• Wes1987
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-05 10:12
Op zich vind ik het wel grappig. KPN had in Rotterdam een hele pop-up store ingericht op 30 augustus om de pixel 9 toestellen te promoten... maar aan sommige van jullie reacties te zien zijn Odido en Belsimpel vandaag begonnen met uitleveren...

lekkere samenwerking, shine pakken bij KPN, maar toch later uitleveren voor KPN :+ :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byob11
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
Wes1987 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 23:47:
Op zich vind ik het wel grappig. KPN had in Rotterdam een hele pop-up store ingericht op 30 augustus om de pixel 9 toestellen te promoten... maar aan sommige van jullie reacties te zien zijn Odido en Belsimpel vandaag begonnen met uitleveren...

lekkere samenwerking, shine pakken bij KPN, maar toch later uitleveren voor KPN :+ :F
Het is sowieso allemaal heel krom. Vodafone had een speciale actie in Utrecht, bij een specifieke winkel. Ook hier leek de hele winkel in de toren van de nieuwe Google Pixel te staan. Na 3 weken nog steeds niks binnen en verwachte levertijd twee keer verschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byob11
[quote]

[ Voor 202% gewijzigd door byob11 op 13-09-2024 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:58
Hm, de states bij Belsimpel staat net als gisteren nog steeds op "Je bestelling is klaar om verzameld te worden". Bezorgdatum nu morgen i.p.v. vandaag 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

E.T.A van mijn Pixel Pro 512GB bij Google Store besteld is vanmiddag om 16:00 🤞🏾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texhnolith
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05 11:31
De levertijd van mijn P9PXL 256GB Hazel zou 1 week zijn bij KPN, die tijd is in middels voorbij en geen updates meer gehad. En verwacht ook weinig updates gezien alle berichten hier.

Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.. zeker gezien het toestel bij Belsimpel gewoon op voorraad is.
En dan ook nog zorgen dat m'n oude toestel op tijd ingeleverd is voor de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:10

lohost

iemand had al localhost :-(

byob11 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 00:26:
[...]

Het is sowieso allemaal heel krom. Vodafone had een speciale actie in Utrecht, bij een specifieke winkel. Ook hier leek de hele winkel in de toren van de nieuwe Google Pixel te staan. Na 3 weken nog steeds niks binnen en verwachte levertijd twee keer verschoven.
Ja, +1. De winkel 3 dagen alleen voor Pixel-kopers opstellen, iedereen de kleding aanpassen naar een shirt van Google. Ook nog eens alleen die specifieke winkel. En dan niet leveren ;(

Ik kreeg tot nu toe de sms'jes met indicatie op maandag. Dus maandag zien of de boel nog verder wordt opgeschoven.

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:59
kaka schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:54:
[...]

Yup, inmiddels dezelfde mail ontvangen en is mijn pakketje ontvangen zo te zien (groen vinkje) :). Verder ook dezelfde status van uitbetaling "in afwachting van validatie".

Loopt mooi synchroon zo haha. Morgen krijg ik mijn fold binnen (als ik niet weer gescammed word door de koerier, poging 2 zucht)
Ik heb gisteravond laat nog een aanbod gekregen, een aangepast voorstel. Ze hadden beoordeeld dat het scherm niet meer naar behoren werkt, wat ik zelf stiekem al had verwacht. Het amoled scherm was dusdanig ingebrand dat ik het toestel niet verkoopwaardig vond, maar nu krijg ik er dus wel nog 200 euro voor. Die 43 euro extra van de schatting krijg ik niet, maar de Oneplus die ik heb ingeleverd is dat al niet eens waard, dus mij hoor je niet klagen.

Nu wachten op de uitbetaling!

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:21
yamAUchi schreef op donderdag 12 september 2024 @ 22:19:
Bleh, mailtje dat provider meer tijd nodig heeft, 1 a 2 dagen nodig, was er al beetje bang voor omdat status verder veranderen lang duurde, maar weer afwachten.
Al verandering bij jou?
Hier hetzelfde.. ik zou vanmiddag ff kunnen bellen wat er is.

Edit: Ik heb nummerbehoud van Vodafone naar Odido. Mijn Vodafone contract eindigt daadwerkelijk 14-9. Wellicht is dit de reden.
Bij jou eenzelfde situatie?

[ Voor 31% gewijzigd door prodygee op 13-09-2024 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:37
lohost schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 08:37:
[...]

Ja, +1. De winkel 3 dagen alleen voor Pixel-kopers opstellen, iedereen de kleding aanpassen naar een shirt van Google. Ook nog eens alleen die specifieke winkel. En dan niet leveren ;(

Ik kreeg tot nu toe de sms'jes met indicatie op maandag. Dus maandag zien of de boel nog verder wordt opgeschoven.
Sterker nog er liepen daar ook mensen rond van Google zelf.
Had ook in de winkel besteld en bij mij staat de schatting op week 40.

Shuttle st20g5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

prodygee schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 08:40:
[...]

Al verandering bij jou?
Hier hetzelfde.. ik zou vanmiddag ff kunnen bellen wat er is.

Edit: Ik heb nummerbehoud van Vodafone naar Odido. Mijn Vodafone contract eindigt daadwerkelijk 14-9. Wellicht is dit de reden.
Bij jou eenzelfde situatie?
Nopes, nog geen verandering, bij mij een verlenging bij Odido (met nummerbehoud) en contract al lang verlopen, enige wat ik zie is verwachte levering morgen en geen nummer meer bij de "Belangrijke informatie over je abonnement", hopelijk snel duidelijker.

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
yamAUchi schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:11:
[...]

Nopes, nog geen verandering, bij mij een verlenging bij Odido (met nummerbehoud) en contract al lang verlopen, enige wat ik zie is verwachte levering morgen en geen nummer meer bij de "Belangrijke informatie over je abonnement", hopelijk snel duidelijker.
Oh ik zie net dat je iets daar onder kan kiezen voor ‘alle beheeropties’, hier kan je bestanden uploaden. Blijkt ineens dat ik nog geen Kopie van m’n ID kaart had geüpload.
Dit maar even gedaan, wellicht bleven ze daar op steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:46
prodygee schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:16:
[...]

Oh ik zie net dat je iets daar onder kan kiezen voor ‘alle beheeropties’, hier kan je bestanden uploaden. Blijkt ineens dat ik nog geen Kopie van m’n ID kaart had geüpload.
Dit maar even gedaan, wellicht bleven ze daar op steken.
Ik heb uberhaupt nog geen leverdatum indicatie gekregen. Maar inderdaad, ik miste deze informatie ook nog. Beetje raar dat daar niets over genoemd wordt of mails voor worden verstuurd? Het leek allemaal al rond te zijn. Ook vreemd dat Odido nog steeds een verlengaanbod heeft staan in mijn account. Je zou zeggen dat ze dat na een maand al hebben klaargezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJortje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:17
FricoRico schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:26:
[...]

Ik heb uberhaupt nog geen leverdatum indicatie gekregen. Maar inderdaad, ik miste deze informatie ook nog. Beetje raar dat daar niets over genoemd wordt of mails voor worden verstuurd? Het leek allemaal al rond te zijn. Ook vreemd dat Odido nog steeds een verlengaanbod heeft staan in mijn account. Je zou zeggen dat ze dat na een maand al hebben klaargezet.
Ja, heb ik ook. En omdat ik gekozen heb voor ophalen in de winkel kan ik helemaal niks online zien. Niet mijn telefoon bestelling en ook niet mijn verlenging... In de winkel of bij de klantenservice gelukkig wel en daar staat alles goed. Maar heel lastig te volgen wat er nu gebeurd...

Vanmiddag nog even langs de winkel als ik niks hoor. Daar denken ze in ieder geval meer mee dan als je belt met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Op zich is dit meer Belsimpel dan Pixel, maar bij het bestellen (al zo lang geleden ;)) werd er of via iDeal/sms ook geverifieerd, dan zou er geen 'document' meer open staan lijkt mij (ook in de berichten is het "Alle documenten zijn ontvangen”). Ik doe nog even niets iig =)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
yamAUchi schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:31:
Op zich is dit meer Belsimpel dan Pixel, maar bij het bestellen (al zo lang geleden ;)) werd er of via iDeal/sms ook geverifieerd, dan zou er geen 'document' meer open staan lijkt mij (ook in de berichten is het "Alle documenten zijn ontvangen”). Ik doe nog even niets iig =)
Snap ik! Ik heb net toch even gebeld waarbij ik aangaf nog een ID kopie te hebben geupload. Volgens de medewerker was dat het en is alles nu compleet, ik zou morgen het pakket moeten verwachten.

Nu blijf ik voor nu even nog voorzichtig enthousiast.. haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:49
SuperJortje schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:29:
[...]

Ja, heb ik ook. En omdat ik gekozen heb voor ophalen in de winkel kan ik helemaal niks online zien. Niet mijn telefoon bestelling en ook niet mijn verlenging... In de winkel of bij de klantenservice gelukkig wel en daar staat alles goed. Maar heel lastig te volgen wat er nu gebeurd...
Belsimpel? Ik heb een abo verlengd en er de pixel bij gedaan. Ophalen in de winkel, ik zie alles gewoon onder mijn account staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJortje
Prosac schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:37:
[...]

Belsimpel? Ik heb een abo verlengd en er de pixel bij gedaan. Ophalen in de winkel, ik zie alles gewoon onder mijn account staan.
Bij Odido?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jojoppes
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09-2024
Op de KPN community, zegt een moderator het volgende:

Ik snap dat jullie met smart op jullie nieuwe Google Pixel telefoon wachten. De toestellen komen bij ons in batches binnen en worden uitgeleverd op volgorde van bestellen. Als eerste besteld = als eerst in huis. Maar ik kan niet zien waar jullie op de lijst staan en dus kan ik ook niet zeggen wanneer jullie je toestel kunnen verwachten. Zodra jouw toestel onderweg is, krijg je van ons bericht. Houd ook Mijn Bestelling in de gaten

Aangezien ik 13 augustus mijn zwarte P9P 256gb heb besteld, ga ik er toch vanuit dat ik wel bij de eerste batch zit, maar nog niets vernomen. Ik houd jullie hier op de hoogte

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-05 21:22
Wij hebben bij kpn online besteld waarbij bij levering nog thuis gepind en geïdentificeerd moet worden . Nou gaat dat lastig worden ivm de lange levertijd (we gaan een tijdje naar het buitenland).

Weet iemand of je die identificatie ook in een winkel kan gaan doen ? Zodat het toestel simpelweg bezorgd wordt thuis zonder verder gedoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
pc01 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:42:
Wij hebben bij kpn online besteld waarbij bij levering nog thuis gepind en geïdentificeerd moet worden . Nou gaat dat lastig worden ivm de lange levertijd (we gaan een tijdje naar het buitenland).

Weet iemand of je die identificatie ook in een winkel kan gaan doen ? Zodat het toestel simpelweg bezorgd wordt thuis zonder verder gedoe.
Wellicht kun je de levering verplaatsen naar een moment dat je weer terug bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FricoRico
Voor alle Belsimpel bestellers; Ik heb nog even contact op genomen met Odido, aangezien ik in mijn account daar nog steeds een aanbod tot verlenging zie. Bij Odido hebben ze nog geen verlenging binnen zien komen.

De dame vertelde mij dat de telefoon zelf niet vanuit Odido komt, maar vanuit Belsimpel. De voorraden van Odido gaan dus niet richting Belsimpel en dan pas richting de klant. We verwachten dan ook dat Belsimpel pas de verlenging gaat doorsturen naar Odido zodra de telefoon op voorraad is.

Verwarrend allemaal, want als je eerdere berichten ziet in deze thread, zie je verschillende levertijden voor verschillende providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMakreel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-01 11:42
Zojuist een mail van kpn, mocht een bezorgmoment inplannen voor de pixel 9 pro XL Hazel 256GB! Wordt een lang weekend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:17

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ik werd zo juist opgeschrikt door een berichtje van KPN om een bezorgafspraak in te plannen.

16 augustus besteld
16 september wordt de P9P 256GB Obsidian (als het goed gaat) bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:49
Lebara, maar dat hoeft voor de informatie in je Belsimpel account toch niet te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mits112
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-05 14:10
Hier ook bericht van kpn. A.s. maandag wordt deze bezorgd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:05

WoutF

Hoofdredacteur
Is er iemand die al bericht over de combo Pixel 9 Pro 256GB Grijs + Belsimpel + Odido verlenging heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
@m-buurman @mits112 jullie hadden ws die reserveringsmailtjes ?

ws weten ze wel hoeveel ze per batch binnen krijgen. maar het begint een beetje op gang te komen bij kpn dus.

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mits112
xoror schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:59:

ws weten ze wel hoeveel ze per batch binnen krijgen. maar het begint een beetje op gang te komen bij kpn dus.
Kreeg een sms en meteen moment ingepland. Ze komen maandag ergens tussen 8-18. Mooi tijdsvak dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
mits112 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:02:
[...]

Kreeg een sms en meteen moment ingepland. Ze komen maandag ergens tussen 8-18. Mooi tijdsvak dus
Ik bedoel voor vandaag, hadden jullie ws steeds van er is een toestel voor je gereserveerd email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:17

m-buurman

hmmm...coffee!!

xoror schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:59:

Klopt, een stuk of 4 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:31

greatgonzo

schit-te-rend!

mits112 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:55:
Hier ook bericht van kpn. A.s. maandag wordt deze bezorgd!
Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
Nog geen mail van KPN, maar de status bij mijn bestellingen is is dat mijn bestelling wordt ingepakt :) , Eindelijk schot in de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpoulter
  • Registratie: September 2024
Ik heb begin september rechtstreeks via Odido besteld. Toen ik gisteren contact opnam met de support zeiden ze nu dat het 4 november geleverd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
WoutF schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:59:
Is er iemand die al bericht over de combo Pixel 9 Pro 256GB Grijs + Belsimpel + Odido verlenging heeft gehad?
Nee ik heb nog geen updates gehad. Besteld op 14-08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wes1987
Ik heb inmiddels ook een statuswijziging bij KPN:

Je pakket wordt ingepakt
Je bestelling komt nu snel naar je toe. We laten hier zien wanneer je pakket verzonden is.

Je ontvangt

Google Pixel 9 Pro 5G eSIM 256GB, Obsidian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Zou fijn zijn als iedereen z'n besteldatum en versie erbij kan vermelden :) Hier nog steeds niks: 14 aug, KPN, P9P Hazel 256GB

[ Voor 4% gewijzigd door Ilya op 13-09-2024 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-05 21:22
Wes1987 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:17:

Je pakket wordt ingepakt
Je bestelling komt nu snel naar je toe. We laten hier zien wanneer je pakket verzonden is.

Je ontvangt

Krijg je daar een mail van of moet ik gaan refreshen op de site 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes1987
pc01 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:22:
[...]

Krijg je daar een mail van of moet ik gaan refreshen op de site 😀
Nee, ik kreeg geen mail. Ik heb gekeken op: https://www.kpn.com/service/mobiel/bestelstatus
en na inloggen kwam ik tot de ontdekking dat de status aangepast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Laatst online: 15:34
Gisteravond stond ineens toch ook bij mijn bestelling bij Belsimpel, dat de aanvraag van mijn verlenging bij Odido was gestart! :9

Dit, nadat ik via X had geklaagd en een medewerker toen ineens wist te vertellen dat ook voor mij al een toestel op voorraad was, alleen dat 1 van de accessoires nog niet leverbaar was. "Of ik een deellevering wilde". Ja, natuurlijk! 8)7

Maar HELAAS kreeg ik, na de status dat mijn abonnement bij Odido werd aangevraagd, een bericht dat Odido niet automatisch de aanvraag kon goedkeuren en dat hier nu handmatig naar gekeken moest worden door Odido. Dat dit 2 werkdagen kan duren.... :{ :(

WEER vertraging. Misschien ook wel een beetje mijn eigen fout, want ik dacht dat ik het toestelkrediet van mijn huidige Samsung al lang een keer had afbetaald. Maar dat was nog niet het geval. Dat dus wel even snel gedaan..... Hopelijk komt het vandaag al goed.....

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Update: Mailtje postNL pakket is vertraagd het word morgen/zaterdag.

Update 2: vriendin berichte zojuist. Die heeft hem wel binnen (gewoon zelfde adres en ook van belsimpel).

Ik mag nog een dagje wachten.

[ Voor 56% gewijzigd door RobbyTown op 13-09-2024 12:44 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:53
Hier besteld P9Pro Beige op 04-09 bezorgdatum 21-09 Bij Belsimpel. Even geduld dus nog. Los toestel.

[ Voor 6% gewijzigd door NeWSJuNK op 13-09-2024 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulstar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-05 16:00
Hier op 13-08 besteld en ook nog geen update gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 08:39
Iemand bij Belsimipel al iets gehoord over de Pixel 9 Pro 512GB zwart? Die lijkt nog steeds op 3 weken te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJortje
Prosac schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:55:
[...]

Lebara, maar dat hoeft voor de informatie in je Belsimpel account toch niet te maken?
Oke, nee klopt. Maar ik heb niet via Belsimpel besteld, maar direct bij Odido. En op hun website kan je niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontini
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-05 11:54
Ilya schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:21:
Zou fijn zijn als iedereen z'n besteldatum en versie erbij kan vermelden :) Hier nog steeds niks: 14 aug, KPN, P9P Hazel 256GB
Het is inmiddels ook wel gebleken dat abonnement(/verlenging) invloed heeft op de levertijd. Het vermoeden bestaat dat eerst de losse toestellen worden uitgeleverd. Ik heb de P9P non-xl, grijs, 256gb in de avond op 13 augustus besteld bij Belsimpel en gisteren een status update gekregen dat 'ie 21 sept geleverd gaat worden.

Dus misschien een goed idee om abo/los toestel er ook bij te vermelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

het topic stroomt aardig vol met.. ik heb een aankondiging!
Of.. ik weet nog niets!

Misschien één exel maken in google drive, waar je zelf je status kan invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mits112
16 augustus p6p obsidiaan zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:29
Volgens mij zijn de Hazel/Groen/Grijs/Grijsgroen (hoe je het wilt noemen) nog niet uitgeleverd. Ik zie alleen maar de andere kleuren langskomen... Zelf ook nog geen update mbt dit toestel (Belsimpel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Mijne is onderweg: Levering is 13 september 2024 10:55 Lokale tijd - 12:55 Lokale tijd

Google Store: Pixel 9 Pro, Grijsgroen, 512 GB (simlockvrij)
Besteld 27 augustus 16:19

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• SuperJortje
greatgonzo schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:49:
het topic stroomt aardig vol met.. ik heb een aankondiging!
Of.. ik weet nog niets!

Misschien één exel maken in google drive, waar je zelf je status kan invullen?
Voor wie zich geroepen voelt om in een excel te delen wat ze hebben besteld ;)

https://docs.google.com/s...iEOPGyvw/edit?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 21:34
Dit is ook exact mijn bestelling (14 augustus geplaatst). Nog geen update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-03 10:15
yannienl schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:51:
@Anduuuw en heb je hem al?
als het goed is krijg ik hem na veel gedoe morgen!
Yes, afgelopen woensdag ook mijn SIM overgezet naar Odido.
Tot die tijd was het en Iphone en Pixel, het is even wennen :]
Tot nu toe vind ik het wel leuk, leer nog steeds nieuwe kleine dingetjes elke dag.
Hoe bevalt het tot nu toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fontini
SuperJortje schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:24:
[...]

Lekker bezig! Kan je alvast wat placeholders klaarzetten? Ik wil de boel niet stuk maken xD. Ik heb een verwachtte bezorgdatum (21 sept). Weet niet zeker of 'ie dan daadwerkelijk komt maar ik vul dat dan in bij aankomstdatum (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJortje
Fontini schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:34:
[...]

Lekker bezig! Kan je alvast wat placeholders klaarzetten? Ik wil de boel niet stuk maken xD. Ik heb een verwachtte bezorgdatum (21 sept). Weet niet zeker of 'ie dan daadwerkelijk komt maar ik vul dat dan in bij aankomstdatum (?).
Ja, is goed hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fontini
Awesome! Zojuist ingevuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannienl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:32
Anduuuw schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:32:
[...]

Yes, afgelopen woensdag ook mijn SIM overgezet naar Odido.
Tot die tijd was het en Iphone en Pixel, het is even wennen :]
Tot nu toe vind ik het wel leuk, leer nog steeds nieuwe kleine dingetjes elke dag.
Hoe bevalt het tot nu toe?
Samsung heeft hun software voor foldables wel beter op orde.
Een paar quality of life dingetjes die ik nu mis op de pixel.
Dingen als folders in de appdrawer, apps (text) scaling en dat soort..
Batterij valt me ook wel tegen..

Maar hij dwarft mijn fold4, ik vind de verhouding ook veel prettiger, zeker met dingen als manga..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-04 14:41

Byron010

Black Mirror Society.

Wellichte ook een kolom voor 'verwachte aankomst' erbij? Bijvoorbeeld voor mij was week 38 of week 39 verteld, maar een specifieke aankomst datum heb ik natuurlijk (nog) niet.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
Wes1987 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:17:

Je pakket wordt ingepakt

Je ontvangt

Precies dit in mijn bestelstatus, al een paar uur, maar nog steeds geen e-mail of sms met leverdatum.
Ik snap niet dat anderen al wel een leverafspraak hebben en wij met dit bericht blijven zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door jojoppes op 13-09-2024 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorfret
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-05 16:03
@jojoppes dat ligt aan welke vervoerder gebruikt wordt en de daarbij behorende software.
software van UPS bijvoorbeeld stuurt pas alles uit nadat je aan het eind van de dag alles afmeld/afsluit.

24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
Motorfret schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:54:
@jojoppes dat ligt aan welke vervoerder gebruikt wordt en de daarbij behorende software.
software van UPS bijvoorbeeld stuurt pas alles uit nadat je aan het eind van de dag alles afmeld/afsluit.
Ohh dus KPN maakt gebruik van meerdere vervoerders, lekker makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Byron010 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:22:
[...]

Wellichte ook een kolom voor 'verwachte aankomst' erbij? Bijvoorbeeld voor mij was week 39 verteld, maar een specifieke aankomst datum heb ik natuurlijk (nog) niet.
Krijg net een update van vodafone dat het week 41 wordt |:(

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sv3nc
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15-05 22:42
Ik lees dat er onduidelijkheid is over wel/niet inruilen van een telefoon bij een Belsimpel abonnement. Ik heb de volgende reactie ontvangen van de klantenservice.

"Uit je mail begrijp ik dat jij je afvraagt hoe het zit met de inruilkorting wanneer je een toestel besteld in combinatie met een abonnement. Ik kijk graag met je mee!

Wanneer je een los toestel bestelt, zie je inderdaad in de winkelmand duidelijk het verschil tussen wel en geen inruilkorting. Wanneer je het toestel echter met een abonnement besteld, zit de inruilkorting al verrekend bij de toestelprijs.

Dit houd in dat je bij een telefoon in combinatie met abonnement dus sowieso de korting krijgt, ongeacht of je een toestel wil ruilen! Als je wel wil ruilen krijg je natuurlijk nog wel de waarde van je telefoon terug.

In jouw geval kan je dus gewoon je bestelling afronden en hoef je geen toestel in te ruilen!

Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd.
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

DHL belt aan met pakketje. Helaas het lege terugstuur doosje... Nog even geduld denk ik maar, de telefoon is met een andere DHL koerier onderweg, en die is een uurtje of 2 te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byob11
Byron010 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:01:
[...]

Krijg net een update van vodafone dat het week 41 wordt |:(
O oh. Welke pixel had je bestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

byob11 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:38:
[...]

Pixel 9 Pro, 256GB Obsidian (zwart)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qBXP9GGtQAlysfpfKM4z8qtwwqw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hi0iXfmE10Mn508HiIEWjlM4.jpg?f=fotoalbum_largeDaar is ie dan. Succes iedereen nog. Tot in het ervaringen topic.

Google Store: Pixel 9 Pro, Grijsgroen, 512 GB (simlockvrij)
Besteld 27 augustus 16:19

[ Voor 10% gewijzigd door majoh op 13-09-2024 14:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
Zie signature, sinds gister wordt er aan het abonnement gewerkt bij Odido. Gisteravond mail gehad dat Odido iets langer nodig heeft (1 a 2 dagen).

Nogsteeds in afwachting. Door 2 aparte medewerkers is me bevestigd dat alles in orde is en het morgen ik hem kan verwachten. Maar ik heb m’n twijfels.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SuperJortje
majoh schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:49:
[Afbeelding]Daar is ie dan. Succes iedereen nog. Tot in het ervaringen topic.
Die kleurcombinatie heb ik ook besteld! Ziet er goed uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fontini
SuperJortje schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:24:
[...]

Kunnen we deze stickyen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uwedp
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14:16
byob11 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:38:
[...]

Wanneer besteld? Is toch schandalig, dat die levertijden zo lang zijn. Die kortingen worden imo zo wel teniet gedaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Staat nu helemaal onderaan TS gelinkt

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
prodygee schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:50:
Zie signature, sinds gister wordt er aan het abonnement gewerkt bij Odido. Gisteravond mail gehad dat Odido iets langer nodig heeft (1 a 2 dagen).

Nogsteeds in afwachting. Door 2 aparte medewerkers is me bevestigd dat alles in orde is en het morgen ik hem kan verwachten. Maar ik heb m’n twijfels.
Oh... ik ben dus niet de enige die dat bericht heeft gekregen over Odido die langer nodig heeft..... Fijn om te weten.

Bij wie heb jij het nagevraagd hoe het nu gaat? Want ik heb nog niks vernomen, zie ook nog niks in mijn Odido omgeving veranderen. Dus heb er ook een hard hoofd in dat dit in de laatste uurtjes van vrijdag nog goed gaat komen.......

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey 83
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 17-03 14:43
Zo, zojuist de opdracht bij odido geannuleerd. Gewoon geen communicatie. Geen service. Echt nog nooit zo slecht behandeld.

Afgelopen maandag: telefoon komt echt 12/13 september?

Klantenservice medewerker: Jazeker!

Vandaag weer contact, want niks geen informatie ontvangen. Krijgen we de melding dat die dus pas op 4 november geleverd gaat worden.

Omdat de huidige telefoon stuk is ook expliciet aangegeven dat er niet te lang gewacht kon worden....

Echt.. odido is zo hard achteruit gegaan. Totaal geen service meer, onbeleefde klantenservice medewerkers, slechte connectiviteit. Lange wachttijden.

Gelijk abonnement opgezegd het hele gezin stapt over naar een andere provider... Zaten er al sinds Ben, maar zo slecht als dit heb ik nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
Jeffrey 83 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:23:
Zo, zojuist de opdracht bij odido geannuleerd. Gewoon geen communicatie. Geen service. Echt nog nooit zo slecht behandeld.

Afgelopen maandag: telefoon komt echt 12/13 september?

Klantenservice medewerker: Jazeker!

Vandaag weer contact, want niks geen informatie ontvangen. Krijgen we de melding dat die dus pas op 4 november geleverd gaat worden.

Omdat de huidige telefoon stuk is ook expliciet aangegeven dat er niet te lang gewacht kon worden....

Echt.. odido is zo hard achteruit gegaan. Totaal geen service meer, onbeleefde klantenservice medewerkers, slechte connectiviteit. Lange wachttijden.

Gelijk abonnement opgezegd het hele gezin stapt over naar een andere provider... Zaten er al sinds Ben, maar zo slecht als dit heb ik nooit meegemaakt.
Ik begrijp je frustratie, al helemaal als de klantenservice bevestigd dat het op een bepaalde datum geleverd wordt. Maar zoals ik het hier zie (en bij mezelf) is het helaas niet veel beter bij andere providers. Ik heb besteld bij KPN omdat daar een levertijd van één week bij stond. Maar daar blijkt ook niets van waar..

Lijkt eigenlijk wel gewoon een probleem met de uitlevering van specifiek de pixel 9 pro's te zijn. Veel grotere vraag dan geanticipeerd wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
eymey schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:21:
[...]

Oh... ik ben dus niet de enige die dat bericht heeft gekregen over Odido die langer nodig heeft..... Fijn om te weten.

Bij wie heb jij het nagevraagd hoe het nu gaat? Want ik heb nog niks vernomen, zie ook nog niks in mijn Odido omgeving veranderen. Dus heb er ook een hard hoofd in dat dit in de laatste uurtjes van vrijdag nog goed gaat komen.......
Zojuist mail gehad waar Belsimpel vraagt om mijn Vodafone klantnummer ivm overstap. Super dat Vodafone app er uit ligt door iPhone preorders haha. Maar gelukkig op mijn rekening afschrift gevonden.

Nu duimen dat de medewerker dit snel op kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
prodygee schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:30:
[...]

Zojuist mail gehad waar Belsimpel vraagt om mijn Vodafone klantnummer ivm overstap. Super dat Vodafone app er uit ligt door iPhone preorders haha. Maar gelukkig op mijn rekening afschrift gevonden.

Nu duimen dat de medewerker dit snel op kan pakken.
Hmm, maar in eerste instantie noemde je toch Odido ? :+

Any way, we wachten maar weer verder af.....

Als ik hier ook lees hoe slecht het direct bij Odido zelf gaat, heb ik er een hard hoofd in. Odido chat geeft 40 wachtenden voor me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

eymey schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:21:
[...]

Ik had niets gedaan en rond 15:00 veranderde mijn status naar "Je bestelling is klaar om verzameld te worden", dit was bij verlenging Odido. Ik let alleen op wat Belsimpel doet, zal zo eens inloggen bij Odido (maar er lijkt wel zut aan de gang te zijn).
eymey schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:44:
[...]

Had jij dan ook eerst het bericht dat Odido meer tijd nodig had om de aanvraag te checken ?
Ja, gisteravond kwam dat bericht.

[ Voor 14% gewijzigd door yamAUchi op 13-09-2024 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
yamAUchi schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:40:
[...]

Ik had niets gedaan en rond 15:00 veranderde mijn status naar "Je bestelling is klaar om verzameld te worden", dit was bij verlenging Odido. Ik let alleen op wat Belsimpel doet, zal zo eens inloggen bij Odido (maar er lijkt wel zut aan de gang te zijn).
Had jij dan ook eerst het bericht dat Odido meer tijd nodig had om de aanvraag te checken ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:45
Zojuist met Odido gebeld, van de uitkomst gaan we niet blij worden.

Odido had vandaag een batch verwacht, niet gekregen. Odido geeft nu aan, ook voor de 'preorders' dat je rekening met 4 november moet houden, het kan eerder worden, maar hou rekening met 4 november.

Heb natuurlijk mijn ongenoegen geuit, dat er 0 communicatie is, de klantenservicemedewerker geeft aan dat het pas 'net' bekend is. Aangegeven dat het toestel eigenlijk afgelopen woensdag, 11 sept, geleverd had moeten worden. Als ik nu niet had gebeld had ik nog niets geweten. Als tip meegegeven dat ze beter als de sodemieter naar de wachtende klanten kunnen gaan communiceren, want dit lijkt echt nergens op..

Optie die ze mij gaf was het annuleren van de order, en te bestellen als 'ie weer op voorraad was, maargoed daar heb ik niets aan. Omzetten naar Pixel XL kon wel, maar dan kan je geen gebruik meer maken van de kortingsacties. Ook geen optie. Juist het kleinere formaat tov de Pixel 7 Pro spreekt mij aan.

De klantenservicemedewerker zei dat KPN met hetzelfde zit. Daar hebben ze contact mee gehad. Andere aanbieders wist ze niets over.

[ Voor 6% gewijzigd door Step-han op 13-09-2024 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
eymey schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:40:
[...]

Hmm, maar in eerste instantie noemde je toch Odido ? :+

Any way, we wachten maar weer verder af.....

Als ik hier ook lees hoe slecht het direct bij Odido zelf gaat, heb ik er een hard hoofd in. Odido chat geeft 40 wachtenden voor me
Ik heb besteld bij Belsimpel, met nummerbehoud van Vodafone naar Odido.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
prodygee schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:53:
[...]

Ik heb besteld bij Belsimpel, met nummerbehoud van Vodafone naar Odido.
Ah OK :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Currry
  • Laatst online: 18:16
Kpn net gebeld. Wilde kijken of de verlenging alvast in kon gaan, helaas niet. Maar er zijn nog 218 wachtende op de 256gb Pro groen. Hij dacht dat ze allemaal komende week konden worden uitgeleverd met de volgende levering die ze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byob11
Haha moet wel een beetje lachen.

Zojuist contact gehad met Vodafone chat om te vragen waar dat toestel nou blijft. Kreeg ik als antwoord: als ik het toestel erbij pak staat er een langere levertijd wat betekent dat deze niet op voorraad is en wij niet weten wanneer deze geleverd wordt.

JOH, dat kon ik zelf ook al op de site zien 🤣. Bizar eigenlijk. Als ik geen mobiel had ingeleverd en geen accessoires alvast had gekocht, had ik de order geannuleerd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
Currry schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:04:
Kpn net gebeld. Wilde kijken of de verlenging alvast in kon gaan, helaas niet. Maar er zijn nog 218 wachtende op de 256gb Pro groen. Hij dacht dat ze allemaal komende week konden worden uitgeleverd met de volgende levering die ze krijgen.
hier waren het er nog 211, voordat er wat was uitgeleverd...
CypherMK in "[Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen"

denk dat je niet teveel waarde aan moet hechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

oftewel.. de actie was een te groot succes, en ze hadden/hebben totaal geen idee in hun voorraad en wat er binnenkomt. Gezien het feit dat KPN eind augustus 1 week levertijd melde, en nu nog steeds. Terwijl ze dus schijnbaar weten dat het iig 4 november wordt. Wel lekker de klanten binnenhalen, maar inmiddels geen nazorg plegen.

Ik geef ze tot woensdag, dan annuleren we de boel. Of ze moeten me dezelfde inruildeal voorschotelen voor de Samsung S24, maar dat zullen ze wel niet doen, aangezien de enige coulance op dit moment 5 gb extra is voor de maand overbrugging, aangezien ze zelf voor leverbare modellen als de XL niet eens de kortingsactie willen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:58
Als ik de voorgaande posts lees, ben ik zo blij dat ik mij niet heb laten verleiden tot het verlengen van mijn KPN abonnement (kon wel). Mijn oude Pixel 7 Pro ingeruild bij Rebuy, 338 euro voor gekregen. Lag hoger dan bij Recommerce (201 euro). Gebruik nu tijdelijk een oude Motorola G 5G. Tot morgen dan, dan komt de nieuwe P9P!

Besteld 26-8 bij Belsimpel, P9P 512Gb Hazel

[ Voor 9% gewijzigd door Berpie74 op 13-09-2024 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenk13
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04 12:19
FricoRico schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:10:
[...]

Nee ik heb nog geen updates gehad. Besteld op 14-08
22-08 besteld P9P 256GB Grijs (Hazel) bij Belsimpel icm. Odido verlenging. Tot op heden 0.0 communicatie ontvangen..

Bestel status staat op "We hebben alle gegevens ontvangen- Je documenten zijn ontvangen, alles is in orde!" en "De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers".

Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byob11
Geen idee hoe en wat maar heb zojuist zowaar een sms gekregen met dat Dynalogic morgen langs komt. Ben alleen helaas nier thuis. Wordt maandag dan maar.

Pro XL 256gb Hazel besteld 24 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:29
Berpie74 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:51:
Als ik de voorgaande posts lees, ben ik zo blij dat ik mij niet heb laten verleiden tot het verlengen van mijn KPN abonnement (kon wel). Mijn oude Pixel 7 Pro ingeruild bij Rebuy, 338 euro voor gekregen. Lag hoger dan bij Recommerce (201 euro). Gebruik nu tijdelijk een oude Motorola G 5G. Tot morgen dan, dan komt de nieuwe P9P!

Besteld 26-8 bij Belsimpel, P9P 512Gb Hazel
Denk vooral dat je "geluk" hebt omdat je ene 512GB model hebt gekocht. In het Excel bestand zie je ook dat zo goed als iedereen het 256GB model heeft besteld. Dus daar hebben ze er (blijkbaar) veel te weinig van om fatsoenlijk uit te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
@prodygee @yamAUchi Even voor de goede orde, jullie hadden een P9P besteld bij Belsimpel met verlenging bij Odido. En gisteravond bericht gehad dat Odido er langer over moest doen om de verlenging goed te keuren en vanmiddag nu toch bericht gekregen dat het er doorheen was en dat toestel uitgeleverd gaat worden?

Ik heb het nu NOG gekker! Ik kon me toch niet inhouden en heb Odido gebeld. En de medewerker die ik daar aan de lijn kreeg, wist me dus gezellig te vertellen dat alles aan het abonnement helemaal OK is, maar dat Odido zelf het toestel niet op voorraad heeft en ook niet weet wanneer ze het krijgen. En dat ZIJ daardoor niet tot uitlevering over kunnen gaan 8)7 :-(

Dus dan zou ik in de zelfde situatie zitten als @Jeffrey 83

Nou had ik hier wel gelezen dat iemand navraag had gedaan bij Odido ofzo? (@WoutF ? ) . En dat het niet zo zou zijn dat Odido eerst een toestel naar Belsimpel gaat sturen en dan weer naar mij.

Dus dan liegt de dame van Odido aan de lijn. Ik had dat ook tegen haar gezegd, dat Belsimpel zou uitleveren en niet Odido. Dat ging ze navragen, en toen werd ik tijdens de navraag opgehangen :-( :-( :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FricoRico
eymey schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:20:
@prodygee @yamAUchi Even voor de goede orde, jullie hadden een P9P besteld bij Belsimpel met verlenging bij Odido. En gisteravond bericht gehad dat Odido er langer over moest doen om de verlenging goed te keuren en vanmiddag nu toch bericht gekregen dat het er doorheen was en dat toestel uitgeleverd gaat worden?

Ik heb het nu NOG gekker! Ik kon me toch niet inhouden en heb Odido gebeld. En de medewerker die ik daar aan de lijn kreeg, wist me dus gezellig te vertellen dat alles aan het abonnement helemaal OK is, maar dat Odido zelf het toestel niet op voorraad heeft en ook niet weet wanneer ze het krijgen. En dat ZIJ daardoor niet tot uitlevering over kunnen gaan 8)7 :-(

Nou had ik hier wel gelezen dat iemand navraag had gedaan bij Odido ofzo? (@WoutF ? ) . En dat het niet zo zou zijn dat Odido eerst een toestel naar Belsimpel gaat sturen en dan weer naar mij.

Dus dan liegt de dame van Odido aan de lijn. Ik had dat ook tegen haar gezegd, dat Belsimpel zou uitleveren en niet Odido. Dat ging ze navragen, en toen werd ik tijdens de navraag opgehangen :-( :-( :-(
Ja dat was ik, ik had vanmorgen contact met Odido (op de chat) met de vraag of mijn verlenging aanvraag goed is binnen gekomen. Die was er nog niet. Na doorvragen zei de medewerker dat de telefoon door Belsimpel geregeld wordt.

Ze weten het zelf ook niet, denk ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avluijk
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 17-05 11:36
Een van de redenen dat ik voor een P9P (nonXL) ben gegaan, terwijl ik eigenlijk nog een redelijk prima werkende P6 heb waar ik nog minimaal een jaar mee wilde doen, is dat ik bang was dat dit de eerste en misschien gelijk ook de laatste keer zou zijn dat Google met een "klein" pro model zou komen.

Als ik zie hoe populair de P9P is (90% in dit forum heeft een P9P besteld en de telco's kunnen de vraag niet aan), hoeven we denk ik geen angst te hebben dat Google volgend jaar niet weer met een klein pro model komt (al blijft het natuurlijk Google) 😅

P9P 256gb Hazel, 28 aug bij KPN

[ Voor 3% gewijzigd door avluijk op 13-09-2024 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
FricoRico schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:25:
[...]

Ja dat was ik, ik had vanmorgen contact met Odido (op de chat) met de vraag of mijn verlenging aanvraag goed is binnen gekomen. Die was er nog niet. Na doorvragen zei de medewerker dat de telefoon door Belsimpel geregeld wordt.

Ze weten het zelf ook niet, denk ik |:(
Daar lijkt het op. Wat een bende.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

eymey schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:20:

Het klopt dat ik die statussen had en dat ik nu een track&trace heb voor een pakket van Belsimpel (p9p 512gb) voor morgen, ik begrijp even niet waarom je Odido op zou bellen als je het bij Belsimpel hebt besteld, zij zouden alles moeten regelen/hebben zicht op hun eigen voorraden.

Na het "meer tijd nodig" mailtje van Belsimpel waarin stond dat ik niets hoefde te doen heb ik verder ook niets gedaan. Als er wel iets extras nodig zou zijn denk ik dat er mailtje was gestuurd. Maar ik zou communiceren met de partij waar je de telefoon besteld hebt, niet met degene waar je een abo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
yamAUchi schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:31:
[...]

Het klopt dat ik die statussen had en dat ik nu een track&trace heb voor een pakket van Belsimpel (p9p 512gb) voor morgen, ik begrijp even niet waarom je Odido op zou bellen als je het bij Belsimpel hebt besteld, zij zouden alles moeten regelen/hebben zicht op hun eigen voorraden.

Na het "meer tijd nodig" mailtje van Belsimpel waarin stond dat ik niets hoefde te doen heb ik verder ook niets gedaan. Als er wel iets extras nodig zou zijn denk ik dat er mailtje was gestuurd. Maar ik zou communiceren met de partij waar je de telefoon besteld hebt, niet met degene waar je een abo hebt.
Het probleem is dat, in tegenstelling tot bij jou, bij mij die status bij Belsimpel nog steeds niet is veranderd.

En naar nu blijkt, heeft Odido de order vanuit Belsimpel bij hun in het systeem staan met kennelijk de indicatie dat Odido ook het toestel zou meoten leveren.......

En Belsimpel communiceert ook totaal niets en weet niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erdal67
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2024
jeroenk13 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:58:
[...]

[...]

22-08 besteld P9P 256GB Grijs (Hazel) bij Belsimpel icm. Odido verlenging. Tot op heden 0.0 communicatie ontvangen..

Bestel status staat op "We hebben alle gegevens ontvangen- Je documenten zijn ontvangen, alles is in orde!" en "De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers".

Ben benieuwd..
Same hier. De grijze staan op 6 weken levertijd bij Belsimpel 8)7

Op de site staan de zwarte Pro's wel als leverbaar. Ik ga ze wellicht even contacteren of ze die kunnen aanpassen naar een zwarte uitvoering, had ik toen ook gedaan met de P7P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrossfireNL
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 28-09-2024
Frustrerend dat velen hun toestel nu uitgeleverd krijgen maar annuleren ga ik echt niet doen.

met alle kortingen waarvoor ik de telefoon nu heb aangeschaft was ie voor mij echt spotgoedkoop 🤣. Dan wacht ik gerust nog wel een maandje, ik zie de prijs van het toestel ook niet dusdanig kelderen dat ik hem over een paar maand ergens anders voor hetzelfde geld kan kopen. Zelfs niet met black friday deals....

Mijn Oneplus 11 werkt gelukkig nog prima. En zo te zien kunnen Odido, vodafone en KPN er zelf ook weinig aan doen, aangezien ze zelf geen batches geleverd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

eymey schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:33:
[...]

Het probleem is dat, in tegenstelling tot bij jou, bij mij die status bij Belsimpel nog steeds niet is veranderd.

En naar nu blijkt, heeft Odido de order vanuit Belsimpel bij hun in het systeem staan met kennelijk de indicatie dat Odido ook het toestel zou meoten leveren.......

En Belsimpel communiceert ook totaal niets en weet niets.
Ik weet ook niet of er iets aan gaat komen, misschien iets wat helpt: Tijdens de "meer tijd nodig" status, stond bij de bestelling niet meer die tekst bij het toestel dat deze niet op voorraad was (geen tekstblok meer), het leek erop dat er een toestel was gereserveerd/beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
yamAUchi schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:45:
[...]

Ik weet ook niet of er iets aan gaat komen, misschien iets wat helpt: Tijdens de "meer tijd nodig" status, stond bij de bestelling niet meer die tekst bij het toestel dat deze niet op voorraad was (geen tekstblok meer), het leek erop dat er een toestel was gereserveerd/beschikbaar was.
Dat zou dan nog schrale 'hoop' zijn.

Goed, weer opnieuw met Odido gebeld, en het enige wat de dame, die ik nu aan de lijn kreeg, wist te melden is dat mijn aanvrag gewoon helemaal is gevalideerd en de verlenging op 1 december in gaat. Zij had geen zin om verder uit te zoeken waarom dit nog niet automatisch bij Belsimpel is teruggemeld. Maar ja, dat had haar collega waarschijnlijk ook niet. Dus wellicht deed die maar alsof en heeft toen na 5 minuten de verbinding verbroken.

Pagina: 1 ... 13 ... 24 Laatste