Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Waarschijnlijk teveel, beter gewoon 500 Bitcoin stickers bestellen en overal op plakken.Coldcat schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:11:
Mooie poster. Als er nog een dikke x7 bull-markt komt, zoals hierboven geschetst, ga ik eens uitzoeken wat het kost dat ding bij bushokjes te plaatsen.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SGnqxf67LDj2ii0JSi93b68n.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Dat is toch meer een plek voor shitcoins:FrambozenTaart schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:18:
[...]
Waarschijnlijk teveel, beter gewoon 500 Bitcoin stickers bestellen en overal op plakken.
[Afbeelding]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
FrambozenTaart schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:18:
[...]
Waarschijnlijk teveel, beter gewoon 500 Bitcoin stickers bestellen en overal op plakken.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Ibq9M3VBrajYzxyHZnMcuy3O.jpg?f=fotoalbum_large)
Maktub
Als je nu al met zweet in de bilnaad 1 BTC overboekt beeld je dat dan even in op 420k .... Dus, gewoon hodl dan maar?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Alles is dan helemaal congested to the max.sh4d0wman schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:38:
Iedereen vergeet wel iets met die bullish getallen: je moet van cold storage naar een exchange overboeken om uit te cashen.![]()
Als je nu al met zweet in de bilnaad 1 BTC overboekt beeld je dat dan even in op 420k .... Dus, gewoon hodl dan maar?
1 BTC overboeken naar een exchange is geen enkele moeite. 410k overboeken naar je bankrekening zal meer zweet in de bilnaad opleveren. Daarvan weet je nooit wanneer het aankomt, of het geflagt is en in welke rare vormen je je moet wringen om de funds te releasen.sh4d0wman schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:38:
Iedereen vergeet wel iets met die bullish getallen: je moet van cold storage naar een exchange overboeken om uit te cashen.![]()
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hier gewoon hodl, zodat mijn achter kleinkinderen Bitcoin niet hoeven terug te kopen op 420M, in de bear van 2069.sh4d0wman schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:38:
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Loopt dat inmiddels niet aardig in de papieren qua fees om die long open te houden? I'm a noob, maar zijn shorts and longs op de lange termijn gewoon niet slim vanwege die fees?NeoflexNL schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 19:10:
Lol, een jaar geleden met wat fu money een bescheiden long geopend met TRX, maar helemaal vergeten. Loopt nog altijd door![]()
[Afbeelding]
Matic heeft zijn raketten weer aangezet. For now.Gipsy King schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:33:
Zitten er hier nog mannen diep in Matic ?
[Twitter]
Als we 420k aantikken betaal ik de SC BBQ compleet met shultenbrau voor @anti elppa. Hebben alleen een kleine tuin dus de locatie is bij @TaroVis schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:01:
[Afbeelding]
7x vanaf hier is.. jawel.. 420k boyz
Les go
We huren een dagje op de middenstip van vitessetomtom901 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 19:30:
[...]
Als we 420k aantikken betaal ik de SC BBQ compleet met shultenbrau voor @anti elppa. Hebben alleen een kleine tuin dus de locatie is bij @Taro
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Moeten we nog naar Toscane ook.tomtom901 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 19:30:
[...]
Als we 420k aantikken betaal ik de SC BBQ compleet met shultenbrau voor @anti elppa. Hebben alleen een kleine tuin dus de locatie is bij @Taro
43°18'37.6"N 11°05'40.5"E, 53031 Casole d'Elsa SI, Italy
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ja dat klopt wel. Kort gezegd is de realized pnl ongeveer zo groot als de inleg (maar dan negatief zeg maar) en de unrealized ongeveer 10x de inleg. Al met al prima dus, maar je hebt wel gelijk.Durpstick schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 19:24:
[...]
Loopt dat inmiddels niet aardig in de papieren qua fees om die long open te houden? I'm a noob, maar zijn shorts and longs op de lange termijn gewoon niet slim vanwege die fees?
Leverage staat nu ook op 2,27x en dat was een stuk hoger, dus er wordt ook wat van de winst afgesnoept. Daarmee ligt nu de liquidatieprijs zelfs boven m'n instapprijs, dus het is een behoorlijk rommeltje geworden
[ Voor 8% gewijzigd door NeoflexNL op 21-08-2024 20:08 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Stack Sats
@Wispetomtom901 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:13:
Trade ging te snel om hier te delen, maar;
BTC
In 59128.2 (VWAP retest)
Out: 60128.2
Maar eigenlijk eye ik 61k, die zie ik ons makkelijk herpakken als we boven die 60k houden.
Wispe schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:52:
Als we straks niet 61k aantikken, eet ik m’n schoen op.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/42EHyjkfEqkBda7YnxZ2pgJf.gif?f=user_large)
* ByteMe_ geeft wat mayoWispe schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:52:
Als we straks niet 61k aantikken, eet ik m’n schoen op.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8DzTTY9wBPsxuyI7X1A7eHVG.gif?f=user_large)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EXZ2ITlSv9CxxfdXgeM22Fla.webp?f=user_large)
/f/image/LB6LApSSfSt94jgt5lWJypH3.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 21-08-2024 21:18 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Als de daily zo closed is het een structure break, dat is wel degelijk boelishTaro schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:17:
* Taro kijkt naar de 4H en ziet niet zoveel om overdreven happy over te zijn
[Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor mij pas als de blauwe lijn een keer goed wordt gebroken. Die is al veel te lang de party pooper.tomtom901 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:20:
[...]
Als de daily zo closed is het een structure break, dat is wel degelijk boelish
/f/image/bCmita1GjlgWN2Zan5DQJDsF.png?f=fotoalbum_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Welke van de 5?Taro schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:24:
[...]
Voor mij pas als de blauwe lijn een keer goed wordt gebroken. Die is al veel te lang de party pooper.
[Afbeelding]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Niet nóg een Bartje pleaseByteMe_ schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:15:
Morgen halen we de 59k babe weer uit de kast. Lekker jojo-en.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Over partypoopen gesproken
Waarom 64k?Moiety schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:49:
Als we binnenkort de lokale top bereiken, ben ik geïnteresseerd in longs op 55-56k. Als we blijven pushen, ga ik op zoek naar een short ergens boven 64k+…..
Over partypoopen gesproken
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Owjah, note to self: Niet meer in SC posten om dergelijke opmerkingen te voorkomen.
Als het vlees maar bijpassend is dan kom ik wel.tomtom901 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 19:30:
[...]
:strip_exif()/f/image/Xj3m3g4tCC9FcKEmRZm37wb0.jpg?f=fotoalbum_large)
Hap hapTaro schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:05:
[...]
Owjah, note to self: Niet meer in SC posten om dergelijke opmerkingen te voorkomen.
64k+
Als hij nu doorstoomt dan gaat het hard. Heeft te maken met spotbids op coinbase (bron X). Maar we zijn nog aan het rangen. 64k+ is dan logisch om te zoeken naar een short. Ook gebaseerd op de lijntjes van Taro.
Maar weet ik veel. Ik doe maar wat. Daarom zet ik dit niet in de NK.
Moiety schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:47:
@Taro er gebeurt weinig op jouw X account. Laatste post ergens in juli. Geen tijd? Weinig zinvol? Misschien helpt het als je jouw grafieken “opleukt”. Met kleurgradatie enzo. Dat is wel een beetje de trend binnen die meuk. Tip: gebruik het groen uit je logo voor significante lijnen!
Ben bezig met wat andere dingen, word gesponsord door een aantal bedrijven en moet er ff wat reviews uit pompen voor nieuwe producten. Daarnaast hebben de kids nog vakantie, bezig met een thuisaccu samenstellen en even wat meer focus op dingen waar ik zelf ook profijt van heb ipv anderen te "helpen".Moiety schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:47:
@Taro er gebeurt weinig op jouw X account. Laatste post ergens in juli. Geen tijd? Weinig zinvol? Misschien helpt het als je jouw grafieken “opleukt”. Met kleurgradatie enzo. Dat is wel een beetje de trend binnen die meuk.
Gewoon lekker egoïstisch bezig dus zoals het hoort.
Twee maanden voor een tokenswap waar Bitvavo een dag voor nodig had, vind ik anders best lang. Maar goed, ook ik ben blij dat het geregeld is. Straks nog even kijken hoe ik mijn flufje op mijn self-custody wallet ga omzetten en hoe het zit met het flufje bij ByBit.keanu_ schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:05:
Zojuist is mn OCEAN in FET in mijn kucoin account overgezet. Was een 1:1 swap in usd, gelukkig geen gekke taferelen
Upd: ByBit had de boel blijkbaar al geconverteerd, dat scheelt.
[ Voor 6% gewijzigd door exelletor op 21-08-2024 23:15 ]
Haha, snap ik. Gelukkig vind je nog wel tijd om “ons” te “helpen”.Taro schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 23:08:
[...]
Ben bezig met wat andere dingen, word gesponsord door een aantal bedrijven en moet er ff wat reviews uit pompen voor nieuwe producten. Daarnaast hebben de kids nog vakantie, bezig met een thuisaccu samenstellen en even wat meer focus op dingen waar ik zelf ook profijt van heb ipv anderen te "helpen".
Gewoon lekker egoïstisch bezig dus zoals het hoort.
/f/image/lP3thgIUyq8PaC910qmXyzGq.png?f=fotoalbum_large)
Edit: Voor de oplettende kijker: Paar dagen geleden $THREE toegevoegd. $OPSEC en $DETENSOR zijn compleet rekt en vertegenwoordigen nog maar <1% van de pf. Daar was HODL niet zo handig....
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 21-08-2024 23:48 ]
#HODLDon Guacamole schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 07:49:
$Astar strong op de weekly, ATH soon.
Target 1$ 🤡
[Afbeelding]
In this video, I discuss the potential timeframe for an upcoming altcoin season. By analyzing historical data on the total crypto market cap and Bitcoin dominance, I identify a 3 to 11 week window where altcoins are likely to make a significant move. I compare the current market conditions to previous cycles, noting similarities in the accumulation phase before altcoin seasons. While acknowledging the challenges and fears in the market, I highlight various data points and events that suggest a potential parabolic bull run for cryptocurrencies. Ultimately, I emphasize the importance of tracking market data and cycles to evaluate if the anticipated altcoin season materializes within the identified timeframe.
[ Voor 41% gewijzigd door Gipsy King op 22-08-2024 08:14 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
I have been told that I need to "do less philosophizing and do more ethereum bullposting". Hence, here is an ethereum bullpost, courtesy of stable diffusion 3 inpainting + gimp. pic.twitter.com/ZcPjNVImpn
— vitalik.eth (@VitalikButerin) 21 augustus 2024
:strip_exif()/f/image/dIiaBUvK8Daaymo9CjPApeJ2.jpg?f=fotoalbum_large)
Er hoeft "maar" 10 cent bij voordat ik mijn bags kan dumpen. Flink in het ootje genomen met die kut-muntDon Guacamole schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 07:49:
$Astar strong op de weekly, ATH soon.
Target 1$ 🤡
[Afbeelding]
Ik wijs trouwens naar niemand, het was mijn eigen domme schuld hierin te FOMO'en terwijl ik al wist dat ik eigenlijk al te laat was.
Eens. Maar het is wel donderdaganti elppa schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 08:14:
voelt heel erg of we soon door alle weerstand heen breken en er boven gaan blijven. Setup voelt gewoon heel erg bullish

Ik doe niet aan die onzin. Gewoon up
En de sell low troffee van deze week gaat naar @Kol Nedra
knakworst schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 09:10:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IIfwDNFedci5xn8MEaaS21Kj.jpg?f=user_large)
jazeker, buy high, sell low I did it!knakworst schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 09:10:
[...]
/f/image/j8QLKWi9xrEAePrlQjAhInRa.png?f=fotoalbum_large)
een mooie rode pijl op de bodem
nothing stops this train
Omdat je zo eerlijk bent je leed te delen Gunnen we je natuurlijk nog 100x meer in de upcoming bull.Kol Nedra schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 09:44:
[...]
jazeker, buy high, sell low I did it!
[Afbeelding]
een mooie rode pijl op de bodem
Dit ga je nog wel terugkrijgen
/f/image/MMkChBS5BAyUO3Zf0n1TAX8A.png?f=fotoalbum_large)
The whale sold 20,000 $SOL($2.9M) again 12 hours ago.
— Lookonchain (@lookonchain) 20 augustus 2024
The whale has sold 614K $SOL($89M) since Jan 15!https://t.co/vUcUWDVLLf pic.twitter.com/JgaFw69wua
[ Voor 7% gewijzigd door Gipsy King op 22-08-2024 11:03 ]
Riep het eind vorig jaar al, bij 0,03 btc/eth ben ik koper. Zeker als btc uit breekt, wat ik binnen 4 weken verwacht, zal eth nog verder onder druk komen in btc pairknakworst schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 11:20:
Sinds november 2021 meer dan gehalveerd ten opzichte van bitcoin.
#shitcoin #nosecondbest
[Afbeelding]
Heb jij dan helemaal geen ETH?anti elppa schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 11:53:
[...]
Riep het eind vorig jaar al, bij 0,03 btc/eth ben ik koper. Zeker als btc uit breekt, wat ik binnen 4 weken verwacht, zal eth nog verder onder druk komen in btc pair
Yep same here. Half jaar geleden al m'n ETH verkocht en een paar berichten over gepost. Alhoewel in theorie ETH een goede investering is aangezien het veel gebruikt wordt zegt de grafiek toch wat anders...anti elppa schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 11:53:
[...]
Riep het eind vorig jaar al, bij 0,03 btc/eth ben ik koper. Zeker als btc uit breekt, wat ik binnen 4 weken verwacht, zal eth nog verder onder druk komen in btc pair
Hearing this banger everywhere lately 🔥🎶 #Bitcoin pic.twitter.com/y1KAJOlyLx
— parachutesBTC (@parachutesBTC) 21 augustus 2024
nothing stops this train
zeker wel, maar stuk minder dan vroeger. Heb ze sinds 2017. En bijgekocht in 2019 voor onder de 200. Daarna de helft gedumpt toen het rond de 4500$. heb er nu nog 50% van pf. Ik koop pas weer wat onder de 0,03
Dus op lange termijn vertrouw je nog wel in ETHanti elppa schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 12:27:
[...]
zeker wel, maar stuk minder dan vroeger. Heb ze sinds 2017. En bijgekocht in 2019 voor onder de 200. Daarna de helft gedumpt toen het rond de 4500$. heb er nu nog 50% van pf. Ik koop pas weer wat onder de 0,03
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NmAcWsm6Tj6rs5D1THv97Ikx.jpg?f=user_large)
Op lange termijn gaan we naar 100k.Gipsy King schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 12:42:
[...]
Dus op lange termijn vertrouw je nog wel in ETH![]()
[Afbeelding]
2174 heeft zojuist gebeld en raad eens! doel bereikt!
"You will spend 40,000 hours of your life trying to make money; it's worthwhile to spend 100 hours figuring out how to keep it."
— Vivek⚡️ (@Vivek4real_) 21 augustus 2024
- Michael Saylor on #Bitcoin pic.twitter.com/15URgXatWD
2030 volgens onze Cathie Wood.WarsemaW schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 12:47:
[...]
2174 heeft zojuist gebeld en raad eens! doel bereikt!
Src. https://greekreporter.com/2023/10/10/asteroid-psyche-gold/"Asteroid Psyche Has Enough Gold to Make Us All Billionaires (or collapse the gold price)
October 10, 2023 - Incredibly, the ownership, and mining, of asteroids is completely legal, according to agreements signed in 2015."
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Klinkt als een redelijk recente film van Netflix.sh4d0wman schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:05:
@Wispe als Musk en Saylor een space avontuur aangaan krijgen we de goldbugs er ook bij. Honderd miljoen miljard Bitcoin![]()
[...]
Src. https://greekreporter.com/2023/10/10/asteroid-psyche-gold/
Gewoon niet naar boven kijken he..
/f/image/wk6ZtSyZVsSykIXpptruxHsf.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door tomtom901 op 22-08-2024 14:20 ]
https://www.imdb.com/title/tt11286314/sh4d0wman schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:57:
@Jasper89 het concept zit onder andere in het boek "Ready Player One". Misschien heeft Netflix daar wat van gemaakt? Ik heb geen Netflix.
tomtom901 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:20:
Ik verwacht dat we de liquidity rond 61.8 gaan runnen vandaag of morgen, daarom long met een stop onder 60.8.
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BaARUh7AKKUDa3P7LC0A5RAO.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/7WbYW0r5zyaxWdqau7WLnzXz.png?f=user_large)
Deze sla ik even op..knakworst schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 11:20:
Sinds november 2021 meer dan gehalveerd ten opzichte van bitcoin.
#shitcoin #nosecondbest
[Afbeelding]
eth, The world's computer
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!