[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 250 Laatste
Acties:
  • 948.216 views

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:10

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nfvzq11xGKV0PC1qi6Ky3ZCtR70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uj5pxVFXNrTVTXJBJHlWrrVV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:39
een beejte altcoins ben ik niet vies van maar Taro wow lekker lijstje hoor :7 POPCAT had ik wel op het oog, maar helaas niks mee gedaan

velen muntjes doen het matig (bij mij), maar MUMU is weer lekker bezig :D

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 24-08-2024 10:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:36
Om toch ff op die boeken terug te komen....heb vakantie en ga zo eens aan deze beginnen Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDsTknmjoLuZnuRMIa3Dkz5X34g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D1bfRoni1vdUJtKQMjFNa10D.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Taro schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:00:
PAAL heeft ETH geflipped in Sihitcoin pf #1, gaat weer ouderwets lekker. Gisteren onverwachts al de fiat airdrop ontvangen, normaal gesproken zou ik die in BTC / ETH steken, maar dit staat ook allemaal nog lekker laag, zal ik het verdelen over PAAL, THREE en TATSU? ;)
[Afbeelding]

Edit: 20% in IO.net, 40% in BTC, 40% in ETH gestopt. De helft van ETH gaat naar MetaMask en zet ik om in THREE en TATSU.
Ik zit in SPEC momenteel, te wachten op 15, als BTC naar 70k+ gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Hong Kong Bitcoin Spot ETFs See Significant Inflows This Week
247 btc erbij
This is just the beginning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
PHPResource schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 10:28:
Hong Kong Bitcoin Spot ETFs See Significant Inflows This Week
247 btc erbij
This is just the beginning!
Dat is subtiel uitgedrukt. Duitsland had er 50k+ :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Lets go
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gn5q8I82vvWkXEtW4XA_TVRWw-U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d6EZY1ZqWqiYv8F4Ai1c5x0f.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
Die moet ik eerdaags ook eens scoren voor de kamado. Vandaag gaat er dubbel gegrilde bavette gemaakt worden op de kamado. We paraplu erbij voorals de beste bui boven ons de boel loslaat.

Kom maar op met de Bulls! :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 10:14:
Om toch ff op die boeken terug te komen....heb vakantie en ga zo eens aan deze beginnen [Afbeelding]
Ben benieuwd wat je ervan vindt, ik vond hem best tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Numbers schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:06:
[...]
Ben benieuwd wat je ervan vindt, ik vond hem best tegenvallen.
Ik had dat met de bitcoin standard. Eigenlijk wist ik alles al. Gok dat het voor beginners wel waardevol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:36

tomtom901

Moderator General Chat
Vraagje, als jullie een stukje verkopen, hou je dan ook rekening met de stand van USDT/EUR bijvoorbeeld? Die heeft namelijk al een goeie 4-5% ingeleverd door de val van DXY.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:19:
Vraagje, als jullie een stukje verkopen, hou je dan ook rekening met de stand van USDT/EUR bijvoorbeeld? Die heeft namelijk al een goeie 4-5% ingeleverd door de val van DXY.
Daar dacht ik eergisteren toevallig ook aan. Normaal let ik daar niet echt op, maar precies wat je zegt, de dxy is goed rekt gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:21:
[...]

Daar dacht ik eergisteren toevallig ook aan. Normaal let ik daar niet echt op, maar precies wat je zegt, de dxy is goed rekt gegaan
Als in meer usdt voor je euro? 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zenith schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:35:
[...]

Als in meer usdt voor je euro? 😀
Nu wel, ja, als je erin gaat. Maar als je eruit wil dus minder euro voor je usdt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
tomtom901 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:36:
[...]

Nu wel, ja, als je erin gaat. Maar als je eruit wil dus minder euro voor je usdt.
* FrambozenTaart lacht in Bitcoin

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Nu deze smerige ponzi weer wat groen laat zien heb ik maar weer eens een gure shitcoin bijgekocht;

RVN.

Waarom weet ik niet, maar POW coin en staat lekker laag.

Het is een shitcoin tot en met, logo is een raaf dus moet goedkomen.

Verkoop target 7 cent, gebasseerd op shit.

Kan ook naar 0.

Geen financieel advies.

[ Voor 41% gewijzigd door FrambozenTaart op 24-08-2024 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
anti elppa schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:21:
[...]

daarom heb ik op Bybit nu beetje meer usdc en usdt staan ipv eurootjes op mijn bankrekening. laat die staking rewards maar komen :)

uiteindelijk is het up-only voor de dollar (als je die met euro vergelijkt natuurlijk) de euro zal eerder rekt gaan dan de dollar

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 24-08-2024 11:45 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:40:
[...]

* FrambozenTaart lacht in Bitcoin
Je krijgt wel duimpjes, maar geen serieuze mening?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
tomtom901 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:52:
[...]

Je krijgt wel duimpjes, maar geen serieuze mening?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDmJZX0Cq4tkZUtDOSPJUrB-Rck=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mSeyLYROM3Ked1LGe1Lxbmt5.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:28
Nee hou ik geen rekening mee. Het is wat het is.

Daarnaast heeft je collega serieuze/inhoudelijke posts hier in principe verboden.

@FrambozenTaart Is dus goed ontopic.

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 24-08-2024 11:55 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:48
Vraagje, als jullie een stukje verkopen
Wat bedoel je precies hiermee?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Dan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Dubbel

[ Voor 76% gewijzigd door tomtom901 op 24-08-2024 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:55
@tomtom901

@anti elppa had jij van goud tot Bitcoin ook gelezen? Qua Bitcoin allemaal al bekend maar ik vond het stukje geld, goud en de geschiedenis wel leuk om te lezen.

Het vervelende met dit soort boeken is alleen dat je bedenkt waarom je eigenlijk nog naar fiat geld zou moeten gaan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:13:
[...]

Ik had dat met de bitcoin standard. Eigenlijk wist ik alles al. Gok dat het voor beginners wel waardevol is.
Ik vermoed dat dit in jouw geval opnieuw zo gaat zijn. Het is geen pro crypto boek, het gaat een stuk over de geschiedenis van geld en waarde behoud bijvoorbeeld. Bitcoin wordt aan het einde wel besproken als een alternatief.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Richh schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:57:
[...]

Wat bedoel je precies hiermee?
Verkopen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LZDWiEzZfT07X0mhh_xB0zhpFzE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bT0QtWvq6nVxh7xhl40MbF2n.gif?f=user_large

Maar ff serieus:

Ik kijk zelf eigenlijk nooit naar de USD/EUR koers. Ik betaal als Euopeaan met Euro's, niet met een uitgemolken shitcoin van de overkant van de oceaan.

Wat is je doel @tomtom901? Ga je een Porsche kopen in New York? Wil je een stable staken? Gok je dat de USD/EUR koers weer gunstiger wordt? Gaat het geld naar een hoog rendament spaarrekening? Ga je het over een maand weer inzetten voor een trade? Wil je het naar een rekening met bankgarantie? Wat zijn de extra fees voor conversie tussen USD/EUR?

Ik snap dat je met bedragen werkt waar 4 a 5% een aanzienlijk verschil maakt, maar dan nog hangt het eigenlijk af van je doel voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:24
Als we dan toch shitcoin portfolios delen

40% pepe
25% btc
15% RNDR
12% Ordi
8% Polyx

Maar totaal is dat 10% van totaal portfolio die bestaat voor 80% uit bitcoin, 10% eth en 10% shitcoin portfolio

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Idd, op een serieuze note: uiteindelijk zijn er punten waarop je natuurlijk wel gaat verkopen.

Maar dan gaat het mij om wat ik ervoor kan kopen. De wisseling naar Euro's is dan puur tijdelijk omdat de verkoper waarschijnlijk geen BTC gaat accepteren :P

Een ander verkooppunt is te bepalen als er mogelijk een blowoff top ontstaat (met de bijbehorende hoop om later op een lager punt terug te kopen), daarvoor doet de eurowaarde er niet echt toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Alpina schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:02:
@tomtom901

[Video: Exit Fiat, Enter Bitcoin - A Matrix Meme]

@anti elppa had jij van goud tot Bitcoin ook gelezen? Qua Bitcoin allemaal al bekend maar ik vond het stukje geld, goud en de geschiedenis wel leuk om te lezen.

Het vervelende met dit soort boeken is alleen dat je bedenkt waarom je eigenlijk nog naar fiat geld zou moeten gaan…
Nee nog niet. Klopt, waarom nog naar fiat? 1 btc= 1btc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:10:
[...]
Maar ff serieus:

Ik kijk zelf eigenlijk nooit naar de USD/EUR koers. Ik betaal als Euopeaan met Euro's, niet met een uitgemolken shitcoin van de overkant van de oceaan.
Maar dit is toch precies mijn punt, als je BTC koopt of verkoopt dan handel je eigenlijk op 2 pairs, enerzijds BTC/USD(T) en anderzijds USD(T)/EUR. Als je dan ziet dan DXY (dollar) in krap 2 weken ruim 5% heeft ingeleverd is dat best fors, als je dat extrapoleert naar BTC dan heb je in euro's dezelfde waarde als BTC op ruim 67k zou staan.

En met euro's betaal je hier je rekeningen, je hypotheek, je Porsche ( :+ ). Vandaar dat ik vraag of mensen er rekening mee houden, want je zou er voor kunnen kiezen om eerst naar USD(T) te gaan en op een later moment de conversie naar EUR te doen.

Uiteindelijk is "voor de tech" en "store of value" wel leuk, maar aan het eind van de dag hebben we allemaal nog euro's nodig, dus je zal er iets mee moeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Richh schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:18:
Idd, op een serieuze note: uiteindelijk zijn er punten waarop je natuurlijk wel gaat verkopen.

Maar dan gaat het mij om wat ik ervoor kan kopen. De wisseling naar Euro's is dan puur tijdelijk omdat de verkoper waarschijnlijk geen BTC gaat accepteren :P

Een ander verkooppunt is te bepalen als er mogelijk een blowoff top ontstaat (met de bijbehorende hoop om later op een lager punt terug te kopen), daarvoor doet de eurowaarde er niet echt toe.
Met een nexo kaart kun je direct met BTC betalen en krijg je nog rente op je BTC ook, 6% zonder het vast te zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Nopheros schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:20:
[...]

Met een nexo kaart kun je direct met BTC betalen en krijg je nog rente op je BTC ook, 6% zonder het vast te zetten.
Not your keys, not your coins... :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
mjjveldt schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:15:

40% pepe
25% btc
15% RNDR
12% Ordi
8% Polyx

Maar totaal is dat 10% van totaal portfolio die bestaat voor 80% uit bitcoin, 10% eth en 10% shitcoin portfolio
Interessant dat je dan toch stiekem 25% BTC in je 10% shitcoin portfolio hebt gedrukt.

Wat is dit? Ragebait voor maxi's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Richh schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:24:
[...]

Not your keys, not your coins... :)
True. Daarom zet ik er ook maar een klein deel neer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
FrambozenTaart schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:24:
[...]

Interessant dat je dan toch stiekem 25% BTC in je 10% shitcoin portfolio hebt gedrukt.

Wat is dit? Ragebait voor maxi's?
Keuze was of BTC of USD, gekocht voor de grote dip naar 49k uit de verkoop van de shitcoins (alle posities verminderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Je kunt je BTC toch ook gewoon direct voor euro's verkopen op de btc/eur koers (Blegh alleen de gedachte al maakt me ziek). Alleen de euro-koers is zeker gebaseerd op de usd/eur stand bedenk ik me nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
PHPResource schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:34:
Je kunt je BTC toch ook gewoon direct voor euro's verkopen op de btc/eur koers (Blegh alleen de gedachte al maakt me ziek). Alleen de euro-koers is zeker gebaseerd op de usd/eur stand bedenk ik me nu?
Jup daar kan je een mooi driehoekje mee maken. En door arbitrage blijven ze in balans/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
tomtom901 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:19:
[...]

Maar dit is toch precies mijn punt, als je BTC koopt of verkoopt dan handel je eigenlijk op 2 pairs, enerzijds BTC/USD(T) en anderzijds USD(T)/EUR. Als je dan ziet dan DXY (dollar) in krap 2 weken ruim 5% heeft ingeleverd is dat best fors, als je dat extrapoleert naar BTC dan heb je in euro's dezelfde waarde als BTC op ruim 67k zou staan.

En met euro's betaal je hier je rekeningen, je hypotheek, je Porsche ( :+ ). Vandaar dat ik vraag of mensen er rekening mee houden, want je zou er voor kunnen kiezen om eerst naar USD(T) te gaan en op een later moment de conversie naar EUR te doen.

Uiteindelijk is "voor de tech" en "store of value" wel leuk, maar aan het eind van de dag hebben we allemaal nog euro's nodig, dus je zal er iets mee moeten.
Als je niet van plan bent het geld op korte termijn uit te geven kun je dat doen. Het staat dan echter wel te niksen/te staken op een exchange, vermoedelijk zonder bankgarantie. Dollar kan ook nog wat verder zakken t.o.v de Euro, dus het blijft speculeren. Er zitten zowel voor als nadelen aan diverse keuzes.

Dus eigenlijk blijft het vooral relevant wat je plannen zijn met het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
PHPResource schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:34:
Dat is precies wat ik schreef met;
tomtom901 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:19:
[...]

Vandaar mijn vraag of er mensen zijn die er rekening mee houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
tomtom901 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:38:
[...]

[...]

Interessant vraagstuk. Ik hield er met de stables wel altijd rekening mee als in, verkopen bij een hoge DXY en weer terug bij een lage. Ondertussen staking rewards harken is dan dubbel rendament. Maar met verkopen niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:24
BTC 65%
ETH 28%
Shitcoins 7%

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Ja je kan usdt (of eurx) staken op een exchange maar dat zie ik als een nog schimmigere variant van meer (euro) rente op een buitenlandse bank. Waar je misschien wel een soort van bankgarantie hebt maar dat is ook altijd maar afwachten. Alhoewel icesave ook uiteindelijk heeft terug betaald dacht ik.

Anyway Bitcoin op een coldwallet zie ik als fysiek goud in een kluis.

Kan je wanneer nodig een deel van verkopen en anders bewaar je het long term…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HO1qYg0b5Upv02legcW3Pz6z5bU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xc8H3XHfUboYrIEis7owTsyd.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Nee, de hele wereld kijkt in Dollars, dus als het straks minder in Euro's is, is dat jammer maar gewoon een resultante.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alpina schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:45:
Alhoewel icesave ook uiteindelijk heeft terug betaald dacht ik.
De inwoners van Ijsland hebben gezamenlijk wat geld opgehoest.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:53:
[...]

Vraag is wel of dat toen Dollars of Euro's waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:53:
[...]

Dat is vriendelijk. Iets zegt mij dat daar nu ook meer Bitcoiners zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
mjjveldt schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:15:

40% pepe
25% btc
15% RNDR
12% Ordi
8% Polyx

Jaap was mij voor, maar ik zie hier 25% BTC en daarnaast nog 80% BTC, dus dan heb je 82,5% BTC? Zo hoort het.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Taro schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:55:
[...]

Jaap was mij voor, maar ik zie hier 25% BTC en daarnaast nog 80% BTC, dus dan heb je 82,5% BTC? Zo hoort het.
Nee het is 10% van de 80% daarover de 25% Bitcoin. Ofzo

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6NKs5k0fso_nmB9tIEG9vBEkVlQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kCYrd90SGPFp21JPCj27P9c5.jpg?f=fotoalbum_large

Laatste, ik het weet het, offtopic.

[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 24-08-2024 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
DoeEensGek schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 13:02:
[...]

Nee het is 10% van de 80% daarover de 25% Bitcoin. Ofzo
Taro had gelijk ;-), maar beetje dubbel opgeschreven misschien.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 00:27
FrambozenTaart schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 16:31:
[...]

Hoeft ook helemaal niet om ordinaire hompen vlees te gaan zoals @MrMrq erg mooi laat zien,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iZsWalqzEhjTGzr24mzWdJE7uZA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gFCVSAakB8DCPwHSRcvLWBay.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fWrsmpTlZP4d_vJueRiNFDLJgJ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yNjenT9cdHWiqirKb6fxJdHe.jpg?f=fotoalbum_large

SLOVENIA, FUCK YEAHHHH

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Is dat nou een bull aan het spit? :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 00:27
FrambozenTaart schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 13:18:
[...]

Is dat nou een bull aan het spit? :/
Nee, mannetjes varken (=beer)

Maktub

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wat een luxe hompen vlees allemaal! Hier is het skeer...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTrw6BS71RGO5EioAAhrEBkO_-ToxfQWYKWoOUqebbQ-4sCgQd77SwFH7Zz&s=10

BBQ meet 2025? O-)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05:17

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Modbreak:Enige tijd geleden zijn er afspraken gemaakt over welke berichten in het SC topic horen en welke in het NK topic. De afgelopen periode zie je de achterliggende reden hiervan regelmatig terugkomen: Een serieus bericht of vraag wordt beantwoord met voornamelijk grappige opmerkingen. Alhoewel iedereen doorgaans een goede grap kan waarderen, kan je als poster/vraagsteller op dat moment de grappige reacties doorgaans wat minder waarderen.

Ik quote het besluit van destijds nog even, dat overigens sinds die tijd ook gelinked is in de topicwaarschuwing, maar het toepassen/volgen ervan is helaas verwaterd:
In het "Feedback op het Cryptocurrency forum" is de afgelopen week gesproken over hoe verder te gaan met zowel het SC als NK topic.

Er is behoefte aan verschillende zaken, waaronder de meer serieuze berichten, maar ook humor en memes. Op dit moment wordt het SC topic vaak primair voor beide gebruikt, maar daarbij is helaas een neerwaartse spiraal zichtbaar waarbij de meer serieuze berichten steeds vaker worden overschaduwd door grappen en grollen. Gevolg hiervan is dat serieuze berichten ondersneeuwen en achterblijven, terwijl we op Tweakers juist het leveren van kwaliteit en inhoudelijke bijdragen willen stimuleren.

Daarom is het volgende besloten:
  • Het NK topic wordt het primaire topic voor nieuws, koersen, trading/handelen en andere zaken mbt blockchain en cryptocurrency.
  • Het SC topic wordt het primaire (en enige) topic voor de minder serieuze berichten, zoals memes, herhaalde afbeeldingen en grappen en grollen.
De komende periode willen we graag een soepele overgang van de oude situatie naar de nieuwe situatie maken, waarbij het NK topic het primaire topic voor serieuze berichten wordt. Dit betekent dat dergelijke berichten actief naar het NK topic worden verplaatst en niet passende berichten in het NK topic actief naar het SC topic worden verplaatst.

In het verleden leek het voor het NK topic gewenste niveau vaak té hoog te liggen. De topicwaarschuwingen zijn hierop aangepast, daardoor wordt de drempel om in het NK topic te posten verlaagd.

Hierbij dus aan iedereen het verzoek om vanaf nu de inhoudelijke berichten in het NK topic te gaan posten en de minder serieuze berichten in het SC topic.
Het komt regelmatig voor dat mensen denken dat hun inhoudelijke bericht niet NK waardig is, daarom posten ze het maar hier. Een gevoel over wat Bitcoin gaat doen zonder enige onderbouwing hoort er inderdaad niet thuis, maar als het meer is dan een onderbuik gevoel en bijv. overeenkomt met periodes in een eerdere Bitcoin cycle, of de vorige keer bij een renteverlaging gebeurde er X of Y, dan past het prima in NK en daar hoort het dan ook.

Nu wordt iets ook regelmatig in SC gepost omdat er in NK minder reacties op komen waardoor we dit in stand houden. Om dat patroon te doorbreken is het ook fijn als meer mensen vaker het NK topic bezoeken ipv alleen SC, tenzij je hier natuurlijk alleen voor de memes komt.

Daarom aan iedereen het verzoek om de uitgangspunten zoals in oktober 2023 gedeeld weer te gaan respecteren. Dus post je iets inhoudelijks dat crypto gerelateerd is, post het dan in NK en niet in SC, tenzij het natuurlijk een X bericht over shitcoin Y betreft. Er zal ook weer vaker worden aangegeven dat bepaalde berichten beter in NK passen en er zullen ook weer vaker berichten naar NK worden verplaatst.

Alvast bedankt voor de medewerking namens @tomtom901 & @Taro d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:43
tomtom901 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:38:
[...]
[...]
Ik hou er rekening mee op de manier die Japie eerder al noemde: wat is het doel? Als ik trade hou ik usdx aan want dat maakt het rekenen makkelijker. Als ik uitladder (ooit) dan gaat het naar eur op de bank. Of je dan binnen een uur eerst naar usdx gaat maakt natuurlijk weinig uit, tenzij je het het tijdens een speech van Powell of opvolger doet.
Ik hou ook wat usdt/c aan als spaargeld op Nexo (dikke rente jonguh), daar let ik t.o.v. euro net zo op als met andere crypto, buy high sell low (letterlijk voor eurusd ;)).

Onder de streep maakt het dus niets uit als je eur naar de bank wil, de btc koers tov eur/usd is immers altijd in evenwicht.

Edit: ben ik de eerste die verplaatst wordt of mogen lopende gesprekken nog worden afgehandeld?

[ Voor 5% gewijzigd door Wiley99 op 24-08-2024 15:29 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Taro Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/67/f4/a0/67f4a0763466bf6e4ac21a8113ea192d.jpg

Het is weekend he? :> :P

Het andere topic volg ik ook dagelijks om te kijken hoe de lijntjes zijn getrokken en of dat overeenkomt met wat ik zelf heb bedacht.

Eens kijken of er nog wat in het vat zit vandaag om "up" te gaan of we gaan de gele lijntjes in 63/62 opzoeken....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/TxxypaR5eBYAAAAM/armi-memes.gif

[ Voor 14% gewijzigd door DoeEensGek op 24-08-2024 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
zie een mooie bull penanant op de 1h. word idd ook wel weer eens tijd voor een mooi weekend pump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 14:45
Ik heb her en der op verschillende layer 2 platforms wat USDC/USDT staan (zo'n 10 dollar per platform). Dit wil ik graag cashen. Het staat op platforms als Polygon en Avalanche. Nu wil ik die stables bridgen naar Arbitrum zodat ik ze vanuit daar kan cashen.

Maar waar loop ik nu tegenaan..? Ik kan de funds niet versturen omdat ik de native coin niet heb voor Polyon (Matic) en Avalanche (Avax). Ik dacht dat er wel bridge platforms zouden zijn waar je de fees kan betalen in de coin die je wilt versturen. Ik kan me ook herinneren dat ik wel eens op die manier funds verstuurt heb...

Even op onderzoek uit geweest en gevraagd en ChatGPT. Via Hop Protocol, Connext, Optimism zou je de fees kunnen betalen met de coin die je tevens verstuurt maar niks is minder waar.

Hoe los ik dit op zonder Matic of Avax te moeten sturen naar de desbetreffende wallets?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:22:
Ik heb her en der op verschillende layer 2 platforms wat USDC/USDT staan (zo'n 10 dollar per platform). Dit wil ik graag cashen. Het staat op platforms als Polygon en Avalanche. Nu wil ik die stables bridgen naar Arbitrum zodat ik ze vanuit daar kan cashen.

Maar waar loop ik nu tegenaan..? Ik kan de funds niet versturen omdat ik de native coin niet heb voor Polyon (Matic) en Avalanche (Avax). Ik dacht dat er wel bridge platforms zouden zijn waar je de fees kan betalen in de coin die je wilt versturen. Ik kan me ook herinneren dat ik wel eens op die manier funds verstuurt heb...

Even op onderzoek uit geweest en gevraagd en ChatGPT. Via Hop Protocol, Connext, Optimism zou je de fees kunnen betalen met de coin die je tevens verstuurt maar niks is minder waar.

Hoe los ik dit op zonder Matic of Avax te moeten sturen naar de desbetreffende wallets?
Ik zou je dolgraag verder helpen maar zo vlak na een modbreak die eigenlijk precies hier over gaat, vind ik je bericht iets te serieus om verder op in te gaan. Niets persoonlijks, wellicht enigsinds respectloos naar de moddereters, maar dat terzijde. Daar ga ik verder niet te kritisch over zijn, daar sta ik wel boven.

Betreffende je vraag zou ik je adviseren deze te verplaatsen naar [NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3.

Hier zitten de hooggeleide mensen die dolgraag erg serieus zijn omtrent crypto en wellicht ook cryptogerelateerde problemen.

Succes gewenst verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03:04
GrazendeKoe schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:22:

Kleine hoeveelheid Avax en Matic kopen op een exchange en de USDT/USDC vervolgens naar de exchange sturen. Of de 10 USD per platform als verloren beschouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:35
anti elppa schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:20:
zie een mooie bull penanant op de 1h. word idd ook wel weer eens tijd voor een mooi weekend pump
prima TA. Je kunt het bericht beter in het NK topic plaatsen

My body is ready voor een weekend pump. Als er tenminste voldoende spot volume in zit (y)

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Stovirpi schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:42:
[...]

prima TA. Je kunt het bericht beter in het NK topic plaatsen

My body is ready voor een weekend pump. Als er tenminste voldoende spot volume in zit (y)
mwa, heb geen plaatje erbij gedaan en target, ben te lui en zit aan het bier. Dus daarom hier, want geen onderbouwing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:35
anti elppa schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:43:
[...]

mwa, heb geen plaatje erbij gedaan en target, ben te lui en zit aan het bier. Dus daarom hier, want geen onderbouwing.
Nice. Drink er maar wat extra vandaag. Het is namelijk een uitstekende dag om een gure shitcoin te kopen in een dronken bui!

Stack Sats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Stovirpi schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:51:
[...]

Nice. Drink er maar wat extra vandaag. Het is namelijk een uitstekende dag om een gure shitcoin te kopen in een dronken bui!
nee daar is de setting niet naar. En moet zeggen, alle momenten in 2024 waar het normaal wel had kunnen gebeuren is het ook niet gebeurd. Conclusie is dus dat ik zelfs met verdovende middelen op een double maxi ben. Laatste shitcoin actie was dan wel weer nuchter, een tip van iemand hier, de doos van vitalik. heb die ook nog steeds. Geen idee wat daar voor gegeven word tegenwoordig op de zwarte markt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:23
jvel92 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:39:
[...]

Kleine hoeveelheid Avax en Matic kopen op een exchange en de USDT/USDC vervolgens naar de exchange sturen. Of de 10 USD per platform als verloren beschouwen.
Top, koop gerust allemaal Avax, dat ding is al +30% deze week (toevallig een x20 long op geopend op 20$ ofzo).

Ik versta trouwens de mod-break, al denk ik dat dergelijke vragen snel(ler) beantwoord worden hier. Of het is dat de gewoonte moet groeien om beide topics te checken. NK doe ik namelijk max 1xdag open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@anti elppa dan is het tijd voor de dronken buy & sell button swap. Weet je zeker dat je een kater hebt de volgende dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
SOL doet het ook mooi vandaag, +10%. Maar goed dat ik die wat heb opgepikt onder de 150.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
tomtom901 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:28:
SOL doet het ook mooi vandaag, +10%. Maar goed dat ik die wat heb opgepikt onder de 150.
Ja he. :)
Eind maart heb ik met mijn domme kop een paar SOL gekocht en sindsdien alleen maar in de min gestaan. :+
Afgelopen 2 weken een paar bijgekocht om de GAK te verminderen, dus mijn SOL-pf begint ergens op te lijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Go ETH *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:34:
[...]

Ja he. :)
Eind maart heb ik met mijn domme kop een paar SOL gekocht en sindsdien alleen maar in de min gestaan. :+
Afgelopen 2 weken een paar bijgekocht om de GAK te verminderen, dus mijn SOL-pf begint ergens op te lijken.
Als we voorbij 164 komen ziet de SOL chart er best bullish uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
BTC, ETH en SOL, ty nu ga ik maandag zeker niet werken, nooit meer! (toch?)

nothing stops this train

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
Koers up is eten. Sorry offtopic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLNItn1rkk6mBWWtJgOnXthpTsA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MamIO6lAoKfPWO7kCUMF4D5o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 00:50
Grappig usd/eur koers..

Toen BTC op zn laagste punt stond… stond Eur lager dan 1 usd. Iets van 0.98 eur per dollar.

Ik weet het… had btc gekocht toen 😑

koers staat nu 13% hoger.

SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:01:
Grappig usd/eur koers..

Toen BTC op zn laagste punt stond… stond Eur lager dan 1 usd. Iets van 0.98 eur per dollar.

Ik weet het… had btc gekocht toen 😑

koers staat nu 13% hoger.
Lekker hè :+

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:52
Goed voorbeeld doet volgen @FrambozenTaart.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ntCdK-2UV3kTrp_D-hGXBgQal7o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mfvllPooMsofK7dcgazjvmRY.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:08
Ik heb em ook maar aangezet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fayRZhtmabjJ3nX8GlRy5mHzVBw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GskaXBrNG1gm5audf0W6f3SB.jpg?f=fotoalbum_large

Lauwe schultenbrau erbij en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 00:50
Ik verlang weer de dagen dat het op 1.20-1.30 stond. Wat was het leven goed

SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:17:
[...]

Ik verlang weer de dagen dat het op 1.20-1.30 stond. Wat was het leven goed
Snap ik, mag de koers van al die crypto gewoon stil blijven staan van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 18:02
Loopt SC achter op 9gag ofzo? Want daar was een paar weken geleden een bbq/grill rage. Ze zijn inmiddels overgegaan op landschappen en daarna katten. Dus ja, laten we even door de zure appel heen bijten en wat katten plaatsen, en dan weer terug naar bitcoin, eh?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Durpstick schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:20:
Loopt SC achter op 9gag ofzo? Want daar was een paar weken geleden een bbq/grill rage. Ze zijn inmiddels overgegaan op landschappen en daarna katten. Dus ja, laten we even door de zure appel heen bijten en wat katten plaatsen, en dan weer terug naar bitcoin, eh?
Het is vakantietijd en de meeste mensen zijn lekker aan het genieten van vrijheid en blijheid, ja dan krijg je dat wel een beetje natuurlijk...

Het is ook enigsinds lastig want we zitten hier met een clubje die elkaar al jaren 'kent' in een ietwat lossere slowchat setting, dan wordt de drempel om offtopic te gaan na verloop van tijd ook steeds lager.

Ik ben dat zelf de laatste maanden een beetje uit het oog verloren en heb hier dan ook een (vrij groot) aandeel in door vaak offtopic te gaan, maar zal hier uit respect voor onze moderatie weer even wat meer terug in het gareel treden door meer ontopic proberen te blijven.

Aangezien niet alles af hoeft te hangen van regels maar ik ook best zelf ff een klein beetje kan proberen na te denken. Proberen he, niet te gek meteen.

Dusja moon voor de muntjes en hopelijk hoeven sommigen hier na hun vakantie niet meer terug naar het werk! 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:33

Coldcat

HODL

Durpstick schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:20:
De poes van vitalik was al in april hier.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:39:
[...]

Ik ben dat zelf de laatste maanden een beetje uit het oog verloren en heb hier dan ook een (vrij groot) aandeel in door vaak offtopic te gaan, maar zal hier uit respect voor onze moderatie weer even wat meer terug in het gareel treden door meer ontopic proberen te blijven.

Aangezien niet alles af hoeft te hangen van regels maar ik ook best zelf ff een klein beetje kan proberen na te denken. Proberen he, niet te gek meteen.
Wordt gewaardeerd, want het is echt niet altijd makkelijk voor @Taro en mij om de juiste keuze te maken rondom moderatie, want zo had mijn vraag / discussie van vanochtend misschien in NK gemogen, waar dan weer reports / feedbacks over komen.. afijn, we doen ons best maar in sommige ogen is dat nooit goed genoeg :)

Dat gezegd hebbende hoop ik ook dat een hoop mensen niet meer hoeven te werken na deze bull run d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Daar gaat BTC weer.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
tomtom901 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:53:
[...]

Wordt gewaardeerd, want het is echt niet altijd makkelijk voor @Taro en mij om de juiste keuze te maken rondom moderatie, want zo had mijn vraag / discussie van vanochtend misschien in NK gemogen, waar dan weer reports / feedbacks over komen.. afijn, we doen ons best maar in sommige ogen is dat nooit goed genoeg :)

Dat gezegd hebbende hoop ik ook dat een hoop mensen niet meer hoeven te werken na deze bull run d:)b
Ik zal er op letten TomTom.
Is vaak ook de combinatie van een alcoholische versnapering en wat leuke groene crypto kaarsen.

Jullie zijn goed bezig in ieder geval d:)b

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7fRWWp4oJ5oDa9R_xddkSrnjCuE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AvIMP5AolrGNiAmW9R92okFo.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
3x raden wie er tijdens de bbq een rondje in de Porsche mag rijden oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-10 12:42
Out-of-the-box fix: als @Darrell niet meer kan rapparteren hoeven we niet zo moeilijk meer te doen over 2 topics omdat er verder waarschijnlijk toch geen reports binnen komen.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:58

Vis

Alpina schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:01:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oM9Z7Q5jd40ETHG5mm4uU_UlMWw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EeLGNLha1yIluEkHumY4pxkm.jpg?f=user_large

Ik voorzie een afgeschreven Porsche en huilende TomTom na afloop van die BBQ.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:52
Zag dat de koersen geen vakantie hebben. Ik ga me daar de komende week ook nog niet druk om maken. Maar mijn limit orders staan daar wel voor Jan lul denk ik. Gelukkig heb ik nog 100.000 $TOOKER in mijn Phantom wallet staan. Deze ben Ik vergeten te liquideren. One dollar soon. :+

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Alpina schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:01:
[...]

80k he, of eigenlijk 78.9 :), dan kunnen we gaan shoppen. Zou 't liefst nu al de gains eruit trekken haha, maar nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

tomtom901 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:24:
[...]

80k he, of eigenlijk 78.9 :), dan kunnen we gaan shoppen. Zou 't liefst nu al de gains eruit trekken haha, maar nog even wachten.
Waarom 80k? Verwacht je daar een kanteling van de koers of is de pf dan groot genoeg voor wat je wil hebben?

Hier aan het sparen voor een LR Defender, maar eerlijk gezegd zie ik het helemaal niet zitten om tegen die tijd (whenever that may be) zoveel sats te moeten verkopen :+

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:23
@Kol Nedra Je postte gister over de vrijlating van CZ kwam toevallig deze meme tegen, tegenwoordig word ook overal een coin van uitgebracht haha

Wel grappig dat hij ook 4 maanden heeft moeten zitten _O-

https://x.com/bnbfour

https://coinmarketcap.com/currencies/4-meme/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GM9TUY06wZqHxdtgLKsNmlRUX6c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rFUTlC1k0XJRqIbyyfOQx4OF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
NeoflexNL schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:41:
[...]

Waarom 80k? Verwacht je daar een kanteling van de koers of is de pf dan groot genoeg voor wat je wil hebben?
Zie NK topic, daar staat de range getekend met 79k als (eerste) target.
NeoflexNL schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:41:
[...]
Hier aan het sparen voor een LR Defender, maar eerlijk gezegd zie ik het helemaal niet zitten om tegen die tijd (whenever that may be) zoveel sats te moeten verkopen :+
Urban kitje erop en dat is een brute bak d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Pinsa schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:48:
@Kol Nedra Je postte gister over de vrijlating van CZ kwam toevallig deze meme tegen, tegenwoordig word ook overal een coin van uitgebracht haha

Wel grappig dat hij ook 4 maanden heeft moeten zitten _O-

https://x.com/bnbfour

https://coinmarketcap.com/currencies/4-meme/

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r3UmeHa4EgH6IoFzZA7x7B6xzzQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xOC83HnzUIeIHRjsvl72k9Y1.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:23
FrambozenTaart schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:39:
[...]

Ik zou je dolgraag verder helpen maar zo vlak na een modbreak die eigenlijk precies hier over gaat, vind ik je bericht iets te serieus om verder op in te gaan. Niets persoonlijks, wellicht enigsinds respectloos naar de moddereters, maar dat terzijde. Daar ga ik verder niet te kritisch over zijn, daar sta ik wel boven.

Betreffende je vraag zou ik je adviseren deze te verplaatsen naar [NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3.

Hier zitten de hooggeleide mensen die dolgraag erg serieus zijn omtrent crypto en wellicht ook cryptogerelateerde problemen.

Succes gewenst verder.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vltLrSr0rwlOmiw9vFpL0W6wnKE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dafxKt6ELnT2bqmljvoqeEjt.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door elektriekert op 25-08-2024 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
stabiel maar saai zo. Benieuwd wat de weekly close gaat doen vanavond

Pagina: 1 ... 32 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!