Ook deze staat in de agenda, Thanks! Ik heb nu meerdere agenda items die roepen tegen mezelf dat ik de alts eruit moet gooien (BTC nooit).Gelukszoekr schreef op woensdag 27 november 2024 @ 17:49:
[...]
Als ik nu een wilde gok zou moeten doen. Juni 2025 is de top.
In theorie zou de top pas eind oktober 2025 moeten plaatsvinden, maar dit keer gaat alles sneller. Nooit eerder hebben we zo vroeg een nieuwe ATH neergezet, Deze verstoring kwam door de ETF's. De prijsactie nu lijkt eerder op eind 2017 in plaats van 2016 terwijl dit vergelijkbaar zou moeten zijn met 2016. Deze verstoring kwam door Trump. Dus zet maar in je agenda, Juni 2025
Even gegeten bij de Welkoop VIP avond. Ook gelijk wat gedronken en wat hapjes opgegeten. Dat voordeel kan ook weer in BTC.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik zag dus even niet aankomen dat we zo hard omhoog zouden gaan. Dat dit gaat echt een week duren minimaal.
Ik heb ook gratis gegeten. Ben ook een triple schrale atser maxi. Maar had best aardig wat sats over gehad om dat pleuris feest met die kut kinderen en die oude blanke geestelijke kinderverkrachter te kunnen skippenJohn245 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:17:
Even gegeten bij de Welkoop VIP avond. Ook gelijk wat gedronken en wat hapjes opgegeten. Dat voordeel kan ook weer in BTC.
En dat terwijl ik normaal al in beweging komt voor een gratis lauwe schultenbrau en wat droog brood
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Is standaard. En wat ook standaard is, is dat 99,9% denk hoog te kunnen sellen en laag terug te kopen.veertje schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:24:
Ik zag dus even niet aankomen dat we zo hard omhoog zouden gaan. Dat dit gaat echt een week duren minimaal.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/CtsoCuRgaEfCU71F6Xo5ULni.gif?f=user_large)
En daar is 100% geen speld tussen te krijgen. De bull haalt je in.anti elppa schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:27:
[...]
Is standaard. En wat ook standaard is, is dat 99,9% denk hoog te kunnen sellen en laag terug te kopen.
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja zelf best vaak die fout gemaakt 2 cycles terug. Je eindigt zeker als noob 100% zeker met minder satszwembroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:31:
[...]
En daar is 100% geen speld tussen te krijgen. De bull haalt je in.
anti elppa schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:27:
[...]
Is standaard. En wat ook standaard is, is dat 99,9% denk hoog te kunnen sellen en laag terug te kopen.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_exif()/f/image/gmyMGr7JtydAGKjHjeDL366j.webp?f=user_large)
Wat gaat er hard omhoog?veertje schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:24:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
I'm not doing it... Slowly stacking no sells!zwembroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:31:
[...]
En daar is 100% geen speld tussen te krijgen. De bull haalt je in.
ETH bijna op 3600$
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/k7bNP2oJsukOO0Y2IbHCd1bb.jpg?f=user_large)
BTC €96.871
Ik heb mezelf vandaag een depressie gegeten aan strooigoed.anti elppa schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:26:
[...]
Ik heb ook gratis gegeten. Ben ook een triple schrale atser maxi. Maar had best aardig wat sats over gehad om dat pleuris feest met die kut kinderen en die oude blanke geestelijke kinderverkrachter te kunnen skippen
En dat terwijl ik normaal al in beweging komt voor een gratis lauwe schultenbrau en wat droog brood
Had pasta mee naar het werk maar nog niet aangeraakt. Ben nu op zoek naar insuline, het voelt alsof er pure suikerstroop door mijn aderen gaat.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/45qY37ULVG24CSsrMpnFzJPx.jpg?f=user_large)
Zou TomTom toch dat andere topic geopend hebben….
[ Voor 11% gewijzigd door Moiety op 27-11-2024 20:37 ]
Moiety schreef op woensdag 27 november 2024 @ 20:36:
[Afbeelding]
Zou TomTom toch dat andere topic geopend hebben….
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ethereum’s second bull run is underway, and history shows it often outperforms the first. 🚀
— Kyledoops (@kyledoops) 27 november 2024
In past cycles, $ETH consistently exceeded its initial peak during phase two.
The momentum is strong—are we about to see massive gains? 👀🔥 pic.twitter.com/Rf8Haf5Ki4
Grootste hoeveelheid liquidity inmiddels gepakt.
Je bent flink aan het printen of niet.Mr Ronman schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:30:
M'n Prime long houdt moedig stand @zwembroek
Op naar de $20
[Afbeelding]

Boven de 100 ligt ook nog wel wattomtom901 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:05:
Grootste hoeveelheid liquidity inmiddels gepakt.
Wat een woensdag pumperoni pfoeee
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zo’n herstel als dit is natuurlijk mega Bullish. Dit was echt even 2 dagen ouderwets weakhands eruit tikken en door ipv echt een dip.
De AI shitcoins gaan weer lekker. Virtual doet het ook zeer netjes vandaagzwembroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:06:
[...]
Je bent flink aan het printen of niet.Gaat als de brandweer.
==
hoi
Mod, er post iemand in euro's, kun je die >30 dagen bannen pleasetomtom901 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:18:
I love it when a plan comes together, gisteren weer ingestapt met fiat van de verkochtte spot.
[Afbeelding]
Rapparteer hem ff, dan stuur ik m langs @Kol Nedraknakworst schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:18:
[...]
Mod, er post iemand in euro's, kun je die >30 dagen bannen please
jvel92 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:16:
[...]
De AI shitcoins gaan weer lekker. Virtual doet het ook zeer netjes vandaag
MSTR zal binnenkort als een leveraged bitcoin aandeel ook wel weer keihard gaan pumpen.
Check deze Tweet van Elon. AI gaming studio van xAI. Gunstig voor het narratief.jvel92 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:16:
[...]
Too many game studios that are owned by massive corporations. @xAI is going to start an AI game studio to make games great again! https://t.co/UR4nFODyfd
— Elon Musk (@elonmusk) 27 november 2024
Nu weer niet vrolijk want zit er niet inPassie(f) schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 12:39:
[...]
Nou dan houd ik deze 85K maar aan voor een nieuwe long. Heb hier al zoveel bounce levels voorbij zien komen maar tot nu toe wordt Fomo Ferry er nog niet blij van

Op een gegeven moment moet je gewoon de trigger ophalen. Als het goed voelt om te kopen is het nog niet laag genoegPassie(f) schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:30:
[...]
Nu weer niet vrolijk want zit er niet inDe boot voor de 800ste keer gemist. Maar we blijven proberen
No one can predict the market! - Who the hell knows!
SOL gaat er nu ook voor, dan zijn BTC en ETH waarschijnlijk even toe aan een pauze.
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Idd bizar, heb m'n oorspronkelijke inleg er al uitgehaald op 0.42, maar dat gaat maar door.jvel92 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:16:
[...]
Virtual profits zullen we maar zeggen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
b]Poll: Een bullish zwembroek is leuker dan een bearish zwembroek?[/b]
• Ja
• Nee
• Wie? Ik wil Kol terug
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
• Ja
• Nee
• Wie? Ik wil Kol terug
Tussenstand:
Lekker volatiel dagje zo. 100k soon?tomtom901 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:38:
Kijk ook ETH klappen dan.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Kijk @zwembroek weer een falende poll.Alpina schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:38:
b]Poll: Een bullish zwembroek is leuker dan een bearish zwembroek?[/b]
• Ja
• Nee
• Wie? Ik wil Kol terug
Tussenstand:
[Afbeelding]
Geen gezeik iedereen rijk.
Bitcoin en AI (en een beetje eth)
Hoeveel dagen moet @Kol Nedra nog brommen eigenlijk? Duurt lang… kan er geen strafvermindering ergens worden aangevraagd
Moeten we mevrouw tomtom erbij halen? Dit lijkt op een verslaving. Zeggen dat je stopt maar niet doentomtom901 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:05:
[Afbeelding]
Stop er mee, fijne avond degens
TACO speelt met mn Privé
* knakworst zoomt in op bybit en begrijpt hem nog niet.tomtom901 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:38:
Die zit bij de schoonouders met TP-1, avondje rust voor tomtom. Ofja, dat zeg ik, maar eigenlijkAeronaut schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:49:
[...]
Moeten we mevrouw tomtom erbij halen? Dit lijkt op een verslaving. Zeggen dat je stopt maar niet doen
Kost je een $COFFEE om een poll met mij als onderwerp te maken.Alpina schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:44:
[...]
Kijk @zwembroek weer een falende poll.
Geen gezeik iedereen rijk.
Bitcoin en AI (en een beetje eth)
Als je gisteravond een bericht hebt ingetypt moet je wel op de "verstuur" knop drukken.
Nog 2 weken of zo.Pinsa schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:48:
Hoeveel dagen moet @Kol Nedra nog brommen eigenlijk? Duurt lang… kan er geen strafvermindering ergens worden aangevraagd
Als ik die nog had, had ik er eentje overgemaakt.zwembroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:50:
[...]
Kost je een $COFFEE om een poll met mij als onderwerp te maken.
Alpina schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:55:
[...]
Als ik die nog had, had ik er eentje overgemaakt.

In nieuwsuur gaat het zometeen over DE Bitcoin
Wall Street dicht. Nu mogen Henk en Ingrid los.
Ik vind op google 1 site van 22 minuten geleden die dit meld. Bron? Anders kan ik geen DYOR doenzwembroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:58:
JUST IN: The SEC has filed the "Bitwise 10 Crypto Index ETF" which includes:
$BTC, $ETH, $SOL, $XRP, $ADA, $AVAX, $LINK, $BCH, $UNI, and $DOT.
Nog even en de dollar gaat ook rekt. Bullish.
Tnx Wispe,
Dan is Kol nog ruim op tijd om samen met ons de Santa Rally mee te maken
Hou je taai! @Kol Nedra
knakworst schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:02:
Eth very strong.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ps9AyfD0YbYaQcYepnD0Q4HF.jpg?f=user_large)
loewie1984 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:01:
[...]
Ik vind op google 1 site van 22 minuten geleden die dit meld. Bron? Anders kan ik geen DYOR doen
🇺🇸 JUST IN: The SEC has filed the "Bitwise 10 Crypto Index ETF" which includes:$BTC, $ETH, $SOL, $XRP, $ADA, $AVAX, $LINK, $BCH, $UNI, and $DOT. pic.twitter.com/F1cbuqBBRI
— Cointelegraph (@Cointelegraph) 27 november 2024
Dit is terug waar we al waren. Dikke 100k+ moon soon bedoelde ik.knakworst schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:51:
[...]
Als je gisteravond een bericht hebt ingetypt moet je wel op de "verstuur" knop drukken.
Niet normaal hij blijft maar gaantomtom901 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:38:

BTC €96.871
The personal consumption expenditures price index increased 0.2% on the month and showed a 12-month inflation rate of 2.3%, both in line with expectations.
Core inflation showed even stronger readings, with an increase at 0.3% on a monthly basis and an annual reading of 2.8%, also as forecast.
Spending rose 0.4% on the month, as forecast, while personal income jumped 0.6%, well above the 0.3% estimate.
Stocks were mixed following the release, with the Dow Jones Industrial Average up about 100 points, though the S&P 500 and Nasdaq Composite were both negative. Treasury yields fell.
Despite the rise in headline inflation, traders increased their bets that the Fed would approve another rate cut in December. Odds of a quarter-percentage-point reduction in the central bank’s key borrowing rate were at 66% Wednesday morning, according to the CME Group’s FedWatch measure.
While the inflation rate has dropped significantly since the Fed started tightening, it remains a nettlesome problem for households and figured prominently into the presidential race. Despite its deceleration over the past two years, the cumulative effects of inflation have hit consumers hard, particularly on the lower end of the wage scale.
Consumer spending was still solid in October, though it tailed off a bit from September.
Core inflation showed even stronger readings, with an increase at 0.3% on a monthly basis and an annual reading of 2.8%, also as forecast.
Spending rose 0.4% on the month, as forecast, while personal income jumped 0.6%, well above the 0.3% estimate.
Stocks were mixed following the release, with the Dow Jones Industrial Average up about 100 points, though the S&P 500 and Nasdaq Composite were both negative. Treasury yields fell.
Despite the rise in headline inflation, traders increased their bets that the Fed would approve another rate cut in December. Odds of a quarter-percentage-point reduction in the central bank’s key borrowing rate were at 66% Wednesday morning, according to the CME Group’s FedWatch measure.
While the inflation rate has dropped significantly since the Fed started tightening, it remains a nettlesome problem for households and figured prominently into the presidential race. Despite its deceleration over the past two years, the cumulative effects of inflation have hit consumers hard, particularly on the lower end of the wage scale.
Consumer spending was still solid in October, though it tailed off a bit from September.
De prijsindex voor persoonlijke consumptie-uitgaven steeg met 0,2% ten opzichte van de vorige maand en liet een jaarlijkse inflatie van 2,3% zien, beide in lijn met de verwachtingen. De kerninflatie vertoonde zelfs sterkere cijfers, met een maandstijging van 0,3% en een jaarlijkse inflatie van 2,8%, ook zoals voorspeld. De uitgaven stegen met 0,4% op maandbasis, zoals verwacht, terwijl het persoonlijk inkomen met 0,6% steeg, ver boven de geschatte 0,3%. Aandelen waren gemengd na de publicatie, met de Dow Jones Industrial Average die ongeveer 100 punten steeg, terwijl de S&P 500 en Nasdaq Composite beide negatief waren. De rendementen op staatsobligaties daalden. Ondanks de stijging van de hoofdinflatie verhoogden handelaren hun inzetten dat de Fed een verdere renteverlaging zou goedkeuren in december. De kans op een verlaging van het belangrijkste rentetarief van de centrale bank met een kwart procentpunt was woensdagochtend 66%, volgens de FedWatch-maatstaf van de CME Group. Hoewel de inflatie aanzienlijk is gedaald sinds de Fed begon met het verkrappen van het beleid, blijft het een vervelend probleem voor huishoudens en speelt het een belangrijke rol in de presidentsverkiezingen. Ondanks de afname van de inflatie in de afgelopen twee jaar, hebben de cumulatieve effecten ervan consumenten hard getroffen, vooral aan de onderkant van de loonladder. De consumenteninbestingen waren nog steeds solide in oktober, hoewel ze iets afnamen ten opzichte van september.
Morgen is het donderdag dipdag. Waarschijnlijk nu iets afkoelen, morgenochtend ook. Morgenavond weer een goed instapmoment als het is afgekoeld en dan vrijdag weer stijgen.
Inmiddels een voorzichtige short lopen met SL op entry, dus zonder risico.
Inmiddels een voorzichtige short lopen met SL op entry, dus zonder risico.
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Gekke van de Poppe mocht weer iets zeggen. Zoveel top analisten in Nederland en dan weten ze alleen met die schlemiel op de proppen te komenMoiety schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:59:
Waar is jelle of planbullshit
TACO speelt met mn Privé
Kunnen ze beter die wortel 🥕 dude uitnodigen.Aeronaut schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:31:
Waar is jelle of planbullshit
Rational Root. Ook een Nederlander.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gYQozpje6Le4fYukeDn0NyVe.jpg?f=user_large)
Denken Henk en Ingrid meteen wat n wappie volk dat Bitcoin schorem.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zeker, leverage wat verhoogd en grootste deel S/L op entry. Dat doe ik vaker als entry verder weg ligt en de kust veilig lijkt te zijn qua liquidatie.zwembroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:06:
[...]
Je bent flink aan het printen of niet.Gaat als de brandweer.
Dat ding heeft al eens de $25 gehaald dit jaar of niet? $40 moet kunnen met deze lage circulating supply
:strip_exif()/f/image/39xmS4BhDCdxQtinQtfki4dV.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Mr Ronman op 27-11-2024 22:40 ]
Nvm.
[ Voor 99% gewijzigd door Darrell op 27-11-2024 22:38 ]
Ja ik zag eerst die wall of text (zonder alinea's) van jou en zag daarna dat het een vertaling was van de text van die speedo. Dus leek me een misplaatste mand als reactie op jouw post.
Als Harris had gewonnen, dan zouden we eerst even hard gedaald zijn om vervolgens net zo hoog te komen als we nu zijn. Die trigger zou dan op nieuwsuur zijn gekomen als enige oorzaak. Vermoeiend, dat nieuws op de NPO
Snap ik tochDarrell schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:42:
[...]
Ja ik zag eerst die wall of text (zonder alinea's) van jou en zag daarna dat het een vertaling was van de text van die speedo. Dus leek me een misplaatste mand als reactie op jouw post.

SInds afgelopen maandagmiddag 1300 nieuwe berichten. Is er iets gebeurd ofzow?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SLUSvbSgZCcW0xRgFBUwuK5z.jpg?f=user_large)
Everyone’s gonna make it, tot morgen!
BTC €96.871
Mr Ronman schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:36:
[...]
Zeker, leverage wat verhoogd en grootste deel S/L op entry. Dat doe ik vaker als entry verder weg ligt en de kust veilig lijkt te zijn qua liquidatie.
Dat ding heeft al eens de $25 gehaald dit jaar of niet? $40 moet kunnen met deze lage circulating supply
[Afbeelding]
Goed verhaal weer Darrell.Darrell schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:42:
[...]
Recent strength on $ETH is nice to see but we are now approaching the first "trouble area" on the ETH/BTC pairing.
— CrediBULL Crypto (@CredibleCrypto) 27 november 2024
A rejection here and lower high would give us a push into weekly demand, which, paired with a ~10% correction on $BTC would give us our major 2700-2800 buy zone.… pic.twitter.com/EaD59OmQao
Gaan we hier bijna dicht?
Achteraf blij dat ik gistermiddag nog/weer wat btc heb opgepakt.

Achteraf blij dat ik gistermiddag nog/weer wat btc heb opgepakt.
https://x.com/crediblecry...&t=lfAKmZOLZhZ75haPymasYQ
Pfff
Twitter
Whaaat
Pfff
Whaaat
[ Voor 32% gewijzigd door Moiety op 27-11-2024 22:57 ]
Misschien, die 25k berichten limiet was vroeger belangrijk, maar na een aantal optimalisaties niet meer. Zal wel even een goed moment zoeken want moet dan een aantal zaken tegelijk aanpassen, nu geen zin meer in
Taro schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:54:
[...]
Misschien, die 25k berichten limiet was vroeger belangrijk, maar na een aantal optimalisaties niet meer. Zal wel even een goed moment zoeken want moet dan een aantal zaken tegelijk aanpassen, nu geen zin meer in
BTC €96.871
Gewoon vroeg beginnen met drinken. Dat doe ik ook elke donderdag.

Bedankt voor de tip. De main stream media snapt er nog steeds eigenlijk helemaal niks van. Blijft opmerkelijkMoiety schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:59:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nu zien ze alleen nog maar ditGelukszoekr schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:56:
[...]
Vedankt voor de tip. De main stream media snapt er nog steeds eigenlijk helemaal niks van. Blijft opmerkelijk
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bKzyRs5anCWGc8qd7uM7ngVg.jpg?f=user_large)

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!