Zojuist met Odido gebeld, van de uitkomst gaan we niet blij worden.
Odido had vandaag een batch verwacht, niet gekregen. Odido geeft nu aan, ook voor de 'preorders' dat je rekening met 4 november moet houden, het kan eerder worden, maar hou rekening met 4 november.
Heb natuurlijk mijn ongenoegen geuit, dat er 0 communicatie is, de klantenservicemedewerker geeft aan dat het pas 'net' bekend is. Aangegeven dat het toestel eigenlijk afgelopen woensdag, 11 sept, geleverd had moeten worden. Als ik nu niet had gebeld had ik nog niets geweten. Als tip meegegeven dat ze beter als de sodemieter naar de wachtende klanten kunnen gaan communiceren, want dit lijkt echt nergens op..
Optie die ze mij gaf was het annuleren van de order, en te bestellen als 'ie weer op voorraad was, maargoed daar heb ik niets aan. Omzetten naar Pixel XL kon wel, maar dan kan je geen gebruik meer maken van de kortingsacties. Ook geen optie. Juist het kleinere formaat tov de Pixel 7 Pro spreekt mij aan.
De klantenservicemedewerker zei dat KPN met hetzelfde zit. Daar hebben ze contact mee gehad. Andere aanbieders wist ze niets over.
[
Voor 6% gewijzigd door
Step-han op 13-09-2024 15:52
]