Stack Sats
Grote ananas heb jij zeg.Don Guacamole schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:50:
Mooi om te zien dat er ook goed gegeten wordt. Meteen m’n vriendin naar de koelkast gestuurd om te kijken wat wij schaften vanaaf.
En on-topic want reet cuts are on the way!
[Afbeelding]
Wel echt een ideale middag om wat te scalpen, toch al paar pallets IPA binnen
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik zat te denken aan deze variant aan 20k (euros)

Helaas blijft de koers weer hangen. Nog maar een week met oude deur dan.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Dacht dat die van mij uniek was. Exact dezelfde afwijking bij de mijne...Taro schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:59:
[...]
Mijn vrouw, er liggen er hier zeker 300 waarvan het niet bespreekbaar is dat er 1 of 2 weg gaan, maar er zijn al wel weer nieuwe besteld. En als de kaft van een nieuw boek niet kwalitatief is dan is dat echt een teleurstelling. De E-reader die ze ooit van mij heeft gekregen om het verder uit de hand lopen van deze ontwikkeling te stoppen kan denk ik inmiddels wel op Marktplaats.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nog langer, nog heel veel langer. Ik lees samen met mijn zoon van 16 graag echte boeken. Een echte boek in je hand vasthouden, het gewicht voelen is mooi.Jasper89 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:25:
[...]
Nog 10-15 jaar, dan zijn we van die generatie af.
"Prachtig, dat geur van een nieuwe boek", "Ja, voel eens, de kaft heeft opdruk, en heel mooi gemaakt."
Edit: When moon?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Tweetraps raket zo te zien. Tweede trap had even tijd nodig om te ontbranden
TACO speelt met mn Privé
Zei ook niet voor niks nu, ik had ff market buy gedaan.Aeronaut schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 19:46:
[...]
Tweetraps raket zo te zien. Tweede trap had even tijd nodig om te ontbranden
:strip_exif()/f/image/rKSoUzqajNqL5MGZg8A3Vvoc.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu mijn portfolio nog.
[ Voor 32% gewijzigd door Pelox op 23-08-2024 19:50 ]
Zero.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
en BTC natuurlijk, lekker!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uG1Ur3Y8cOCtBlzhj8bVLccW.gif?f=user_large)
En $TATSUKol Nedra schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:16:
MUMU ff +37% lekker man!
en BTC natuurlijk, lekker!
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/bXAC6cuXSLh0sI3LQHK28oQJ.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
TACO speelt met mn Privé
FTFYJasper89 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:23:
[...]
Een percantage zeg je...
Wie koopt er in godsnaam nog fysiek een boek?
Jammer dat ie niet zo mooi is.Aeronaut schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:27:
Zie dat er een nieuwe lambo op de markt. Mooi optijd
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Aeronaut schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:27:
Zie dat er een nieuwe lambo op de markt. Mooi optijd
:fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large)
Het is simpel. Heeft te maken met co2 emissies. Zolang VW groep, fiat groep, Stellantis of BMW groep niet genoeg EV’s, PHEVs of geknepen 3 cilinders verkoopt wordt de hogere markt ook geraakt want naar ratio stoten ze het meeste uit.. en dan telt ieder gram boven het limit knetterhard voor de co2 boete.
En daarnaast, dit wordt waarschijnlijk een goedkope lambo door de lagere BPM boete… als je nieuw koopt. Houd je meer sats over
TACO speelt met mn Privé
We hebben nog 2k en 4 uurtjes
TACO speelt met mn Privé
Ach Lambo is toch maar een meme.Aeronaut schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:58:
[...]
Het is simpel. Heeft te maken met co2 emissies. Zolang VW groep, fiat groep, Stellantis of BMW groep niet genoeg EV’s, PHEVs of geknepen 3 cilinders verkoopt wordt de hogere markt ook geraakt want naar ratio stoten ze het meeste uit.. en dan telt ieder gram boven het limit knetterhard voor de co2 boete.
En daarnaast, dit wordt waarschijnlijk een goedkope lambo door de lagere BPM boete… als je nieuw koopt. Houd je meer sats over
[ Voor 5% gewijzigd door _Gast_ op 23-08-2024 21:54 ]
Bijna 400k in USD, is ook voor Lamborghini begrippen niet heel goedkoop voor het instapmodelAeronaut schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:58:
[...]
FomoJustRickvD schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 21:54:
Ik kom even inchecken hier. Weet iemand de achterliggende reden voor deze pump?
Lichtpuntje...
Waarschijnlijk omdat het einde van de zomer/vakantieperiode nadert. Maar weet het niet zeker...JustRickvD schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 21:54:
Dat het bijna september is, ken uw klassiekers:JustRickvD schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 21:54:
"Sell in May and go away, but remember to come back in September"
We hebben de bijna-flatliner rond de 60k voorlopig nog niet verlaten hoor.knakworst schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:05:
We hadden zo weinig tijd om de dip te kopen. Schandalig.
Dat zit wel Schnorr.
Niets? Een paar maand wachtenPassie(f) schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 21:26:
Wat een fomo ineens uit het niets.
Hier ook minder orders geraakt dan gehoopt. Ik dacht dat het nog wat lager kon. Maar ik mag niet klagen. Net mijn bags Pepe, Wif, Bonk, Jup, Lido en Popcat verkocht. Ik vind het wel goed zo. Bij de volgende dip zie ik wel weer...knakworst schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:05:
We hadden zo weinig tijd om de dip te kopen. Schandalig.
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 23-08-2024 22:16 ]
De 2de helft van de bull moet nog beginnen.Dacuuu schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:13:
Over een paar dagen mijn huis verkocht, ben ik nu te laat om ALL IN te gaan? Please zeg nee.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hm4p1EKzoM4f9ybHHpFuiaUv.gif?f=user_large)
The NIIIIIGNT TRAIIIIIIN.Nopheros schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:14:
[...]
De 2de helft van de bull moet nog beginnen.
[Afbeelding]
Vorig jaar zomer heb ik een hypotheekvrij huis verkocht. Spijt van dat ik toen Bitcoin niet heb ontdekt.Dacuuu schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:13:
Over een paar dagen mijn huis verkocht, ben ik nu te laat om ALL IN te gaan? Please zeg nee.
Kan je nagaan wat ik nu had...
Geen financieel advies
[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 23-08-2024 22:21 ]
42 Bitcoins?Wispe schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:21:
[...]
Vorig jaar zomer heb ik een hypotheekvrij huis verkocht. Spijt van dat ik toen Bitcoin niet heb ontdekt.
Kan je nagaan wat ik nu had...
Geen financieel advies
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als ik in 2009 naar een vriend had geluisterd en maar 700 euro erin had gegooid en geHODLd, wel.
Ook niet gedaan.
Die vriend heet toevallig Satoshi van zijn voornaamWispe schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:37:
[...]
Als ik in 2009 naar een vriend had geluisterd en maar 700 euro erin had gegooid en geHODLd, wel.
Ook niet gedaan.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Avt2ugCSuEsZS70bcQNp0D7V.gif?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Mooie post vanmorgen!Taro schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:21:
[...]
Nee, we gaan moon startend onder die lijntjes tot ver boven die samensmelting van alle MA's, historische weerstanden, VWAP's, MACD's en RSI's. Er is behoorlijk wat volume nodig om hier doorheen te gaan, dat moet gewoon met 1 hele grote groene candle.
en dat was 64.85k
[ Voor 23% gewijzigd door Aeronaut op 23-08-2024 23:22 ]
TACO speelt met mn Privé
Voor de archieven.Aeronaut schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:22:
wat de absolut fuck. 1k 1min kaars
en dat was 64.85k
:strip_exif()/f/image/lBo5oEAflznsHkAvEcXLsTSn.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0w7JsJd8ZePfGGOKdTulpwxM.png?f=fotoalbum_large)
De wicks precies de andere kant op tijdens de run in 2021
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 23-08-2024 23:33 ]
Een bullflag van heb ik jou daar inderdaad..die reikt gans tot de 420kColdcat schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:33:
Als je die grafiek van de beste asset ter wereld op de maand zet dan lijken de candles toch als echte kunst!
[Afbeelding]
De wicks precies de andere kant op tijdens de run in 2021
Wat is een serieus target van zo'n bullflag?Vis schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:34:
[...]
Een bullflag van heb ik jou daar inderdaad..die reikt gans tot de 420k
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lY9KCFhAGv025mCU0JDbiN1x.gif?f=user_large)
Geen idee.. x2 van de stok van de vlag?Coldcat schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:37:
[...]
Wat is een serieus target van zo'n bullflag?
Ik zeg maar wat hè...
Greed is een bitch! Genoeg voorbeelden hier.AlterBridge schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:41:
Mijn eerste sell order laddertrede staat op +30% van mijn laatste laddertrede uit de dip. Nu +27,64% en het begint alweer te kriebelen om al die sell orders in te trekken 🙈
Zo'n grote gemiste kans om een goede schop te geven richting stocks...Vis schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:40:
[...]
Geen idee.. x2 van de stok van de vlag?
Ik zeg maar wat hè...
Dat zit wel Schnorr.
Precies dit. Niet greedy te vroeg winsten nemen, rustig afwachten op de 420k.Coldcat schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:46:
[...]
Greed is een bitch! Genoeg voorbeelden hier.
knakworst schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:33:
Liquidaties. I see liquidaties everywhere.
:strip_exif()/f/image/x67Q6KYff1eILImGAVNHdQ8l.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is belangrijk om voldoende liquiditeiten aan te houden. Tot later na de kater, ik zal jullie gade slaan vanuit Slovenië.
Maktub
Die bullflag op de weekly bedoel je? Stok loopt van 24k tot ath. 50k dus ongeveer. Die tel je op bij onderste trendlijn van de vlag, kom je op 100 a 110k uit, afhankelijk van of je wicks mee pakt.Coldcat schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:37:
[...]
Wat is een serieus target van zo'n bullflag?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ywaAKTzt6NCts7LaQ2TY9AJ9.gif?f=user_large)

Die bruine is een shorter:

[ Voor 50% gewijzigd door Coldcat op 24-08-2024 00:21 ]
MOOON!!!!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
We zijn nog vroeg. Remember remember... exchanges welke niet aan de Bitcoin vraag kunnen voldoen? Dan pas is de bull echt aan

Het is weekend dus ik ga eens even de auto laten wassen. Vreemd genoeg heeft mijn vrouw daar een hekel aan. Het maakt mij niet uit

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Excuses voor de vertragingTaro schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:35:
@Pelox Fiets jij de Bullmarket Support Band erin?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mMrAAHHnzTsf96EEK0eNO29K.jpg?f=user_large)
Zero.
:fill(white):strip_exif()/f/image/rJiY90SKjJj2ObBCExlr7blH.png?f=user_large)
monthly candle ziet er ook wel gruwelijk dik uit. Extreem bullish
:strip_exif()/f/image/LKi8LloZuvP41YYL4wNW1IId.jpg?f=fotoalbum_large)
trade loopt ook nog lekker zo
:strip_exif()/f/image/Tw7rPImDm2FeK7fxWlim06S2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 69% gewijzigd door anti elppa op 24-08-2024 08:14 ]
anti elppa schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 07:49:
etf's hadden iig een mooi dagje gisteren
[Afbeelding]
monthly candle ziet er ook wel gruwelijk dik uit. Extreem bullish
[Afbeelding]
trade loopt ook nog lekker zo
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5C4nQp1k1eKCliSlNF52bth3.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LCo1PeUdI7Ai7qa54siO7zmu.gif?f=user_large)
yep, begon alleen met die etf plaat, daarna de rest er pas bij gezet
:fill(white):strip_exif()/f/image/XWDsZuWlaeMHmyUOIiQBw6i2.png?f=user_large)
Edit: 20% in IO.net, 40% in BTC, 40% in ETH gestopt. De helft van ETH gaat naar MetaMask en zet ik om in THREE en TATSU.
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 24-08-2024 09:14 ]

Maar diamond hands heb je wel!
Alpina schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:31:
Wat een meuk Taro![]()
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qCp41IUzrrviF4mGeCxGEX0V.jpg?f=user_large)
Zero.
Haha, als je dit al meuk vind... het is nog maar Shitcoin pf #1. Volgens mij krijgen we zelden of nooit #2 te zien... ben wel benieuwd wat daar dan allemaal in zitAlpina schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:31:
Wat een meuk Taro![]()
Guere schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:36:
[...]
Haha, als je dit al meuk vind... het is nog maar Shitcoin pf #1. Volgens mij krijgen we zelden of nooit #2 te zien... ben wel benieuwd wat daar dan allemaal in zit
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mRuHnLEjG5NZFL23otfntweY.gif?f=user_large)
Misschien wel weer eens tijd om wat meer te delenGuere schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:36:
[...]
Haha, als je dit al meuk vind... het is nog maar Shitcoin pf #1. Volgens mij krijgen we zelden of nooit #2 te zien... ben wel benieuwd wat daar dan allemaal in zit
Solana wallet:
- SOL
- POPCAT (gaat super lekker)
- NOS
- PONKE
- SHADOW
- ASVORIA
- BRETT
- PAAL
- GPU
- SOUTH
- APU
- THREE
- TURBO
- NPC
- TATSU
- OPSEC (Bij wegblijven)
- DETENSOR (Ook overleden)
- KAS
- IO.NET
- DOGE
- NOT
- PEPE
- SUI
- BONK
- INJ
- SIA
- ARB
- MNT
- MANTA
- PYTH
- ASTAR
En nee, ik schaam mij niet voor dit lijstje, kom d'r maar in met de legermeneer met snor en zijn plakaat met glimmende medailles erop.
Taro schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:53:
[...]
Misschien wel weer eens tijd om wat meer te delen
Solana wallet:Base:
- SOL
- POPCAT (gaat super lekker)
- NOS
- PONKE
- SHADOW
- ASVORIA
ERC20/ETH:
- BRETT
En dan verder nog:
- PAAL
- GPU
- SOUTH
- APU
- THREE
- TURBO
- NPC
- TATSU
- OPSEC (Bij wegblijven)
- DETENSOR (Ook overleden)
BTC is #1, ETH is #2 en daarna SOL, PAAL & IO.
- KAS
- IO.NET
- DOGE
- NOT
- PEPE
- SUI
- BONK
- INJ
- SIA
- ARB
- MNT
- MANTA
- PYTH
- ASTAR
En nee, ik schaam mij niet voor dit lijstje, kom d'r maar in met de legermeneer met snor en zijn plakaat met glimmende medailles erop.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZIi8VJRPI87SR8Q3FSih4CHC.jpg?f=user_large)
Zero.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!