PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Nee dat kan dus niet.Sport_Life schreef op zondag 1 september 2024 @ 11:17:
kan ik dan een nieuw abonnement nemen bij Mobiel.nl a 14 euro per maand (laagste) en per 18 oktober het huidige nummer overzetten naar dat nieuwe abonnement?
Ah jammer
Daar kwam ik ook op uit.xoror schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:11:
@Sport_Life bij kpn met maandelijks opzegbare abbo?
654 + 16 - 150 - inruilwaarde oud toestel?
Heb een hele lade met oude toestellen, allemaal beschadigd dat wel. Maar die bonus krijg ik wel.
Tja Belsimpel laat ook nog niets los, alleen levertijd van x aantal weken. Nog even geduld...Captain Obvious schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:09:
Ben benieuwd of KPN nog eens iets van zich laat horen. Die indicatie van augustus en alleen een bestelbevestiging is echt ontzettend teleurstellend.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Van kpn hoef je niets te verwachten ben ik bang. Met mijn p9 pro xl kreeg ik pas bericht van ze toen hij verzonden was op 21-8.Captain Obvious schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:09:
Ben benieuwd of KPN nog eens iets van zich laat horen. Die indicatie van augustus en alleen een bestelbevestiging is echt ontzettend teleurstellend.
30 augustus de Pixel 9 pro Hazel bestelt. Een dag later een mail van KPN dat deze niet op voorraad was.Captain Obvious schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:09:
Beicht uit de mail:
We houden je op de hoogte per e-mail
En als de Google Pixel 9 Pro 5G eSIM 256GB, Hazel weer op voorraad is, dan sturen we die direct. We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Voor de grijsgroene 512Gb uitvoering staat dit er nu:JanAd schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 09:43:
Bij mijn bestelling (P9P) bij Google zelf staat nog gewoon 10 tot 16 september. Veel vroeger verwacht verwacht ik het toestel niet. Bij mijn vorige Pixel bestellingen daar was die datum altijd vrij correct.
/f/image/4hs71woo8L2PFyEEeR2oKHWu.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb deze besteld bij Belsimpel, hopelijk geldt dit ook voor hun ✌🏻
Had een Galaxy A15 (nieuw gekocht voor 120) ingeruild als "nieuw" waarbij de waarde aangegeven was als 78.
Zojuist een mail ontvangen dat er inderdaad 78 voor wordt betaald. Uiteraard was dit te verwachten (folie zat nog op scherm) maar gezien eerdere berichten toch misschien interessant om te weten voor anderen.
En ja het blijft triest dat ik voor dit hele proces een nieuwe telefoon heb gekocht en ingeruild... Waarom is een normale cashback actie geen optie ipv deze neppe recycle "goed voor het milieu" actie.
[ Voor 22% gewijzigd door seapip op 01-09-2024 20:18 ]
Afhalen in de winkel vanaf 4-9 om 14:00 of thuisbezorgd op 4-9turt schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:26:
Pixel 9 Pro Fold 256GB op voorraad bij Mediamarkt België (beide kleuren)...
Update. Vanochtend ook de 200.- bonus ontvangen.jvang schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:19:
[...]
20e verstuurd, 21e ontvangen, 22e bevestiging en aanbod geaccepteerd.
Goed om te lezen dat geeft vertrouwenjvang schreef op maandag 2 september 2024 @ 09:08:
[...]
Update. Vanochtend ook de 200.- bonus ontvangen.
Heb je het toestel al wel fysiek ontvangen of kun je al aanmelden bij ecommerce terwijl je nog in afwachting bent van het toestel?
Gisteravond de bevestiging gehad dat de geschatte 43 euro voor mijn OnePlus 7 Pro wordt geven. Was even spannend omdat het toestel een jaar door mijn dochter gebruikt is en er daardoor altijd TikTok zichtbaar is. De symbolen waren gewoon ingebrand. Dit was vooral zichtbaar op een witte achtergrond, dus ik heb het toestel na een reset zonder account op donkere modus geïnstalleerd met een donkere achtergrond. Toestel was eigenlijk door het ingebrande scherm niet meer te gebruiken en had het als reserve reserve toestel nog liggen. Documenten waren al goedgekeurd. Mooi meegenomen die 243 euro korting.jvang schreef op maandag 2 september 2024 @ 09:08:
[...]
Update. Vanochtend ook de 200.- bonus ontvangen.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
@Golf2vr6 werkt toch wel mooi. Moet zeggen dat mij OP7 Pro wel goed was en ook als reserve in de kast lag. Deed wel pijn er afscheid van te nemen want was het een heerlijk toestel. Maja heb een toestel nog nooit zo erg gesloopt dat ik direct een vervanger nodig heb. En met de verkoop van de P8pro moest ik maar 100 bijleggen voor de 9Pro xl. Prima deal voor kleine upgrade.
Ik heb de 512gb bij belsimpel voor 1354 bij 2 jarig yodafone unlimited..Knud schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 12:20:
[...]
Mijn huidide abbo bij Odido:
120min/sms +20G (+20G ivm klantvoordeel) = 17.50/m
Pixel Pro 9 Fold:
Voor een verlenging betaal ik bij
- Odido 1401 euro voor het 256 GB model. Excl eventuele inruil
- Belsimpel 1406 voor het 512GB model. Excl eventuele inruil.
- Mobiel.nl 1341 euro voor het 256GB model. Excl eventuele inruil
Tenminste, ik heb hem nog niet.. Gaat nog wel even duren ben ik bang..
/f/image/1CIvTyMWL2ATeM6lv5ixg8k5.png?f=fotoalbum_large)
Goed om te weten.yannienl schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:02:
[...]
Ik heb de 512gb bij belsimpel voor 1354 bij 2 jarig yodafone unlimited..
Tenminste, ik heb hem nog niet.. Gaat nog wel even duren ben ik bang..
[Afbeelding]
Ik las op Reddit dat daar de 1e shipments van de Fold begonnen zijn. Dus fingers crossed?
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Echt hoor hahaKnud schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:05:
[...]
Goed om te weten.
Ik las op Reddit dat daar de 1e shipments van de Fold begonnen zijn. Dus fingers crossed?
Ik ben echt super slecht in wachten.. en andere dingen ook..
Had hem gelijk de 14e in de ochtend besteld dus ik hoop ook bij de eerste lichting te zitten maar ik denk het niet..
Wees gewoon transparant.
Jep, bij belsimpel staat al 2 weken 2 weken..Mole schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:31:
Ik trek vooral de radiostilte slecht. KPN geeft voor de P9P nog steeds doodleuk 'leverbaar eind augustus' aan.
Wees gewoon transparant.
Hier ook 15de besteld, hopelijk eerste lichtingyannienl schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:08:
[...]
Echt hoor haha
Ik ben echt super slecht in wachten.. en andere dingen ook..
Had hem gelijk de 14e in de ochtend besteld dus ik hoop ook bij de eerste lichting te zitten maar ik denk het niet..
Dan hoop ik dat ik eerderderder ben want ik bestelde de 14eAnduuuw schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:48:
[...]
Hier ook 15de besteld, hopelijk eerste lichting
Om hem helemaal compleet te maken. Net de betalingen ontvangen. 21 euro voor de telefoon en 200 euro bonus. Beide als aparte transactie.Rox92 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 07:20:
Je leest wat slechte verhalen over recommerce maar mijn ervaring is positief. Het is heel simpel. Je telefoon heeft de status gebruikt, nieuw of beschadigd. Daartussenin bestaat in hun ogen niet. Persoonlijk vond ik de mijne meer gebruikt dan beschadigd maar zij gaven het de status beschadigd. Prijsvoorstel is hetzelfde voorstel als dat ik het via de website als beschadigd invul.
15-8 bij recommerce aangemeld + direct kpn factuur geüpload.
22-8 factuur kpn gevalideerd
26-8 telefoon verstuurd
28-8 telefoon ontvangen door recommerce
30-8 telefoon gecontroleerd + nieuw voorstel gedaan en geaccepteerd.
31-8 bevestiging van geaccepteerd bod, betaling zou binnen 2 werkdagen binnen moeten zijn.
Ik lever niets in, heb het ook niet aangegeven en toch betaal je met abo maar 1354 euro in totaal ipv 1899..
Contract is getekend, er zijn 14 dagen voorbij dus volgens mij, mocht het een foutje zijn kunnen ze het ook niet meer terugdraaien nu?
Wel een heerlijke deal, 1354 euro totaal, gratis upgrade naar 512gb.. Terwijl ik hem eigenlijk eerst los wou bestellen..
yup, echter14 dagen geld pas als je het toestel hebt. ze kunnen het ook annuleren denk ik?yannienl schreef op maandag 2 september 2024 @ 14:04:
Wat ik alleen even niet begrijp is waarom we zo veel korting krijgen op de fold?
Ik lever niets in, heb het ook niet aangegeven en toch betaal je met abo maar 1354 euro in totaal ipv 1899..
Contract is getekend, er zijn 14 dagen voorbij dus volgens mij, mocht het een foutje zijn kunnen ze het ook niet meer terugdraaien nu?
Wel een heerlijke deal, 1354 euro totaal, gratis upgrade naar 512gb.. Terwijl ik hem eigenlijk eerst los wou bestellen..
(heb hem zelf 30-8 bij kpn besteld, nog geen verdere update daar)
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
1354 euro voor een telefoon, noem het maar een goede dealyannienl schreef op maandag 2 september 2024 @ 14:04:
Wat ik alleen even niet begrijp is waarom we zo veel korting krijgen op de fold?
Ze willen je gewoon graag als klantyannienl schreef op maandag 2 september 2024 @ 14:04:
Bij kpn heb ik ook een p9 pro xl voor 691 euro gekocht waarbij de adviesprijs 1299 is. Die gebruik ik inmiddels al ruim een week nu. (Helpt natuurlijk ook mee dat Google zelf 300 euro korting geeft.)
Voor mij is dit mijn telefoon, tablet, e-reader en betaalmiddel..Sport_Life schreef op maandag 2 september 2024 @ 14:43:
[...]
1354 euro voor een telefoon, noem het maar een goede deal
Als ik dat allemaal los koop dan ja, hele goeie deal..
Ja maar dit soort 'subsidies' bestaan toch al heel lang niet meer?Rox92 schreef op maandag 2 september 2024 @ 14:45:
[...]
Ze willen je gewoon graag als klant![]()
Bij kpn heb ik ook een p9 pro xl voor 691 euro gekocht waarbij de adviesprijs 1299 is. Die gebruik ik inmiddels al ruim een week nu. (Helpt natuurlijk ook mee dat Google zelf 300 euro korting geeft.)
Vroeger kreeg je een ps3 of ander kadootje erbij, of toestel voor weinig..
Denk dat Google gewoon genoegen neemt met (tijdelijk) minder marge om te zorgen dat ze meer verkopen.yannienl schreef op maandag 2 september 2024 @ 14:49:
[...]
Ja maar dit soort 'subsidies' bestaan toch al heel lang niet meer?
Hoi!
Als je een hoger abbo kiest bij een toestel+abbo optie is de eenmalige toestel prijs lager dan bij een goedkoper abonnement.
Als je het abbo per maand kan wijzigen (bv KPN), is het dan nu slimmer om bij bestelling een hoger abbo te kiezen (minder eenmalige kosten) en na de eerste maand deze om te zetten naar een abbo met lagere kosten of gaat deze vlieger niet op?
En daar maak ik zeer dankbaar gebruik van hahaEWK schreef op maandag 2 september 2024 @ 14:56:
[...]
Denk dat Google gewoon genoegen neemt met (tijdelijk) minder marge om te zorgen dat ze meer verkopen.
Een hoger abonnement doet niets met je toestelkosten.._Uploader_ schreef op maandag 2 september 2024 @ 14:57:
Nog een vraagje die waarschijnlijk al veel vaker gesteld is, maar ik kan het antwoord hierop niet vinden.
Als je een hoger abbo kiest bij een toestel+abbo optie is de eenmalige toestel prijs lager dan bij een goedkoper abonnement.
Als je het abbo per maand kan wijzigen (bv KPN), is het dan nu slimmer om bij bestelling een hoger abbo te kiezen (minder eenmalige kosten) en na de eerste maand deze om te zetten naar een abbo met lagere kosten of gaat deze vlieger niet op?
Alleen als je een jaar of twee jaar neemt dan zit er verschil in je eenmalige kosten..
Update
Nope, dit heb ik verkeerd..
De eenmalige toestelprijs verandert wel..
[ Voor 8% gewijzigd door yannienl op 02-09-2024 15:07 ]
Dus dan de ham vraag, iemand nog een leuke deal om dan maar een nieuw toestel te kopen en deze in te leveren?
Add me op Stadia: Gloogle
Vraag: Enig inzicht in de verwachte leverdatum van de Pixel 9 Pro Beige 256GB?
Antwoord: De verwachte leverdatum van de Google Pixel 9 Pro Beige 256GB is op dit moment nog onbekend. Onze leverancier heeft laten weten over drie weken te leveren, maar dit kunnen wij niet mer 100% zekerheid bevestigen. Houd vooral jouw persoonlijke Belsimpel account in de gaten waar de updates worden getoond.
Tevens mijn vraag over de lagere toestelprijs (die 200 euro korting) bij een abonnement, zonder een toestel op te sturen voor de inruildeal:
Vraag: Kan ik uit gaan van de abonnementskosten zoals weergegeven in het contract? Of wordt er nog verwacht dat ik een toestel opstuur naar Recommerce?
Antwoord: De prijzen die worden vermeld op het contract zijn leidend. Je hebt namelijk niet de korting geselecteerd in de winkelwagen die je ontvangt wanneer je het toestel opstuurt naar Recommerce. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat de prijs uiteindelijk hoger uitvalt aangezien je dit niet hebt aangegeven.
[ Voor 40% gewijzigd door prodygee op 02-09-2024 15:08 ]
Als ik nu kijk op https://www.belsimpel.nl/...torage_size%5B0%5D=256000yannienl schreef op maandag 2 september 2024 @ 15:01:
[...]
Een hoger abonnement doet niets met je toestelkosten..
Alleen als je een jaar of twee jaar neemt dan zit er verschil in je eenmalige kosten..
en kies daar voor bv een onbeperkte data abbo van 26,50 met toestelbetaling van 10 euro, dan kost het toestel 576.
Met een abbo van 15 euro is dit 624 euro. Vandaar mijn vraag of het eerder scenario een goede is.
Dit is ook het geval bij een Odido abbo. Abbo van 35 euro, toestelbetaling van 10 euro, toestelbetaling = 512.
Jep, ik heb me post aangepast.._Uploader_ schreef op maandag 2 september 2024 @ 15:07:
[...]
Als ik nu kijk op https://www.belsimpel.nl/...torage_size%5B0%5D=256000
en kies daar voor bv een onbeperkte data abbo van 26,50 met toestelbetaling van 10 euro, dan kost het toestel 576.
Met een abbo van 15 euro is dit 624 euro. Vandaar mijn vraag of het eerder scenario een goede is.
Dit is ook het geval bij een Odido abbo. Abbo van 35 euro, toestelbetaling van 10 euro, toestelbetaling = 512.
Ik vraag mij nog wel af of dit een slim idee is want ik hoorde ook dat bepaalde kortingen bij Odido verliepen als je een abbo aanpast. Misschien dat iemand een ervaring hiermee heeft?
En het staat nu ook al op de rekening.Golf2vr6 schreef op maandag 2 september 2024 @ 09:26:
[...]
Gisteravond de bevestiging gehad dat de geschatte 43 euro voor mijn OnePlus 7 Pro wordt geven. Was even spannend omdat het toestel een jaar door mijn dochter gebruikt is en er daardoor altijd TikTok zichtbaar is. De symbolen waren gewoon ingebrand. Dit was vooral zichtbaar op een witte achtergrond, dus ik heb het toestel na een reset zonder account op donkere modus geïnstalleerd met een donkere achtergrond. Toestel was eigenlijk door het ingebrande scherm niet meer te gebruiken en had het als reserve reserve toestel nog liggen. Documenten waren al goedgekeurd. Mooi meegenomen die 243 euro korting.
Ik kreeg eerder in dit topic de tip om deze te kopen:Pukson schreef op maandag 2 september 2024 @ 15:05:
Kom net van de telefoon, mevrouw was erg stellig dat de 150 euro dan wordt geïncasseerd, hoe vraag ik me af maar goed. Als er dus geen telefoon wordt ingeleverd. Aangegeven dat ik uiteraard geen toestel had wat hoger was dan 0 euro.
Dus dan de ham vraag, iemand nog een leuke deal om dan maar een nieuw toestel te kopen en deze in te leveren?
https://www.bol.com/nl/nl...ck/9300000139341791/?s2a=
Toen was ie echter voor 69,99 in de aanbieding. Ik krijg er nog €32 voor bij KPN via Recommerce.
Moeten wij nog 3 weken wachten?prodygee schreef op maandag 2 september 2024 @ 15:06:
Ik had wat vragen gemaild, begrijpelijk een generieke reactie van Belsimpel:
Vraag: Enig inzicht in de verwachte leverdatum van de Pixel 9 Pro Beige 256GB?
Antwoord: De verwachte leverdatum van de Google Pixel 9 Pro Beige 256GB is op dit moment nog onbekend. Onze leverancier heeft laten weten over drie weken te leveren, maar dit kunnen wij niet mer 100% zekerheid bevestigen. Houd vooral jouw persoonlijke Belsimpel account in de gaten waar de updates worden getoond.
Vraag me niet hoe het werkt maar het is toch echt zo. Bij Belsimpel is dit ook duidelijk te zien dat als je een duurder abonnement neemt je meer korting op het toestel krijgt. Wel sterk afhankelijk van het merk toestel (en vermoedelijk de marge van Belsimpel).yannienl schreef op maandag 2 september 2024 @ 14:49:
[...]
Ja maar dit soort 'subsidies' bestaan toch al heel lang niet meer?
Bij de provider zelf is de prijs met abo ook vaak lager, dan de adviesprijs van een lost toestel.Rox92 schreef op maandag 2 september 2024 @ 16:08:
[...]
Vraag me niet hoe het werkt maar het is toch echt zo. Bij Belsimpel is dit ook duidelijk te zien dat als je een duurder abonnement neemt je meer korting op het toestel krijgt. Wel sterk afhankelijk van het merk toestel (en vermoedelijk de marge van Belsimpel).
Alleen veranderd de prijs van het toestel niet met een duurder abo (in iedergeval bij vodafon).
Shuttle st20g5
Inmiddels is het aangepast naar 4 september leveringchengbondkwok schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:08:
[...]
Heb jij wel afgelopen week een mail van Google ontvangen met "Het product dat je hebt besteld, wordt binnenkort verstuurd zodra je bestelling is verwerkt."?
[Afbeelding]
Mijn 9PF via Google Store staat namelijk op 15-17 sep, maar heb bovenstaand mailtje wel gekregen.
Heb gisteren wel mijn inruil toestel uitbetaald gekregen, maar wacht nog steeds op de 150€ inruil goedkeuring ...factuur met bestelnummer direct op de dag van ontvangst geüploadGolf2vr6 schreef op maandag 2 september 2024 @ 09:26:
[...]
Gisteravond de bevestiging gehad dat de geschatte 43 euro voor mijn OnePlus 7 Pro wordt geven. Was even spannend omdat het toestel een jaar door mijn dochter gebruikt is en er daardoor altijd TikTok zichtbaar is. De symbolen waren gewoon ingebrand. Dit was vooral zichtbaar op een witte achtergrond, dus ik heb het toestel na een reset zonder account op donkere modus geïnstalleerd met een donkere achtergrond. Toestel was eigenlijk door het ingebrande scherm niet meer te gebruiken en had het als reserve reserve toestel nog liggen. Documenten waren al goedgekeurd. Mooi meegenomen die 243 euro korting.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Hier beide bedragen apart maar tegelijk gestort gekregen.Christiano007 schreef op maandag 2 september 2024 @ 18:26:
[...]
Heb gisteren wel mijn inruil toestel uitbetaald gekregen, maar wacht nog steeds op de 150€ inruil goedkeuring ...factuur met bestelnummer direct op de dag van ontvangst geüpload
Bij Odido kom ik bij verlenging van mijn abonnement uit op € 600 (welk abo en 1 of 2 jaar maakt daarbij niet uit).
Dan kan ik via https://reward-promos.com/reward/summertradein/nl-NL een oude telefoon (Motorola G5S) inruilen en dan krijg ik € 150 inruilbonus. Toch?
De reden dat ik twijfel is dat er verder helemaal geen ruchtbaarheid aan word gegeven door Odido of op een andere manier.
Zijn er mensen die kunnen bevestigen dat dit gewoon goed moet gaan? En enig idee waarom hier niet mee wordt geadverteerd?
Ik heb zon donkerbruin vermoeden dat mijn toestel dan vrijdag gaat komen, net wanneer ik niet thuis ben.yannienl schreef op maandag 2 september 2024 @ 20:07:
Belsimpel status voor alle 9 pro folds gewijzigd naar 2-4 werkdagen!
Werkt belsimpel nog met Postnl? Kan je zoals DHL aanvinken op de dag zelf, breng het naar een ophaal punt?
PS, ik kijk met smart uit naar JRE of dit toestel het 'bend' test gaat redden. Ik heb zelfs een poll gemaakt op reddit, 2/3 denkt dat het gaat buigen.
[ Voor 16% gewijzigd door Anduuuw op 02-09-2024 21:11 ]
Bij mij is het altijd PostNL geweest, daar kan je niet zelfde dag naar ophaalpunt kiezen, alleen volgende dag volgens mij..Anduuuw schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:10:
[...]
Ik heb zon donkerbruin vermoeden dat mijn toestel dan vrijdag gaat komen, net wanneer ik niet thuis ben.
Werkt belsimpel nog met Postnl? Kan je zoals DHL aanvinken op de dag zelf, breng het naar een ophaal punt?
PS, ik kijk met smart uit naar JRE of dit toestel het 'bend' test gaat redden. Ik heb zelfs een poll gemaakt op reddit, 2/3 denkt dat het gaat buigen.
Ben ook wel benieuwd naar Zack vs Fold haha
Ik zit ook in het kamp buigen, Google is nog niet zo ver denk ik..
In de Tweakers pricewatch is inmiddels Mediamarkt al uit de lijst gevallen. En Belsimpel en Mobiel.nl weten beiden totaal geen indicatie te geven.
En de Google store zelf beweert nog steeds dat ze hem 9 september bij me kunnen leveren.
De aanbieding loopt donderdag af. Zit me bijna af te vragen of ik hem toch niet beter alsnog gewoon bij Google kan kopen (als mijn S21-FE nog door de inruilpartner wordt geaccepteerd).
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ik heb besteld bij Belsimpel en denk niet dat ze veel later dan Google gaan uitleveren (dit is een aanname van mij).eymey schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:34:
Begin me nu toch wel beetje druk te maken of (en wanneer) de Pixel 9 Pro nog geleverd gaat worden door Belsimpel.
In de Tweakers pricewatch is inmiddels Mediamarkt al uit de lijst gevallen. En Belsimpel en Mobiel.nl weten beiden totaal geen indicatie te geven.
En de Google store zelf beweert nog steeds dat ze hem 9 september bij me kunnen leveren.
De aanbieding loopt donderdag af. Zit me bijna af te vragen of ik hem toch niet beter alsnog gewoon bij Google kan kopen (als mijn S21-FE nog door de inruilpartner wordt geaccepteerd).
Als het toestel dan binnen is kun je je oude telefoon aanmelden voor inruil
Waarom maak je je daar druk over? De reguliere 9 en Pro XL zijn toch netjes verzonden wanneer ze op voorraad waren.eymey schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:34:
Begin me nu toch wel beetje druk te maken of (en wanneer) de Pixel 9 Pro nog geleverd gaat worden door Belsimpel.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
[ Voor 69% gewijzigd door certefied op 02-09-2024 21:58 ]
In het begin heeft de link naar de inruilbonus volgensmij wel op de site van odido gestaan. Nu inderdaad niet meer. Heel vreemd. Misschien kan de klantenservice je verder helpen?mtthw schreef op maandag 2 september 2024 @ 20:51:
Ik denk er over om Pixel 9 256GB aan te schaffen, maar ik wil uit principe niet meer uitgeven dan €500 aan een telefoon. Ik heb nu een Samsung Galaxy S21 FE en die voldoet eigenlijk ook nog wel.
Bij Odido kom ik bij verlenging van mijn abonnement uit op € 600 (welk abo en 1 of 2 jaar maakt daarbij niet uit).
Dan kan ik via https://reward-promos.com/reward/summertradein/nl-NL een oude telefoon (Motorola G5S) inruilen en dan krijg ik € 150 inruilbonus. Toch?
De reden dat ik twijfel is dat er verder helemaal geen ruchtbaarheid aan word gegeven door Odido of op een andere manier.
Zijn er mensen die kunnen bevestigen dat dit gewoon goed moet gaan? En enig idee waarom hier niet mee wordt geadverteerd?
Omdat ze toch op z'n minst wel een keer gewoon een verwachte leveringsdatum zouden moeten kunnen vermelden. Of willen ze echt vertellen dat ze zelf niet eens weten wanneer ze een partij binnen krijgen, terwijl Google zelf aan consumenten gewoon een datum vermeldt ?TheRicolaa10 schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:51:
[...]
Waarom maak je je daar druk over? De reguliere 9 en Pro XL zijn toch netjes verzonden wanneer ze op voorraad waren.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Even off topic: ik gebruik nu tijdelijk een Motorola Edge 20 Pro en ik moet zeggen dat ik verast ben van de software en hoe dat draait. Erg smooth, niks mis mee.
Hm, ze geven nu aan tussen 14 en 19 september. Het loopt wel op. En wachten is al zo moeilijk 😅Berpie74 schreef op zondag 1 september 2024 @ 20:10:
[...]
Voor de grijsgroene 512Gb uitvoering staat dit er nu:
[Afbeelding]
Ik heb deze besteld bij Belsimpel, hopelijk geldt dit ook voor hun ✌🏻
Ik zie dat FNAC ook deze week kan uitleveren. En bij Amazon staat ook zo iets. Dus het begint er aan te komen.
(Ik moet zelf nog bestellen... ben toch ook wel benieuwd naar de reviews)
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Hier ook! Ook maar voor morgen gekozenseapip schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 10:25:
Kreeg zojuist sms bericht van KPN over inplannen aflevering. Nadat ik ook eenzelfde email had ontvangen kon ik op de site ook daadwerkelijk een datum selecteren voor aflevering, als het goed is komt de P9PF morgen
Ik ben heel erg benieuwd.!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
wat gaaf, ik heb het toestel pas gisteren gepreorderd dus ik verwacht dat het toestel nog niet morgen geleverd gaat worden. Ik ben ontzettend benieuwd naar de eerste reviews.cryonic90 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 11:07:
[...]
Hier ook! Ook maar voor morgen gekozen
Ik ben heel erg benieuwd.!
Gezien er nog geen meldingen zijn dat er al toestellen worden verzonden zal dit vermoedelijk ook voor alle eerdere bestellingen zijn.
Ik heb een Odido abbo via BelSimpel, daar staat nog 2 - 4 werkdagenm0nk schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 11:14:
Ik had een P9PF 512Gb staan bij Odido, levering schoot vanochtend naar na 16 sept. Zat ook met de inruil van mijn huidige telefoon via Rebuy extra. Deze bestelling dus geannuleerd en een bestelling via Belsimpel gedaan. Daar stond 2-4 werkdagen, benieuwd of dat nog gaat lukken met een late bestelling..
Ben benieuwd wie de telefoon toestel gaat leveren, Odido of Belsimpel.
Op de website van Odido staat nog niks
Als je bij Belsimpel hebt besteld zullen zij ook leveren. Odido levert alleen als je in hun shop hebt besteld.Anduuuw schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 11:28:
[...]
Ik heb een Odido abbo via BelSimpel, daar staat nog 2 - 4 werkdagen
Ben benieuwd wie de telefoon toestel gaat leveren, Odido of Belsimpel.
Op de website van Odido staat nog niksververs in de middag nog maar eens
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Bij mij wel hoor, voor een uur of 7.00 kan ik dat meestal aanpassen op de bezorgdag zelf.yannienl schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:16:
[...]
Bij mij is het altijd PostNL geweest, daar kan je niet zelfde dag naar ophaalpunt kiezen, alleen volgende dag volgens mij..
Ben ook wel benieuwd naar Zack vs Fold haha
Ik zit ook in het kamp buigen, Google is nog niet zo ver denk ik..
Kun je niet beter met abbo afsluiten via Belsimpel? Ook met aanbetaling kom je lager uit dan bij Odido zelf. Je hoeft geen toestel op te sturen oid bij abonnementen.mtthw schreef op maandag 2 september 2024 @ 20:51:
Ik denk er over om Pixel 9 256GB aan te schaffen, maar ik wil uit principe niet meer uitgeven dan €500 aan een telefoon. Ik heb nu een Samsung Galaxy S21 FE en die voldoet eigenlijk ook nog wel.
prodygee schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:21:
[...]
Kun je niet beter met abbo afsluiten via Belsimpel? Ook met aanbetaling kom je lager uit dan bij Odido zelf. Je hoeft geen toestel op te sturen oid bij abonnementen. Hier hetzelfde gedaan.
Als ik het via Odido doe moet ik € 600 bijbetalen voor het toestel en krijg ik € 150 inruilbonus, netto dus € 450 (excl. thuiskopieheffing). DIt geldt dan voor een 1-jarig abonnement.prodygee schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:21:
[...]
Kun je niet beter met abbo afsluiten via Belsimpel? Ook met aanbetaling kom je lager uit dan bij Odido zelf. Je hoeft geen toestel op te sturen oid bij abonnementen.
Via Belsimpel kom ik iets hoger uit, bij een 1-jarig abonnement moet ik € 595 bijbetalen.
Met een 2-jarig abonnement is het iets interessanter, want dan kan ik nog een persoonlijke vouchercode van € 100 gebruiken, dan kom ik op € 435. Inderdaad iets goedkoper, maar dan zit ik er 2 jaar aan vast.
En dit is allemaal op basis van een nieuw abonnement, bij Belsimpel wordt het nog duurder als je verlengt en bij Odido blijft de prijs hetzelfde.
Hoe kom jij bij Belsimpel lager uit dan bij Odido? Met meerdere abonnementen geprobeerd, maar het blijft wat hoger.
[ Voor 14% gewijzigd door mtthw op 03-09-2024 12:59 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Jij weet tenminste dat die komt, ik heb geen update en zit als een gek F5 te drukken op de belsimpel paginaRichh schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:56:
De Fold zou vanaf morgen leverbaar moeten zijn volgens mij, maar KPN levert de mijne pas donderdag

Echt he, ik zit hier op kantoor de hele dag pagina en gmail verversen hahahaAnduuuw schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 13:25:
[...]
Jij weet tenminste dat die komt, ik heb geen update en zit als een gek F5 te drukken op de belsimpel pagina![]()
Track & Trace gekregen!
chengbondkwok schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 13:30:
Mijn Fold is klaar voor verzending en wordt morgen geleverd door Google Store
Track & Trace gekregen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GsWSScoMJSmi1nQrWzgezOmg.jpg?f=user_large)
Ah ik ging nog uit van die inruildeal/toestelkorting van Belsimpel. Die is nu voorbij volgens mij toch?mtthw schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:53:
[...]
Als ik het via Odido doe moet ik € 600 bijbetalen voor het toestel en krijg ik € 150 inruilbonus, netto dus € 450 (excl. thuiskopieheffing). DIt geldt dan voor een 1-jarig abonnement.
Via Belsimpel kom ik iets hoger uit, bij een 1-jarig abonnement moet ik € 595 bijbetalen.
Met een 2-jarig abonnement is het iets interessanter, want dan kan ik nog een persoonlijke vouchercode van € 100 gebruiken, dan kom ik op € 435. Inderdaad iets goedkoper, maar dan zit ik er 2 jaar aan vast.
En dit is allemaal op basis van een nieuw abonnement, bij Belsimpel wordt het nog duurder als je verlengt en bij Odido blijft de prijs hetzelfde.
Hoe kom jij bij Belsimpel lager uit dan bij Odido? Met meerdere abonnementen geprobeerd, maar het blijft wat hoger.
Dan heeft het geen zin dit verder te vergelijken, scuzi.
[ Voor 3% gewijzigd door prodygee op 03-09-2024 14:14 ]
Belsimpel staat nu zelfs ' op voorraad ' , maar mijn eigen bestelling staat nog niet op voorraad i am confused!yannienl schreef op maandag 2 september 2024 @ 20:07:
Belsimpel status voor alle 9 pro folds gewijzigd naar 2-4 werkdagen!
Edit 256 is op voorraad 512 staat nog op 2-4 werkdagen

[ Voor 9% gewijzigd door Anduuuw op 03-09-2024 15:09 ]
Ik zeg dit heel verstandig maar zit wel elke dag te refreshen hoor
[ Voor 20% gewijzigd door prodygee op 03-09-2024 16:20 ]
Dat valt wel mee, als je dit leest:eymey schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:05:
Het blijft ook wel weird dat...
CLB schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:00:
[Afbeelding: Made by Google 2024]
Pre-order start direct, uitlevering Pixel 9 begint vanaf 22 augustus
• Google Pixel 9 128GB - 899 euro
• Google Pixel 9 256GB - 999 euro
Pre-order start direct, uitlevering Pixel 9 Pro begint vanaf 9 september
• Google Pixel 9 Pro 128GB - 1099 euro
• Google Pixel 9 Pro 256GB - 1199 euro
• Google Pixel 9 Pro 512GB - 1329 euro
Pre-order start direct, uitlevering Pixel 9 Pro XL begint vanaf 22 augustus
• Google Pixel 9 Pro XL 128GB - 1199 euro
• Google Pixel 9 Pro XL 256GB - 1299 euro
• Google Pixel 9 Pro XL 512GB - 1429 euro
• Google Pixel 9 Pro XL 1TB - 1689 euro
Pre-order start direct, uitlevering Pixel 9 Pro Fold begint vanaf 4 september
• Google Pixel 9 Pro Fold 256GB - 1899 euro
• Google Pixel 9 Pro Fold 512GB - 2029 euro
Pre-order informatie: maximaal 693 euro voordeel
• Kies je voor een Pixel 9-toestel met 256GB of 512GB opslag, dan krijg je een geheugenupgrade gratis.
• Bij de Pixel 9 krijg je een jaar gratis Google One Premium ter waarde van 60 euro. Kies je voor een Pro-
model, dan gaat het om een Google One AI Premium-abonnement met een waarde van 263 euro.
• Maximale inruilkorting op je oude toestel bedraagt 300 euro (in combinatie met Pixel 9 Pro Fold)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wellicht vanavond..Anduuuw schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 15:08:
[...]
Belsimpel staat nu zelfs ' op voorraad ' , maar mijn eigen bestelling staat nog niet op voorraad i am confused!
Edit 256 is op voorraad 512 staat nog op 2-4 werkdagen
Zit nog steeds lekker site te verversen..
Same als je meer weet tag!yannienl schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:40:
[...]
Wellicht vanavond..
Zit nog steeds lekker site te verversen..
Haha sowieso en jij ook he, maar waarschijnlijk ga ik lekker de hele avond refreshen! Compleet kansloos natuurlijk..
Tijdens de (bijna niet te geloven) actie in de Vodafone store in Utrecht. 24 augustus.elaho schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 17:12:
@byob11 Wanneer en waar heb jij je bestelling geplaatst?
[ Voor 4% gewijzigd door byob11 op 03-09-2024 17:27 ]
Kan me niet voorstellen dat EU dan nog lang op zich laat wachten.
Edit, zie nu net dat bij KPN levertijd op 1 week staat
[ Voor 15% gewijzigd door misteriks op 03-09-2024 18:56 ]
Zie het bericht van CLB hierboven. Vermoedelijk maandag de 9e.misteriks schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 18:54:
r/GooglePixel shipping thread stroom vol met P9 pro (non xl) verzend bevestiging en verwachte deliveries voor morgen in de US.
Kan me niet voorstellen dat EU dan nog lang op zich laat wachten.
Edit, zie nu net dat bij KPN levertijd op 1 week staat