodafone dat de verwachte leverdatum van m'n Pixel 9 Pro Hazel eind week 40 is.
Deze week besteld
Nog even geduld dus...
Jullie krijgen allemaal status updates, ik krijg niet eens antwoord op een mail..
14e besteld en nog steeds radiostilte over de levering..
inderdaad, ik ben inmiddels gestopt met zovaak verversen. Waarschijnlijk weten we morgen meer, als ik iets weet update ik hier gelijk over Belsimpel. jajajaja geduld oefenen xDyannienl schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:09:
[...]
Begin toch wel een beetje te balen van Belsimpel..
Jullie krijgen allemaal status updates, ik krijg niet eens antwoord op een mail..
Bij KPN hoor je ook nietsyannienl schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:09:
[...]

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rKs4KAsAeuG3IM9kXOHMRYc2.jpg?f=user_large)
(Belsimpel)
Houd jij het mega shipping thread op reddit ook in de gaten? Die ben ik ook obsessief aan het refreshen. Bemoedigende berichten van EU users.Anduuuw schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:20:
[...]
inderdaad, ik ben inmiddels gestopt met zovaak verversen. Waarschijnlijk weten we morgen meer, als ik iets weet update ik hier gelijk over Belsimpel. jajajaja geduld oefenen xD
Je krijgt deze e-mail omdat je eerder contact hebt gehad met de klantenservice over je bestelling met ordernummer xxxxxxxxxxx.
Uit je bericht begrijp ik dat je wil weten wanneer de telefoon wordt geleverd. Ik kijk graag met je mee!
Ik kan niet zien wanneer we het binnen krijgen, zodra we het van onze leverancier hebben ontvangen versturen we het meteen.
Mja, ik dus ook hoor. En al helemaal dat standaard antwoord dat ze dan aan jou terug hebben gestuurd.yannienl schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:09:
[...]
Bijna iedereen geeft op z'n minst een indicatie......
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Heb je toevallig een link?Jeebus schreef op woensdag 4 september 2024 @ 17:19:
[...]
Houd jij het mega shipping thread op reddit ook in de gaten? Die ben ik ook obsessief aan het refreshen. Bemoedigende berichten van EU users.
Hoe moeten ze een indicatie geven als ze het zelf niet weten en afhankelijk zijn van Google? Zou alleen voor meer problemen zorgen.eymey schreef op woensdag 4 september 2024 @ 19:09:
[...]
Mja, ik dus ook hoor. En al helemaal dat standaard antwoord dat ze dan aan jou terug hebben gestuurd.
Bijna iedereen geeft op z'n minst een indicatie......
Sow, dan heb je al geen overlap meer met de trade-in periode van recommerce welke 13okt afloopt.prodygee schreef op woensdag 4 september 2024 @ 16:22:
Oei, wellicht voor nieuwe orders hè. Ben zelf voor Beige Pro 256 GB gegaan ergens in augustus.
[Afbeelding]
(Belsimpel)
Google geeft voor z'n eigen store ook indicaties. Ze kunnen mij niet wijs maken dat een retailer totaal 0 zicht heeft op toeleveringen.remanus schreef op woensdag 4 september 2024 @ 19:28:
[...]
Hoe moeten ze een indicatie geven als ze het zelf niet weten en afhankelijk zijn van Google? Zou alleen voor meer problemen zorgen.
En ook wat @catchingfire zegt: Het gaat allerlei voorwaarden van acties in de weg zitten.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
[ Voor 4% gewijzigd door catchingfire op 04-09-2024 21:55 ]
Tevens vandaag nog 200 Euro kortingscode gehad van Belsimpel die je kan inleveren bovenop alle andere kortingen dus een extra 200 euro korting!
200euro?! Damn dat is helemaal goed! Heb er zelf vandaag een van €100 gebruikt, P9P voor 577€ bij een nieuw abbo.elaho schreef op woensdag 4 september 2024 @ 23:11:
Vodafone geeft ook wel levertijd indicatie. Sommige mensen hebben sms gehad met levertijd. Ik heb geen sms gehad maar misschien is dat vanwege kleur/model pro XL porcelain.
Tevens vandaag nog 200 Euro kortingscode gehad van Belsimpel die je kan inleveren bovenop alle andere kortingen dus een extra 200 euro korting!
Persoonlijke kortingscode? Of mogen we ook van die code genieten?elaho schreef op woensdag 4 september 2024 @ 23:11:
Vodafone geeft ook wel levertijd indicatie. Sommige mensen hebben sms gehad met levertijd. Ik heb geen sms gehad maar misschien is dat vanwege kleur/model pro XL porcelain.
Nu heb ik deze mail ook ontvangen.chengbondkwok schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:08:
[...]
Heb jij wel afgelopen week een mail van Google ontvangen met "Het product dat je hebt besteld, wordt binnenkort verstuurd zodra je bestelling is verwerkt."?
[Afbeelding]
Mijn 9PF via Google Store staat namelijk op 15-17 sep, maar heb bovenstaand mailtje wel gekregen.
Edit: plus ook een melding van Paypal voor betaling.
[ Voor 4% gewijzigd door JanAd op 05-09-2024 10:48 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Ah nice. Ik heb mijn Fold gisteren ontvangen

Enkel 3x dezelfde mail (elke week één) dat mijn P9P gereserveerd is, en ik deze als één vd eerste zal ontvangen. Niks concreets, helaas. Had wat mij betreft wel iets transparanter gemogen.kaka schreef op donderdag 5 september 2024 @ 08:25:
Iemand besteld via KPN met een update?
Ik heb gisteravond besteld en net een SMS gekregen dat het toestel (p9p 256GB obsidian) niet op voorraad is en dat ze niet weten wanneer dit op voorraad gaat komen op dit moment.kaka schreef op donderdag 5 september 2024 @ 08:25:
Iemand besteld via KPN met een update?
[ Voor 3% gewijzigd door AMD1800 op 05-09-2024 08:38 ]
Dat model heeft ook een langere levertijd op Belsimpel.AMD1800 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 08:37:
[...]
Ik heb gisteravond besteld en net een SMS gekregen dat het toestel (p9p 256GB obsidian) niet op voorraad is en dat ze niet weten wanneer dit op voorraad gaat komen op dit moment.
Dat is de standaard melding die ik de afgelopen weken elke woensdag heb gehad. Zegt verder niet zo veel volgens mijAMD1800 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 08:37:
[...]
Ik heb gisteravond besteld en net een SMS gekregen dat het toestel (p9p 256GB obsidian) niet op voorraad is en dat ze niet weten wanneer dit op voorraad gaat komen op dit moment.
yup.. maar gisteravond besteld en nu geven ze aan dat ze niet weten wanneer ze kunnen leveren (KPN)kaka schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:17:
Ik zie nu op de KPN pagina van de P9F: Levertijd 1 week.
Ik wil bij KPN bestellen, maar kan de bestelling op een of andere manier niet afronden. Wellicht omdat ik niet in Nederland ben.
Hoe kom je aan die dingen. Altijd al m'n abonnement daar besteld, maar nooit wat gekregen.Nindoooo schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:20:
Iemand een Belsimpel code gekregen, maar nog niet gebruikt? Hit me up
Ik wil bij KPN bestellen, maar kan de bestelling op een of andere manier niet afronden. Wellicht omdat ik niet in Nederland ben.
Wellicht alleen naar aanleiding van losse toestel aanschaf?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik denk niet dat het gaat werken, volgens de mail is de vouchercode persoonlijk.Nindoooo schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:20:
:fill(white):strip_exif()/f/image/MvAjZCi6LbVQdV0gfYxMNFYI.png?f=user_large)
Ik denk dat je deze alleen krijgt als je abonnement binnen 4 maanden afloopt en je dus kan verlengen.prodygee schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:29:
[...]
Hoe kom je aan die dingen. Altijd al m'n abonnement daar besteld, maar nooit wat gekregen.
Wellicht alleen naar aanleiding van losse toestel aanschaf?
[ Voor 24% gewijzigd door mtthw op 05-09-2024 13:45 ]
Ahh daar lijkt het inderdaad op. Dank voor je reactie, dan ga ik toch maar eens contact opnemen met KPN!mtthw schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:43:
[...]
Ik denk niet dat het gaat werken, volgens de mail is de vouchercode persoonlijk.
[Afbeelding]
[...]
Ik denk dat je deze alleen krijgt als je abonnement binnen 4 maanden afloopt en je dus kan verlengen.
Dat laatste denk ik niet, want ik heb niets gehad. Terwijl mijn Odido abonnement binnen 4 maanden afloopt. Of het moet zijn dat je lopende abonnement ook al via Belsimpel was afgeslotenmtthw schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:43:
[...]
Ik denk niet dat het gaat werken, volgens de mail is de vouchercode persoonlijk.
[Afbeelding]
[...]
Ik denk dat je deze alleen krijgt als je abonnement binnen 4 maanden afloopt en je dus kan verlengen.
[ Voor 6% gewijzigd door eymey op 05-09-2024 14:53 ]
Ja dat bedoelde ik natuurlijk ookeymey schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:52:
[...]
Dat laatste denk ik niet, want ik heb niets gehad. Terwijl mijn Odido abonnement binnen 4 maanden afloopt. Of het moet zijn dat je lopende abonnement ook al via Belsimpel was afgesloten
Ze weten natuurlijk alleen van abonnementen die via hen zijn afgesloten.
https://www.mediamarkt.nl...128-gb-grijs-1870603.html
[ Voor 15% gewijzigd door prodygee op 05-09-2024 14:58 ]
Daar hebben ze vpn voor uitgevonden, toch?Nindoooo schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:20:
De zwart en grijze 256 GB zijn niet online op voorraad. Zwarte 512 GB wel.prodygee schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:58:
Bij Mediamarkt is de Pro (Non-XL) online uit voorraad bestelbaar afhankelijk van geheugen/kleur:
https://www.mediamarkt.nl...128-gb-grijs-1870603.html
:fill(white):strip_exif()/f/image/zYqAO3QmL4slw4kOCfGihrvd.png?f=user_large)
Heerfiets schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:10:
Bij Mobiel.nl staat er inmiddels ook weer 'start uitlevering 11-09' ipv Verwacht 2-3 weken voor de P9P.
[Afbeelding]
Nu Belsimpel nog.prodygee schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:12:
Here we goooo
Als die fold nou het kamera systeem van de 9 Pro en Pro XL zouden hebben zou ik dat wel overwegen. Maar dat grote scherm lijkt me wel wat. Ben wel een beetje bang voor krassen want die foldable schermen zijn wel kwetsbaarder als er vuil tussen komt en je doet hem open en dicht.Richh schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 19:54:
[...]
Je moet de aanvraag voor 5 september starten. je moet voor 5 september m kopen! Vervolgens moet je zorgen dat het toestel voor 31 oktober bij Recommerce is.
Ik heb de aanvraag in ieder geval vandaag gedaanen de P9PF komt donderdag. Dus ruim genoeg tijd om het toestel op te sturen.
Hoe ik het zelf heb gedaan:Al met al zit de Pixel 9 Pro Fold zo net ietsje boven de €1000
- Mijn vriendin kon haar abonnement verlengen. Vorige week was er een actie bij Mobiel.nl (helaas nu verlopen): 15gb/maand + onbeperkt bel/SMS voor €11/maand, inclusief gratis Galaxy A15. Wel 2 jaar vast maar ook simonly is dat al een prima deal. Door gebruik van ING kortingscode zelfs €20 toe
- Ik heb zelf bij KPN een maandelijks opzegbaar abonnement inclusief Pixel 9 Pro Fold besteld
- Ik ruil de A15 (die afgelopen weekend op Mysteryland mooi als festival toestel mee kon) in voor €78 + €300
- Zeg na 1 maand het KPN abonnement op
Wie een 9 Pro Fold zoekt: dit kan nog steeds. Het voordeel van die A15 is dus verlopen, maar met een goedkoop toestel van Marktplaats en de maandelijks opzegbaar truc kan je toch al snel zo'n €600 op de adviesprijs besparen.
Hopelijk krijgen ze in de toekomst een gelijkwaardig kamer systeem (het is voor mij ook een vervanger voor een los fototoestel dus wil niet achteruit tov mijn 8 Pro). Dan wil ik best een keer een fold gaan proberen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Same heb toch een 9 Pro XL besteld. De 8 Pro gaat naar mijn PA. Was niet perse nodig maar langere accuduur is toch wel fijn vind dat nu het nadeel van mijn 8 Pro.redikhet schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:53:
Ik ben wel content met de vertraging bij KPN. Soms heb ik een beetje last van het Gear Acquisition Syndrome. Eigenlijk ben ik nog best tevreden met mn huidige device. Order geannuleerd nu de koorts is gezakt 😁
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Yep, er ziet een iets andere camera setup op, maar desondanks schiet ie prima plaatjes als je de reviews mag geloven. Ik heb een 7 Pro mogen testen voor Tweakers en ik heb niet het idee dat de Fold daar voor onder doet... maar ja, ik heb 'm pas sinds vanochtend dus nog niet echt kunnen testenAstennu schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:56:
[...]
Als die fold nou het kamera systeem van de 9 Pro en Pro XL zouden hebben zou ik dat wel overwegen. Maar dat grote scherm lijkt me wel wat. Ben wel een beetje bang voor krassen want die foldable schermen zijn wel kwetsbaarder als er vuil tussen komt en je doet hem open en dicht.
Hopelijk krijgen ze in de toekomst een gelijkwaardig kamer systeem (het is voor mij ook een vervanger voor een los fototoestel dus wil niet achteruit tov mijn 8 Pro). Dan wil ik best een keer een fold gaan proberen.
:strip_exif()/f/image/kdG4mFORY1ajfYgtsp4Rh9Kf.jpg?f=fotoalbum_large)
("levertijden en prijzen" -> KPN heeft vanochtend geleverd hier
Ow, en de foto is even vlot genomen hoor, je ziet de vouw hier nog wel. Maarr: hij is toch nét wat minder zichtbaar dan op mijn vorige toestel, de Fold5. En de vouw trekt na een paar seconden nog iets verder weg, lijkt het.
[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 05-09-2024 16:11 ]
En is de vouw goed te voelen of niet zo erg?Richh schreef op donderdag 5 september 2024 @ 16:10:
[...]
Yep, er ziet een iets andere camera setup op, maar desondanks schiet ie prima plaatjes als je de reviews mag geloven. Ik heb een 7 Pro mogen testen voor Tweakers en ik heb niet het idee dat de Fold daar voor onder doet... maar ja, ik heb 'm pas sinds vanochtend dus nog niet echt kunnen testen
[Afbeelding]
("levertijden en prijzen" -> KPN heeft vanochtend geleverd hier)
Ow, en de foto is even vlot genomen hoor, je ziet de vouw hier nog wel. Maarr: hij is toch nét wat minder zichtbaar dan op mijn vorige toestel, de Fold5. En de vouw trekt na een paar seconden nog iets verder weg, lijkt het.
Ik ben niet jaloers.. ik ben niet jaloers.. ik ben niet jaloers....Richh schreef op donderdag 5 september 2024 @ 16:10:
[...]
Yep, er ziet een iets andere camera setup op, maar desondanks schiet ie prima plaatjes als je de reviews mag geloven. Ik heb een 7 Pro mogen testen voor Tweakers en ik heb niet het idee dat de Fold daar voor onder doet... maar ja, ik heb 'm pas sinds vanochtend dus nog niet echt kunnen testen
[Afbeelding]
("levertijden en prijzen" -> KPN heeft vanochtend geleverd hier)
Voor mijn fold nog steeds geen update..
Vergelijkbaar met de Fold5: ja het is wel te voelen.Homeland schreef op donderdag 5 september 2024 @ 16:13:
[...]
En is de vouw goed te voelen of niet zo erg?
Maar dat is ook het voordeel met dit soort Folds tov de 'Flip' toestellen: bij 98% van de tijd tik je niks op het midden van het scherm aan. Je scrollt toch links of rechts, dus van boven naar beneden. Je sleept bijna nooit iets van links naar rechts.
Ik refresh niet de hele dag hooryannienl schreef op donderdag 5 september 2024 @ 16:16:
[...]
Ik ben niet jaloers.. ik ben niet jaloers.. ik ben niet jaloers....
Voor mijn fold nog steeds geen update..
:strip_exif()/f/image/EUdgJTnrB6hGGNd51IOJxaYJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 92% gewijzigd door Anduuuw op 05-09-2024 16:31 . Reden: kijk of mn foto nu wel lukt XD ]
Zou je zeggen inderdaad. Helaas werkt het met NordVPN ook niet, als dat het probleem uberhaupt is.Golf2vr6 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:06:
[...]
Daar hebben ze vpn voor uitgevonden, toch?
Lol, hier hetzelfde. Ben al steeds aan het twijfelen. Heb net een m’n 12 mini geupgrade naar een 14 Pro.redikhet schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:53:
Ik ben wel content met de vertraging bij KPN. Soms heb ik een beetje last van het Gear Acquisition Syndrome. Eigenlijk ben ik nog best tevreden met mn huidige device. Order geannuleerd nu de koorts is gezakt 😁
Daar verlies ik sowieso 200 euro op bij verkoop. Ik denk toch maar dat ik de Pixel 9 laat varen…
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
nieuwe tech gaat altijd kriebelen! ik heb nu al iets van, moet sterk zijn Q1/Q2 komt oneplus open 2 uit. Kwa specs vind ik dat zo dik.. maarja heb mezelf gezegd eerst pixel en fold proberen allebei nieuwe ervaringrimave schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:12:
[...]
Lol, hier hetzelfde. Ben al steeds aan het twijfelen. Heb net een m’n 12 mini geupgrade naar een 14 Pro.
Daar verlies ik sowieso 200 euro op bij verkoop. Ik denk toch maar dat ik de Pixel 9 laat varen…