Ik heb een vraag voor de deskundigen hier.
Ik zit in een traject met de gemeente ivm overlast van de warmtepomp.
Nu zijn er recent metingen verricht op een aantal plekken, en door het bedrijf die dit uitvoerde werd mij wat interessants verteld waarbij ik me enorm afvraag waar die hele WPAC nuttig voor is.
Volgens de deskundige maakt de WPAC niks uit, want bij overlast kan er gemeten worden op vol last, en de gemeten waarde is dan gewoon gewoon wat het is. Ben je dan in overtreding op de erfgrens, dan dien je de warmtepomp te verplaatsen of een andere oplossing te zoeken.
Dit vond ik een bijzonder statement, maar na navraag aan degene bleef die erbij dat dit was hoe het zat.
Wat heeft die WPAC nog voor een nut dan? Als ik zie waar de waardes op bepaald worden voor de WPAC dan gaat elke warmtepomp 100% daar overheen wanneer die op vollast staat te draaien.
Nu lijkt mij dat je als consument gewoon moet kunnen uitgaan wat de overheid opgeeft, of toch niet?
Heb helaas het meet rapport nog niet ontvangen, hoop daar ook wat meer duidelijkheid uit te halen. Maar misschien weet iemand er hier ook al meer van?
Ik zit in een traject met de gemeente ivm overlast van de warmtepomp.
Nu zijn er recent metingen verricht op een aantal plekken, en door het bedrijf die dit uitvoerde werd mij wat interessants verteld waarbij ik me enorm afvraag waar die hele WPAC nuttig voor is.
Volgens de deskundige maakt de WPAC niks uit, want bij overlast kan er gemeten worden op vol last, en de gemeten waarde is dan gewoon gewoon wat het is. Ben je dan in overtreding op de erfgrens, dan dien je de warmtepomp te verplaatsen of een andere oplossing te zoeken.
Dit vond ik een bijzonder statement, maar na navraag aan degene bleef die erbij dat dit was hoe het zat.
Wat heeft die WPAC nog voor een nut dan? Als ik zie waar de waardes op bepaald worden voor de WPAC dan gaat elke warmtepomp 100% daar overheen wanneer die op vollast staat te draaien.
Nu lijkt mij dat je als consument gewoon moet kunnen uitgaan wat de overheid opgeeft, of toch niet?
Heb helaas het meet rapport nog niet ontvangen, hoop daar ook wat meer duidelijkheid uit te halen. Maar misschien weet iemand er hier ook al meer van?
/f/image/WZyZ30qSPQD0e7z2FiYdNNDL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6OYkzRGmD8Nc2N7S1JVJpIns.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oMXIANkG8sZqkmxz9aUPJCJ7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RJGEAuVSktBllRnSsifefcE6.png?f=user_large)
/f/image/BU5CclgbW4CwMjgnD7rmSiQg.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LIm2ws8QkhD7amevWVtgkUKX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vgnb5DBSozEdo5okZfTIWeKi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eTEi82Y6KOzSy2opuqHuHYnz.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/y5cEIkcMb8OPeGqyWs3kjEJv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1So0qCp76gslo0ZGrl0JsYhG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rUZ6D8TdDHyI9yjJfXVZTUb7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nv7EYY0392c3HyfRfYpMzKnx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ltj7VtqufxFLqgOm7UZdBjeN.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/SZFGRwpUPKF9IduGpqX5b8X6.png?f=fotoalbum_large)