PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
@True nu is t idee op anti sound blokken op de grond. ( de hangende versie zou boven een puntdak vd gang met steunen op de dakbalken en ankers in de muur met een gelaste bock.( aan de voorzijde gevel tussen badcel raam en slaapkamer raam ) omdat ik daar erfgrens afstand heb maar 160kg is inclusief bedrijfstrilling vermoedelijk garantie voor bromgeluid in de gang en gevel plus risico op dak(constructie) of gevel schade.)
We hebben geen plekken die ruim van erfgrens staan. Dus vlak tegen een scheidings muurtje los op blokken.
We hebben geen plekken die ruim van erfgrens staan. Dus vlak tegen een scheidings muurtje los op blokken.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
Mogelijk dat je muurtje wel voldoet:copykat schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:23:
@True nu is t idee op anti sound blokken op de grond. ( de hangende versie zou boven een puntdak vd gang met steunen op de dakbalken en ankers in de muur met een gelaste bock.( aan de voorzijde gevel tussen badcel raam en slaapkamer raam ) omdat ik daar erfgrens afstand heb maar 160kg is inclusief bedrijfstrilling vermoedelijk garantie voor bromgeluid in de gang en gevel plus risico op dak(constructie) of gevel schade.)
***members only***
/f/image/1So0qCp76gslo0ZGrl0JsYhG.png?f=fotoalbum_large)
Maar let op dat je mogelijk nog wel een rechte verbinding van de geluidsbron naar een raam van de achterkant v.d. woning van de buren hebt dan gaat dit niet op.
PS je verhaal is uiterst warrig, voor jou wellicht goed te volgen, maar ik weet niet hoe je huis er uit ziet dus die verwijzing naar die kamers is voor mij abracadabra.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente