Net weer even contact gehad met ZP over het feit dat ik alleen een (functionerende) rechter dongel/module heb op het moment. De twee slechte uit een verkeerde batch zitten al netjes in een envelop om terug te sturen.
Dan leg je de situatie uit aan de telefoon op dinsdag 1 oktober gebeld dat ik nog steeds die module mis "nee komt goed, net mijn collega gesproken en aan het eind van deze week worden ze verstuurd".
Geduldig gewacht en bijna twee weken later lijkt het dan toch niet helemaal gelukt te zijn...
Dus dan bel je maar weer (want die afspraak zijn ze dus niet nagekomen)....
De beste klantenservicemedewerker neemt alle informatie in ontvangst en gaat dan met de klantenservice van ZP bellen.....euhm

(ingehuurd callcenter dus)
Nee we nemen opnieuw contact met u op per mail of we bellen u.....
Dan belt de beste medewerker zelf weer terug....wtf waarom geen ZP medewerker zelf want dit lijkt wel heel amateuristisch. Nee hoor uw systeem werkt nu prima dus geen probleem...
EUHM WTF !

dat snapte ik ook wel.
Nou dus toen ging rantmode even volledig aan (en ja de medewerker ook netjes verteld dat het niet persoonlijk was) dat ze wel doodleuk 50 Nexii per week installeren maar de klant (die dan ook nog een rug meer betaald heeft dan de huidige klanten) doodleuk laten wachten....
Als die rechtermodule dan wel een probleem heeft heb ik nul backup meer en gaat mijn Nexus offline.
Nou dat gaat er bij mij dus niet in
Wordt vervolgd...
PS Nee dat ik meer betaald heb geeft mij geen extra rechten maar dat ze nieuwe klanten voor laten gaan si natuurlijk ook van de zotte
PS2 Nee natuurlijk doet mijn Nexus het nog maar bij die Nexus horen gewoon twee werkende modules daar heb ik voor betaald