Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:38
FabianNL schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:19:
[...]

Denk vooral dat je "geluk" hebt omdat je ene 512GB model hebt gekocht. In het Excel bestand zie je ook dat zo goed als iedereen het 256GB model heeft besteld. Dus daar hebben ze er (blijkbaar) veel te weinig van om fatsoenlijk uit te kunnen leveren.
Als compensatie mogen ze ook best de 512GB leveren, daar ga ik niet heel moeilijk over doen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-08 20:33
Net bericht vanuit Vodafone (actie Utrecht) dat de 9pro obsidiaan morgen geleverd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:05
FabianNL schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:19:
[...]

Denk vooral dat je "geluk" hebt omdat je ene 512GB model hebt gekocht. In het Excel bestand zie je ook dat zo goed als iedereen het 256GB model heeft besteld. Dus daar hebben ze er (blijkbaar) veel te weinig van om fatsoenlijk uit te kunnen leveren.
Zit zeker een kern van waarheid in. De Google Store gaf vlak voor ik de bestelling plaatste aan dat de 512Gb een kortere levertijd had dan de 256Gb. Daardoor bewust voor de 512Gb gekozen.
Toch worden er ook nog maar weinig 256Gb uitvoeringen uitgeleverd die middels verlenging zijn besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 16:07
eymey schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:53:
[...]

Dat zou dan nog schrale 'hoop' zijn.

Goed, weer opnieuw met Odido gebeld, en het enige wat de dame, die ik nu aan de lijn kreeg, wist te melden is dat mijn aanvrag gewoon helemaal is gevalideerd en de verlenging op 1 december in gaat. Zij had geen zin om verder uit te zoeken waarom dit nog niet automatisch bij Belsimpel is teruggemeld. Maar ja, dat had haar collega waarschijnlijk ook niet. Dus wellicht deed die maar alsof en heeft toen na 5 minuten de verbinding verbroken.
Ik zou je contact bij Belsimpel houden.

Mijn situatie is net als yamAUchi, dat toestel moet gewoon via Belsimpel lopen hoor, daar heeft Odido niet mee te maken. Dat zou logistiek gezien een uitgebreide omweg zijn want het beland ook in een Belsimpel doosje op de mat (blijkt uit het verleden)

De tekst dat het toestel niet op voorraad was, is bij mij ook weg net als yamAUchi omschrijft. Nog geen track&trace omdat ze nog een gegeven bij me hadden opgevraagd van m’n oude provider.

Maar gezien het ook iPhone preorder dag is, zal het wel rete druk zijn bij Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:42
damkoning schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:12:
Net bericht vanuit Vodafone (actie Utrecht) dat de 9pro obsidiaan morgen geleverd word
Echt? Welke dag heb je besteld? Ik de zondag en kreeg deze week een sms eind week 40 levering. Heb jij die sms ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsjanssen
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:03
damkoning schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:12:
En welke kleur heb je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey 83
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 17-03 14:43
eymey schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:20:
@prodygee @yamAUchi Even voor de goede orde, jullie hadden een P9P besteld bij Belsimpel met verlenging bij Odido. En gisteravond bericht gehad dat Odido er langer over moest doen om de verlenging goed te keuren en vanmiddag nu toch bericht gekregen dat het er doorheen was en dat toestel uitgeleverd gaat worden?

Ik heb het nu NOG gekker! Ik kon me toch niet inhouden en heb Odido gebeld. En de medewerker die ik daar aan de lijn kreeg, wist me dus gezellig te vertellen dat alles aan het abonnement helemaal OK is, maar dat Odido zelf het toestel niet op voorraad heeft en ook niet weet wanneer ze het krijgen. En dat ZIJ daardoor niet tot uitlevering over kunnen gaan 8)7 :-(

Dus dan zou ik in de zelfde situatie zitten als @Jeffrey 83

Nou had ik hier wel gelezen dat iemand navraag had gedaan bij Odido ofzo? (@WoutF ? ) . En dat het niet zo zou zijn dat Odido eerst een toestel naar Belsimpel gaat sturen en dan weer naar mij.

Dus dan liegt de dame van Odido aan de lijn. Ik had dat ook tegen haar gezegd, dat Belsimpel zou uitleveren en niet Odido. Dat ging ze navragen, en toen werd ik tijdens de navraag opgehangen :-( :-( :-(
Ja, mijn conclusie met het contact vanmiddag met de klantenservice via de chat (half uur in de wacht voordat een medewerker reageert en soms 5 minuten gewoon geen respons van de medewerker op mijn vraag) is dat ze echt tegen het onbeschofte aan je te woord staan. Het interesseert ze werkelijk niks dat je al +20 jaar klant bent bij hun BEN/T-MOBILE/ODIDO. Ze hebben de verlenging binnen, daar draait het ze om. Dat ze niet kunnen leveren, geen moeite willen doen voor je daarna... Het is echt de slechtste provider van het land aan het worden. Ook qua verbindingen mijn pixel 7pro schakeld regelmatig terug van 5g naar 4g, in het verleden nooit gehad.

Maar goed, 4 november jongens. Dan hebben ze weer een nieuwe batch. Toevallig mag ik 2 dagen later verlengen, hopelijk heeft kpn of Vodafone nog een leuke actie dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damkoning
Matsjanssen schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:38:
[...]

En welke kleur heb je besteld?
Obsidian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsjanssen
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:03
Ik zie dat je voorgaande vraag niet had gezien 😅

Kleur is obsidiaan
Wanneer en hoe laat ongeveer had je hem besteld in Utrecht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronaldvg2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-07 20:33
Even voor jullie info (ik heb hier alleen meegelezen tot nu toe). Besteld direct bij Odido met verlenging , P9P Porcelain 256 en ik krijg zojuist melding dat deze morgen geleverd wordt door PostNL.

Kans dus voor anderen dat ze hem ook voor 4 november krijgen ;-)

Overigens: ik snap dat iedereen alles tegenwoordig gisteren moet hebben, maar als de spullen niet geleverd worden door degene die ze maakt, dan kan de verkoper daar niets aan doen. Er is geen enkele verkopende partij die spullen moedwillig achterhoudt en constant bellen/chatten/mailen met de verkoper kost alleen maar meer tijd voor ze waardoor bestellingen later verstuurd worden. Boos worden op die partij is gewoon onzinnig.

[ Voor 45% gewijzigd door ronaldvg2 op 13-09-2024 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
Jeffrey 83 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:45:
[...]

Ja, mijn conclusie met het contact vanmiddag met de klantenservice via de chat (half uur in de wacht voordat een medewerker reageert en soms 5 minuten gewoon geen respons van de medewerker op mijn vraag) is dat ze echt tegen het onbeschofte aan je te woord staan. Het interesseert ze werkelijk niks dat je al +20 jaar klant bent bij hun BEN/T-MOBILE/ODIDO. Ze hebben de verlenging binnen, daar draait het ze om. Dat ze niet kunnen leveren, geen moeite willen doen voor je daarna... Het is echt de slechtste provider van het land aan het worden. Ook qua verbindingen mijn pixel 7pro schakeld regelmatig terug van 5g naar 4g, in het verleden nooit gehad.

Maar goed, 4 november jongens. Dan hebben ze weer een nieuwe batch. Toevallig mag ik 2 dagen later verlengen, hopelijk heeft kpn of Vodafone nog een leuke actie dan.
En ik vrolijk van Vodafone naar Odido gaan omdat mijn vrouw altijd betere ontvangst had in de bossen rond Utrechtse Heuvelrug en de Veluwen, tevens ook in warenhuizen etc.
Helaas, ik hoop op een goede ervaring aan mijn kant :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damkoning
Matsjanssen schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:48:
[...]

Ik zie dat je voorgaande vraag niet had gezien 😅

Kleur is obsidiaan
Wanneer en hoe laat ongeveer had je hem besteld in Utrecht?
Klopt had ik niet gelezen. Ik was de 2e die aan de beurt was in utrecht (eerste dag). Was de gene die de aanbieding gedeeld had op pepper. Heb ook de sms gehad over week 40. Btw ook een hazel voor mijn partner besteld maar dan nog geen verder bericht over....

[ Voor 8% gewijzigd door damkoning op 13-09-2024 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktov
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:45
5 september besteld bij Belsimpel en vandaag mijn 9P binnen gekregen. Dus prima, maar er zaten ook nog wat promo acties bij. Die ik alleen niet meer kan terug vinden. Iemand ook die deal gepakt en nog weet wat er nog meer bij zat dan die 200 inruil korting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
Beweging bij mij, krijg zojuist sms’jes van de nieuwe provider dat nummerbehoud is goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey 83
ronaldvg2 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:50:
Even voor jullie info (ik heb hier alleen meegelezen tot nu toe). Besteld direct bij Odido met verlenging , P9P Porcelain 256 en ik krijg zojuist melding dat deze morgen geleverd wordt door PostNL.

Kans dus voor anderen dat ze hem ook voor 4 november krijgen ;-)

Overigens: ik snap dat iedereen alles tegenwoordig gisteren moet hebben, maar als de spullen niet geleverd worden door degene die ze maakt, dan kan de verkoper daar niets aan doen. Er is geen enkele verkopende partij die spullen moedwillig achterhoudt en constant bellen/chatten/mailen met de verkoper kost alleen maar meer tijd voor ze waardoor bestellingen later verstuurd worden. Boos worden op die partij is gewoon onzinnig.
In ons geval ging het om een early renewal omdat de telefoon van de vrouw kapot gevallen is en ook echt niet meer werkt, enige wat hier nog ligt is een S3. Expliciet gevraagd of deze telefoon ook echt geleverd zou worden. (256gb was niet leverbaar, maar de 128 wel. ) Alles was in orde, niks een probleem.

En mijn grootste probleem is niet het wachten. Want dan koop ik wel een goedkope telefoon tijdelijk als ik het had geweten....maar de houding, arrogantie van de klantenservice van odido is echt schokkend slecht. Daarom hebben we besloten alles te annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey 83
prodygee schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:06:
[...]

En ik vrolijk van Vodafone naar Odido gaan omdat mijn vrouw altijd betere ontvangst had in de bossen rond Utrechtse Heuvelrug en de Veluwen, tevens ook in warenhuizen etc.
Helaas, ik hoop op een goede ervaring aan mijn kant :')
Hoop dat het daar goed zit. Hier in het Zeeuwse is het sinds 1,5-2 maanden drama.

Op strand gewoon ook 0 bereik. Terwijl andere rondom mij prima bereik hadden. (Olympische spelen gewoon via een fm ontvanger radio moeten luisteren, deedt me denken aan de vakanties in Frankrijk van 20 jaar geleden, luisteren op AM 😃)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvg2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-07 20:33
Jeffrey 83 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:09:
[...]

In ons geval ging het om een early renewal omdat de telefoon van de vrouw kapot gevallen is en ook echt niet meer werkt, enige wat hier nog ligt is een S3. Expliciet gevraagd of deze telefoon ook echt geleverd zou worden. (256gb was niet leverbaar, maar de 128 wel. ) Alles was in orde, niks een probleem.

En mijn grootste probleem is niet het wachten. Want dan koop ik wel een goedkope telefoon tijdelijk als ik het had geweten....maar de houding, arrogantie van de klantenservice van odido is echt schokkend slecht. Daarom hebben we besloten alles te annuleren.
Ik snap het volledig, ik zit ook met een oude telefoon te bellen op het moment. Maar probeer u eens voor te stellen dat er de HELE dag gebeld wordt voor info die je niet kunt geven omdat je die gewoon niet hebt. Ik las hier net nog dat er 40 mensen in de chat in de wacht zaten, waarschijnlijk allemaal met dezelfde vraag.

Alles annuleren heeft u alleen u zelf mee, want deze telefoon is niet voor niets niet te leveren. Heel veel mensen snappen - helaas ;-) - dat dit een geweldig toestel is. Bovendien zijn de acties nu voorbij dus terugkopen bij een ander is ook nog eens duurder. Ik moet letterlijk drie dagen langer wachten dan ik had verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

ronaldvg2 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:50:

Zo'n helpdesk Miep verstuurd ze natuurlijk niet zelf :)

Maar het punt en de frustratie hier is vooral dat de verkopers geen idee hebben hoe lang het nog duurt, maar dat ze nog wel op hun site zetten dat ze binnen een week leveren ...dat klopt natuurlijk van geen kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey 83
ronaldvg2 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:16:
[...]

Ik snap het volledig, ik zit ook met een oude telefoon te bellen op het moment. Maar probeer u eens voor te stellen dat er de HELE dag gebeld wordt voor info die je niet kunt geven omdat je die gewoon niet hebt. Ik las hier net nog dat er 40 mensen in de chat in de wacht zaten, waarschijnlijk allemaal met dezelfde vraag.

Alles annuleren heeft u alleen u zelf mee, want deze telefoon is niet voor niets niet te leveren. Heel veel mensen snappen - helaas ;-) - dat dit een geweldig toestel is. Bovendien zijn de acties nu voorbij dus terugkopen bij een ander is ook nog eens duurder. Ik moet letterlijk drie dagen langer wachten dan ik had verwacht.
Helaas kwam ze al niet in aanmerking voor die actie... En ja, jij kan nog bellen via een oude telefoon, zij niet eens (eerlijk, wel lekker rustig aan mijn kant 🤣) en in haar geval zou het ook een paar dagen zijn... Maar 4 november is niet een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:15
Een medewerker van Belsimpel komt nu met de smoes dat er 'iets mis is gegaan met het aansluiten van mijn abonnement bij Odidi en dat er heel hard aan wordt gewerkt. Ik word per e-mail op de hoogte gehouden' (met Sint Juttemis ofzo )

Het is dat mijn vriendin nog een jaar bij Odido zit vanwege vorig jaar afgesloten 2-jarig contract. Anders waren we nu bij die tent weg geweest.......

[ Voor 24% gewijzigd door eymey op 13-09-2024 19:29 ]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prodygee
Hier zojuist melding dat mijn pixel wordt verzameld voor verzending. *O*

Zie signature

[ Voor 14% gewijzigd door prodygee op 13-09-2024 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eymey
ronaldvg2 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:16:
[...]

In mijn geval ging het over wachten op informatie die Odido wel degelijk zou moeten weten (namelijk, wat houdt ze tegen om gewoon mijn aanvraag goed te keuren, wat zou ik nog kunnen doen om ze daarbij te helpen). Vervolgens hoor ik dat zij allang groen licht hebben gegeven. Alleen komt dat bij Belsimpel niet door.

Oftewel, mmijn order zit nu in een status waarvan kennelijk niemand weet wat ze ermee moeten. Bij mij wordt het dus 3 dagen langer wachten, plus nog eens een ongedefinieerd aantal dagen.

Daarbij gaat het dus gewoon over de hele houding van de medewerkers van Odido. Of Belsimpel dat met standaardteksten 'belooft' dat ze nauw contact onderhouden met Odido voor je, terwijl dat natuurlijk een wassen neus is. "Zeg wat je doet, en doe wat je zegt", heb ik altijd geleerd toen ik vroeger trainingen kreeg als medewerker Customer Support, 1e en 2e lijn.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:57
Step-han schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:51:
Zojuist met Odido gebeld, van de uitkomst gaan we niet blij worden.

Odido had vandaag een batch verwacht, niet gekregen. Odido geeft nu aan, ook voor de 'preorders' dat je rekening met 4 november moet houden, het kan eerder worden, maar hou rekening met 4 november.

Heb natuurlijk mijn ongenoegen geuit, dat er 0 communicatie is, de klantenservicemedewerker geeft aan dat het pas 'net' bekend is. Aangegeven dat het toestel eigenlijk afgelopen woensdag, 11 sept, geleverd had moeten worden. Als ik nu niet had gebeld had ik nog niets geweten. Als tip meegegeven dat ze beter als de sodemieter naar de wachtende klanten kunnen gaan communiceren, want dit lijkt echt nergens op..

Optie die ze mij gaf was het annuleren van de order, en te bestellen als 'ie weer op voorraad was, maargoed daar heb ik niets aan. Omzetten naar Pixel XL kon wel, maar dan kan je geen gebruik meer maken van de kortingsacties. Ook geen optie. Juist het kleinere formaat tov de Pixel 7 Pro spreekt mij aan.

De klantenservicemedewerker zei dat KPN met hetzelfde zit. Daar hebben ze contact mee gehad. Andere aanbieders wist ze niets over.
Nu breekt mijn klomp.

Zie bovenstaande.

Was druk vanavond maar zie dat ik om 18:29 een mailtje heb gekregen van PostNL dat de telefoon morgen geleverd gaat worden. Ook bij de odido bestelstatus pagina staat dat hij gegeven is aan de vervoerder.

Ben benieuwd.

De klantenservice 'lult' dan ook maar wat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Step-han schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:18:
[...]

Nu breekt mijn klomp.

Zie bovenstaande.

Was druk vanavond maar zie dat ik om 18:29 een mailtje heb gekregen van PostNL dat de telefoon morgen geleverd gaat worden. Ook bij de odido bestelstatus pagina staat dat hij gegeven is aan de vervoerder.

Ben benieuwd.

De klantenservice 'lult' dan ook maar wat?!
:o wow. Dat zou wel leuk nieuws voor jou zijn.

Nou hier wordt de soep rond mijn vastlopen Odido order bij Belsimpel alleen nog maar vreemder en vreemder.

Ook via X contact gehad met iemand bij Odido (die vanavond om 21:15 nog aan het reageren was, wow, er lopen dus nog wél goede mensen rond daar). Maar of ik er nou blijer van word......

Medewerker gaf aan dat mijn order bij Odido 'vast' zou zitten, omdat een betaallink voor eenmalige kosten niet goed naar mij verstuurd zou zijn. Heeeeel raar, want ik heb weliswaar voor een toestelkrediet gekozen in combinatie met een eenmalige betaling. Maar die is tijdens het bestelproces netjes aan Belsimpel voldaan!

Zijn suggestie was om de order te annuleren, en dan, eventueel 'via 1 van de partners' een nieuwe bestelling te plaatsen. 8)7. Ja, die vlieger gaat natuurlijk niet op! Dan ben ik ook het toestel en de bestelling onder actievoorwaarden van Google kwijt!

Maar annuleren voelt wel als een steeds minder frustrerende optie. Dan maar iets meer betalen voor een los toestel elders.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Net een mailtje ontvangen dat mijn Pixel 9 Pro obsidian 256gb is meegegeven aan de koerier.

Besteld op 16 augustus rechtstreeks via KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes1987
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:14
ik heb ook een mailtje gehad, morgen wordt hij door PostNL bezorgd.
14 augustus besteld bij KPN. P9P 256gb Obsidian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:57
eymey schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:58:
[...]

:o wow. Dat zou wel leuk nieuws voor jou zijn.

Nou hier wordt de soep rond mijn vastlopen Odido order bij Belsimpel alleen nog maar vreemder en vreemder.

Ook via X contact gehad met iemand bij Odido (die vanavond om 21:15 nog aan het reageren was, wow, er lopen dus nog wél goede mensen rond daar). Maar of ik er nou blijer van word......

Medewerker gaf aan dat mijn order bij Odido 'vast' zou zitten, omdat een betaallink voor eenmalige kosten niet goed naar mij verstuurd zou zijn. Heeeeel raar, want ik heb weliswaar voor een toestelkrediet gekozen in combinatie met een eenmalige betaling. Maar die is tijdens het bestelproces netjes aan Belsimpel voldaan!

Zijn suggestie was om de order te annuleren, en dan, eventueel 'via 1 van de partners' een nieuwe bestelling te plaatsen. 8)7. Ja, die vlieger gaat natuurlijk niet op! Dan ben ik ook het toestel en de bestelling onder actievoorwaarden van Google kwijt!

Maar annuleren voelt wel als een steeds minder frustrerende optie. Dan maar iets meer betalen voor een los toestel elders.......
Mijn suggestie is dat je ze terugbelt en dat je ze vraagt die takkenzooi die ze gecreëerd hebben recht te trekken. Man man, wat een belachelijke suggestie.

• Wes1987
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Drknrm-_6aEfgQh3cODxTURIjrw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mbHdphU6gtUaZNuxz8c2hsXl.png?f=fotoalbum_large

Uiteraard, toch niet vandaag lol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
Voor het eerst dat ik op de website van KPN zie dat de 9P 256GB obsdian op voorraad is. Dit lijkt de goede kant op te gaan. Nu hopelijk ook nog een mailtje dat ze mijn bestelling snel gaan leveren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jojoppes
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09-2024
Eindelijk, binnen een half uur staat de bezorger voor de deur 😎 met mijn zwarte pixel 9 pro via kpn

Lumia 920 rood CB 27-12-12

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Zojuist reactie van Belsimpel op een eerder gestuurd mailtje:
Het klopt inderdaad dat we de Google Pixel 9 Pro 256GB Grijs nu niet leverbaar is, en we verwachtten hem op 6 weken te kunnen leveren. We hebben andere kleuren, zoals de roze variant, wel op dit moment op voorraad.
Nu blijft het de vraag, of ze gewoon simpelweg overtypt wat op de website staat, of dat het daadwerkelijk nog zes (!) weken gaat duren.

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:09
27-08 Pixel 9 Pro 256GB Roze besteld bij Belsimpel, verlenging bij Odido (overstap van Vodafone). Levertijd 'niet op voorraad'. Berichtje gestuurd met de vraag wanneer ze verwachten te leveren, gezien ze telefoon op voorraad staat op de website.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Gisteren niet gelukt, vandaag weer niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6u31zdY_MD7_c_lFu413XkUfpxk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/av7Hk4IEnqKLK4qXWqgPoIaQ.png?f=user_large

[ Voor 53% gewijzigd door RobbyTown op 14-09-2024 13:46 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• eymey
Goed, tot mijn grote vreugde kan ik hier een bericht schrijven dat jullie waarschijnlijk nooit meer van mij zouden hebben verwacht. Maar.......

Ik heb een Pixel 9 Pro 256 GB Obsidian binnen!!!!!

Na de conversatie op X met iemand/een manager van Odido, die eerst dus vermoedde dat het niet meer goed ging komen en voorstelde te annuleren, kreeg ik ineens heel laat (rond 22:00) op hetzelfde X een DM van Belsimpel. Met verontschuldigingen dat ze niet al veel eerder hadden geschakeld met Odido, etc. Maar mijn conversatie met Odido zelf had kennelijk toch iets getriggerd en ineens was het 'probleem' heel snel opgelost! M'n contact bij Belsimpel gaf aan dat nu alles echt geregeld was en dat ze er alles aan gingen doen om ook nog voor mij een pakketje met PostNL mee te geven rond 0:00.

En dat is gelukt!!!! :D :9

Nou weet ik dus nog steeds niet wat er exact was gebeurd en ik weet ook niet of mijn eigen acties echt de oplossing van de situatie hebben versneld, maar hey, hele grote blij! Hier gelukkig geen delay bij PostNL. Rond 11:30 stond de bezorger voor de deur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Step-han
Bij mij is 'ie ook binnen, 13:36 stond de PostNL bezorger aan de deur. Het blijft een bizar proces daar bij Odido met een klantenservice die echt helemaal niets weet en elke medewerker verteld iets anders.

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/66e580831e59f/66e58082de5d3-1.thumb.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fleu
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 22:28
Gomibo p9p zwart 512. Aangekomen 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristanoz
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08-09 21:13
Pfff.. heb duidelijk echt het slechtste model besteld qua levertijd. De pixel 9 pro hazel 256gb. Iemand deze al ontvangen?

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:37
Tristanoz schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:59:
Pfff.. heb duidelijk echt het slechtste model besteld qua levertijd. De pixel 9 pro hazel 256gb. Iemand deze al ontvangen?
Wanneer besteld dan

• Tristanoz
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08-09 21:13
16 aug bij KPN, maar ik zie op de google pagina bijv ook bij dit model een langere levertijd dan bij de andere kleuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
kippengaas schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:17:
Voor het eerst dat ik op de website van KPN zie dat de 9P 256GB obsdian op voorraad is. Dit lijkt de goede kant op te gaan. Nu hopelijk ook nog een mailtje dat ze mijn bestelling snel gaan leveren...
de zwarte 256gb p9p is ook leverbaar vanaf 17-18 september via de google store. Dus wellicht klopt het echt dat volgende week een grote lading komt waarmee kpn alles kan uitleveren

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-07 11:17
Knip, hierdoor hebben we Vraag & Aanbod (V&A)

[ Voor 89% gewijzigd door 13art op 15-09-2024 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Crypto_Exfil schreef op zondag 15 september 2024 @ 02:43:
Ik bied mijn Google Pixel 9 Pro XL aan voor ruil. De telefoon is slechts 2 dagen oud, met 256GB opslagcapaciteit en in perfecte staat. Helaas vind ik de telefoon iets te groot voor mijn gebruik, daarom zoek ik iemand die een normale Pixel 9 Pro heeft en graag zou willen ruilen.Interesse in een ruil? Stuur me gerust een bericht!!!!
Waarom stuur je hem niet terug binnen 14 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 10:20
P9P hazel 512 van belsimpel op 20 augustus besteld. Gisteravond bezorgd 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
kpn site zegt nu zelfs (256 p9p zwart)
Op voorraad
Vóór 21:00 besteld, morgen in huis

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:07
xoror schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:03:
kpn site zegt nu zelfs (256 p9p zwart)

[...]
Ik ben benieuwd, want mijn twee bestellingen bij kpn voor de zwarte 256 p9p zeggen nog steeds niet op voorraad via de status pagina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davosje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-08 09:35
pc01 schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:12:
[...]

Ik ben benieuwd, want mijn twee bestellingen bij kpn voor de zwarte 256 p9p zeggen nog steeds niet op voorraad via de status pagina...
Heb je in de winkel besteld of online? Bij mij is de status ook nog steeds niet op voorraad op de statuspagina en heb besteld via de winkel. Ooit ergens vernomen dat die los van elkaar lopen maar weet niet of het waar is, lijkt me zeer onlogisch.

Krijg meestal het mailtje "we hebben je toestel niet op voorraad" op zondag dus ik wacht weer geduldig af. 24 augustus besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

2 dagen verder. Nu is er helemaal geen datum en tijd meer. Even belsimpel maar is mailen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IEDCH-psH4UHJmAY2rd083MrxI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0CjvyWE2ixeq6yqdiTe5xoVm.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centenbakkie
  • Laatst online: 01-05 23:41
Ik keek zojuist op mijn bestelpagina bij belsimpel en daar stond de volgende melding:

Stap 4/4: Controle telefoonnummer
Er is een onjuiste code ingevuld. Je kunt een nieuwe code aanvragen.

Om te controleren of je telefoonnummer echt van jou is, verifiëren we je nummer met een sms-code. Klik op ' Stuur nieuwe sms code '. Hierna ontvang je een SMS op xxxxxxxxxx.

Ik heb nooit een code hoeven invullen tijdens mijn bestelling. Zojuist maar gedaan en ik kreeg een SMS van odido, code ingevoerd en doorgegeven aan belsimpel. We wachten af.

newbie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:57
@pc01 ik heb precies het zelfde. Heb ook precies dezelfde telefoon besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Wilde zojuist mijn telefoon aanmelden bij Recommerce om in te ruilen. Eerst stond de telefoon in de lijst met een (klein) bedrag. Hij staatnu nog steeds in de lijst maar de waarde is nu op €0 gezet... Paar dagen geleden wilde ze hem wel nog aannemen. Iemand anders die dit heeft meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:47
Bezorgd Belsimpel (post.nl) ook op zondag? Ik zou vanmiddag mijn 9 pro ontvangen (los toestel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22

WoutF

Hoofdredacteur
Nou, heb voor het eerst sinds bestellen bericht gekregen van Belsimpel. Compleet nikszeggend, maar toch een berichtje ;)
Onlangs heb je bij ons een bestelling geplaatst met ordernummer XXXXXXXXXX. Hierbij willen we je laten weten dat de Google Pixel 9 Pro 256GB Grijs is vertraagd. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk bij je is, maar we hebben nog geen nieuwe leverdatum. Excuses voor het ongemak.
Heb een mail teruggestuurd met de vraag of ze andere kleurvarianten wel sneller kunnen uitleveren in combinatie met een abonnement. Zo erg ben ik ook weer niet gehecht aan dat grijze.

[ Voor 4% gewijzigd door WoutF op 15-09-2024 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

loentje48 schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:48:
Bezorgd Belsimpel (post.nl) ook op zondag? Ik zou vanmiddag mijn 9 pro ontvangen (los toestel)
Ja
Kan mijn bestelling ook op zondag worden bezorgd?

Ja, binnen Nederland kan dat! Als je op zaterdag bestelt, kies dan als verzendmethode 'Per post' en rond je bestelling af via Abonnement zonder gedoe. Je bestelling wordt dan zondag bij jou thuis bezorgd!

Dit geldt niet voor het afhalen van pakketten bij een Belsimpel-winkel of een afhaalpunt. Dit kan vanaf maandag.

Uitzondering: Voor adressen op de Waddeneilanden is er geen mogelijkheid voor bezorging op zondag. Je pakket wordt dan maandag bezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
davosje schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:16:
[...]

Heb je in de winkel besteld of online? Bij mij is de status ook nog steeds niet op voorraad op de statuspagina en heb besteld via de winkel.
Online en telefonisch (2*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:44
Captain Obvious schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:47:
Wilde zojuist mijn telefoon aanmelden bij Recommerce om in te ruilen. Eerst stond de telefoon in de lijst met een (klein) bedrag. Hij staatnu nog steeds in de lijst maar de waarde is nu op €0 gezet... Paar dagen geleden wilde ze hem wel nog aannemen. Iemand anders die dit heeft meegemaakt?
Ik heb het zojuist nagekeken voor mijn huidige Poco F3, die is nu 1 euro in waarde gedaald sinds ik het voor het eerst checkte voor de aanschaf van de (nog steeds spoorloze) P9P 256GB grijs/groen bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dat de waarde 0 euro is, wil dat dan ook zeggen dat ze het niet meer aannemen dan? Of is dat een aanname van jou?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
WoutF schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:48:
Nou, heb voor het eerst sinds bestellen bericht gekregen van Belsimpel. Compleet nikszeggend, maar toch een berichtje ;)
Inderdaad nietszeggend geautomatiseerd berichtje, die je 4 weken na de besteldatum ontvangt. Ik kreeg dezelfde mail paar dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
EWK schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:25:
[...]

Dat de waarde 0 euro is, wil dat dan ook zeggen dat ze het niet meer aannemen dan? Of is dat een aanname van jou?
Hij is gedaald van 17 euro naar 0 euro en dat betekent inderdaad ook dat ze hem niet meer willen aannemen. Ze bieden aan om hem voor je te recyclen omdat hij te oud voor hun is. Het frappante is dat ze een ouder model nog wel aannemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Captain Obvious op 15-09-2024 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:28
Iemand een idee wanneer mobiel.nl de Pixel 9 Pro gaat leveren? Mijn bestelling is nog niet geleverd. De klantenservice weet niks. Ik zou deze week meer informatie gekregen hebben, niet dus. Slechte ervaring tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Captain Obvious schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:44:
[...]

Hij is gedaald van 17 euro naar 0 euro en dat betekent inderdaad ook dat ze hem niet meer willen aannemen. Ze bieden aan om hem voor je te recyclen omdat hij te oud voor hun is. Het frappante is dat ze een ouder model nog wel aannemen.
Ah dat is zuur.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LO_MLDN
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 16:11
GekkeRipper schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:11:
Iemand een idee wanneer mobiel.nl de Pixel 9 Pro gaat leveren? Mijn bestelling is nog niet geleverd. De klantenservice weet niks. Ik zou deze week meer informatie gekregen hebben, niet dus. Slechte ervaring tot dusver.
Ik had donderdag contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden toen dat ze voor het weekend een lading binnen zouden krijgen. Daarna echter niks meer gehoord en inmiddels staat er komende week meer informatie verwacht op de status pagina. Dat belooft niet veel goeds denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Captain Obvious
Klopt, ga ze morgenvroeg even bellen want het lijkt een fout. Maar mocht dat niet zo zijn dan annuleer ik waarschijnlijk gewoon de telefoon. Dit en de onduidelijkheid over de levering heeft mij de zin wel een beetje doen over gaan ondertussen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Syndicate
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:01
Potverdorie, inderdaad! Wilde een OnePlus 6 inleveren, in mint condition, die was 223 euro waard, nu 0 :? :w

Best wel redelijk genaaid dus, kan mooi fluiten naar die korting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Captain Obvious schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:53:
[...]

Klopt, ga ze morgenvroeg even bellen want het lijkt een fout. Maar mocht dat niet zo zijn dan annuleer ik waarschijnlijk gewoon de telefoon. Dit en de onduidelijkheid over de levering heeft mij de zin wel een beetje doen over gaan ondertussen.
Het lijkt inderdaad alsof ze regels waar strakker hebben gezet, de oneplus 6 werd twee weken geleden nog aanvaard, nu ook niet meer

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• misteriks
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:23
Ik krijg op dit moment juist meer terug bij recommerce / KPN dan toen ik de P9P voo rmezelf en mijn vrouw bestelde
€41 ipv €28 voor een Samsung A52s
€97 ipv €90 voor een Samsung S21 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53
Helaas hebben we de Google Pixel 9 Pro 5G eSIM 256GB, Hazel met bestelnummer xxxxxxxxxx nog niet op voorraad. Sorry hiervoor.

Kreeg ik net binnen. 25 augustus besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
RobbyTown schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:22:
2 dagen verder. Nu is er helemaal geen datum en tijd meer. Even belsimpel maar is mailen.
[Afbeelding]
Die is zogenaamd verloren lijkt me.. succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

038Robijno schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:29:
[...]

Die is zogenaamd verloren lijkt me.. succes.
Ik hoop het niet. Zit ook simkaart van kpn in :-(

Zojuist eens gecheckt.

Op een of andere manier zit er toch een teken van leven in. Status weer geupdate
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xj-tJIBx_Qa7Ke0xc1X2SWQSdc4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/StsmRsNJUwj7B92FFjnHNkAn.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CzdSbIWhe6r_ltXOJ92Z20FYK7A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VExbV4d1GFfgEOKXzBx8qz4s.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:28
LO_MLDN schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:06:
[...]

Ik had donderdag contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden toen dat ze voor het weekend een lading binnen zouden krijgen. Daarna echter niks meer gehoord en inmiddels staat er komende week meer informatie verwacht op de status pagina. Dat belooft niet veel goeds denk ik.
Ik kan zo slecht tegen verkeerde info, ben gewoon eerlijk. Woensdag gaven ze aan dat ik in de loop van de dag de track and trace zou krijgen. Donderdag zouden ze later deze week meer te horen krijgen over een nieuwe levering. Ofwel, mijn toestel was nooit verzonden op woensdag. Dat noem ik liegen. En nu krijg ik dit bericht, dat eindelijk eerlijk lijkt te zijn maar je alsnog niks aan hebt.
Goedemiddag, bedankt voor je bericht.

Helaas hebben we het door jou bestelde toestel momenteel niet op voorraad.
We hebben een bestelling voor dit toestel uit staan bij onze leverancier.
Echter weten wij op dit moment nog niet wanneer deze levering binnen zal gaan komen.
Ik kan je dan ook nog geen indicatie geven van de verwachte levertijd.
Zodra er meer informatie beschikbaar is, zal dit worden weergeven op de persoonlijke orderstatus pagina.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pc01
pc01 schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:12:
[...]

Voor 21u besteld bij kpn is morgen geleverd... maar dat geldt (kennelijk) niet voor bestellingen van drie weken geleden 🙃😌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Captain Obvious
pc01 schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:32:
[...]

Voor 21u besteld bij kpn is morgen geleverd... maar dat geldt (kennelijk) niet voor bestellingen van drie weken geleden 🙃😌
Ondertussen staat hij weer op de klassieke "1 week"

EDIT: sorry niet goed gekeken, zwarte kleur staat inderdaad op leverbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Captain Obvious op 16-09-2024 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
Captain Obvious schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:49:
[...]

Ondertussen staat hij weer op de klassieke "1 week"
Hier staat het de zwarte bij KPN nog altijd op 'Vóór 21:00 besteld, morgen in huis'.

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindoooo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:57
pc01 schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:32:
[...]

Heeft iemand toevallig al voor opheldering gevraagd bij KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Millert schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:19:
27-08 Pixel 9 Pro 256GB Roze besteld bij Belsimpel, verlenging bij Odido (overstap van Vodafone). Levertijd 'niet op voorraad'. Berichtje gestuurd met de vraag wanneer ze verwachten te leveren, gezien ze telefoon op voorraad staat op de website.
Zojuist gesproken met de Belsimpel klantenservice. Zoals hier ook al eerder beschreven, de website laat de voorraad zien van toestellen die los verkocht worden. In dit geval zijn de toestellen voor verlenging (met Odido) niet voorradig. Op z'n langst zou het nog drie weken duren, naar verwachting eerder.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Net gebeld met KPN vanwege het gedoe met Recommerce maar zij konden mij daar niet mee helpen. Heb een generiek e-mailadres gekregen dus daar een mailtje naartoe gestuurd. Kreeg gelijk een email in het Frans terug dus ben benieuwd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kiang
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 15:59
Ik heb mijn Pixel 9 Pro beige 256GB bij Belsimpel besteld op 17 augustus, icm een verlenging van mijn Odido abonnement.

Ik heb 3,5 weken niets gehoord, en plots kreeg ik ene bericht dat er een DHL zending onderweg was, en afgelopen zaterdag (14 september) heb ik hem ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:21
WoutF schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:48:
Heb een mail teruggestuurd met de vraag of ze andere kleurvarianten wel sneller kunnen uitleveren in combinatie met een abonnement. Zo erg ben ik ook weer niet gehecht aan dat grijze.
Ik heb zelf ook even geïnformeerd bij KPN, aangezien Obsidian daar ook staat met 24 uur levertijd. Het blijkt dat je dan de bestaande bestelling moet annuleren en dan opnieuw kan bestellen. Echter verwacht ik daar allerlei problemen mee, zoals de acties met cashback ed. Dus zelf ga ik dat niet proberen, maar iemand anders mag dit natuurlijk voor ons doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJortje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-09 13:09
Vrijdag was ik nog even bij de Odido winkel Zwolle geweest. Daar hadden ze een levering gehad, maar dat waren maar enkel toestellen. Die waren dus direct weg.

Ze verwachten begin deze week weer een batch te ontvangen. Ben benieuwd of daar ook al de Grijsgroene 256gb versie van de Pro tussen gaat zitten.

Tot die tijd nog even wachten. Ik hou de excellijst nauwlettend in de gaten voor ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes1987
Mijn P9P zou zaterdag geleverd worden. Toen mailtje PostNL dat bezorgmoment gewijzigd is naar vandaag tussen 10:45 en 13:15.
Zie een half uur geleden het busje in de straat, rijdt mijn huis voorbij. App staat nog steeds op vandaag.
Inmiddels gechat met PostNL... zij zeggen dat mn pakket vandaag niet meegegeven is aan de koerier. Wordt waarschijnlijk morgen... al kon de chatmdw dat niet bevestigen...Mooi man PostNL... wat een zooitje daar.

[ Voor 9% gewijzigd door Wes1987 op 16-09-2024 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
mailis schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:10:
[...]

Ik heb zelf ook even geïnformeerd bij KPN, aangezien Obsidian daar ook staat met 24 uur levertijd. Het blijkt dat je dan de bestaande bestelling moet annuleren en dan opnieuw kan bestellen. Echter verwacht ik daar allerlei problemen mee, zoals de acties met cashback ed. Dus zelf ga ik dat niet proberen, maar iemand anders mag dit natuurlijk voor ons doen ;)
Lekker klantvriendelijk... Wat een onzin (van kpn).. annuleren begin ik ook niet aan...

Zeker geen indicatie van hoe lang het wel nog gaat duren? (Ik ben te lui om zelf te bellen omdat ik nu al weet dat ik me ga ergeren)

[ Voor 10% gewijzigd door pc01 op 16-09-2024 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJortje
Voor de genen die wellicht toch een andere Pixel willen... https://androidworld.nl/a...el-9-pro-xl-voor-367-euro
Hoge korting bij Belsimpel.nl. Let op: Alleen vandaag, bij inruil en in combinatie met Odido abonnement.

Ik hou mijn bestelling voor de Pro Grijsgroen 256gb nog even aan en de excellijst nauwlettend in de gaten voor levering ontwikkelingen.

[ Voor 11% gewijzigd door SuperJortje op 16-09-2024 11:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• El_Gallo
  • Laatst online: 27-08 10:14
mailis schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:10:
[...]

Ik heb vannochtend de Pixel 9 Pro Hazel 256GB geannuleerd.(eind augustus besteld)
Vervolgens de Obsidian kleur direct besteld. We gaan het morgen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
El_Gallo schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:53:
[...]

Ik heb vannochtend de Pixel 9 Pro Hazel 256GB geannuleerd.(eind augustus besteld)
Vervolgens de Obsidian kleur direct besteld. We gaan het morgen zien.
En doe je dus afstand van de kortingsacties/cashback?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nindoooo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:57
Ik heb zelf even contact gezocht met KPN over mijn Pixel 9 Pro Obisidian 256GB die ik op 5 september heb besteld, omdat deze op voorraad staat in de webshop, maar in mijn bestelling niet op voorraad is.

KPN gaf aan dat er een levering is geweest van 45 stuks van dit specifieke model en dat deze dus nog verdeeld moeten worden over de bestellingen. Hopelijk horen we vandaag dus meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Millert schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:47:
[...]

Zojuist gesproken met de Belsimpel klantenservice. Zoals hier ook al eerder beschreven, de website laat de voorraad zien van toestellen die los verkocht worden. In dit geval zijn de toestellen voor verlenging (met Odido) niet voorradig. Op z'n langst zou het nog drie weken duren, naar verwachting eerder.
Ontvang zojuist een sms op mijn eigen nummer, klantvoordeel geactiveerd. (Pixel is voor de vriendin, overstap naar Odido). Ik denk, dat komt omdat het abonnement is aangevraagd. En jawel, bij Belsimpel staat de order nu op klaar om verzameld te worden :*) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
SuperJortje schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:46:
Voor de genen die wellicht toch een andere Pixel willen... https://androidworld.nl/a...el-9-pro-xl-voor-367-euro
Hoge korting bij Belsimpel.nl. Let op: Alleen vandaag, bij inruil en in combinatie met Odido abonnement.
Dat is een scherpe aanbieding, misschien iets te veel van het verkeerde formaat ingekocht :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Gallo
  • Laatst online: 27-08 10:14
Step-han schreef op maandag 16 september 2024 @ 12:15:
[...]

En doe je dus afstand van de kortingsacties/cashback?
Kortingsacties zijn nog actief. En ik had geen cashback actie hierin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Dag nummer 3... Zou het dan eindelijk lukken vandaag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O4gnjE7Ey6XgysOPKDtXj-ugThs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/F0zTt2s4EnvX0hN7JHK3soSK.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 21:08

Ik hou mijn bestelling voor de Pro Grijsgroen 256gb nog even aan en de excellijst nauwlettend in de gaten voor levering ontwikkelingen.
Ik krijg deze deal niet bij elkaar geklikt op belsimpel of doe ik iets verkeerd? Komt bij mij gewoon uit op iets van 607 euro.

Edit: die prijs van 607 euro staat ook in het artikel, maar ik zie op belsimpel geen mogelijkheid om een oude telefoon in te ruilen?

[ Voor 8% gewijzigd door pelt op 16-09-2024 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJortje
pelt schreef op maandag 16 september 2024 @ 12:49:
[...]

Ik krijg deze deal niet bij elkaar geklikt op belsimpel of doe ik iets verkeerd? Komt bij mij gewoon uit op iets van 607 euro.

Edit: die prijs van 607 euro staat ook in het artikel, maar ik zie op belsimpel geen mogelijkheid om een oude telefoon in te ruilen?
Ik krijg het ook niet voor elkaar trouwens...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:10
Het is alleen als je de recycle deal aanzet. Maar dat betekent dat je uiteindelijk 180 euro nog moet betalen nog voor je telefoon, of je levert de pixel 9 pro weer in aan het einde. Toestel is dan 367+(24*2,5)+180=607 euro, wat dezelfde prijs is zonder recycle deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centenbakkie
  • Laatst online: 01-05 23:41

Als je die p9pxl nou besteld en daarna aangeeft 'm om te willen ruilen voor een gewone p9p, zou je die p9p dan sneller krijgen dan wanneer je op je preorder wacht? 🤭

Edit: P9p modellen staan bijna allemaal alweer op een aantal weken wachttijd dus nvm. Misschien is 't wel interessant om de xl toch te ruilen dan voor de normale pro, dan krijg je nog eens het prijsverschil terug a 100 euro.

[ Voor 12% gewijzigd door centenbakkie op 16-09-2024 13:31 ]

newbie :p

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Daar is ie dan!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTBbXjORevRvhaS072czsBQaggo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7nvJTnc6g3MD3okYOWqGCIyi.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k1z8uKlGkh-07ElyEfIBp5I7ItI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/t53xIhKZrxYbPT56bqNKDFcI.png?f=user_large

Pakket is niets aan te zien (was bang dat die behoorlijk geleefd was). Blijft apart, vriendin vrijdag heeft ontvangen en * RobbyTown pas vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syndicate
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:01
Captain Obvious schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:59:
Net gebeld met KPN vanwege het gedoe met Recommerce maar zij konden mij daar niet mee helpen. Heb een generiek e-mailadres gekregen dus daar een mailtje naartoe gestuurd. Kreeg gelijk een email in het Frans terug dus ben benieuwd...
Ook gebeld met KPN, maar de miep die ik aan de telefoon had:
1) begreep niet wat de actie inhield
2) gaf mij de schuld dat ik 2 dagen voor het einde van het verstrijken van de actie (3 sept besteld) pas had besteld :?
3) ben met kluitje het riet ingestuurd.
4) geen profit

Zou je misschien mij dat mailadres ook willen toesturen via PM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Syndicate schreef op maandag 16 september 2024 @ 14:25:
[...]

Ook gebeld met KPN, maar de miep die ik aan de telefoon had:
1) begreep niet wat de actie inhield
2) gaf mij de schuld dat ik 2 dagen voor het einde van het verstrijken van de actie (3 sept besteld) pas had besteld :?
3) ben met kluitje het riet ingestuurd.
4) geen profit

Zou je misschien mij dat mailadres ook willen toesturen via PM?
Tsja, kan niet zeggen dat ik verbaasd ben. Heb eigenlijk alleen maar slechte ervaringen met KPN wat betreft klantenservice. Alhoewel de medewerker vanochtend verder wel vriendelijk was alleen kon ze me niet super veel meer informatie geven.

Ik vond later deze pagina bij Recommerce zelf. Stuur je de link wel even via een pm.

[ Voor 9% gewijzigd door Captain Obvious op 16-09-2024 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 08-09 23:23
Ik heb zaterdag ook gebeld met KPN omdat het toestel op voorraad zou zijn volgens de website. Maar deze dame kon nog niets zeggen over wanneer mijn pakket verstuurd zou worden. Ik denk dat ze het loeidruk hebben daar, vooral ook met de pre-orders van de nieuwe iphone. En dat "vandaag besteld voor 2100, morgen in huis" een beetje té optimistisch is. Waarschijnlijk hebben ze niet eens voldoende telefoons om aan iedereen uit te leveren (als ik hierboven lees dat ze er maar 45 binnen hebben gekregen). Ik snap niet dat ze deze claim ("vandaag besteld voor 2100, morgen in huis") op hun website zetten als ze het toch niet waar kunnen maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazaf
  • Laatst online: 30-01 16:35
Heeft iemand een ander eindbedrag voor de inruil met Recommerce (KPN)?

Volgens de T&C van recommerce artikel 7.2, is de inruilwaarde van het moment van de audit als de ingeruilde telefoon meer dan 10 dagen later dan de geregistreerde datum wordt geleverd.

Dus ik denk dat de meeste P9P kopers in deze categorie zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
kazaf schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:36:
Heeft iemand een ander eindbedrag voor de inruil met Recommerce (KPN)?

Volgens de T&C van recommerce artikel 7.2, is de inruilwaarde van het moment van de audit als de ingeruilde telefoon meer dan 10 dagen later dan de geregistreerde datum wordt geleverd.

Dus ik denk dat de meeste P9P kopers in deze categorie zijn...
Bedoel je na de beoordeling van het toestel? Want dat kan ook aan de staat van je telefoon liggen.

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:00

m-buurman

hmmm...coffee!!

Zuuucht... AMP bezorger ging niet lekker op mijn BUNQ bankpas. Mijn bankrek.nr waarmee ik de order bij KPN voldaan heb betreft een subrekening van mijn hoofdrekening.. en die staat, en zal ook nooit staan, op de bankpas van BUNQ. Telefoon gaat retour en is direct geannuleerd.. echt ongelooflijk hoe lomp dat proces is.

Als de beste man me gewoon die ene cent had laten pinnen dan had hij gezien dat het van de juiste rekening gegaan zou zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Okietor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08 09:47
Vandaag maar weer is me tegenwoordig wekelijkse telefoontje met kpn gehad.
Volgens de gene aan de telefoon komen er deze week 250 pixel 9 pro hazel 256 gig binnen.
En werd mij wederom belooft dat ik binnen een week de telefoon binnen. Heeft een notitie gemaakt. Nou maar weer duimen dan maar
Pagina: 1 ... 14 ... 24 Laatste