Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BenSKIP
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12:46
Hermarcel schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:56:
@BenSKIP
Dank voor je toevoeging in je edit. Maar kun je vertellen waar ik kan vinden dat deze eisen/richtlijnen zijn opgesteld of aangepast naar aanleiding van de Tesla incidenten waar jij naar verwijst? Want die relatie mis ik.

Nogmaals. de vraag was:
Waar leg je de grens tussen acceptabel en niet-acceptabel? Immers, een 100% risico-vrije of gevolg-vrije installatie zul je nooit bereiken.
1. Normen volgen altijd NA incendenten.
2. Eens

• BenSKIP
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12:46
Hermarcel schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:59:
[...]

Ik bestrijd dat ik "slechts de optimist" uithang. Maar ik ben wel realistisch en wil een acceptabele situatie als het gaat om risico en gevolg. En dus vraag ik naar onderbouwing van beweringen.

Als je daar moeite mee hebt, so be it.
Jij was die "optimist" ook niet. Dus snap je hele verweer niet.

• Hermarcel
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
BenSKIP schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:08:
[...]

Jij was die "optimist" ook niet. Dus snap je hele verweer niet.
ok, my bad.

• Hermarcel
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
BenSKIP schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:05:
[...]

1. Normen volgen altijd NA incendenten.
2. Eens
Tav punt 1: Normen worden ook pro-actief opgesteld. Geen idee of dathier ook zo is. Maar ik begrijp dat ik geen antwoord ga krijgen.

• habbekrats
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:07
BenSKIP schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:27:
Je hebt deels gelijk. Inderdaad geen gas in mijn huis. Ik bagatelliseer niets, ik verwerp de stelling van de Tesla en geef aan dat ook LFP niet de heilige graal is. Als mensen stellen dat LFP 'relatief' veilig is, dan is vast in relatie met Li-ion en dan geef ik ze gelijk. LFP doet ook gewoon BOEM! YouTube: Electric Boat Explodes While Charging: LFP Batteries
Zegt geen ruk zo'n fik, we weten de oorzaak niet wel het gevolg
-Goed en degelijk aangesloten?
-Overladen ?
-Plaatsing onder in een afgesloten boot, konden de gassen wel weg ?

En er zijn al miljoenen Tesla's die rondrijden ik heb niet echt het idee dat er elke week 50 in de fik staan door ondoordacht laden/ontladen.

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=46229&sid=42168

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste