Damn....., hier was ik al bang voor. Ik heb zelf ook Bunq gebruikt. Hebben ze ook aangegeven hoe je dit in de toekomst wel zou moeten doen met Bunq?m-buurman schreef op maandag 16 september 2024 @ 16:08:
Zuuucht... AMP bezorger ging niet lekker op mijn BUNQ bankpas. Mijn bankrek.nr waarmee ik de order bij KPN voldaan heb betreft een subrekening van mijn hoofdrekening.. en die staat, en zal ook nooit staan, op de bankpas van BUNQ. Telefoon gaat retour en is direct geannuleerd.. echt ongelooflijk hoe lomp dat proces is.
Als de beste man me gewoon die ene cent had laten pinnen dan had hij gezien dat het van de juiste rekening gegaan zou zijn.
Hoofdrekeningnummer gebruiken wat daadwerkelijk op je betaalpas staat lijkt meNindoooo schreef op maandag 16 september 2024 @ 16:11:
[...]
Damn....., hier was ik al bang voor. Ik heb zelf ook Bunq gebruikt. Hebben ze ook aangegeven hoe je dit in de toekomst wel zou moeten doen met Bunq?
// TODO: Schrijf een signature
Wat vooraf niet duidelijk gemaakt is, niet in het orderproces maar ook niet bij de afspraakbevestiging, is dat het bankrek.nr op de pinpas overeen moet komen met het bankrek.nr waarmee je de order voldaan hebt. In de afspraakbevestiging staat enkel dat je 1 cent van de juiste rekening moet pinnen, maar dat is dus incomplete info.Nindoooo schreef op maandag 16 september 2024 @ 16:11:
[...]
Damn....., hier was ik al bang voor. Ik heb zelf ook Bunq gebruikt. Hebben ze ook aangegeven hoe je dit in de toekomst wel zou moeten doen met Bunq?
Dus heb je BUNQ, gebruik het hoofdrek.nr tijdens het orderproces.
Ik heb KPN overigens direct gebeld, ze kunnen het niet oplossen en de annulering kunnen ze ook niet ongedaan maken. Wat wel kan is een nieuwe order plaatsen met een 'juist' bankrek.nr. Let daarbij op dat ze het reeds betaalde niet kunnen verrekenen, dat wordt tzt teruggestort en wanneer je bestelling eerder komt moet er voldoende op de rekening staan om het in zijn geheel bij de voordeur te pinnen. De P9P Pro 256GB Obsidian zou volgens de dame aan de lijn overigens op voorraad zijn.. ben benieuwd
[ Voor 27% gewijzigd door m-buurman op 16-09-2024 16:18 ]
Laten we het hopen
Mijn KPN bestelpagina blijft sinds de 24ste stilstaan met:
Helaas hebben wij de Google Pixel 9 Pro 5G eSIM 256GB, Obsidian tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen.
Helaas hebben wij de Google Pixel 9 Pro 5G eSIM 256GB, Obsidian tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen.
Er is er in elk geval 1 onderweg naar hun magazijn.. met mijn naam er op maar niet langer voor mij bedoeld vrees ikdavosje schreef op maandag 16 september 2024 @ 16:32:
Laten we het hopenMijn KPN bestelpagina blijft sinds de 24ste stilstaan met:
Ja, dat bedoelde ik. Maar ook of Recommerce de laatste telefoonwaarde gebruikt om uit te betalen voor het inruilen. Mijn Pixel 7 was bijvoorbeeld 125€ waard (in augustus) maar is nu 142€ waard.guysp schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:39:
[...]
Bedoel je na de beoordeling van het toestel? Want dat kan ook aan de staat van je telefoon liggen.
Zelf ook eens met KPN gebeld, maar de (overigens vriendelijke) medewerker gaf aan dat ze eigenlijk geen idee hebben qua levertijd, dus ook niet in ons specifieke geval. Hij had zelfs nog de interne nieuwsboards doorgezocht
Hij schuift het met name af richting Google, ze hebben te optimistisch toestellen op de pre-order lijst gezet, zonder dat ze kunnen leveren. Daar komt ook de "levertijd binnen 1 week" of zelfs "morgen leverbaar" vandaag, ze varen op de indicatie die Google afgeeft.
Ik heb ze nog wel geadviseerd Recomerce te benaderen van hun kant uit. Ik heb geen goed gevoel bij levering voor de inleverdeadline van de oude telefoon (31 oktober). En hoop dat ze wel coulance gaan betreden
Hij schuift het met name af richting Google, ze hebben te optimistisch toestellen op de pre-order lijst gezet, zonder dat ze kunnen leveren. Daar komt ook de "levertijd binnen 1 week" of zelfs "morgen leverbaar" vandaag, ze varen op de indicatie die Google afgeeft.
Ik heb ze nog wel geadviseerd Recomerce te benaderen van hun kant uit. Ik heb geen goed gevoel bij levering voor de inleverdeadline van de oude telefoon (31 oktober). En hoop dat ze wel coulance gaan betreden
[ Voor 7% gewijzigd door greatgonzo op 16-09-2024 16:56 ]
Volgens de bestelstatus, ondanks wat de website en de vriendelijke dame van vanmiddag aangeven, lijkt er geen voorraad te zijn. Super.. het toestel was zo dichtbij, en ipv dat ze het mogelijk maken om het op te lossen zadelen ze me op met een nieuwe order en loze beloftes. Spijtig
Ik probeer het te volgen 🙃 dit betreft dan een nieuwe p9p die je bij kpn hebt besteld vandaag ?m-buurman schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:42:
Volgens de bestelstatus, ondanks wat de website en de vriendelijke dame van vanmiddag aangeven, lijkt er geen voorraad te zijn. Super.. het toestel was zo dichtbij, en ipv dat ze het mogelijk maken om het op te lossen zadelen ze me op met een nieuwe order en loze beloftes. Spijtig
yuppc01 schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:45:
[...]
Ik probeer het te volgen 🙃 dit betreft dan een nieuwe p9p die je bij kpn hebt besteld vandaag ?
Bij kpn staat de fold voor 1392 met maandelijks opzegbaar abbo.
Mis ik dan iets if kan ik na een maand opzeggen en kost ie dan iets van 1410?
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Verwijderd
Dat klopt.Mimiix schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:07:
Bij kpn staat de fold voor 1392 met maandelijks opzegbaar abbo.
Dank!
Ik blijf toch twijfelen tussen de fold en de pro xl.
Beide voelen fijn. Alleen ik zou toch graag nog een aanbieding afwachten.
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Niemand shipping gehad van die 45 'voorraad' ?
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Inmiddels kun je vandaag je P9P bestellen bij Google en morgen geleverd krijgen. Maar nog altijd geen nieuws van Vodafone
---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
Pixel 9 Pro 256GB Obsidian op 16-08 besteld bij KPN met maandelijks abbo. Afgelopen vrijdag sms gehad om levering in te plannen en is zojuist geleverd!
Heb mijn P9p 256gb grijs icm odido gisteravond geannuleerd bij belsimpel, na een maand wachten was het wel mooi geweest. Daarna de P9p pro xl besteld icm odido en de actie met 150e extra korting. Ben maandelijks ook nog 3 euro goedkoper uit dan het abo wat ik eerst had besteld.
newbie :p
Dat is een mooie bijkomstigheid @centenbakkie. Maar ik ga nooit de korting krijgen die Vodafone gaf, dus annuleren zie ik voor mijzelf niet als optie.
---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
Als ik de sheet zo bekijk heeft nog niemand het 256GB model van de grijsgroene Pro geleverd gekregen. Die zal wel ongekend populair zijn (wat ik snap want het is een mooie kleur). Jammer dat KPN geen 512GB aanbood, anders had ik die besteld.
Klopt idem heb ik ook! Kreeg gisteren wel een SMS over een levering pas eind week 41.lohost schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 08:56:
Dat is een mooie bijkomstigheid @centenbakkie. Maar ik ga nooit de korting krijgen die Vodafone gaf, dus annuleren zie ik voor mijzelf niet als optie.
Heb je trouwens je bestelling goed gecontroleerd mbt de korting op de inlogpagina van VF?
Bij mij was de korting eerst niet goed verwerkt waar na veel gedoe de order opnieuw is verwerkt per 30-8
Eh, op de website van VF zie ik heel weinig @Josky. In feite de gekozen telefoon en abonnement en het bedrag dat ik aan de deur nog moet betalen. Maar in het contract dat ik op papier meekreeg en de pdf's in de bevestiging zien er naar mijn idee correct uit.
Hoeveelste sms is dat voor jou nu? Ik heb er nu twee gehad (eerst bezorging eind week 38, toen week 40) en voor zover ik heb voorbij zien komen in deze thread zijn er nog geen VF-bestellers die al een derde update hebben gekregen.
Hoeveelste sms is dat voor jou nu? Ik heb er nu twee gehad (eerst bezorging eind week 38, toen week 40) en voor zover ik heb voorbij zien komen in deze thread zijn er nog geen VF-bestellers die al een derde update hebben gekregen.
[ Voor 1% gewijzigd door lohost op 17-09-2024 09:47 . Reden: kleine nuance ]
Twee na het opnieuw plaatsen van de order op 30-8 (week 39 en 41)lohost schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 09:46:
Eh, op de website van VF zie ik heel weinig @Josky. In feite de gekozen telefoon en abonnement en het bedrag dat ik aan de deur nog moet betalen. Maar in het contract dat ik op papier meekreeg en de pdf's in de bevestiging zien er naar mijn idee correct uit.
Maar mijn contract (op papier en mail) zag er goed uit op 23-8. Alle bedragen klopte totdat ik had ingelogd op de VF pagina, onder de knop > serivce en naar mijn bestelling keek. Hier kwam het bedrag dus niet overeen met mijn order die ik had ontvangen. Wat staat er bij jullie nu in de bestelling als status? onbekend of iets anders?
/f/image/k7Dld3G4ck1lyn2NPttFnRW9.png?f=fotoalbum_large)
De levertijd van de Pixel 9 Pro is nu 4 november bij Odido. Bestelling geannuleerd.
Interessant. Goed dat je dat hebt gezien. En nee, dat is bij mij gewoon in orde. Staat maar 1 bestelling met het juiste bedrag. En ik gebruik telkens de link uit de mail om direct naar de pagina erachter te gaan.
Nog altijd niets gok ik? Vind het zeer misleidend dat de Obsidian bij KPN op voorraad staat. Ik zou bijna bellen om mijn grijsgroene om te ruilen voor een zwarte, maar dat zal wel een domme zet zijn. Zit je nog altijd te wachten.m-buurman schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:42:
Niet dat dat werkt: Ik heb 2 weken geleden de zwarte p9p 256GB besteld, die nu op voorraad zou zijn. Maar als ik bij mijn bestelstatus kijk, staat er nog steeds dat het toestel niet op voorraad isguysp schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:07:
[...]
Nog altijd niets gok ik? Vind het zeer misleidend dat de Obsidian bij KPN op voorraad staat. Ik zou bijna bellen om mijn grijsgroene om te ruilen voor een zwarte, maar dat zal wel een domme zet zijn. Zit je nog altijd te wachten.

Dat schiet ook niet op dan.. Heb je de klantenservice hier toevallig over gebeld? De release van de 9 pro is echt een rommeltje qua communicatie. Ik weet weer waarom ik nooit een toestel (of überhaupt niets) pre-order en gewoon wacht tot het normaal beschikbaar is. De deal was goed, maar de onduidelijkheid over wanneer daadwerkelijk geleverd wordt maakt het voor mij een minder goeie deal.kippengaas schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:13:
[...]
Niet dat dat werkt: Ik heb 2 weken geleden de zwarte p9p 256GB besteld, die nu op voorraad zou zijn. Maar als ik bij mijn bestelstatus kijk, staat er nog steeds dat het toestel niet op voorraad is
Ik gok dat hij tegen de tijd dat het geleverd wordt gewoon voor ongeveer dezelfde prijs direct te bestellen valt..
Niet hetgeen waar ik op had gehoopt nee, wel een e-mail én sms dat het toestel 'momenteel niet op voorraad zou zijn en blabla.." ondanks dat de website nog altijd iets anders zegt.guysp schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:07:
[...]
Nog altijd niets gok ik? Vind het zeer misleidend dat de Obsidian bij KPN op voorraad staat. Ik zou bijna bellen om mijn grijsgroene om te ruilen voor een zwarte, maar dat zal wel een domme zet zijn. Zit je nog altijd te wachten.
Ik heb toevallig even geïnformeerd, ze zeggen dat de zwarte p9p 256gb op voorraad is, en wordt toegekend aan uitstaande orders. Kan me ook niet echt voorstellen dat het langer dan 1 dag duurt om 45 toestellen te verdelen
maar goed.
Maar ze konden geen duidelijkheid geven hoe lang het nog duurt.
Maar ze konden geen duidelijkheid geven hoe lang het nog duurt.
Net ook maar even met KPN gebeld. De batch die eerder binnen was gekomen is inmiddels verdeeld en opgestuurd. Ze wachten nu weer op een volgende batch. Momenteel zijn er nog 140 mensen (hij kon me niet vertellen op welke plek ik stond) die wachten op een p9p 256GB obsidian.
23 aug P9P wit 256GB besteld bij Odido, nog steeds helemaal niks gekregen, klantenservice weet ook niets. Helemaal waardeloos dit...
Bij de mediamarkt adverteren ze nu met "Online op voorraad Bezorging op 22-09-2024". Daar geloof ik anders ook vrij weinig van.
Bij mij gaat het via KPN ook niet helemaal vlekkeloos.
P9P 256 gb op 14 augustus besteld. Kreeg vrijdag een verzendbevestiging vanuit PostNL.
Zaterdag zou er geleverd worden. Zaterdag een mailtje sorry, we hebben het bezorgmoment niet gehaald.
Nieuwe bezorgmoment was maandag tussen 10:45-13:15. Gisteren ook niemand gezien, weer een mailtje. Sorry we hebben je bezorgmoment niet gehaald...
Nu staat het nieuwe bezorgmoment gepland voor morgenmiddag... man man man.
zou het dan morgen uiteindelijk lukken, ik begin hevig te twijfelen
P9P 256 gb op 14 augustus besteld. Kreeg vrijdag een verzendbevestiging vanuit PostNL.
Zaterdag zou er geleverd worden. Zaterdag een mailtje sorry, we hebben het bezorgmoment niet gehaald.
Nieuwe bezorgmoment was maandag tussen 10:45-13:15. Gisteren ook niemand gezien, weer een mailtje. Sorry we hebben je bezorgmoment niet gehaald...
Nu staat het nieuwe bezorgmoment gepland voor morgenmiddag... man man man.
zou het dan morgen uiteindelijk lukken, ik begin hevig te twijfelen
[ Voor 7% gewijzigd door Wes1987 op 17-09-2024 11:39 ]
Dat is mooi prut van kpnkippengaas schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:26:
Net ook maar even met KPN gebeld. De batch die eerder binnen was gekomen is inmiddels verdeeld en opgestuurd. Ze wachten nu weer op een volgende batch. Momenteel zijn er nog 140 mensen (hij kon me niet vertellen op welke plek ik stond) die wachten op een p9p 256GB obsidian.
blijft toch grappig dat iedereen verschillende antwoorden krijgt. Bij de ene kunnen ze wel zien hoeveel er binnen is, hoeveel er verdeeld wordt en wat een reëele levertijd is.. bij anderen (zoals mij) kunnen ze dat dan weer niet.kippengaas schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:26:
Daar heb ik ze gisteren ook op gewezen toen ik ze belde, dat ze verkeerde verwachtingen scheppen. Dat namen ze intern mee gaf de medewerker aan (moet je dan maar hopen)guysp schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:07:
[...]
Omdat ik een week na de oorspronkelijke uit leverdatum nog niks gehoord had van Belsimpel toch maar gebeld. Mijn vraag was of er iemand was die mij kon vertellen waar ik nu op de wachtlijst stond, maar volgens de helpdesk medewerker was dat niet mogelijk want die lijst bestond niet. Wel weer bevestigd, dat omdat ik in combinatie met een odido abonnement heb besteld, ik eerst moet wachten tot odido aan hun levert. Lekker dan, want dan bestaat er dus ook de kans dat Odido eerst nog hun eigen wachtrij wegwerkt voordat ze aan externe partners leveren. Mooie puinzooi daar bij Belsimpel.
P9P grijs 256gb besteld op 13-08
Bijzonder, tegen mij zeiden ze dat er voorraad was en nog werd verdeeld. Ze weten het gewoon niet en de medewerkers lullen maar wat zo lijkt het.kippengaas schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:26:
ik heb op 14 augustus een pixel hazel 256 GB besteld bij KPN ook nog geen bevestiging van leverdatum gekregen. Zojuist met de klantenservice gebeld en die geven aan dat hij binnen een weekje op voorraad gaat zijn en hem dan ook als eerste uitgeleverd ga krijgen... nog even wachten dus...
[ Voor 4% gewijzigd door nurk op 17-09-2024 12:41 ]
Dat zeiden ze vorige week ook. Ze weten gewoon niet hoe het zit. 100 telefoontjes en 100 verschillende antwoorden. Sommige hebben geluk en hebben al iets. Beloftes vanuit de klantenservice hebben 0,0 waarde.nurk schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:40:
ik heb op 14 augustus een pixel hazel 256 GB besteld bij KPN ook nog geen bevestiging van leverdatum gekregen. Zojuist met de klantenservice gebeld en die geven aan dat hij binnen een weekje op voorraad gaat zijn en hem dan ook als eerste uitgeleverd ga krijgen... nog even wachten dus...
Ik zie dat de grijsgroene 256 Pro op de google store staat op uitleveren tussen 21 en 25 september. Ik zou denken dat als ze via de webshop kunnen verkopen, kunnen ze ook aan odido/vodafone/kpn voorraad bezorgen. No?
zoals gezegd.. ik zou er niet teveel waarde aan hechten, van geen enkele partij, zowel Google niet, Belsimpel niet en de telco's niet.
Google kan wel adverteren met een levertijd van een week, maar dat doet KPN ook al sinds ze de pre-order open gooiden
Google kan wel adverteren met een levertijd van een week, maar dat doet KPN ook al sinds ze de pre-order open gooiden
Het wordt alleen maar vager en vager. Tegen mij zei Odido dat Belsimpel de telefoons gaat uitleveren. Zo zie je maar dat klantenservice bellen (in het algemeen) totaal ook geen nut heeft want je krijgt onkundige verzonnen antwoorden in de meeste gevallen.Gulstar schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:58:
Omdat ik een week na de oorspronkelijke uit leverdatum nog niks gehoord had van Belsimpel toch maar gebeld. Mijn vraag was of er iemand was die mij kon vertellen waar ik nu op de wachtlijst stond, maar volgens de helpdesk medewerker was dat niet mogelijk want die lijst bestond niet. Wel weer bevestigd, dat omdat ik in combinatie met een odido abonnement heb besteld, ik eerst moet wachten tot odido aan hun levert. Lekker dan, want dan bestaat er dus ook de kans dat Odido eerst nog hun eigen wachtrij wegwerkt voordat ze aan externe partners leveren. Mooie puinzooi daar bij Belsimpel.

Volgens mij is het zo dat Belsimpel de uitlevering doet, maar dat zij de telefoons voor Odido klanten (en ik vermoed ook andere abonnementen) bij de provider bestellen en dat die vervolgens weer bij Google besteld. Dat maakt het allemaal nogal een ondoorzichtig proces, want ik weet niet wat en wanneer belsimpel bij odido heeft besteld en wat en wanneer odido bij Google heeft besteld. En al helemaal niet hoe alle partijen vervolgens de voorraad verdelen en uitleveren. Ik twijfelde om nog naar odido zelf te bellen, maar ik krijg natuurlijk nooit antwoord op de vraag wat belsimpel bij hun heeft besteld en hoe lang dat nog gaat durenFricoRico schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:27:
[...]
Het wordt alleen maar vager en vager. Tegen mij zei Odido dat Belsimpel de telefoons gaat uitleveren. Zo zie je maar dat klantenservice bellen (in het algemeen) totaal ook geen nut heeft want je krijgt onkundige verzonnen antwoorden in de meeste gevallen.
Ik heb Belsimpel maar weer eens benaderd op X. Een maand na een bestelling moet je toch wel enige vorm van indicatie kunnen geven, ongeacht wat je excuus ook is (of Odido nou verantwoordelijk is voor de levering of niet). Als dat niet zo is heb je naar mijn mening geen enkele grip op je onderneming.
Waar ik eerder meldde dat Belsimpel de bestelde P9P grijs, 256gb, los toestel op 21 september zou uitleveren is de status inmiddels veranderd naar verwachte leverdatum onbekend...
edit: ik heb de excel sheet aangepast =(
@CLB Gezien wij nagenoeg dezelfde bestelling hebben; same for you?
edit: ik heb de excel sheet aangepast =(
[ Voor 23% gewijzigd door Fontini op 17-09-2024 14:53 ]
Bij mobiel.nl is de P9P 256gb obsidian nu direct leverbaar, enkel met KPN. Lijkt her en der dus toch nog wel wat geleverd te worden.
Exact hetzelfde, zal het zo even bij ze uitvragenFontini schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:46:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
geloof er niet veel van.. telco's hebben gewoon geen idee, dat blijkt wel uit de compleet verschillende info die verspreid wordt-EvoLution- schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:13:
Bij mobiel.nl is de P9P 256gb obsidian nu direct leverbaar, enkel met KPN. Lijkt her en der dus toch nog wel wat geleverd te worden.
Bijvoorbeeld het bericht dat er 45 zijn binnengekomen.. alleen in onze excel staan al 85 bestellers
[ Voor 14% gewijzigd door greatgonzo op 17-09-2024 15:31 ]
Net nog even de Odido winkel in Zwolle proberen te bereiken, maar geen gehoor helaas...
Komende dagen weinig tijd, dus wellicht vrijdag weer even langs de winkel. Hopelijk weten ze dan meer of hebben ze er een liggen.
In de excellijst staat dat er zaterdag iemand is die een grijsgroene (Hazel) 9 Pro met 256gb verwacht. Dus ben benieuwd.
Op deze reddit pagina las ik dat er ook al mensen in de US zijn die dit specifieke model binnen zouden krijgen of al hebben ontvangen. Dus er moeten toestellen verzonden worden.
Komende dagen weinig tijd, dus wellicht vrijdag weer even langs de winkel. Hopelijk weten ze dan meer of hebben ze er een liggen.
In de excellijst staat dat er zaterdag iemand is die een grijsgroene (Hazel) 9 Pro met 256gb verwacht. Dus ben benieuwd.
Op deze reddit pagina las ik dat er ook al mensen in de US zijn die dit specifieke model binnen zouden krijgen of al hebben ontvangen. Dus er moeten toestellen verzonden worden.
Dat waren ik en CLB, we hebben beiden een status update gehad en de verwachte levertijd is inmiddels van 21-09 naar onbekend gegaan. Dus ik heb mijn verwachte leverdatum leeggemaakt.SuperJortje schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:54:
Ik ben van ellende terug naar een pixel 3a, aangezien ik de 6pro en 7pro al verkocht had....wat is die 3a klein en traag....
Ik zie dat er twee Porselein 256GB uit de spreadsheet afgelopen week geleverd zijn via Belsimpel. Via KPN nog niets gehoord helaas.
Nu ben ik de langstwachtende in de spreadsheet op die specifieke uitvoering, heel benieuwd of ik dan ook binnenkort bericht krijg.
Tot nu toe geen ander bericht dan "gefeliciteerd met je voorbestelling, je krijgt deze als één van de eersten" 🤡
Nu ben ik de langstwachtende in de spreadsheet op die specifieke uitvoering, heel benieuwd of ik dan ook binnenkort bericht krijg.
Tot nu toe geen ander bericht dan "gefeliciteerd met je voorbestelling, je krijgt deze als één van de eersten" 🤡
Morgenochtend wordt hier een 256 porcelein geleverd. 14 augustus bij kpn besteld. Jij?SourceUnknown schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:20:
Ik zie dat er twee Porselein 256GB uit de spreadsheet afgelopen week geleverd zijn via Belsimpel. Via KPN nog niets gehoord helaas.
Hoi!
Bij mij nu ook hetzelfde. 05-09 P9P 256gb Grijsgroene besteld bij Belsimpel, stond eerst op levering de 21e maar nu ook op onbekend.Fontini schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 17:02:
[...]
Dat waren ik en CLB, we hebben beiden een status update gehad en de verwachte levertijd is inmiddels van 21-09 naar onbekend gegaan. Dus ik heb mijn verwachte leverdatum leeggemaakt.
Sheet kapot, of zit ik gewoon verkeerd te kijken?
Edit: 20;54 sheet werkt weer Thanks
Edit: 20;54 sheet werkt weer Thanks
[ Voor 28% gewijzigd door Thieudebeu op 17-09-2024 20:54 ]
Die is wel even kapot ja, misschien een 'grapje' van iemand ofzo...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Geen idee hoe het hedendaags is maar toen ik jaren geleden bij KPN werkte hadden ze 2 behoorlijk transparante systemen. In de ene de actuele voorraden centraal en per locatie. In het andere systeem het aantal actuele backorders per type toestel. Dat kon elke winkelmedewerker met een beetje verstand van de applicatie eenvoudig raadplegen.
Jammer dat er anno 2024 niet meer duidelijk gecommuniceerd kan worden.
Jammer dat er anno 2024 niet meer duidelijk gecommuniceerd kan worden.
PSN ID = Jorco
Laatste twee tabbladen zijn gelukkig de juiste, daar staat nog wel alle info op.Thieudebeu schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:20:
Sheet kapot, of zit ik gewoon verkeerd te kijken?
KPN heeft de levertijden aangepast naar 1-2 weken..treurig hoe deze release loopt
Ik denk ik ga ook maar even kijken en inderdaad. 21 sept staat er niet meer. Het is wachten op levering van 1 van hun leveranciers.ErikV1 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:13:
[...]
Bij mij nu ook hetzelfde. 05-09 P9P 256gb Grijsgroene besteld bij Belsimpel, stond eerst op levering de 21e maar nu ook op onbekend.
Misschien ligt het probleem wel niet bij de providers/winkels maar bij Google die het niet op orde heeft waardoor providers/winkels geen goede forecast kunnen geven
Oef heel fijnm-buurman schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:39:
KPN heeft de levertijden aangepast naar 1-2 weken..treurig hoe deze release loopt
Voor de mensen die al in inruil bonus hebben, gewoon annuleren en elders kopen? vraag me af of ze die bonus gaan terug vorderen
Ik heb de sheet weer teruggezet. Waarschijnlijk iemand die grappig wilde doen inderdaad...CLB schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:22:
Die is wel even kapot ja, misschien een 'grapje' van iemand ofzo...
Bedankt voor het melden!
[ Voor 3% gewijzigd door SuperJortje op 17-09-2024 21:41 ]
Weet iemand of het eventueel ook mogelijk is om de kleur bij een KPN bestelling te veranderen of moet je dan weer de bestelling annuleren/opnieuw plaatsen (met alle gevolgen van dien)?
Thanks! Wat betreft (losse) 256GB Hazels van Belsimpel, dat komt vast allemaal goedSuperJortje schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:41:
Ik heb de sheet weer teruggezet. Waarschijnlijk iemand die grappig wilde doen inderdaad...
Ik volg zelf ook maar de levertijd van de google store, ondanks mijn bestelling bij KPN. Tot nu toe als de google store de levertijd aanpaste volgte de webshops 1-2 dagen later.Matsjanssen schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:09:
Misschien ligt het probleem wel niet bij de providers/winkels maar bij Google die het niet op orde heeft waardoor providers/winkels geen goede forecast kunnen geven
Ik heb trouwens de theorie dat de "verdubbeling van het opslaggeheugen"-actie een last-minute besluit was van google. In de dagen voor de release waren een hoop mensen (terecht) aan het zeiken over een telefoon van 1000 euro met een opslag van 128GB. alsmede het feit dat dit jaar de pre-order bonusses allemaal AI stuff was in plaats van hardware. Kan me voorstellen dat ze toen die actie op touw hebben gezet, maar dat de productie niet was voorbereid op de resulterende vraag naar 256gb.
[ Voor 34% gewijzigd door Tristanoz op 17-09-2024 22:52 ]
Dat moeten de providers/winkels dan maar onderling regelen met Google. Daar heeft de eindgebruiker niets aan, die toch wel heel veel geld uitgeeft voor zo'n toestel.Matsjanssen schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:09:
Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt alleen je bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen in een andere kleur.Captain Obvious schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:54:
Weet iemand of het eventueel ook mogelijk is om de kleur bij een KPN bestelling te veranderen of moet je dan weer de bestelling annuleren/opnieuw plaatsen (met alle gevolgen van dien)?
hoe werkt het met de inruil + bonus in dat geval?
Dat is idd wat KPN aangeeftMatsjanssen schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:09:
Ja dat vroeg ik me ook al af als optie. Ik kan de voorwaarden van de inruil niet zo snel meer terugvinden, maar overweeg wel (als ik het geld van de inruil op mijn rekening heb) de order bij KPN te annuleren en de 9Pro ergens anders te halen.xoror schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:40:
[...]
Oef heel fijn![]()
Voor de mensen die al in inruil bonus hebben, gewoon annuleren en elders kopen? vraag me af of ze die bonus gaan terug vorderen
Heeft iemand toevallig nog het document met de voorwaarden van de inruilactie bij KPN?
Zo te zien reppen ze niets over een geannuleerde of geretourneerde order, tevens niet bij Recommerce. Ik vermoed dat er geen haan naar kraait als jij je geld hebt en de order vervolgens annuleert.
Ik denk alleen dat je hem sneller krijgt als je bij google zelf besteld. alle telco's zijn drama qua levering vermoed ik zo
Het wordt pas lastig in mijn situatie. Mijn vrouws daily driver moet worden opgestuurd. Nu duurt het al zolang dat zaterdag de deadline van insturen bij recommerce afloopt en 3 oktober de actie zelf.
KPN blijft zich afzijdig houden en data vrolijk opschuiven. Ik kan nu recommerce gaan bellen om uitstel te vragen. Dit is weer allemaal gedoe en kan alleen maar misgaan.
Zonder die korting had ik hem ook niet in de preorder hoeven bestellen.
KPN blijft zich afzijdig houden en data vrolijk opschuiven. Ik kan nu recommerce gaan bellen om uitstel te vragen. Dit is weer allemaal gedoe en kan alleen maar misgaan.
Waarom heb je de aanvraag dan niet op 2 oktober gepland maar ver daarvoor al?Currry schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:58:
Het wordt pas lastig in mijn situatie. Mijn vrouws daily driver moet worden opgestuurd. Nu duurt het al zolang dat zaterdag de deadline van insturen bij recommerce afloopt en 3 oktober de actie zelf.
Hoi!
Daar heb ik ook al aan gedacht. Blijft Google nu niet met heel veel 128gb toestellen zitten?Die gaan misschien dan snel voor een dumpprijs.Tristanoz schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:48:
[...]
Ik volg zelf ook maar de levertijd van de google store, ondanks mijn bestelling bij KPN. Tot nu toe als de google store de levertijd aanpaste volgte de webshops 1-2 dagen later.
Ik heb trouwens de theorie dat de "verdubbeling van het opslaggeheugen"-actie een last-minute besluit was van google. In de dagen voor de release waren een hoop mensen (terecht) aan het zeiken over een telefoon van 1000 euro met een opslag van 128GB. alsmede het feit dat dit jaar de pre-order bonusses allemaal AI stuff was in plaats van hardware. Kan me voorstellen dat ze toen die actie op touw hebben gezet, maar dat de productie niet was voorbereid op de resulterende vraag naar 256gb.
Ik wacht maar gewoon op mijn P9P obsidian via de Vodafone HC actie. Ik heb geen haast. Huidige telefoon houdt het nog wel even uit. Eind week 40 is mijn laatste update, ik geloof er weinig van maar we gaan het zien.
Omdat ik toen nog jong en naïef was. Ik geloofde de mooie groene letters van kpn 'levering volgende week'. En ook de volgende week geloofde ik en deze week werd ik dan toch wakker. Niemand weet wanneer wie welk toestel nog gaat krijgen.EWK schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:59:
[...]
Waarom heb je de aanvraag dan niet op 2 oktober gepland maar ver daarvoor al?
Maar dit lijkt mij niet het geval. Al bij de eerste launch leaks kwamen geruchten over de pre order deal en dat waren uiteindelijk ook de deals die we kregen. Lijkt dus al vooraf over nagedacht.Timminator schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:04:
[...]
Daar heb ik ook al aan gedacht. Blijft Google nu niet met heel veel 128gb toestellen zitten?Die gaan misschien dan snel voor een dumpprijs.
Ik wacht maar gewoon op mijn P9P obsidian via de Vodafone HC actie. Ik heb geen haast. Huidige telefoon houdt het nog wel even uit. Eind week 40 is mijn laatste update, ik geloof er weinig van maar we gaan het zien.
@SuperJortje heb mijn datum van 13 naar 16 gezet toen werd ie geleverd. Aangezien geleverd datum weg is gehaald.
Was de 12de verzonden, 13de zou in huis zijn maar werd de 16de (erg lang bij de PostNL geweest).
Was de 12de verzonden, 13de zou in huis zijn maar werd de 16de (erg lang bij de PostNL geweest).
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
De communicatie ligt in ieder geval niet aan de kwantiteit van de mails maar aan de kwaliteitCurrry schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:12:
[...]
Omdat ik toen nog jong en naïef was. Ik geloofde de mooie groene letters van kpn 'levering volgende week'. En ook de volgende week geloofde ik en deze week werd ik dan toch wakker. Niemand weet wanneer wie welk toestel nog gaat krijgen.

/f/image/LhPnXBfkKn1B2eEM8YWvLgOg.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door EWK op 18-09-2024 09:36 ]
Hoi!
helemaal goed hoor! Gisteravond ging er wat mis. Dus kan best zijn dat er wat data weg zijn gegaan toen ik een versie terug heb gezet...RobbyTown schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:32:
@SuperJortje heb mijn datum van 13 naar 16 gezet toen werd ie geleverd. Aangezien geleverd datum weg is gehaald.
Ik heb een P9P 256gb hazel besteld bij Proximus op 18 augustus, ondertussen al 3 keer een mail gehad...
Dit toestel is helaas momenteel niet beschikbaar.
We houden je op de hoogte via e-mail zodra het toestel opnieuw beschikbaar is en doen er alles aan om het dan zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren.
Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en danken je voor je vertrouwen.
Nou ja die mails zijn prima. Feit is wel dat als ik langs de bonus grijp ik alsnog ga annuleren. Waar zit anders nog het voordeel.
Verlenging abonnement gaat ook pas in bij levering toestel dus misschien dat er dan een andere deal te vinden is zonder dit toestel en/of andere provider.
Ik heb recommerce gemaild en gaan het in het antwoord wel lezen.
Verlenging abonnement gaat ook pas in bij levering toestel dus misschien dat er dan een andere deal te vinden is zonder dit toestel en/of andere provider.
Ik heb recommerce gemaild en gaan het in het antwoord wel lezen.
[ Voor 10% gewijzigd door Currry op 18-09-2024 09:54 ]
P9P xl 256gb grijs is binnen van belsimpel. Veel te groot dus ga 'm ruilen voor de gewone pro wanneer ie bij belsimpel als los toestel beachikbaar is.
newbie :p
Ik heb gisteren al een screenprotector besteld en was van plan om vandaag een case te bestellen, zodat ik die nog voor de levering van mijn telefoon binnen heb. Maar, mijn telefoon (Pixel 9 Pro 256GB Obsidian, besteld op 4 september) is door KPN nog niet eens gereserveerd. Dus volgens mij heb ik nog wel even de tijd, helaas.EWK schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:35:
[...]
De communicatie ligt in ieder geval niet aan de kwantiteit van de mails maar aan de kwaliteit.
[Afbeelding]
Iemand nog updates betreft los toestel P9Pro? Eerst stond het op aflevering 21 Sept en nu Niet op voorraad. Gaat om de Beige variant bij Belsimpel.
Ik zag dat in de excellijst de opmerkingen bij sortering niet meegingen. Heb nu een extra kolom aangemaakt. De opmerkingen kunnen dan daarin geplaatst worden zodat ze bij sortering mee verhuizen.
De opmerkingen die nu nog erachter staan kloppen dus waarschijnlijk niet bij het toestel dat ervoor staat...
De opmerkingen die nu nog erachter staan kloppen dus waarschijnlijk niet bij het toestel dat ervoor staat...
[ Voor 15% gewijzigd door SuperJortje op 18-09-2024 11:51 ]
Er is weer een grapjas bezig, iemand heeft heel veel tabbladen aangemaakt.SuperJortje schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:41:
[...]
Ik heb de sheet weer teruggezet. Waarschijnlijk iemand die grappig wilde doen inderdaad...
Bedankt voor het melden!
Dank, ja ik zie het. Heb nu op alleen kijken gezet.guysp schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:55:
[...]
Er is weer een grapjas bezig, iemand heeft heel veel tabbladen aangemaakt.
Ik ga een versie terugzetten. En dan misschien maar op aanvraag dat je kan wijzigen ofzo. Dit is best triest. Ik kan ook niet zien wie het doet want alles is anoniem...
Kan iemand kijken of die rechten kan aanvragen zodat bewerken per persoon wél weer mogelijk is?
[ Voor 10% gewijzigd door SuperJortje op 18-09-2024 12:00 ]
Ja echt lullig. Mensen kunnen lekker trollen omdat het anoniem is. Misschien is comments toestaan een optie om een datum te delen, of gewoon jou even een DM sturen.SuperJortje schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:58:
[...]
Dank, ja ik zie het. Heb nu op alleen kijken gezet.
Ik ga een versie terugzetten. En dan misschien maar op aanvraag dat je kan wijzigen ofzo. Dit is best triest. Ik kan ook niet zien wie het doet want alles is anoniem...
Iedereen met de link kan nu "reageren", ook een DM naar mij sturen is mogelijk, dan kan ik je toevoegen om ook wijzigingen aan te brengen. Ik had het liever openbaar gehouden, maar blijkbaar is er iemand die het graag verpest voor de rest.guysp schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:01:
[...]
Ja echt lullig. Mensen kunnen lekker trollen omdat het anoniem is. Misschien is comments toestaan een optie om een datum te delen, of gewoon jou even een DM sturen.
CC @WoutF
P9 Pro 256GB Hazel bij Belsimpel icm verlenging Odido - 22-08 besteld.
Zojuist bericht ontvangen van Belsimpel naar aanleiding van twee mailtjes deze week met "Je leverdatum is onbekend"
Je hebt contact opgenomen met onze klantenservice omdat je een bestelling hebt geplaatst met ordernummer xxxxxxxxxxxxxx.
Je baalt er flink van dat we het toestel uit je bestelling nog niet kunnen leveren en daardoor ben je benieuwd of het sneller is om van kleur te wisselen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dit wil weten en kijk gelijk met je mee!
Op dit moment verwachten wij de nieuwe voorraad van het toestel uit je bestelling over 6 weken. Hierin zijn wij volledig afhankelijk van onze leverancier. Hierdoor is het goed om er rekening mee te houden dat de verwachte leverdatum mogelijk nog verandert.
Wanneer je ervoor kiest om te ruilen voor een andere kleur, bijvoorbeeld Beige, Roze of Zwart, dan is de verwachte levertermijn 3 weken. De kans is dus groot dat je de bestelling sneller in huis hebt wanneer je besluit om te ruilen voor één van deze kleuren.
Verder maak ik op uit je bericht dat je wil weten of het toestel door Belsimpel of door Odido wordt geleverd. Bij deze laat ik je weten dat wij, Belsimpel, verantwoordelijk zijn voor de levering van het toestel. Het toestel komt dus niet vanuit Odido.
Wil je in een reactie op dit bericht laten weten wat we met je bestelling kunnen doen? Laat het vooral aan ons weten wanneer je wil ruilen voor een andere kleur. We kunnen dit gelijk voor je regelen.
Zojuist bericht ontvangen van Belsimpel naar aanleiding van twee mailtjes deze week met "Je leverdatum is onbekend"
Je hebt contact opgenomen met onze klantenservice omdat je een bestelling hebt geplaatst met ordernummer xxxxxxxxxxxxxx.
Je baalt er flink van dat we het toestel uit je bestelling nog niet kunnen leveren en daardoor ben je benieuwd of het sneller is om van kleur te wisselen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dit wil weten en kijk gelijk met je mee!
Op dit moment verwachten wij de nieuwe voorraad van het toestel uit je bestelling over 6 weken. Hierin zijn wij volledig afhankelijk van onze leverancier. Hierdoor is het goed om er rekening mee te houden dat de verwachte leverdatum mogelijk nog verandert.
Wanneer je ervoor kiest om te ruilen voor een andere kleur, bijvoorbeeld Beige, Roze of Zwart, dan is de verwachte levertermijn 3 weken. De kans is dus groot dat je de bestelling sneller in huis hebt wanneer je besluit om te ruilen voor één van deze kleuren.
Verder maak ik op uit je bericht dat je wil weten of het toestel door Belsimpel of door Odido wordt geleverd. Bij deze laat ik je weten dat wij, Belsimpel, verantwoordelijk zijn voor de levering van het toestel. Het toestel komt dus niet vanuit Odido.
Wil je in een reactie op dit bericht laten weten wat we met je bestelling kunnen doen? Laat het vooral aan ons weten wanneer je wil ruilen voor een andere kleur. We kunnen dit gelijk voor je regelen.
Zo te zien maken ze bij Belsimpel gebruik van ai reactiesjeroenk13 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:37:
CC @WoutF
Yep, zelfde mailtje gehad...jeroenk13 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:37:
CC @WoutF
Het was vorige week ook al 6 weken, en nu dus nog steeds. Echt een aanfluiting, over 6 weken is het zeker nog steeds 6 weken?jeroenk13 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:37:
CC @WoutF
Pre-order voorpret is bij mij als sneeuw voor de zon verdwenen en omgeslagen naar ergernis. Ruim een maand wachten en waarschijnlijk nog eens 6 weken wachten is niet aan mij besteed.
Mijn bestelling heb ik geannuleerd. Hopelijk komt er in de komende maanden nog een leuke aanbieding voorbij.
Mijn bestelling heb ik geannuleerd. Hopelijk komt er in de komende maanden nog een leuke aanbieding voorbij.

Net Vanden Borre aan de lijn gehad. Daar weten ze het duidelijk ook niet.
Nu zeiden ze dat het nog tot eind deze maand kon duren, wat dus langer is dan hun "binnen de 3 weken" die op hun site stond toen ik hem bestelde.
Voor het weekend ook al contact genomen en toen zeiden ze dat ze een lading 19/09 verwachten...
Terwijl nu op de Google store bestellen je hem overmorgen hebt lijkt mij.
Nu zeiden ze dat het nog tot eind deze maand kon duren, wat dus langer is dan hun "binnen de 3 weken" die op hun site stond toen ik hem bestelde.
Voor het weekend ook al contact genomen en toen zeiden ze dat ze een lading 19/09 verwachten...
Terwijl nu op de Google store bestellen je hem overmorgen hebt lijkt mij.
Ik kreeg zojuist een nieuw sms'je van Vodafone waarin de levering van week 40 verzet is naar week 42. Schiet echt niet op zo...
Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden