Mooie trui om op je sollicitatie gesprek bij je nieuwe baas aan te trekken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
ik heb het ook geliket, ik hou wel van een grapjeAlpina schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:51:
[...]
Vers uit het beleggen topic:
[Afbeelding]
![]()
Maar goed vrienden en collega’s is niet helemaal hetzelfde (na shitcoins zeker niet)
hier te vinden:
Passief beleggen met indexfondsen - Deel 1
nothing stops this train
RichieB in "Passief beleggen met indexfondsen - Deel 1"Kol Nedra schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 08:46:
[...]
ik heb het ook geliket, ik hou wel van een grapje![]()
hier te vinden:
Stack Sats
*Everyone gets the hire at the price they deserve!Vis schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 08:33:
[...]
Mooie trui om op je sollicitatie gesprek bij je nieuwe baas aan te trekken.
Jeetje, wat een haat jegens bitcoin in dat topic zeg...Kol Nedra schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 08:46:
[...]
ik heb het ook geliket, ik hou wel van een grapje![]()
hier te vinden:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ook gewoon 20 duimpjes die gast.. het lijkt de SC welAlpina schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:51:
[...]
Vers uit het beleggen topic:
[Afbeelding]
![]()
Maar goed vrienden en collega’s is niet helemaal hetzelfde (na shitcoins zeker niet)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Laat ze. Het is daar een grote circle jerk, net als dat wij dat hier zijn. Ieder heeft zijn eigen geloof en laten wij niet op kruistocht gaan.NeoflexNL schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:01:
[...]
Ook gewoon 20 duimpjes die gast.. het lijkt de SC wel
Maar laten we ons liever hier concentreren op ons magisch internet geld.
Topic #26 werd correct ingeluid door Taro’s voorspelling dat de ETF werd approved. Topic #27 werd ingeleid met een meer open vraag:
:strip_exif()/f/image/ZEQXoYSW3QfK12T9yjGKEgO3.jpg?f=fotoalbum_large)
Vooralsnog vind ik de rek er al een tijd uit, de instroom van retail tegenvallen en het sentiment maar niet omslaan.
Diminishing returns, misschien?
Maktub
Geduld, geduld... De rente moet nog verlaagd worden, pas dan begint het feestje. HODLMrMrq schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:10:
[...]
Vooralsnog vind ik de rek er al een tijd uit, de instroom van retail tegenvallen en het sentiment maar niet omslaan.
Diminishing returns, misschien?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
inderdaad.Vis schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:15:
[...]
Geduld, geduld... De rente moet nog verlaagd worden, pas dan begint het feestje. HODL
Geef het nog een 4-5 weken, daan gaan we los.
Allereerst gefeliciteerd! Hoop dat moeder en kind (en vader natuurlijkWhySoSerious schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:
Wil jullie even op de hoogte brengen van de geboorte van onze zoon gistermiddag
Was voor hem een letterlijke rugpull, aangezien hij in stuit via een keizersnede ter wereld is gekomenstraks maar eens even op zoek naar welke shitcoins we kunnen kopen zodat hij op z'n 18e nog steeds poor is. Tips zijn altijd welkom!
Oh ja, een van m'n eerste gedachten was 'wat een bagholder!'. Eea is nog beetje uit proportie
Wil je hem een goede start geven, kijk dan eens naar $CRV.
Wordt helemaal niet genoemd, maar is een echte GEM imo.
Nu nog op te pikken voor rond de $0.34, maar verwachting is dat het snel stijgt.
📊 Crypto is showing signs of recovery, with Bitcoin rebounding to as high as $61.3K today. The crowd sentiment has been flipping more and more bullish for most top caps since the August 5th bottom, and BTC +19% since that fear-causing crash. 👍 pic.twitter.com/giuRmtgX5o
— Santiment (@santimentfeed) 20 augustus 2024
Gisteren nog!Gaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:28:
[...]
Allereerst gefeliciteerd! Hoop dat moeder en kind (en vader natuurlijk) het goed maken.
Wil je hem een goede start geven, kijk dan eens naar $CRV.
Nu nog op te pikken voor rond de $0.34, maar verwachting is dat het snel stijgt.
:strip_exif()/f/image/h1a0yaqvMVnrjZN5lvhZBWlZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Altijd leuk om de chart dan nog eens terug te kijken
Oke dan!Alpina schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:54:
[...]
Gisteren nog!
[Afbeelding]
Altijd leuk om de chart dan nog eens terug te kijken
Zelfs eerst nog even de zoekfunctie geraadpleegd, voor ik deze post schreef

Als ik af moet gaan op de chart alleen, dan had ik hem aan mij voorbij laten gaan.
Grapje denk ik die CRV (hap ik nu?)?Gaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:02:
[...]
Oke dan!
Zelfs eerst nog even de zoekfunctie geraadpleegd, voor ik deze post schreef![]()
Als ik af moet gaan op de chart alleen, dan had ik hem aan mij voorbij laten gaan.
Die zijn een jaartje geleden of iets gehackt en toen is de boel compleet door het putje gegaan...
https://www.coindesk.com/...bolstering-crv-sentiment/
PS5
Gaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:28:
[...]
Wil je hem een goede start geven, kijk dan eens naar $ShillCoin.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Volgens wie? Waarom? Is dit niet gewoon wensdenken?Gaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:22:
[...]
Geef het nog een 4-5 weken, daan gaan we los.
Verwachting van wie? Waarom? Is dit niet gewoon wensdenken?Gaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:28:
[...]
Maktub
Heb ook eerst even moeten zoeken hoorGaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:02:
[...]
Oke dan!
Zelfs eerst nog even de zoekfunctie geraadpleegd, voor ik deze post schreef![]()
Maar 2020 werd deze al genoemd, zelf ook nog even gehad. Daarna gehackt en nog wat dingetjes. Gelukkig waren er toen al zekerheden in dit forum:
:strip_exif()/f/image/uR8KCw8uKBksFXKlTKsi5jFT.jpg?f=fotoalbum_large)

Absoluut niet!kernie schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:06:
[...]
Grapje denk ik die CRV (hap ik nu?)?
Die zijn een jaartje geleden of iets gehackt en toen is de boel compleet door het putje gegaan...
https://www.coindesk.com/...bolstering-crv-sentiment/
Veel mensen reageren zoals jij, zelfs ik dacht in 1e instantie:"troep".
https://x.com/search?q=%24crv&src=typed_query
https://x.com/CredibleCrypto
Op X (zie linkjes) wordt er veel over gesproken.
De onderste link is van een bekende trader, die het onder de aandacht bracht (nee, hij shillt deze munt niet als veel influencer doen).
Hij legt de fundamentals van deze coin uit.
Deze coin heeft inderdaad een twijfelachtig geschiedenis, maar dat is verleden tijd.
Doe je eigen onderzoek zou ik zeggen. Ik wil hem jullie niet onthouden in ieder gaval.
Oké, 1, 2, 3, onderzoek gedaan, ik ga voor bitcoinGaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:15:
[...]
Absoluut niet!
De onderste link is van een bekende trader, die het onder de aandacht bracht (nee, hij shillt deze munt niet als veel influencer doen).
Hij legt de fundamentals van deze coin uit.
Deze coin heeft inderdaad een twijfelachtig geschiedenis, maar dat is verleden tijd.
Doe je eigen onderzoek zou ik zeggen. Ik wil hem jullie niet onthouden in ieder gaval.
PS5
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Sorry, maar aankomen met "er wordt op X veel over [Coin X] gesproken" is echt onzin. Juist X is één groot shitcoin shillparadijs. Op basis van mentions kun je echt geen conclusie trekken over of iets een goede investering is of niet.Gaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:15:
Mag ik vragen waarom je voor Bitcoin gaat?kernie schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:17:
[...]
Oké, 1, 2, 3, onderzoek gedaan, ik ga voor bitcoin
Zelf heb ik (nog) geen Bitcoin. Ik verwacht deze in de bearmarket goedkoop op te kunnen pikken en dan vast te houden.
Voor nu in een paar alts voor het rendement op korte termijn.
Tuurlijk! Ervaring van de afgelopen jaren (door schade en schande leert men), bijna alle Alts falen en vallen dus hard.Gaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:21:
[...]
Mag ik vragen waarom je voor Bitcoin gaat?
Zelf heb ik (nog) geen Bitcoin. Ik verwacht deze in de bearmarket goedkoop op te kunnen pikken en dan vast te houden.
Kan inderdaad met wat geluk gebruikt worden om op korte termijn wat binnen te harken maar daarna toch wel snel weer uitstappen
Al die coins hebben fantastische beloftes/roadmaps...
PS5
SimpelGaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:21:
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/KfLoUb7epTFaBKL7lirenBox.png?f=user_large)
Oh, dankjewel voor je tip. Ik verkoop nu al mijn Bitcoin en ga diep in CRV zitten.Gaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:21:
[...]
Van beide nee.MrMrq schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:09:
[...]
Volgens wie? Waarom? Is dit niet gewoon wensdenken?
[...]
Verwachting van wie? Waarom? Is dit niet gewoon wensdenken?
Volgens mij ben je vrij nieuw in de Slowchat?
Lees ff goed mee/terug hier dan zijn er denk ik zat mooie voorbeelden/leermomenten te vinden, we hebben het allemaal wel meegemaakt.
Ikzelf ben niet zo handig met die gure Alts (zegt natuurlijk niet dat dit voor iedereen zo is), wees gewoon voorzichtig, dat is de boodschap.
PS5
Eens dat X een grote shitcoin shillparadijs is, daar kan ik doorheen kijken. Wellicht is mijn verwijzing daar onduidelijk in.Guere schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:20:
[...]
Sorry, maar aankomen met "er wordt op X veel over [Coin X] gesproken" is echt onzin. Juist X is één groot shitcoin shillparadijs. Op basis van mentions kun je echt geen conclusie trekken over of iets een goede investering is of niet.
Het enige wat ik probeer te zeggen: Check deze coin eens uit en doe ermee wat je wil.
Zo simpel is het eigenlijk.
Ben vrij nieuw ja en bedankt voor je welkomkernie schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:33:
[...]
Volgens mij ben je vrij nieuw in de Slowchat?Welkom!
Lees ff goed mee/terug hier dan zijn er denk ik zat mooie voorbeelden/leermomenten te vinden, we hebben het allemaal wel meegemaakt.
Ikzelf ben niet zo handig met die gure Alts (zegt natuurlijk niet dat dit voor iedereen zo is), wees gewoon voorzichtig, dat is de boodschap.
Bedankt voor bezorgdheid, wordt gewaardeerd. Heb inmiddels al wat leergeld betaald, maar dat hoort erbij zeg ik dan maar tegen mezelf.

Gelukkig.Wispe schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:28:
[...]
Oh, dankjewel voor je tip. Ik verkoop nu al mijn Bitcoin en ga diep in CRV zitten.
Er zitten hier mensen met humor
Bedankt voor je antwoord.kernie schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:25:
[...]
Tuurlijk! Ervaring van de afgelopen jaren (door schade en schande leert men), bijna alle Alts falen en vallen dus hard.
Kan inderdaad met wat geluk gebruikt worden om op korte termijn wat binnen te harken maar daarna toch wel snel weer uitstappen![]()
Al die coins hebben fantastische beloftes/roadmaps...
Ik zie het ook als een manier om snel wat binnen te harken en dan alles te verkopen. Zoals eerder gezegd, investeren in Bitcoin is voor een langere termijn.
Ik neem alles terug wat ik anderhalf uur geleden gezegd heb.MrMrq schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:10:
[...]
Welkom @Gaitie73, dank voor jouw bullish sentiment als nieuwe instromer en op naar de maan!
Maktub
Bedankt!MrMrq schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:50:
[...]
Ik neem alles terug wat ik anderhalf uur geleden gezegd heb.
Welkom @Gaitie73, dank voor jouw bullish sentiment als nieuwe instromer en op naar de maan!
Laten we mooie winsten maken met zijn allen.

Behalve een nieuwe ATH. Dat was in maart.BTC100K2021 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:54:
Samenvatting van de laatste 6 maanden voor de nieuwkomers:
[Afbeelding]
Nog maar 88.5% onder de ath. Wie weet.
Zo, uiteraard even niet uitzoomen op de grafiek he.
Als je het hebt over dat ADA 88,5% onder ATH zit, zeer zeker niet naar Celr kijken dan.
Wel ruimte naar boven denk ik
en blijft lekker gaanKol Nedra schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 20:41:
AAVE op weekly of monthly, best sterk...
nothing stops this train
Prachtig, lekker jezelf quoten haha, wel goeie call overigens.
Merchants worldwide can now accept $ADA with @Binance Pay! 🌐
— Cardano Foundation (@Cardano_CF) 19 augustus 2024
Enjoy zero gas fees, instant settlement, and access to 30M+ users globally. Upgrade your business with seamless Cardano payments today.https://t.co/rTF4PHJDhd
dank u, scheelt mij weer opnieuw de zelfde oneliner tikkenAlpina schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:15:
[...]
Heb ook eerst even moeten zoeken hoor![]()
Maar 2020 werd deze al genoemd, zelf ook nog even gehad. Daarna gehackt en nog wat dingetjes. Gelukkig waren er toen al zekerheden in dit forum:
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
CRV is toch Curve DAO? Muntje had toch zo'n knakenkaart? Vond het logo altijd wel lijken op een interdimensionaal zwart gat waar je geld in verdween.
Maar ik hou het ook allemaal niet meer bij met die krankzinnige ponzi meme muntjes.
Eigenlijk is de hele cryptomarkt één grote kinderboerderij met alleen maar geiten. Één grote gore geitenbende. Met een gigantische oranje stal op het terrein waar een legendarische stier staat die woest met zijn hoeven veegt, klaar om te rennen.
Je kunt natuurlijk prima bij iedere geit stil gaan staan en kijken wat de kleine onderlinge verschillen tussen de geiten zijn. Feit is wel dat het een grote gore geitenbende blijft.
De ene persoon blijft achter bij zijn labiele en langzaam stervende geit, de ander rijdt op de stier uit de oranje schuur, rechtstreeks naar de fokking maan.
Zo, is natoer.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Jaapie in de wei:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5ciWXuXAQzcQISC1Yk7APRDF.gif?f=user_large)
Dat is nog niet eens zo’n slechte zet, als je het mij vraagt.Wispe schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:28:
[...]
Oh, dankjewel voor je tip. Ik verkoop nu al mijn Bitcoin en ga diep in CRV zitten.
Als dat (hoeveelheid geld in stable coins) weer een indicator is, komt de actie vanzelf.BTC100K2021 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:02:
Marketcap van Tether is sinds maart wel 17% hoger. Had ik die maar gekocht.
:strip_exif()/f/image/zaVk5ldr2uZRtUlTEMKn4MZn.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9HbPOVWtDEQP4rrQP9Eshapd.jpg?f=user_large)
Deze hoort ook bij CRV geloof ik :FrambozenTaart schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:00:
CELR mis ik wel, vond de dikke groene selderij memes altijd leuk.
CRV is toch Curve DAO? Muntje had toch zo'n knakenkaart? Vond het logo altijd wel lijken op een interdimensionaal zwart gat waar je geld in verdween.
Maar ik hou het ook allemaal niet meer bij met die krankzinnige ponzi meme muntjes.
Eigenlijk is de hele cryptomarkt één grote kinderboerderij met alleen maar geiten. Één grote gore geitenbende. Met een gigantische oranje stal op het terrein waar een legendarische stier staat die woest met zijn hoeven veegt, klaar om te rennen.
Je kunt natuurlijk prima bij iedere geit stil gaan staan en kijken wat de kleine onderlinge verschillen tussen de geiten zijn. Feit is wel dat het een grote gore geitenbende blijft.
De ene persoon blijft achter bij zijn labiele en langzaam stervende geit, de ander rijdt op de stier uit de oranje schuur, rechtstreeks naar de fokking maan.
Zo, is natoer.
https://curve.convexfinance.com/stake
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/convex-finance/
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/curve-dao-token/
Lekker Dubbele geit !
:strip_exif()/f/image/vH10PTLbewXR96D2HaizV7u5.png?f=user_large)
Doet Tether een wedstrijdje met AERO wie de coins sneller dillute?BTC100K2021 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:02:
Marketcap van Tether is sinds maart wel 17% hoger. Had ik die maar gekocht.
Hier geef je zelf toe dat het gewoon troep isGaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:21:
[...]
Tether is wel fijner voor je portoexelletor schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:56:
[...]
Doet Tether een wedstrijdje met AERO wie de coins sneller dillute?
1 USDT bijna altijd 1 USD
Zelfs met stront is geld te verdienen, dus waarom niet met altcoins?TWeaKLeGeND schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 14:56:
[...]
Hier geef je zelf toe dat het gewoon troep is
Totdat het niet meer zo is, dan raakt poep echt de ventilatorAeronaut schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:19:
[...]
Tether is wel fijner voor je porto![]()
1 USDT bijna altijd 1 USD
moet je wel het nieuwe glimmende stront shillen bro. niet iets wat al een cycli heeft doorgemaakt.Gaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:22:
[...]
Zelfs met stront is geld te verdienen, dus waarom niet met altcoins?
als je een gure hebt gevonden. mensen van MC topic zijn er dol op [met de juiste onderbouwing]
Al research gedaan?Aeronaut schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:28:
[...]
moet je wel het nieuwe glimmende stront shillen bro. niet iets wat al een cycli heeft doorgemaakt.
]
Nou stoppen hoor
Beetje onderzoek laat een heel onbetrouwbare smeerlap zien:
Eerder dit jaar...
"CRV has fallen by 30% in the past hour after Curve founder Michael Egorov's $141M CRV-backed loan led to liquidation of his $95.7M crvUSD loan."
PS5
Dat is het punt niet, je gaf eerst aan dat het geen troep was en daar krabbel je nu van terug maar toch niet maar toch welGaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:22:
[...]
Zelfs met stront is geld te verdienen, dus waarom niet met altcoins?
[ Voor 32% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-08-2024 15:52 ]
Ik wens jullie allemaal veel succes in dit topic.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:48:
[...]
Dat is het punt niet, je gaf eerst aan dat het geen troep was en daar krabbel je nu van terug maar toch niet maar toch wel
De ballen.
yup, koers ligt lager dan een jaar geleden terwijl BTC een 2x heeft gedaan
dat voorspeld niks goeds als het gaat om sterkte en community erachter
zelfs prijs behouden tov 1 jaar geleden is ok want BTC heeft afgelopen 4 maanden echt zitten klooien om (zwakke) alts te bloeden.
een 50% tov jaar geleden is markt conform voor een oude alt.
1k kaars binnen 5min chart.

[ Voor 69% gewijzigd door Aeronaut op 21-08-2024 16:01 ]
Gaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:53:
[...]
Ik wens jullie allemaal veel succes in dit topic.
De ballen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NCmSYkwovTpI243vdRuTysvS.jpg?f=user_large)
PS5
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Wacht maar tot echte mania bull fase aanbreekt. Dan worden we dagelijks overspoeld met dat soort shit. Ik zou gewoon vast wat meme's maken en op de planke leggen voor later.Guere schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:07:
Haha, ik was nog druk bezig met het maken van een shitcoin meme... is 'ie ondertussen alweer uit het topic vetrokkenMust be some kind of record.
Het is gewoon een bitcoin markt op het moment. Totdat we de ATH doorbreken en alle drek omhoog gaat. Dan gaan de shitcoins allemaal weer dik omhoog. Dan is er geen redden meer aan tot een jaar na de ATH.anti elppa schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:04:
Ik merk echt dat die laatste 6 maanden veel maxi's geboren zijn. Ik hoef eigenlijk helemaal niets meer te doen. Kan gewoon achterover leunen terwijl er allemaal verse btc maxi's als dolle honden op die shitcoiners inhakken. Heerlijk
Hopelijk pakt het weer zo uit. Al zou meer inflow voor Bitcoin wel beter zijn.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Yep, ongebruikte memes verdwijnen altijd een mapje voor een toekomstige dag. Alle mogelijke situaties hier herhalen zich idd met een bepaalde regelmaat...anti elppa schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:10:
Wacht maar tot echte mania bull fase aanbreekt. Dan worden we dagelijks overspoeld met dat soort shit. Ik zou gewoon vast wat meme's maken en op de planke leggen voor later.
Ah, nu snap ik waar de naam exit liquidity vandaan komt!Gaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:53:
[...]
De ballen.
Maktub

Zoiets:anti elppa schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:10:
[...]
Wacht maar tot echte mania bull fase aanbreekt. Dan worden we dagelijks overspoeld met dat soort shit. Ik zou gewoon vast wat meme's maken en op de planke leggen voor later.
Plaatje van Carlos Matos en de tekst
Hey hey heyyyyy Let's gooooo [enter shitcoin]
Ik lul ook zomaar wat
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AE7pRAtUjJIIZppYdEOcr01X.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
FUN FACT: In about 3 days of playing Doom, Hydra processed the same amount of transactions as the Lightning Network did in about 460 days.
— Cardano YOD₳ (@JaromirTesar) 20 augustus 2024
The average TPS on Hydra was 350.
The average TPS of routed transactions on the Lightning Network is 2.5.#Cardano #Bitcoin
aangezien ADA een stablecoin is (lijkt het) is het ideaal voor payments?
teminste lightning network is vooral voor payments toch?
nothing stops this train
Gaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:35:
[...]
Eens dat X een grote shitcoin shillparadijs is, daar kan ik doorheen kijken. Wellicht is mijn verwijzing daar onduidelijk in.
Het enige wat ik probeer te zeggen: Check deze coin eens uit en doe ermee wat je wil.
Zo simpel is het eigenlijk.
Ach hou toch op, je zit gewoon een oude shitcoin te shillen die al bij ons allemaal door de handen, mond, maag en darmen heen is gegaan en waar we al lang geleden afschijt van hebben genomen.
Als je een nieuwe coin shilled, doe dan $THREE, die staat tenminste op +10% vandaag.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Beetje juinen dan maar weer?anti elppa schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:04:
Ik hoef eigenlijk helemaal niets meer te doen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/onSFCFP8halfBipt28jMBl3G.gif?f=user_large)
Je vergeet: HFSP!!1!Gaitie73 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:53:
[...]
De ballen.
Maktub
Dat trek ik niet, rond de $150k ben ik er al zeker voor 80% eruitVis schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:01:
[Afbeelding]
7x vanaf hier is.. jawel.. 420k boyz
Les go
nothing stops this train
HFSP!!1!Kol Nedra schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:06:
[...]
Dat trek ik niet, rond de $150k ben ik er al zeker voor 80% eruit

Van 10 naar 7 naar 4? 240kVis schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:01:
[Afbeelding]
7x vanaf hier is.. jawel.. 420k boyz
Les go
Zon leeg bord op een rotonde is denk ik cheaper.Coldcat schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:11:
Mooie poster. Als er nog een dikke x7 bull-markt komt, zoals hierboven geschetst, ga ik eens uitzoeken wat het kost dat ding bij bushokjes te plaatsen.
[Afbeelding]
Bij een x7 ga ik echt 0.0% moeite doenGipsy King schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:13:
[...]
Zon leeg bord op een rotonde is denk ik cheaper.
Dezer dagen durf ik me met zo'n poster niet op straat te vertonen
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 21-08-2024 17:14 ]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!