“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Mïchäël vän dë Pöppë:BTC100K2021 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:33:
Die alts hebben het draaiboek weer niet goed gelezen.
Eerst nog een stap hoger met de BTC dominance, dan BTC die de raketten aan zet en dan pas een eventueel alt season.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Tussen de 49 en 51 natuurlijk.NeoflexNL schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:55:
Waar ligt die dma 50 nu?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Benjamin, is that you?BTC100K2021 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:33:
Die alts hebben het draaiboek weer niet goed gelezen.
Eerst nog een stap hoger met de BTC dominance, dan BTC die de raketten aan zet en dan pas een eventueel alt season.
Waar ligt die dma 50 nu?
:strip_exif()/f/image/sZ6laZcMuEo7yHb9xolk0TUz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Masstje op 23-08-2024 12:10 ]
Die werkt niet mee inderdaad, is de groene lijn waar de wicks iedere keer tegenaan tikken, maar daar ligt ook de bullmarket support band. Er komt heel veel samen op dit moment, helaas wel boven de huidige koers ipv eronder...anti elppa schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:54:
[...]
ik hecht meer waarde aan de 50dma waar ik het al lang over heb. Daar is ie al tig keer op afgetest, net weer, op de euro nauwkeurig. Moeten echt een daily close erboven hebben willen we door kunnen.
/f/image/pfDDZHhuGyjNtpSESRVIrwj9.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Mag wel een keer ja.tomtom901 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:42:
[...]
Durf wel te gokken dat we er vandaag boven gaan komen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Klopt. Sowieso tot 64 a 65 komen we veel weerstand tegenTaro schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:13:
[...]
Die werkt niet mee inderdaad, is de groene lijn waar de wicks iedere keer tegenaan tikken, maar daar ligt ook de bullmarket support band. Er komt heel veel samen op dit moment, helaas wel boven de huidige koers ipv eronder...
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het enige wat we nodig hebben is een gigantische hoeveelheid kapitaal die rechtstreeks Bitcoin instroomt. Terwijl er nog veel meer kansen op rendament elders zijn en de wereld iedere dag een stukje onzekerder wordt en sommige mensen amper nog hun huur kunnen ophoesten.
Ik voorzie geen enkel probleem eigenlijk.
FrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:27:
Komt goed.
Het enige wat we nodig hebben is een gigantische hoeveelheid kapitaal die rechtstreeks Bitcoin instroomt. Terwijl er nog veel meer kansen op rendament elders zijn en de wereld iedere dag een stukje onzekerder wordt en sommige mensen amper nog hun huur kunnen ophoesten.
Ik voorzie geen enkel probleem eigenlijk.
JUST IN: 🇷🇺 Russia to launch two crypto exchanges, Kommersant reports. pic.twitter.com/mTDImazrCc
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 23 augustus 2024
Ik las even 2 nukes. Valt al weer mee. Ik weet niet of er veel andere kansen op rendament zijn dan Bitcoin de komende jaren.
Mijn noodrantsoenen en jodium tabletten zijn al x3 gegaan.Alpina schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:36:
[...]
[Embed]
Ik las even 2 nukes. Valt al weer mee. Ik weet niet of er veel andere kansen op rendament zijn dan Bitcoin de komende jaren.
Voordeel van het wonen naast 3 kerncentrales, dan krijg je gratis jodium tabletten!FrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:38:
[...]
Mijn noodrantsoenen en jodium tabletten zijn al x3 gegaan.
Zero.
Ik denk dat dit een financiële lifehack is;Pelox schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:48:
[...]
Voordeel van het wonen naast 3 kerncentrales, dan krijg je gratis jodium tabletten!
Gratis jodium tabletten --> verkopen op marktplaats --> Bitcoin voor kopen --> repeat.
FIRE gaan op overheidsbudget.
Zelf ga ik dan voor een ouderwetse blauwe Mitsubishi voor the full experience.
Ook die moet je HODLen tot de pleuris uitbreekt. FOMO gegarandeerd en rechtstreekse betalingen in sats, huizen of auto’s.FrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:54:
[...]
Ik denk dat dit een financiële lifehack is;
Gratis jodium tabletten --> verkopen op marktplaats --> Bitcoin voor kopen --> repeat.
FIRE gaan op overheidsbudget.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
ICP heb ik gekocht voor anderhalve knaak oid.
Als die nog een keer naar de 50/100/150$ gaat ladder ik weer uit
er wordt wel gebouwd op ADA maar volg het eigenlijk te weinig.keanu_ schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 10:37:
[...]
Same
Inclusief het CNT ecosysteem.
Ik zie ADA maar als de schildpad van de crypto
Genoeg ontwikkeling, dus in een bull een logische stijging te verwachten, net als de rest (en misschien meer...)
kwa snelheid is ADA echt wel verouderd, ook bouwen op het systeem lijkt moeilijker te zijn.
grote voordeel wel is dat iedereen zegt dat ADA dood is. ik verwacht dat dit de ADA bodem is, dus dca op dit niveau is niet verkeerd.
alleen wat wel is is dat ADA/BTC duidelijk nog steeds laat zien dat je beter af bent met BTC, er is gewoon geen 2nd best
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 23-08-2024 13:14 ]
Ik lees eigenlijk dat eenmaal we boven die samensmelting van lijntjes we moon gaan?Taro schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:13:
[...]
Die werkt niet mee inderdaad, is de groene lijn waar de wicks iedere keer tegenaan tikken, maar daar ligt ook de bullmarket support band. Er komt heel veel samen op dit moment, helaas wel boven de huidige koers ipv eronder...
[Afbeelding]
Nee, we gaan moon startend onder die lijntjes tot ver boven die samensmelting van alle MA's, historische weerstanden, VWAP's, MACD's en RSI's. Er is behoorlijk wat volume nodig om hier doorheen te gaan, dat moet gewoon met 1 hele grote groene candle.Masstje schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:17:
[...]
Ik lees eigenlijk dat eenmaal we boven die samensmelting van lijntjes we moon gaan?
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
We zitten gewoon in onze eigen perceptie fuik. Voor degens kan ADA erg interessant zijn qua speculatie en tech, Johny en Anita van nummer 37b weten niet eens dat het bestaat.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:12:
[...]
er wordt wel gebouwd op ADA maar volg het eigenlijk te weinig.
kwa snelheid is ADA echt wel verouderd, ook bouwen op het systeem lijkt moeilijker te zijn.
grote voordeel wel is dat iedereen zegt dat ADA dood is. ik verwacht dat dit de ADA bodem is, dus dca op dit niveau is niet verkeerd.
alleen wat wel is is dat ADA/BTC duidelijk nog steeds laat zien dat je beter af bent met BTC, er is gewoon geen 2nd best
Want wat kun je er nu eigenlijk mee? Smart contracts op deployen, shitcoins op launchen. Maar dan wel op een hele technische manier. En je kan speculeren op de prijs van het muntje omdat het marketcap af kan snoepen van andere layer 1's.
Dan heb je ook nog Hoskinson die hem even halfslap uit zijn broek hangt op zijn biologische geiten boerderij, betaald door ADA investeerders.
Okay. Cool.
Volgens mij is het in het echte leven compleet nutteloos, net zoals een half gevulde pot pindakaas op 50 meter diepte begraven in het Amazonegebied.
Wat de fuck moet je er mee.
Sorry ik ben wat crypto moe merk ik

[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 23-08-2024 13:37 ]
Ik denk ook dat je vooral crypto moe bent, misschien teveel gefocust op snelle gains in plaats van het grote plaatje. Defi is voor ons westerlingen een manier om geld snel te maken maar voor een groot deel van de wereld die geen beschikking hebben over een bank is het een bijna primaire levensbehoefte.FrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:27:
[...]
We zitten gewoon in onze eigen perceptie fuik. Voor degens kan ADA erg interessant zijn qua speculatie en tech, Johny en Anita van nummer 37b weten niet eens dat het bestaat.
Want wat kun je er nu eigenlijk mee? Smart contracts op deployen, shitcoins op launchen. Maar dan wel op een hele technische manier. En je kan speculeren op de prijs van het muntje omdat het marketcap af kan snoepen van andere layer 1's.
Dan heb je ook nog Hoskinson die hem even halfslap uit zijn broek hangt op zijn biologische geiten boerderij, betaald door ADA investeerders.
Okay. Cool.
Volgens mij is het in het echte leven compleet nutteloos, net zoals een half gevulde pot pindakaas op 50 meter diepte begraven in het Amazonegebied.
Daarnaast zijn er zeker op het Cardano netwerk een paar erg mooie ontwikkelingen gaande met betrekking tot de tokenization van real world assets. Denk aan book.io die de concurrentie met amazon kindle aan kan gaan en waarbij het boek ECHT van jou is ipv tot wanneer amazon besluit dat het niet meer van jou is. Ditzelfde geld voor een crypto alternatief voor spotify waarbij de artiest zelf beter betaald wordt, of een world mobile die het mobile netwerk naar een hoger platform trekt.
Al met al zijn er veel mooie ontwikkelingen die op langere termijn echt wel bij gaan dragen en echt waarde hebben (in tegenstelling tot meme coins).
Zelfs denk ik ook aan eigendom van huizen vastleggen op een blockchain of testamenten laten uitvoeren via een smart contract. Dit alles kan heel veel kosten van dure advocaten schelen.
Maar goed misschien ben ik meer een dromer.
1. Dit doen advocaten niet.Oepsje schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:52:
[...]
Zelfs denk ik ook aan eigendom van huizen vastleggen op een blockchain of testamenten laten uitvoeren via een smart contract. Dit alles kan heel veel kosten van dure advocaten schelen.
2. Duur is subjectief.
3. Het is makkelijk om vanaf een zijlijn te roepen dat wij te duur zijn als je eigenlijk niet weet wat wij moeten doen en welke kosten wij moeten maken.
Vroegâh, toén was het echt duur. Sinds 1999 kennen wij vrije tarieven en is het concurreren om de goedkoopste te zijn.
FrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:27:
We zitten gewoon in onze eigen perceptie fuik. Voor degens kan ADA erg interessant zijn qua speculatie en tech, Johny en Anita van nummer 37b weten niet eens dat het bestaat.
Okay. Cool.
:strip_exif()/f/image/NfGFXs6KX9rjS0aAnVXisjG0.jpg?f=fotoalbum_large)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eNDdn4de35Y]FrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:27:
[...]
Okay. Cool.
100% crypto moe merk ik.Oepsje schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:52:
[...]
Ik denk ook dat je vooral crypto moe bent, misschien teveel gefocust op snelle gains in plaats van het grote plaatje. Defi is voor ons westerlingen een manier om geld snel te maken maar voor een groot deel van de wereld die geen beschikking hebben over een bank is het een bijna primaire levensbehoefte.
Daarnaast zijn er zeker op het Cardano netwerk een paar erg mooie ontwikkelingen gaande met betrekking tot de tokenization van real world assets. Denk aan book.io die de concurrentie met amazon kindle aan kan gaan en waarbij het boek ECHT van jou is ipv tot wanneer amazon besluit dat het niet meer van jou is. Ditzelfde geld voor een crypto alternatief voor spotify waarbij de artiest zelf beter betaald wordt, of een world mobile die het mobile netwerk naar een hoger platform trekt.
Al met al zijn er veel mooie ontwikkelingen die op langere termijn echt wel bij gaan dragen en echt waarde hebben (in tegenstelling tot meme coins).
Maar goed misschien ben ik meer een dromer.
Want waarom zou je in godsnaam een boek kopen op de Cardano blockchain? De meeste normale mensen gaan gewoon naar de Bruna, of bestellen het op internet.
Dan heb je nog een percentage jonge blitse mensen die e-books kopen en dat is dan de vijver waarin je vist.
Ik wordt gewoon te oud voor dit soort algoritme sprookjes denk ik. Sinds mijn instap in crypto 7 jaar geleden lees ik niets anders dan hoe de verschillende muntjes de wereld gaan veranderen maar feit blijft dat je er geen ruk van merkt, tenzij je de halve dag op internet zit te zoeken op Twitter naar de innovatie van je muntje

Het is gewoon buy low sell high, al het andere is om greater fools te lokken die nog willen geloven in iets.
Sta je dan, met je Mad Max gepantserde auto in een kokend landschap, kofferbak vol met jodiumpillen en een geblakerde bitcoiner die vraagt waar 'ie zijn USB wallet ff kan inpluggen om er een paar te poppen.Coldcat schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:03:
[...]
Ook die moet je HODLen tot de pleuris uitbreekt. FOMO gegarandeerd en rechtstreekse betalingen in sats, huizen of auto’s.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
FrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:04:
[...]
100% crypto moe merk ik.
Want waarom zou je in godsnaam een boek kopen op de Cardano blockchain? De meeste normale mensen gaan gewoon naar de Bruna, of bestellen het op internet.
Dan heb je nog een percentage jonge blitse mensen die e-books kopen en dat is dan de vijver waarin je vist.
Ik wordt gewoon te oud voor dit soort algoritme sprookjes denk ik. Sinds mijn instap in crypto 7 jaar geleden lees ik niets anders dan hoe de verschillende muntjes de wereld gaan veranderen maar feit blijft dat je er geen ruk van merkt, tenzij je de halve dag op internet zit te zoeken op Twitter naar de innovatie van je muntje![]()
Het is gewoon buy low sell high, al het andere is om greater fools te lokken die nog willen geloven in iets.

Ja, tot dat een Noord Koreaanse hacker het smart-contract hackt. Gefeliciteerd je huis is nu van een Noord-Koreaan en jij bent dakloos.Oepsje schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:52:
[...]
Dat voelt niet anders dan bitcoin kopen op de bodum. Of straks verkopen op de 420k.Wiley99 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:09:
[...]
Sta je dan, met je Mad Max gepantserde auto in een kokend landschap, kofferbak vol met jodiumpillen en een geblakerde bitcoiner die vraagt waar 'ie zijn USB wallet ff kan inpluggen om er een paar te poppen.
nieuws: Storing bij Rabobank-app zorgt voor problemen bij afronding transacties
heel even dan maarGuere schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:12:
[...]
Ondertiteling op TV! Dus die kennen de slowchat lingo niet.
kom ik daarmee weg...?
Daily BTC/Sol Chart

Soon. dat is dan een 3x tov btc.
dit was mn TED presentatie
TACO speelt met mn Privé
Een percentage zeg je...FrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:04:
[...]
100% crypto moe merk ik.
Ik wordt gewoon te oud voor dit soort algoritme sprookjes denk ik. Sinds mijn instap in crypto 7 jaar geleden lees ik niets anders dan hoe de verschillende muntjes de wereld gaan veranderen maar feit blijft dat je er geen ruk van merkt, tenzij je de halve dag op internet zit te zoeken op Twitter naar de innovatie van je muntje![]()
Wie koopt er in godsnaam nog fysiek een boek?
Johny en Anita van 37b.Jasper89 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:23:
[...]
Een percentage zeg je...
Mensen die te oud zijn en dus graag 5x zoveel willen betalen voor een fysiek boek wat vervolgens weer in de weg staat in huis.Jasper89 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:23:
[...]
Een percentage zeg je...
Nog 10-15 jaar, dan zijn we van die generatie af.Oepsje schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:24:
[...]
Mensen die te oud zijn en dus graag 5x zoveel willen betalen voor een fysiek boek wat vervolgens weer in de weg staat in huis.
Jasper89 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:23:
[...]

Heb een mooie collectie sci-fi / fantasy hier in de kast staan.
Als ik ooit een boek over cardano koop dan ben ik blijkbaar zo verward dat het einde nabij is.
Misschien kun je tegen die tijd je ADA verkopen aan de nieuwe generatie greater fools die dankzij alle besparingen op fysieke boeken zeer vermogend isJasper89 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:25:
[...]
Nog 10-15 jaar, dan zijn we van die generatie af.

ADA staat dan op $15 ofzo, $7 bearcase.FrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:29:
[...]
Misschien kun je tegen die tijd je ADA verkopen aan de nieuwe generatie greater fools die dankzij alle besparingen op fysieke boeken zeer vermogend is
prima!
Het najaar staat weer voor de deur, meestal begint dan de migratie naar het zuiden van het topic voor de VluggeJapie's.
Blijft een wonder hoe deze eencelligen een dergelijke tocht op oer instincten kunnen afleggen.
Fiat dollah cent, ja.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:32:
[...]
ADA staat dan op $15 ofzo, $7 bearcase.
prima!
Kost een boek dan 1 ADA? Of 1 ADA per pagina?Kol Nedra schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:32:
[...]
ADA staat dan op $15 ofzo, $7 bearcase.
prima!
Of betaal je per jaar om je boek oneindig te mogen inzien?
[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 23-08-2024 14:41 ]
Wat een onzin in de chat vandaag.Jasper89 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:25:
[...]
Nog 10-15 jaar, dan zijn we van die generatie af.
Ik ben 40 en ik koop fysieke boeken. Over 15 jaar ben ik pas net FIRE, niet dood.
En zelfs al was het zo dat er niemand fysieke boeken kocht, dan is er geen enkele reden om ze vanaf de blockchain te kopen.
Net als dat de blockchain geen enkele oplossing is voor het probleem dat Spotify geen eerlijke fee betaalt.
Een blockchain is als een heftruck gebruiken om een sixpack op het aanrecht te zetten en dan pochen dat je niet meer hoeft te tillen.
Het is waar, maar daarmee is het nog niet beter. Man, ik hoop dat jullie geen product owners zijn die applicaties ontwikkelen.
Net als dat er nauwelijks een unbanked is in Afrika die baat heeft bij Cardano. Ook daar zijn hele duidelijke artikelen van.
Iedereen valt gewoon voor de marketing bla van Charles cs. en daar is maar één reden voor: hopium dat je van een barkie een miljoen miljard maakt.
Het is een shitcoin casino, gebakken lucht in een zakje, nog een keer oven baked en daarna gepoft op 180 graden, en ieder van ons is de greater fool die de digitale meuk kocht van iemand die eerder was dan wij. Niemand wil de wereld beter maken, Vitalik misschien uitgezonderd.
Dat is niet fraai, maar het is tenminste waar. Geef dat gewoon aan jezelf toe en val ons niet lastig met je naïeve narratief.
Hoera, nieuwe users, welkom, fijn dat jullie meedoen met ons crypto clubje
Maktub
:strip_exif()/f/image/v6B3356xYvj5Bgvqs1lhuVM0.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat zijn toch behoorlijk wat fysieke boeken voor de founder van 's werelds grootste Amazon Kindle concurrent.
Maar ik snap het wel. Een lege Ikea kast staat natuurlijk wat minder interessant. Gelukkig is beeldvorming de meeste narcisten wel toevertrouwd.
Iedereen. Je moet er zelf bij zijn om een boek te kopen. Een fysiek boek, dat is wat anders. En die koop ik ook nog regelmatig hoor. Net als e-boeken. Nuance en relativering is soms een prettiger manier van vragen stellen.Jasper89 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:23:
[...]
Een percentage zeg je...
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

[ Voor 33% gewijzigd door Coldcat op 23-08-2024 14:51 ]
Bagholder?Coldcat schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:50:
Voor een piramide is een brede basis nodig! Omarm de shitcoiners!
[Afbeelding]
De investeerder een zakje gebakken lucht en zoetsappige dromen. Hopend dat het zakje ooit voor meer verkocht kan worden dankzij de mooie plannen en beloften van Charles.
Een ponzi verpakt als bovennatuurlijke balans waar het universum jaloers op mag zijn.
Mijn vrouw, er liggen er hier zeker 300 waarvan het niet bespreekbaar is dat er 1 of 2 weg gaan, maar er zijn al wel weer nieuwe besteld. En als de kaft van een nieuw boek niet kwalitatief is dan is dat echt een teleurstelling. De E-reader die ze ooit van mij heeft gekregen om het verder uit de hand lopen van deze ontwikkeling te stoppen kan denk ik inmiddels wel op Marktplaats.Jasper89 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:23:
[...]
...de vrijmibo is in Friesland al lang en breed begonnen, niet?FrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:55:
Het is toch een prima ruil; Charles een grote biologische ranch, lekker rondlopen zonder onderbroek in extravagante gewaden. Drinkt biologische sappen van eigen land, met zijn voeten in de geitenschijt voor een sterk afweersysteem. Leeft zijn beste leven zonder ooit nog een dag te hoeven werken door zijn zelfgeschonken Cardano foundation, de gigantische bult ADA die uit het niets veel waard is geworden dankzij investeerders.
De investeerder een zakje gebakken lucht en zoetsappige dromen. Hopend dat het zakje ooit voor meer verkocht kan worden dankzij de mooie plannen en beloften van Charles.
Een ponzi verpakt als bovennatuurlijke balans waar het universum jaloers op mag zijn.
jaapies vrijmibo stopt niet.. 24/7. dag in dag uit. jaar in jaar uit.Guere schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:00:
[...]
...de vrijmibo is in Friesland al lang en breed begonnen, niet?
Good stuff gooooood stuff
TACO speelt met mn Privé
Guere schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:00:
[...]
...de vrijmibo is in Friesland al lang en breed begonnen, niet?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V5YLGz0CZv7H0gRhQFEqpTwK.jpg?f=user_large)
Elke nacht, wanneer de wereld om hem heen sliep, zakte Henk neer in zijn gammele bureaustoel. Hij hing daar languit, uitgeput, alsof zijn botten te zwaar waren om hem nog langer te dragen. Het was een ritueel geworden: de stilte, de pijn in zijn ledematen, en de gedachten die hem achtervolgden.
Zijn gedachten dwaalden vaak af naar Charles Hoskinson, de oprichter van ADA, een man die Henk met een mengeling van bewondering en bittere afgunst beschouwde. Charles had succes gekend, rijkdom vergaard, en nu genoot hij van een leven vol vrijheid en mogelijkheden. Henk daarentegen, was gevangen in een sleur, elke dag een herhaling van de vorige, elke nacht een strijd om door te zetten.
Henk voelde de jaloezie knagen. Waarom hij niet? Waarom was het geluk hem nooit toegevallen zoals bij Charles? Terwijl hij daar hing, luisterend naar het zachte getik van de klok, vroeg hij zich af of er ooit een dag zou komen dat hij verlost zou zijn van deze eindeloze cyclus.
Maar voor nu moest hij doorgaan. De nachten bleven koud en stil, zijn Spartamet bleef trouw wachten voor de deur, en de dag waarop hij eindelijk rust zou vinden, leek verder weg dan ooit.
Ahaaa friezen, het wordt opeens allemaal duidelijk..
En ze zijn hier met veel dus ik zou het hierbij laten.Jasper89 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:07:
[...]
Ahaaa friezen, het wordt opeens allemaal duidelijk..
Masstje schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:06:
In een stille buitenwijk, waar de nachten donker en de straten verlaten waren, woonde Henk. Elke dag, als de schemering inviel, startte hij zijn oude Spartamet, een machine die net als hijzelf de beste jaren achter zich had. Henk werkte al zijn hele leven, en de gedachte dat hij nog twintig lange jaren moest wachten op zijn pensioen drukte zwaar op zijn schouders.
Elke nacht, wanneer de wereld om hem heen sliep, zakte Henk neer in zijn gammele bureaustoel. Hij hing daar languit, uitgeput, alsof zijn botten te zwaar waren om hem nog langer te dragen. Het was een ritueel geworden: de stilte, de pijn in zijn ledematen, en de gedachten die hem achtervolgden.
Zijn gedachten dwaalden vaak af naar Charles Hoskinson, de oprichter van ADA, een man die Henk met een mengeling van bewondering en bittere afgunst beschouwde. Charles had succes gekend, rijkdom vergaard, en nu genoot hij van een leven vol vrijheid en mogelijkheden. Henk daarentegen, was gevangen in een sleur, elke dag een herhaling van de vorige, elke nacht een strijd om door te zetten.
Henk voelde de jaloezie knagen. Waarom hij niet? Waarom was het geluk hem nooit toegevallen zoals bij Charles? Terwijl hij daar hing, luisterend naar het zachte getik van de klok, vroeg hij zich af of er ooit een dag zou komen dat hij verlost zou zijn van deze eindeloze cyclus.
Maar voor nu moest hij doorgaan. De nachten bleven koud en stil, zijn Spartamet bleef trouw wachten voor de deur, en de dag waarop hij eindelijk rust zou vinden, leek verder weg dan ooit.

Zou het nu nog een goed moment zijn om ADA te kopen?
Alleen als je een dansje kunt doen:FrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:16:
[...]
![]()
Zou het nu nog een goed moment zijn om ADA te kopen?

[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 23-08-2024 15:32 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Het is niet te geloven hoe sommige bedrijven boeken opsturen, los in te grote dozen, stuiteren alle kanten op. Bijna niet te doen om een boek te bestellen zonder dat deze beschadigd aankomt lijkt het wel....Taro schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:59:
[...]
Mijn vrouw, er liggen er hier zeker 300 waarvan het niet bespreekbaar is dat er 1 of 2 weg gaan, maar er zijn al wel weer nieuwe besteld. En als de kaft van een nieuw boek niet kwalitatief is dan is dat echt een teleurstelling. De E-reader die ze ooit van mij heeft gekregen om het verder uit de hand lopen van deze ontwikkeling te stoppen kan denk ik inmiddels wel op Marktplaats.
Inmiddels al een tijdje overgestapt van amazon/bol.com naar normale boekenwinkels maar dat zegt ook niet alles.
Nog een tip voor de vrouw, bestel een keer een boek bij blackwell's uk, krijg je er een mooie boekenlegger bij.
[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 23-08-2024 15:51 ]
edit:..
daarna met een mic drop weggelopenSpeaking at the Kansas City Fed's annual economic symposium in Jackson Hole, Powell said: "The time has come for policy to adjust."
[ Voor 71% gewijzigd door Aeronaut op 23-08-2024 16:18 ]
TACO speelt met mn Privé
[ Voor 20% gewijzigd door bsmpower op 23-08-2024 16:17 ]
Mweh, had 'm even op de achtergrond aangezet. Niet heel spannend, maar hij zei wel "the time has come" voor reet cuts.Aeronaut schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:16:
moet wel een goede speech zijn van powel.
Voor de rest had ik een langer verhaal verwacht, na 17 mins hield 'ie het alweer voor gezien.
zou dit het zijn? Start van de run der runs?
* Aeronaut kijkt bitcoin lief aan
[ Voor 17% gewijzigd door Aeronaut op 23-08-2024 16:28 ]
TACO speelt met mn Privé
Er staat hier al een kilo kippendijfilet te stoven tot Ajam Smoor, nog 2 uurtjesDarrell schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:04:
Voor iedereen een pita gyros (van het spit) als we vanavond nog de 420k halen.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s5kIlvP3q0b4so3AsVtH4znl.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wbVsJ9F5ZoGcaQyG1Rm9oCIM.jpg?f=user_large)
Lekker met sajoer boontjes en rijst straks.
Hier was het pannenkoek vandaag. Dat is het enige wat ik leuk vind om te maken. Voor de rest heb ik personeel
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ok, ik ga langs de aziaat vandaagFrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:27:
[...]
Er staat hier al een kilo kippendijfilet te stoven tot Ajam Smoor, nog 2 uurtjes![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
TACO speelt met mn Privé
Op dit niveau bevinden zich enkele lijnen die zich identificeren met termen als BMSB en een zooi moving averages. Als de Bitcoin munt boven de 62.7k weet te sluiten is het niet uit te sluiten dat dit het begin is van de parabolische fase die zich iedere vier jaar herhaalt in het land der cryptomunten.
Tijdens het schrijven van deze onzin is er alweer $200 in waarde bijgekomen. Ter referentie. Toen de bitcoin blockchain gestart was was daar 4 jaar voor nodig. Pas na 6 jaar werd deze bodem hertest. Sindsdien zijn deze koersen tot heden nooit meer teruggezien.
Hier de procureur net gesneden en in de marinade gezet. Morgenochtend vlammen.FrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:27:
[...]
Er staat hier al een kilo kippendijfilet te stoven tot Ajam Smoor, nog 2 uurtjes![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Geef het een uurtje en de yanks hebben de pump alweer verkocht en is alles weer zoals vanochtendbsmpower schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:17:
Jammer, gegokt en verloren. Kort voor de toespraak een deel van mijn alts verkocht omdat het toch vaak al ingecalculeerd is en/of "sell the news". Learning voor de volgende keer 😅
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zucht, altijd hetzelfde met deze speech pumps idd.JoebarRC schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:33:
[...]
Geef het een uurtje en de yanks hebben de pump alweer verkocht en is alles weer zoals vanochtend
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zit nu inderdaad weer op hetzelfde niveau als ik had verkocht... Dus eigenlijk te vroeg verkocht om profijt te hebben gehaald uit de Powell speech.JoebarRC schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:33:
[...]
Geef het een uurtje en de yanks hebben de pump alweer verkocht en is alles weer zoals vanochtend
:strip_exif()/f/image/WSES0qXu7ZhW1W3LzxUCWMvk.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar genoeg Cardano gebash voor vandaag, vrijheid = blijheid, en gewoon lekker geld parkeren in de munten die je ziet zitten. Is ook allemaal maar dom geouwehoer he, vergeet dat niet.
Voor de ADA hodlers hoop ik dat die munt eind dit jaar nog $25 waard wordt.
En ja, dan mag dat prima ingewreven worden tot en met. Sla ik wel even een fysiek boekje open over the Bitcoin standard.
Wel in het zonnetje op BIFI island hoop ik.
Wanneer aanschuiven?FrambozenTaart schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:27:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!