Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
Vandaag dan toch nog mijn Pixel 9 Pro ontvangen (14 augustus, via Google). Zoals gewoonlijk na wat bezorggedoe met DHL, stond de bezorger vandaag netjes voor de deur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mits112
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 20:35
Waarom hebben mensen via Google besteld en niet via Kpn? Google was toch aanzienlijk duurder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:21
greatgonzo schreef op woensdag 11 september 2024 @ 15:29:
Hoe lang is ook al weer je herroepingsrecht? In het kader van de inruilactie moet de oude tel voor 31 oktober bij Recomerce zijn.. Met deze berichten vraag ik me af of ik dan wel de Pixel heb
Een weekje meer wachten is prima opzich en ook Recommerce kan wellicht flexibel zijn met toesturen. Maar volgens mij moet je het gratis jaar AI Premium voor Gemini Advanced voor 15 november activeren. Als ik berichten lees van een voorraad pas in november, gaat dat voor sommigen wel krap worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jojoppes
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik heb als één van de eersten een Pixel 9 Pro (zwart 256gb) besteld op 13 augustus bij KPN. Helaas ook nog niets ontvangen, wel al 4 of 5 berichten gehad met een bericht dat mijn toestel is gereserveerd.

Ik hoop dat ze binnen een week gaan leveren en ons, de klanten beter gaan informeren.

Lumia 920 rood CB 27-12-12

• yannienl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 13:53
jojoppes schreef op donderdag 12 september 2024 @ 08:43:
Ik heb als één van de eersten een Pixel 9 Pro (zwart 256gb) besteld op 13 augustus bij KPN. Helaas ook nog niets ontvangen, wel al 4 of 5 berichten gehad met een bericht dat mijn toestel is gereserveerd.

Ik hoop dat ze binnen een week gaan leveren en ons, de klanten beter gaan informeren.
Oef dat is ruig..
Ik de 14e een 9pf 512gb porselein besteld bij belsimpel, bezorger is nu onderweg..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dgerding
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 14:35
Ik heb zojuist even met KPN gebeld. De meneer aan de telefoon zei dat de telefoon voor mij gereserveerd staat en dat de levertijd een week is. Hij zei ook dat KPN is begonnen met uitleveren. Hij gaf ook aan dat de levertijd een aantal keer is uitgesteld dus ik ben benieuwd of ze deze belofte waar gaan maken...

Verder gaf hij ook aan dat het telefoon voor mij gereserveerd staat, maar dat er ook klanten zijn die wel hebben besteld, maar waarbij er nog geen toestel gereserveerd is. Zij moeten dus nog langer wachten.

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:07
Ik snap niet dat bedrijven in 2024 nog steeds zo slecht / niet communiceren naar hun klanten toe.

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
dgerding schreef op donderdag 12 september 2024 @ 09:21:
Ik heb zojuist even met KPN gebeld. De meneer aan de telefoon zei dat de telefoon voor mij gereserveerd staat en dat de levertijd een week is. Hij zei ook dat KPN is begonnen met uitleveren. Hij gaf ook aan dat de levertijd een aantal keer is uitgesteld dus ik ben benieuwd of ze deze belofte waar gaan maken...

Verder gaf hij ook aan dat het telefoon voor mij gereserveerd staat, maar dat er ook klanten zijn die wel hebben besteld, maar waarbij er nog geen toestel gereserveerd is. Zij moeten dus nog langer wachten.
reservering weet je door die reserveringsmails right ?

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

• dgerding
xoror schreef op donderdag 12 september 2024 @ 09:27:
[...]

Ik denk het; ik heb in ieder geval al minimaal vijf van die mails gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwinn7
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-08 14:20
FabianNL schreef op woensdag 11 september 2024 @ 20:20:
[...]

Hier ook geen mail vanuit Belsimpel.
@Edwinn7 had jij contact met ze opgenomen of stuurde ze deze email vanuit zichzelf?
Nee ik heb geen contact gezocht met Belsimpel. Bestelling geplaatst op 16-08

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:15
mits112 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 00:11:
Waarom hebben mensen via Google besteld en niet via Kpn? Google was toch aanzienlijk duurder?
Valt wel mee. In principe heeft Google dezelfde acties (geheugenupgrade, 200 euro extra inruilbonus) als de retailers gehad.

Enkel, in combinatie met abonnementen/verlengingen kan je nog extra voordeel behalen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ndrenth
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-07 20:26
eymey schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:21:
[...]

Valt wel mee. In principe heeft Google dezelfde acties (geheugenupgrade, 200 euro extra inruilbonus) als de retailers gehad.

Enkel, in combinatie met abonnementen/verlengingen kan je nog extra voordeel behalen.
Ik had eerst via Google besteld en aantal uren later geannuleerd. Dit kwam vooral vanwege de hele slechte recensies van het bedrijf waar Google mee samenwerkt waar je je oude telefoon naartoe moet sturen. Daarvan las ik dus dat het vaak voorkomt dat ze de telefoon lager qua waarden inschatten, waardoor je toch net niet een leuke inruilbonus terugkrijgt. 8)7

Daarna bij Odido besteld en daar kwam ik op een lager bedrag uit wat ik voor de p9p moest betalen (in vergelijking tot bij Google inc inruil van p6p) en dan kon ik nog zelf mijn eigen p6p verkopen. Maar bij Odido had mocht ik al jaren verlengen, dus ik zal ergens nog wel korting hebben gekregen oid. Helaas is bij Odido de boel nu ook enorm vertraagd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
  • Laatst online: 08-09 07:29
Mijn inruil is bij Recommerce gemarkeerd als ontvangen, ben benieuwd hoe lang het duurt tot het beoordeeld is en ik het geld op mijn rekening heb staan! Het wordt nog even wachten op de p9p maar dan heb ik wel al wat geld terug en daar kan ik niet over klagen.

// TODO: Schrijf een signature

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
xoror schreef op donderdag 12 september 2024 @ 09:27:
[...]

Ik denk het wel. Ik heb op 22 aug een pro 256 in Hazel besteld, en ik heb verschillende email berichten ontvangen dat de bestelling niet op voorraad is. Ik heb geen email dat het toestel gereserveerd is, zoals anderen hier wel hebben ontvangen. Helaas nog langer wachten dus. Wat een matige communicatie is dit, met KPN die tot in september bleef volhouden dat in augustus al geleverd zou worden en nu al een week beloofd dat het binnen een week geleverd wordt. Maar wat de werkelijke datum wordt weet niemand meer. Dat haalt de lol er toch wel enigszins af helaas.

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-07 18:30
guysp schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:41:
Mijn inruil is bij Recommerce gemarkeerd als ontvangen, ben benieuwd hoe lang het duurt tot het beoordeeld is en ik het geld op mijn rekening heb staan! Het wordt nog even wachten op de p9p maar dan heb ik wel al wat geld terug en daar kan ik niet over klagen.
Interessant, als ik het goed heb waren onze pakketjes op de zelfde dag aangekomen.
Mijn status is als volgt:

Verzend uw product: "In afwachting" (pakket dinsdag 10-09 afgeleverd)
Upload bewijsstukken: "In afwachting van validatie" (vrijdag 06-09 geupload)

Hoe is dit bij jou als ik vragen mag?

• guysp
Ik gok dat ik dat ben, ik heb vrij laat besteld (4 september). Ik krijg telkens als mail 'Je bestelling is niet op voorraad'. Dus als jij eentje krijgt dat de telefoon voor je gereserveerd is zit je wellicht bij de eerste batch, en heb je geluk!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

mailis schreef op donderdag 12 september 2024 @ 00:11:
[...]

Een weekje meer wachten is prima opzich en ook Recommerce kan wellicht flexibel zijn met toesturen.
Die discussie is al vaker gevoerd, maar Recommerce is een op zichzelf staande entiteit, en als ze het hard willen spelen hebben zij niets te maken met het feit dat verkopers niet kunnen leveren.

Zij participeren in een inruilactie, waarbij (iig in ons geval), de oude telefoon voor 31 oktober moet zijn opgestuurd. Dat staat zo in de voorwaarden van Recommerce

[ Voor 4% gewijzigd door greatgonzo op 12-09-2024 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
kaka schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:59:
[...]

Interessant, als ik het goed heb waren onze pakketjes op de zelfde dag aangekomen.
Mijn status is als volgt:

Verzend uw product: "In afwachting" (pakket dinsdag 10-09 afgeleverd)
Upload bewijsstukken: "In afwachting van validatie" (vrijdag 06-09 geupload)

Hoe is dit bij jou als ik vragen mag?
Klopt ja, die van mij was ook op dinsdag geleverd. Vanmorgen stond er opeens "Product ontvangen". Ik heb wel gisteren een mailtje gekregen 'Goedkeuring van de 'extra inruilwaarde'', met de melding dat de uitbetaling wel nog 21 dagen kan duren, nadat mijn inruil volledig is verwerkt. In het overzicht staat wel nog 'In afwachting van validatie' (Ik had het op donderdag 5-9 geupload).

Ik gok dat jij dus ook wel snel zo'n mailtje zult ontvangen, misschien een dag of twee later als ze een dikke stapel moeten controleren.

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

majoh schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:55:
Hmm. Besteld bij Google zelf. P9P 512 GB. Stond tot gisteren op 10-14 september levering. Vandaag veranderd naar 16-17 september. Had dit niet verwacht bij de maker zelf... Beetje jammer maar tis niet anders.
Mijn status bij Google is weer veranderd naar: Klaar voor verzending – Wordt 13 sep bezorgd.

Spannend. Hopelijk niet in de avond want dan ben ik er niet.

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:21
greatgonzo schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:00:
[...]

Die discussie is al vaker gevoerd, maar Recommerce is een op zichzelf staande entiteit, en als ze het hard willen spelen hebben zij niets te maken met het feit dat verkopers niet kunnen leveren.

Zij participeren in een inruilactie, waarbij (iig in ons geval), de oude telefoon voor 31 oktober moet zijn opgestuurd. Dat staat zo in de voorwaarden van Recommerce
Ok, mijn opmerking ging niet zozeer over Recommerce want dat is inderdaad al voldoende besproken. Ging mij meer om de "AI Premium" actie van Google zelf die ook maar tot een bepaalde datum beschikbaar is en dan mogelijk niet meer te activeren is.

• mits112
eymey schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:21:
[...]

Ja met die kpn truc iig nog 200€ extra ongeveer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:05
Ik zit ook met smart te wachten op mijn Pixel 9 Pro, 256GB Grijs. Besteld bij Belsimpel in de vroege ochtend op 14-08. Verder heb ik nog niets gehoord. Misschien straks toch even contact opnemen, jammer dat ze zelf niet transparanter daar in zijn.

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:07
FricoRico schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:25:
Ik zit ook met smart te wachten op mijn Pixel 9 Pro, 256GB Grijs. Besteld bij Belsimpel in de vroege ochtend op 14-08. Verder heb ik nog niets gehoord. Misschien straks toch even contact opnemen, jammer dat ze zelf niet transparanter daar in zijn.
Voor mij hetzelfde (14-08 in de ochtend, zelfde model), vanochtend maar even een mailtje aan gewaagd. Zie wel of en wanneer ze reageren, verwacht er ook niet heel veel van om eerlijk te zijn.

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:50

Ik ben benieuwd wat ze bedoelen met reserveren. In mijn e-mail wordt er niks gezegd over een reservering. Ze gebruiken alleen het woord bestelling. Is dat bij jou anders?

• FricoRico
FabianNL schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:42:
[...]

Voor mij hetzelfde (14-08 in de ochtend, zelfde model), vanochtend maar even een mailtje aan gewaagd. Zie wel of en wanneer ze reageren, verwacht er ook niet heel veel van om eerlijk te zijn.
Ik had ze eerder al een mailtje gestuurd met andere vragen over mijn bestelling (over de acties en voorwaarden). Het duurde telkens ruim een week voordat ik een reactie kreeg. Verwacht dus maar niet snel een reactie.

• Fontini
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 07:58
FricoRico schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:25:
Ik heb exact dezelfde besteld bij Belsimpel maar dan wat later op de dertiende*. Ben benieuwd of een halve dag uitmaakt hehe. Keep us/me posted!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten00
  • Laatst online: 12-09 08:50
AMD1800 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:42:
[...]

Ik ben benieuwd wat ze bedoelen met reserveren. In mijn e-mail wordt er niks gezegd over een reservering. Ze gebruiken alleen het woord bestelling. Is dat bij jou anders?
Volgens mij is dat (helaas) iets anders ja. Ik heb die 'reservering' mails ook niet gehad, bij mij ook alleen 'Je bestelling is niet op voorraad'. Die mail sturen ze elke 7 dagen zo te zien, startend vanaf je besteldatum. (P9P 256gb Porcelain, 22 aug besteld)

Zie bijv:
Wes1987 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:41:
[Afbeelding]

Ik kreeg net een mailtje wat ik 4x eerder ook al heb gekregen. Nu dus 5x dezelfde mail gehad.

Ik dacht eindelijk yessss een verzendbevestiging, maar niet dus.

In ieder geval is duidelijk dat ik gereserveerd heb....
Maar als KPN nog niks concreets kunnen zeggen over levertijden van mensen die wel 'gereserveerd' hebben denk ik ook niet dat je een conclusie kan verbinden aan het wel/niet ontvangen van een 'reservering' mail. Ik ga er maar van uit dat het nog een paar weken duurt, met een beetje geluk valt het mee..

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 18:02
Fontini schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:51:
[...]

Ik heb exact dezelfde besteld bij Belsimpel maar dan wat later op de veertiende. Ben benieuwd of een halve dag uitmaakt hehe. Keep us/me posted!
Hier P9P Hazel 256GB besteld op de 23ste van Augustus bij Belsimpel. Nog helemaal niets gehoord. Een weekje extra wachten is niet heel erg maar wachten tot november zou niet moeten kunnen. Dat is gewoon 2 maanden na officiele release.

• namapus
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 08:54
Hier een P9P Grijs 512GB via belsimpel op 14 augustus, nog niets gehoord vanuit belsimpel sinds bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haohao1991
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-08 10:24
Op 20 augustus een P9P 256GB Zwart besteld bij Belsimpel.

Mijn besteloverzicht zegt nu:

Verwachte bezorging: 21-09-2024

Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 20-09-2024. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23:59 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FricoRico
Fontini schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:51:
[...]

Ik heb exact dezelfde besteld bij Belsimpel maar dan wat later op de veertiende. Ben benieuwd of een halve dag uitmaakt hehe. Keep us/me posted!
FabianNL schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:42:
[...]

Net even gebeld, werd ik niet veel wijzer van. Als eerst kreeg ik als antwoord "Duurt nog 6 tot 8 weken" waarop ik verbaasd reageerde. Allereerst werd er direct gezegd "We kunnen hem nog wel annuleren voor je hoor!" waarna ze zich corrigeerde "Oh maar het is een pre-order dus het kan best binnen 3 weken al zijn. We weten het niet precies."

Is al de 2e keer dat ik na een vraag over mijn bestelling direct de aanbieding krijg om de bestelling te annuleren. 8)7 Kennelijk willen ze bij Belsimpel niet dat ik een bestelling doe?

FWIW, een maat van mij heeft dezelfde telefoon via Google besteld en dinsdag al binnengekregen. Ik troost mijzelf met het feit dat ik een stuk goedkoper uitben.

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 16:07
haohao1991 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:30:
Op 20 augustus een P9P 256GB Zwart besteld bij Belsimpel.

Mijn besteloverzicht zegt nu:

Verwachte bezorging: 21-09-2024

Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 20-09-2024. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23:59 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.
Hé maar dat is eindelijk een stuk meer duidelijkheid. Bij mij nog generieke info zonder datums.

Besteld op 21-8
P9P beige 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wes1987
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 17:14
Het feit dat er bij bijna alle providers en verkopers zoals Belsimpel onduidelijkheid is over wanneer er uitgeleverd gaat worden zegt mij eigenlijk dat er logistiek gezien iets mis is gegaan, of er met de batch iets verkeerd gegaan is waardoor er pas later verstuurd wordt.
Qua communicatie is er in ieder geval nog wel een slag te slaan.

Een vriend van mij werkt in een KPN Winkel, maar de toestellen zijn daar ook nog niet binnen, ook de 128 gb versies niet. En nog niet duidelijk wanneer ze geleverd worden. Al met al veel onduidelijkheid

[ Voor 4% gewijzigd door Wes1987 op 12-09-2024 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:18
Net KPN gebeld, meneer kon mij geen indicatie geven over levertijd. Ligt volledig bij Google…
Wel uit coulance 5gb data extra gekregen op m’n huidige abbo, omdat m’n verlenging nu dus ook langer duurt.

Pixel 9 Pro 256gb groen, 17 augustus besteld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fontini
Op de Belsimpel status pagina staat nu "Jouw product komt binnen op 20-09-2024". Weet niet of dat er eerder al stond want ik hou de status zelf niet in de gaten.

P9P Grijs, 256gb, Belsimpel, 13* aug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:07
Hier ook levering op 21 sept via Belsimpel.
Google Pixel 9 Pro 256GB Grijs, besteld op 2 september.

• FricoRico
Fontini schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:36:
Op de Belsimpel status pagina staat nu "Jouw product komt binnen op 20-09-2024". Weet niet of dat er eerder al stond want ik hou de status zelf niet in de gaten.

P9P Grijs, 256gb, Belsimpel, 14 aug.
Interessant, ik heb nog steeds de algemene melding staan, zonder datum. Zoals eerder vermeld, besteld op 14-08 rond 7 uur in de ochtend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tisallemaalwat
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 25-02 17:09
Binnetie schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:50:
Hier ook levering op 21 sept via Belsimpel.
Google Pixel 9 Pro 256GB Grijs, besteld op 2 september.
Vreemd, ik heb hetzelfde toestel op 23-08 besteld en heb deze update niet in m'n Belsimpel-account staan. Toch geeft het me moed, we wachten al lang genoeg.

P9P 256GB Grijs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fontini
FricoRico schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:58:
[...]

Interessant, ik heb nog steeds de algemene melding staan, zonder datum. Zoals eerder vermeld, besteld op 14-08 rond 7 uur in de ochtend.
Oh wauw. Ik heb een familielid laten bestellen en was onder de indruk dat zij de 14e de betaling hadden gedaan omdat het de 13e niet direct gelukt was. Blijkt nu dat de betaling de 13e toch gelukt was... Rond 21.30u. Dat verklaart het verschil misschien.

(doet even voorgaande posts updaten en zich een klein beetje schamen).

• Gulstar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-08 12:48
Ouch. Of ze krijgen er heel weinig binnen of hij is heel populair. Ik heb de mijne (p9p 256 GB grijs) de 13e om 22:15 bij belsimpel besteld en heb ook nog steeds de algemene melding staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

majoh schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:15:
[...]
Mijn status bij Google is weer veranderd naar: Klaar voor verzending – Wordt 13 sep bezorgd.

Spannend. Hopelijk niet in de avond want dan ben ik er niet.
Update, Track & Trace van DHL gekregen. Nog geen tijd van levering...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• haohao1991
  • Laatst online: 31-08 10:24
Update: Hij is opeens beschikbaar en klaar voor verzending! :D (20-08 P9P 256GB Zwart)

Status bestelling: Je bestelling is klaar om verzameld te worden
Verwachte bezorging: 13-09-2024 (morgen)

• TriPSs
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 13:27
Bij mij is die zojuist van status veranderd, Pixel 9 Pro 256GB Zwart, besteld op 18-08 bij Belsimpel.

Status bestelling: Je bestelling is klaar om verzameld te worden

[ Voor 30% gewijzigd door TriPSs op 12-09-2024 16:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
Belsimpel heeft nu inderdaad een aantal opslag/kleur varianten op voorraad zo lijkt het op de product pagina.

[ Voor 11% gewijzigd door Bobbika op 12-09-2024 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
Bobbika schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:05:
Belsimpel heeft nu inderdaad een aantal zwarte en porcelain varianten op voorraad zo lijkt het op de product pagina.
Ja! De 256gb porcelain is bestelbaar , maar mijne staat nog in de wacht… :o

NVM, provider afhankelijk blijkbaar.. Op voorraad vanuit Belsimpel, maar met abbo nog 3 weken. :'(
Jammer.. gezien het gewoon vanuit Belsimpel komt. Maar ze maken ongetwijfeld meer winst door ze zelf los te verkopen.

Vraag me af of ik dan van alle Odido berichtgeving uit moet gaan, en dat ik dus pas in november een toestel kan verwachten..

[ Voor 36% gewijzigd door prodygee op 12-09-2024 16:24 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 20:22

WoutF

Hoofdredacteur
prodygee schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:11:
[...]

NVM, provider afhankelijk blijkbaar.. Op voorraad vanuit Belsimpel, maar met abbo nog 3 weken. :'(
Jammer.. gezien het gewoon vanuit Belsimpel komt. Maar ze maken ongetwijfeld meer winst door ze zelf los te verkopen.
Klopt, heb ze nog even gebeld en daar werd hetzelfde gezegd. Ze hebben aparte voorraad voor losse verkoop en voor verkoop+abo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:05
Hey! Ik zie net dat mijn P9p 512Gb Hazel besteld bij Belsimpel morgen wordt geleverd!
Besteld 26-8

[ Voor 12% gewijzigd door Berpie74 op 12-09-2024 16:32 ]

• dgerding
AMD1800 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:42:
[...]

Mijn mails zien er zo uit: https://www.imgdumper.nl/uploads9/66e2fb7512348/66e2fb740b403-kpn.png

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Wat is dat nou weer voor iets =/

Hoop dat de abo iets later verwerkt gaat worden ofzo.. ow nu zie ik de 'providerafhankelijk' 3 weken idd .. pfft

Dat is wel beetje jammer, om het groene 'op voorraad' te zien maar alsnog onduidelijkheid te hebben. Gelukkig verandert er iig wel wat voor anderen dan ... sigh.

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• eymey
prodygee schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:11:
[...]

Vraag me af of ik dan van alle Odido berichtgeving uit moet gaan, en dat ik dus pas in november een toestel kan verwachten..
Dat hoop ik toch niet, want dan denk ik er serieus over om te cancelen (en verkopen ze helemaal niks).

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• prodygee
eymey schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:36:
[...]

Dat hoop ik toch niet, want dan denk ik er serieus over om te cancelen (en verkopen ze helemaal niks).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NpHmJTujWnNTu7cU39mbCE0AQ2Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hCTOXl5Nl2GeF23z6GoibGq5.jpg?f=fotoalbum_large
:'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Limbeckx
WoutF schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:24:
[...]

Klopt, heb ze nog even gebeld en daar werd hetzelfde gezegd. Ze hebben aparte voorraad voor losse verkoop en voor verkoop+abo.
Werd er toevallig nog wat anders gezegd over de levertijden? bv wat er aan de hand is wanneer ze verwachten dat het op stoom gaat komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Limbeckx op 12-09-2024 16:42 ]

• SuperJortje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-09 13:09
Ik heb direct bij Odido besteld... Hopelijk hebben die wél andere levertijden...

• FabianNL
Wat is dat voor gek iets? Trekken ze nu alle losse orders gewoon voor dan? Snap dat ze daar meer winst op pakken hoor, maar dat is toch niet mijn probleem? Vind het echt gek... In de supermarkt gaat een klant met een volle boodschappen kar toch ook niet voor eentje met alleen 1 pak melk.

• eymey
Misschien maar eens stennis gaan schoppen met slechte publiciteit voor Belsimpel. Want dit vind ik gewoon belachelijk. En is volgens mij ook nergens van te voren gemeld (al zou het me niet verbazen als het ergens in de kleine lettertjes staat). Ik kan hier echt HEEL erg slecht tegen!

[ Voor 3% gewijzigd door eymey op 12-09-2024 16:44 ]

• prodygee
Ik riep ook maar wat hè, situatie kan anders liggen. Maar voorraad is voorraad in mijn ogen. Maar als verkooppunt hebben ze alle recht dit zo te doen helaas. Wellicht hebben ze onderling deals met providers lopen.

[ Voor 40% gewijzigd door prodygee op 12-09-2024 16:45 ]

• Limbeckx
Het zou mij niets verbazen als telco's als odido, vodafone, etc groot inkopen en daardoor betere prijzen bij hun abbonementen leveren. Belsimpel koopt voor de losse verkoop in maar misschien niet voor de prijzen waarop ze em willen/kunnen doorverkopen voor 880 euro (of wat de abbonementsprijs van het toestel ook is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 20:22

WoutF

Hoofdredacteur
Limbeckx schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:41:
[...]

Werd er toevallig nog wat anders gezegd over de levertijden? bv wat er aan de hand is wanneer ze verwachten dat het op stoom gaat komen.
Alleen dat de levertijdindicaties vooral een gok zijn en dat het ook eerder kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eymey
Het zal ongetwijfeld mogen, maar het is belachelijk dat ze dat van te voren niet gewoon eerlijk zeggen zodat je dat mee kan nemen in je overweging om bij een bepaalde partij wel of niet te bestellen.

Jammer, dit laat Belsimpel meteen flink dalen in mijn waardering.....

• mits112
Maargoed het feit dat er geleverd gaat worden is wel goed nieuws.

• kaka
  • Laatst online: 22-07 18:30
guysp schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:05:
[...]

Klopt ja, die van mij was ook op dinsdag geleverd. Vanmorgen stond er opeens "Product ontvangen". Ik heb wel gisteren een mailtje gekregen 'Goedkeuring van de 'extra inruilwaarde'', met de melding dat de uitbetaling wel nog 21 dagen kan duren, nadat mijn inruil volledig is verwerkt. In het overzicht staat wel nog 'In afwachting van validatie' (Ik had het op donderdag 5-9 geupload).

Ik gok dat jij dus ook wel snel zo'n mailtje zult ontvangen, misschien een dag of twee later als ze een dikke stapel moeten controleren.
Yup, inmiddels dezelfde mail ontvangen en is mijn pakketje ontvangen zo te zien (groen vinkje) :). Verder ook dezelfde status van uitbetaling "in afwachting van validatie".

Loopt mooi synchroon zo haha. Morgen krijg ik mijn fold binnen (als ik niet weer gescammed word door de koerier, poging 2 zucht)

• byob11
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik lees hier veel over de normale pro, zijn er ook mensen met de XL die nog steeds aan het wachten zijn? Ik zie op veel andere sites dat de pro XL hazel 256gb gewoon op voorraad is maar for some reason is de levering bij Vodafone tot twee keer verplaatst naar eind week 40???

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

Limbeckx schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:47:
Het zou mij niets verbazen als telco's als odido, vodafone, etc groot inkopen en daardoor betere prijzen bij hun abbonementen leveren. Belsimpel koopt voor de losse verkoop in maar misschien niet voor de prijzen waarop ze em willen/kunnen doorverkopen voor 880 euro (of wat de abbonementsprijs van het toestel ook is)
Kpn heeft al de hele week de 256 porcelain op 1 week levertijd staan bij bestellen.. maar als je eenmaal besteld krijg je de volgende ochtend al een mail dat ze niet weten wanneer die komt :')

Nu een week verder na bestellen en weer dezelfde mail

Dus of de telco's nu echt sneller leveren dan Belsimpel, dat geloof in ook niet hoor

[ Voor 3% gewijzigd door greatgonzo op 12-09-2024 17:03 ]

• eymey
Er bekruipt me meer en meer een gevoel dat de telco's wel eens de langzaamste kunnen gaan zijn qua leveren. En dat Belsimpel dus kennelijk ook nig eerder kan/mag leveren uit eigen voorraad. En dat hun voorraden voor de Telco's dus net zo slecht op order zijn, als bij de telco's zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FricoRico
eymey schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:50:
Het zal ongetwijfeld mogen, maar het is belachelijk dat ze dat van te voren niet gewoon eerlijk zeggen zodat je dat mee kan nemen in je overweging om bij een bepaalde partij wel of niet te bestellen.

Jammer, dit laat Belsimpel meteen flink dalen in mijn waardering.....
Het is wel een beetje crue dat er voorraad ligt maar je het niet krijgt. Ik vermoed dat Belsimpel gewoon middle-man speelt en de telefoon van je provider geleverd krijgt. Dat wordt nergens echt duidelijk gemaakt, en interessanter nog is dat Belsimpel andere aanbiedingen heeft dan de provider zelf.

Ik heb mijn Pixel 9 Pro direct afbetaald en er staat dan ook tijdens de afhandeling "Je betaalt bedrag X aan Belsimpel, en betaalt per maand X aan je provider". Wat het gevoel geeft alsof Belsimpel de telefoon regelt. Dat is dus kennelijk niet zo.

• AMD1800
Bedankt. Deze mail ziet er totaal anders uit dan de mails die ik ontvang van ze. Ik vind het vreemd dat ze er een onderscheid tussen maken. Ik heb mijn telefoon ook besteld in de voorverkoop lijkt mij: op 4 september namelijk. Ik zou het vreemd vinden als ze niet alle toestellen uitleveren aan diegenen die al besteld hebben.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 23:32
Bij Vodafone heb ik dus 17 dagen moeten wachten op Pro xl porcelain. 25 augustus besteld en gisteren ontvangen. Dus viel uiteindelijk mee.

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 10:20
Belsimpel, 20-8 besteld, P9P 512 Hazel....

woohoo!

(iets te vroeg gejuichd, abonnement was volgens belsimpel nog niet helemaal rond, dus duurt nog even)

[ Voor 35% gewijzigd door Jeebus op 12-09-2024 18:24 ]

• maximiliaan!
  • Laatst online: 29-08 20:44
Alle Pixel 9 Pro 256GB modellen zijn nu al niet meer op voorraad bij Belsimpel. Twee weken voor los toestel en 3 weken met abo is nu de indicatie. Zouden ze dan toch naar pre-orders met abo zijn gegaan of zijn ze echt zo snel uitverkocht?

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Bij mij (9pro Hazel 512gb) nu status: aanvraag icm odido loopt...

Edit: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido

Tekst bij telefoon is weg (over status onbekend)

EditEdit: Bij Belsimpel

[ Voor 52% gewijzigd door yamAUchi op 12-09-2024 18:18 ]

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 20:08
Mijn Pixel 9 Pro 256gb zwart (Belsimpel, besteldatum 20-8) word morgen bezorgd!

[ Voor 22% gewijzigd door TheRicolaa10 op 12-09-2024 18:29 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
@TheRicolaa10 Super, leuk! Wanneer heb je besteld?
Je hebt de vraag hierboven al beantwoord :-)

[ Voor 33% gewijzigd door AMD1800 op 12-09-2024 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
Jaa! Toestelaanvraag wordt verwerkt bij Odido!

Beige 256GB P9P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• namapus
Bij mij nu ook "Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido" *O*
Verwachte bezorging staat voor morgen :D

P9P Grijs 512GB van 14 augustus

[ Voor 19% gewijzigd door namapus op 12-09-2024 18:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fleu
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 22:28
Gomibo: besteld 14/8: P9P 512 black komt zaterdag 14 september

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-08 20:33
Iemand hier al een update gehad vanuit Vodafone? Daar blijft het akelig stil behalve sms met eind week 40.....

• eymey
prodygee schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:45:
Jaa! Toestelaanvraag wordt verwerkt bij Odido!

Beige 256GB P9P
namapus schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:50:
Bij mij nu ook "Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido" *O*
Verwachte bezorging staat voor morgen :D

P9P Grijs 512GB van 14 augustus
Bij mij nog steeds niks :'(

16 Augustus, P9P Obsidian 256 GB. Odido.

Het enige 'goede' nieuws wat ze hebben is dat één van de accessoires die ik erbij heb besteld al wel zaterdag binnen komt. Alsof ik daar wat aan heb :( Gekke is nu wel dat bij het toestel niet meer staat dat de levertijd onbekend is. Maar ook niet dat ie nu op voorraad is of wanneer ie wel komt.
maximiliaan! schreef op donderdag 12 september 2024 @ 17:58:
Alle Pixel 9 Pro 256GB modellen zijn nu al niet meer op voorraad bij Belsimpel. Twee weken voor los toestel en 3 weken met abo is nu de indicatie. Zouden ze dan toch naar pre-orders met abo zijn gegaan of zijn ze echt zo snel uitverkocht?
Zeker niet naar pre-orders met abbo. Dan had ik er namelijk al tussen moeten zitten.

[ Voor 48% gewijzigd door eymey op 12-09-2024 19:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fontini
FricoRico schreef op donderdag 12 september 2024 @ 17:08:
[...]

Het is wel een beetje crue dat er voorraad ligt maar je het niet krijgt. Ik vermoed dat Belsimpel gewoon middle-man speelt en de telefoon van je provider geleverd krijgt. Dat wordt nergens echt duidelijk gemaakt, en interessanter nog is dat Belsimpel andere aanbiedingen heeft dan de provider zelf.

Ik heb mijn Pixel 9 Pro direct afbetaald en er staat dan ook tijdens de afhandeling "Je betaalt bedrag X aan Belsimpel, en betaalt per maand X aan je provider". Wat het gevoel geeft alsof Belsimpel de telefoon regelt. Dat is dus kennelijk niet zo.
Ik heb zojuist een mailtje ontvangen van Belsimpel dat 'ie (P9P, Grijs, 256gb, los toestel) 21 september wordt bezorgd.

• byob11
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
damkoning schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:17:
Iemand hier al een update gehad vanuit Vodafone? Daar blijft het akelig stil behalve sms met eind week 40.....
Niks gehoord XL hier. Lijkt alsof bij andere plekken wel wordt begonnen aan de levering. Bij Vodafone nog geen enkele update.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FricoRico
Fontini schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:32:
[...]

Ik heb zojuist een mailtje ontvangen van Belsimpel dat 'ie (P9P, Grijs, 256gb, los toestel) 21 september wordt bezorgd.
Ik heb hem in combinatie met een abonnement bij Odido genomen. Dus zal nog wat langer gaan duren bij mij denk ik.

• Wes1987
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 17:14
byob11 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:35:
[...]

Niks gehoord XL hier. Lijkt alsof bij andere plekken wel wordt begonnen aan de levering. Bij Vodafone nog geen enkele update.
KPN ook nog niet. P9P obsidian 256 gb. Besteld op 14 augustus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
https://www.belsimpel.nl/google-pixel-9-pro/256gb-zwart

Levertijd 2 weken (provider afhankelijk)

Ik heb hem besteld met nieuw Odido abbo, daar staat ineens bij dat ze verwachten hem morgen te leveren, geen idee of dat dan alleen de simkaart is of meteen de telefoon erbij.

• Edwinn7
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-08 14:20
Belsimpel pixel 9 pro 256gb beige, bestelling wordt nu klaargemaakt!
(16-8 besteld)

Helaas ook al 1,5 week op een Mous hoesje aan het wachten...

• TriPSs
  • Laatst online: 05-09 13:27
Zojuist Belsimpel verzendbevestiging gekregen (P9P 256GB Zwart).

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:39
TriPSs schreef op donderdag 12 september 2024 @ 21:39:
Zojuist Belsimpel verzendbevestiging gekregen (P9P 256GB Zwart).
Check, ik kan hem morgen ook afhalen..
helaas ben ik een weekend weg. :(

• zero2
  • Laatst online: 08-09 19:55
Zijn er al mensen bij wie een bestelling bij Belsimpel met een verlenging van een abonnement is verstuurd / kan worden afgehaald?

Heb zelf op 14 augustus P9P 256GB (grijs) besteld bij Belsimpel met verlenging Odido, en de status is nog ongewijzigd sinds de 14de…

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 10:20
Ik weet dus niet meer wat er stond voor vandaag. Maar nu staat er:

Status bestelling: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door KPN

• yannienl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 13:53
zero2 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 21:58:
Zijn er al mensen bij wie een bestelling bij Belsimpel met een verlenging van een abonnement is verstuurd / kan worden afgehaald?

Heb zelf op 14 augustus P9P 256GB (grijs) besteld bij Belsimpel met verlenging Odido, en de status is nog ongewijzigd sinds de 14de…
Ik..
Yodafone verlenging, ook besteld op 14 augustus, vandaag binnengekomen (9PF)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• namapus
zero2 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 21:58:

Ik heb ook een odido verlenging en een p9p van 14-08. Er staat dat het morgen aan zou moeten komen, maar kreeg ook net een bericht dat ineens mijn ID gegevens opnieuw nodig waren en ze daarna verder zouden kunnen..

Ik ben dus benieuwd wanneer het daadwerkelijk komt.

• prodygee
prodygee schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:45:
Jaa! Toestelaanvraag abonnementsaanvraag wordt verwerkt bij Odido!

Beige 256GB P9P
Hier staat hij nogsteeds op, er staat dat ie morgen zou moeten komen. Ben benieuwd.

Vodafone naar Odido overstap, besteld op 21-8.

[ Voor 7% gewijzigd door prodygee op 12-09-2024 22:15 ]

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hier overstap van Hollandsnieuwe naar Odido, 4 september besteld en als het goed is morgen bezorgd.

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Bleh, mailtje dat provider meer tijd nodig heeft, 1 a 2 dagen nodig, was er al beetje bang voor omdat status verder veranderen lang duurde, maar weer afwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prodygee
prodygee schreef op donderdag 12 september 2024 @ 22:14:
[...]

Hier staat hij nogsteeds op, er staat dat ie morgen zou moeten komen. Ben benieuwd.

Vodafone naar Odido overstap, besteld op 21-8.
Net een mail gehad van Belsimpel:

We hebben geprobeerd je Odido-abonnementsaanvraag met ordernummer XXXXX te verwerken. De provider heeft hier echter iets meer tijd voor nodig om zeker te weten dat alles goed komt. Dit duurt in de meeste gevallen 1 à 2 werkdagen.

Even morgen aankijken. Ik verwacht een oepsie en dat de toestellen toch op blijken te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door prodygee op 12-09-2024 22:20 ]

• FabianNL
Google Pixel 9 Pro 256GB Grijs bij Belsimpel maar nog steeds geen enkele update, email of verandering op mn bestel-site. 14-08 besteld icm abbonement (KPN)

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
De P9P Hazel/Grijs 256GB is blijkbaar erg populair geweest in de pre-order en/of lijken niet geleverd te worden bij resellers. Mediamarkt geeft ook aan een aantal P9P varianten op voorraad te hebben, behalve de illustere Hazel 256GB.

• Lalleball
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-07 10:32
Net van Belsimpel mail gekregen dat ik de Pixel 9 Pro Zwart 256gb morgen kan ophalen. (14 augustus besteld)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mits112
Nu kpn nog over de boeg komen met leveringen van de p9p 256gb

• Diatonic
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-09 12:34
Hoera! Belsimpel verstuurt morgen mijn P9P beige. Wel 2 uur nadat ik op reis ben, maar het is leuk dat ie daarna meteen op me ligt te wachten. Toch de initiele tijd die werd aangegeven (bij mij), dus netjes.

• G-lock
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 21:52
Hier ook deze avond bevestiging van telco (ben) ontvangen over de verlenging abbo en vanuit Belsimpel een track n trace ontvangen voor levering morgen van de P9P 256GB obsidian. Besteld 29-08.

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Om 23:00 ook hier een mailtje van Belsimpel
Google Pixel 9 Pro 256GB Zwart - Verzonden

13-8 besteld.

offtopic:
Ben trouwens wel benieuwd als nummer porteren goed zal gaan. 14-8 bericht gekregen dat 06 nummer 12-10-2024 door je nieuwe provider worden overgenomen.

Nu weer mail net voor verzenden van de pixel
De voorlopige ingangsdatum van je abonnement is 16 september 2024. De definitieve datum waarop je telefoonnummer wordt meegenomen naar je nieuwe abonnement, wordt door je huidige provider bepaald. KPN laat deze aan je weten per e-mail of sms.

Ter info, ik heb nog geen KPN simkaart dus welke van 2 datums het gaat worden geen idee.

[ Voor 73% gewijzigd door RobbyTown op 13-09-2024 00:40 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Pagina: 1 ... 12 ... 24 Laatste