This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Van harte gefeliciteerd SjoerdV! Even een paar dagen geen kantoorjokesWhySoSerious schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:
Wil jullie even op de hoogte brengen van de geboorte van onze zoon gistermiddag
Was voor hem een letterlijke rugpull, aangezien hij in stuit via een keizersnede ter wereld is gekomenstraks maar eens even op zoek naar welke shitcoins we kunnen kopen zodat hij op z'n 18e nog steeds poor is. Tips zijn altijd welkom!
Oh ja, een van m'n eerste gedachten was 'wat een bagholder!'. Eea is nog beetje uit proportie
Van harte! Nog iemand die voor ons ekker 's nachts kan candle watchenWhySoSerious schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:
Was voor hem een letterlijke rugpull, aangezien hij in stuit via een keizersnede ter wereld is gekomenstraks maar eens even op zoek naar welke shitcoins we kunnen kopen zodat hij op z'n 18e nog steeds poor is. Tips zijn altijd welkom!
Oh ja, een van m'n eerste gedachten was 'wat een bagholder!'. Eea is nog beetje uit proportie
Gefeliciteerd kerel. Beste investering die je ooit hebt gedaan was pakmbeet 9 maand terug, dit is rijkdom!WhySoSerious schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:
Gefeliciteerd!!!WhySoSerious schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:
Succes met de nachtrust de aankomende tijd.

9 maanden geleden: lachend erinWarsemaW schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:37:
[...]
Gefeliciteerd kerel. Beste investering die je ooit hebt gedaan was pakmbeet 9 maand terug, dit is rijkdom!
en huilend eruit
nothing stops this train
Congratz!!WhySoSerious schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Iemand enig idee waarom deze transactie niet in MetaMask zichtbaar is? Lijkt allemaal niets mis te gaan, gaat om een transactie FTM van kraken naar mm?
Op ftmscan is het ook gewoon aanwezig op het adres.
[ Voor 10% gewijzigd door jasperz89 op 20-08-2024 10:16 ]
Kan hij mooi de koersen in de gaten houden voor ons al wij slapenelektriekert schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:43:
[...]
Gefeliciteerd!!!
Succes met de nachtrust de aankomende tijd.
Gefeliciteerd!WhySoSerious schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:
Heel veel geluk toegewenst ( en nachtrust
UberLurker Departement #GG.
Gefeliciteerd man!WhySoSerious schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:
Tip:
https://www.coingecko.com/en/coins/nuts-2
Succes, en sterkte, was getekend papa van 10 wekenWhySoSerious schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:
Oh, en geef dat kind gewoon BTC, dan outperformed hij iig de gemiddelde shitcoinholder.
Mooi nieuws man, van harte met de geboorte van jullie zoon!WhySoSerious schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:
Nu maar sats stacken voor de kleine man
En misschien een fluffje BIFI om de voorlopige baghold ietwat te compenseren.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ontopic: we zitten weer lekker tegen de 61k aan te hikken. De charts zien er bullish uit als je het mij vraagt. September wordt mooi zegt mijn onderbuik gevoel.
Je hoeft alleen maar @Darrell te taggen. Die doet de rest.dylan_ schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:06:
Kan iemand even modereren? Allemaal offtopic posts. Waarschuwing plus eventueel een ban. Dank!
Ontopic: we zitten weer lekker tegen de 61k aan te hikken. De charts zien er bullish uit als je het mij vraagt. September wordt mooi zegt mijn onderbuik gevoel.
Is die spelfout extraVis schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:09:
Abn Amro app heeft weer eens een storing...
Daarom een mooie start van de week met een leerzame reactie aan alle frontpage n00bz
[Afbeelding]

Rapapa...
Heb er ook op gereageerdVis schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:09:
Daarom een mooie start van de week met een leerzame reactie aan alle frontpage n00bz
[Afbeelding]
Rich Dad Lesson on Panics.
— Robert Kiyosaki (@theRealKiyosaki) 18 augustus 2024
1: Panics in capital markets are visible. That means everyone knows when the stock, bond, or real estate markets are crashing.
2: Panics in banks are invisible. That means most people have no idea when their bank is in BANKRUPT.
That is why…
Ah, is het alweer tijd voor Kiyo’s Karma Overview?
:strip_exif()/f/image/IekvZaAQhHTvK8sbBrgLKGgv.jpg?f=fotoalbum_large)
Rich author, poor readers…
[ Voor 90% gewijzigd door MrMrq op 20-08-2024 11:53 ]
Maktub
Van harte gefeliciteerd!!!WhySoSerious schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:
Zero.
Ik jank hem er altijd in en haal hem lachend eruit...Kol Nedra schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:06:
[...]
9 maanden geleden: lachend erin![]()
en huilend eruit
Zero.
@Guere No brainer.Pelox schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:06:
[...]
Ik jank hem er altijd in en haal hem lachend eruit...
Pelox schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:06:
[...]

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9MRa6WQefXBfD9OGJ5q1fISC.gif?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Edit: zelfcensuur. Grof én off topic.Pelox schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:06:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door MrMrq op 20-08-2024 12:38 ]
Maktub
MrMrq schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:48:
[...]
Ah, is het alweer tijd voor Kiyo’s Karma Overview?
[Afbeelding]
Rich author, poor readers…
:strip_exif()/f/image/fPDvep0QxS90eiNxifcWQRae.jpg?f=fotoalbum_large)
en als dat nog niet alles is; reken de inflatie% er ook nog maar bij.....
ben blij dat bitcoin er is, weg uit die fiat ponzi
[ Voor 88% gewijzigd door Kol Nedra op 20-08-2024 13:05 ]
nothing stops this train
Nevermind, je had het vooral over inflatie.Kol Nedra schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:58:
maak er maar 70+% van hoor
en als dat nog niet alles is; reken de inflatie% er ook nog maar bij.....
ben blij dat bitcoin er is, weg uit die fiat ponzi
[ Voor 21% gewijzigd door MrMrq op 20-08-2024 13:09 ]
Maktub
Why not fix it right now? 🤷♂️ https://t.co/QWH4cGslGu
— Elon Musk (@elonmusk) 20 augustus 2024
nothing stops this train
Kwam toevallig net deze tegen. Deze onderbouwd het al deels, gaat namelijk over de laatste 6 weken tegenover de 245k BTC YTD in de tabel die ik eerder deelde. Whales zijn flink aan het inkopen.Taro schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:10:
[...]
Of veel mensen hebben hun BTC naar exchanges gestuurd (Kleine wallets-> Grote wallets). Je kunt dergelijke conclusies niet zomaar trekken.
:strip_exif()/f/image/jUuvjMb5zf2xdxEStc7Mwn2O.jpg?f=fotoalbum_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ook mooi om te zien dat hij net zo motorisch gestoord is als ik. Probeer je hand maar eens zo te houden als die lutsers daar. De duim is dan nog wel het makkelijkste.knakworst schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:51:
[Afbeelding][Afbeelding]
Die man heeft ook maar echt één broek en één t-shirt
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik heb @knakworst zijn nuttige post toch maar gerapateerd ivm fake news
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Coldcat schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:03:
[...]
Ook mooi om te zien dat hij net zo motorisch gestoord is als ik. Probeer je hand maar eens zo te houden als die lutsers daar. De duim is dan nog wel het makkelijkste.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B6naB5x0RsYOMbPZp9wEVQzd.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zat ook al te zoeken, dacht dat er crypto nieuws was maar blijkbaar bij het ABN bericht.
Dus nu laat je ons nog meer zoeken zonder linkje?Nopheros schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:15:
[...]
Zat ook al te zoeken, dacht dat er crypto nieuws was maar blijkbaar bij het ABN bericht.
Laat dan maar, iemand komt vanzelf wel samenvatting geven hier
Klein stukje terugscrollen.
Vis schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:09:
[Afbeelding]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Samenvatting:Wispe schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:23:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wokQ9kfmvEhwM7c7PUDp8k65.jpg?f=user_large)
Ging ervan uit de een nieuwsbericht over ABN duidelijk genoeg was, zoveel staan er niet.Wispe schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:23:
[...]
Dus nu laat je ons nog meer zoeken zonder linkje?
Oooh het is breaking!!!
Heeft ook wel wat zo de blonde dame met een beetje bekakt abn.
PS5
ligt veel te veel liquiditeit rond de 60 en de muren waren volledig bagger.tomtom901 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:53:
BTC long loopt.
In: 60423
S/L: 60321
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ik zou de 59 waar de 7dma ligt ff terug getest zien, en dan weer up. Die 50 is nu gefaald iigTakutoRadiance schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:26:
Ja ja, gaan we toch die 58,5 weer opzoeken?
[Afbeelding]
US markten geven teveel terug, dan volgt BTC gewoonanti elppa schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:13:
[...]
ligt veel te veel liquiditeit rond de 60 en de muren waren volledig bagger.
tja dat heb je op dagen dat er 0 volume is, dan heb je correlatie met boomer stonkstomtom901 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:22:
[...]
US markten geven teveel terug, dan volgt BTC gewoon
Goud is wel mooi upanti elppa schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:26:
[...]
tja dat heb je op dagen dat er 0 volume is, dan heb je correlatie met boomer stonks
https://finance.yahoo.com/quote/GC%3DF/
is ook geen stonk natuurlijk. Maar ben blij voor onze ouwe grijze troll, mr schiff. heb zelf ook best wat goud, dus helemaal primaknakworst schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:27:
[...]
Goud is wel mooi up![]()
https://finance.yahoo.com/quote/GC%3DF/
Digitaal goud, goud zelf, hij zal vast ook wel vastgoed gemaakt van goud hebben.sh4d0wman schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:37:
@anti elppa hmm naast crypto ook goud? Interesting......
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
My fiat is ready baby
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
binnen een uur is dit ingevuld. knap voorspeldanti elppa schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:17:
[...]
ik zou de 59 waar de 7dma ligt ff terug getest zien, en dan weer up. Die 21 is nu gefaald iig
dat was dus de 8e rejection van de 50anti elppa schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 08:00:
[...]
ja kan absoluut, maar ik geef de 50dma echt meer waarde dan die box. in 14 dagen 7 x een rejection exact op de 50dma. Dat zegt volgens mij wel genoeg. Again, normaal ben ik meer van de figuren en horizontale lijnen, maar deze kan je echt niet negeren.
Net als een kat, 9 levens.
Dat zit wel Schnorr.

Mooi dat Tommie nog zo postief gestemd is met alle lijntjes. Ik zie morgen wel weer wat de Yanks er van gemaakt hebben.
Lachend de kerk uit!Pelox schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:06:
[...]
Wow, lutsers....Coldcat schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:03:
[...]
Ook mooi om te zien dat hij net zo motorisch gestoord is als ik. Probeer je hand maar eens zo te houden als die lutsers daar. De duim is dan nog wel het makkelijkste.
Dat heb ik echt lang niet meer gehoord of gelezen

😂Kol Nedra schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:46:
[Afbeelding]
zie je de rode pijl? juist ja daar heb ik die geitenbende verkocht, zo werkt het, dat is natoer!
Ach, of je nou op -70% uitstapt of op -72%, dat maakt allemaal niet zoveel uit in het grotere geheel.Kol Nedra schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:46:
[Afbeelding]
zie je de rode pijl? juist ja daar heb ik die geitenbende verkocht, zo werkt het, dat is natoer!
Maktub
Wel heel vervelend maar ieder heeft zn miskleun een x. Zolang dat bij 1x blijft niks mis mee. Als het je iedere x lukt op de top te kopen en op een dal te verkopen dan wordt het tijd voor een andere hobby 😅MrMrq schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 19:11:
[...]
Ach, of je nou op -70% uitstapt of op -72%, dat maakt allemaal niet zoveel uit in het grotere geheel.
Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 17.2 kWh. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.
Gelukkig was je wel zo netjes om het hier te delen toen je verkocht, zodat wij allemaal de dip konden kopenKol Nedra schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:46:
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hoezo uitgestapt? Als je winst hebt, is het winst natuurlijk. Maar alsnog.. op deze fase van de marktKol Nedra schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:46:
[Afbeelding]
verlies genomen, maar wel -1 altcoin in pf, hoe meer BTC hoe beterkeanu_ schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:21:
[...]
Hoezo uitgestapt? Als je winst hebt, is het winst natuurlijk. Maar alsnog.. op deze fase van de markt
nothing stops this train
Devke schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 19:21:
[...]
Wel heel vervelend maar ieder heeft zn miskleun een x. Zolang dat bij 1x blijft niks mis mee.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large)
Are you prepared for Chang? Rocket is on the pad. Governance is coming https://t.co/DFCKjALuzI pic.twitter.com/zBjLorA3Sw
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 20 augustus 2024
Ik heb nog lekkere bags met shitcoins. Verkopen is zonde, levert weinig op, dus ja, hopen dat er 1 of meer de lucht inschiet....Devke schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 19:21:
[...]
Wel heel vervelend maar ieder heeft zn miskleun een x. Zolang dat bij 1x blijft niks mis mee. Als het je iedere x lukt op de top te kopen en op een dal te verkopen dan wordt het tijd voor een andere hobby 😅
Boden kan ik vergeten, dat is met recht de grootste miskleun die ik heb gehad, gelukkig ook kleine investering. BTC heb ik als enige vertrouwen in op lang termijn.
N collega liep te klagen dat zn pf naar de graftering is. Heeft alleen altcoins, en dan ook echt de meest onbekende ooit onderhand. Blijven zeggen dat ie BTC moet kopen.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Vers uit het beleggen topic:ByteMe_ schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:34:
[...]
Ik heb nog lekkere bags met shitcoins. Verkopen is zonde, levert weinig op, dus ja, hopen dat er 1 of meer de lucht inschiet....
Boden kan ik vergeten, dat is met recht de grootste miskleun die ik heb gehad, gelukkig ook kleine investering. BTC heb ik als enige vertrouwen in op lang termijn.
N collega liep te klagen dat zn pf naar de graftering is. Heeft alleen altcoins, en dan ook echt de meest onbekende ooit onderhand. Blijven zeggen dat ie BTC moet kopen.
:strip_exif()/f/image/hWHgzrgXTcgVYUiHvHfZwHUF.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar goed vrienden en collega’s is niet helemaal hetzelfde (na shitcoins zeker niet)
Wij doen het natuurlijk voor de tech en niet voor het beleggen toch?Alpina schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:51:
[...]
Vers uit het beleggen topic:
[Afbeelding]
![]()
Maar goed vrienden en collega’s is niet helemaal hetzelfde (na shitcoins zeker niet)
Flowchart dan maar aanpassen?Alpina schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:51:
[...]
[Afbeelding]
![]()
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zijn we toch nog iets meer rekt dan we dachten
Voorlopig is er meer outflow dan inflow.Wispe schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 07:59:
Wordt wel tijd voor een parabolische stijging voor ETH nu we een tijdje al ETF's hebben.
Hahaha, oh heerlijk! Zo voorspelbaar dat ze juist bij zo'n opmerking trots duimpjes gaan uitdelenAlpina schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:51:
[Afbeelding]
![]()

https://www.forbes.com/uk...-currencies-in-the-world/
ter overpeinzing: morgen weer donderdag, gevolgd door Powel vrijdag..

Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!