Enhanced Auto-Pilot was er in 2019-2020 nog niet, deze optie is er later pas bijgekomen.Farmerwood schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:02:
[...]
Als je bij de Tesla Certified occasions kijkt dan hebben die allemaal enhanced autopilot 'gratis' aan staan.
Ik gok dat 5 jaar geleden de gemiddelde lease rijder voor alles of niets ging. Dus of de standaard autopilot of meteen FSD (en daar nooit echt gebruik van hebben kunnen maken)
Ja condens is veel voorkomend, bij mijn M3 2019 zijn de achterlampen het eerste jaar vervangen omdat die bij iedere vochtige periode volstonden met condens, na de vervanging gebeurde dit slechts sporadisch.Bartske schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:19:
Wat mij ooit is verteld (niet bij een tesla maar bij een ander auto) dat sinds auto's led lampen hebben het voorkomt maar niet erg is. Bij de halogeen lampen komt zoveel hitte vrij dat het verdampt namelijk.
Of dit waar is weet ik niet, heb het van een autoverkoper namelijk. Wij hadden er toen toch 1 uitgezocht die dat euvel niet had voor de zekerheid.
[ Voor 40% gewijzigd door revolution-nl op 05-12-2024 13:06 ]
Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler