[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste
Acties:
  • 52.309 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:48
Slasher schreef op zondag 22 september 2024 @ 19:38:
[...]

Het seizoen duurt nog zo lang, het is echt veel te vroeg voor zulke uitspraken :)

Liverpool heeft al verloren dit seizoen remember?
klopt, maar gelijkspel is wel de beste uitslag voor Liverpool denk ik.

Overigens ben ik neutraal, heb geen voorkeur voor wie er wint ( de premier league bedoel ik dan). Ik ben voor mooie voetbalwedstrijden. Lichte voorkeur voor de teams met hollanders er in, maar ja, die hebben ze bij vrijwel ieder team tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Op Sky zit Roy Keane even lekker te stoken en Micah Richards hapt :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ik realiseer me nu dat we de hele tweede helft met tien personen hebben gespeeld. Vooraf getekend voor alles beter dan verliezen maar dit voelt wel heel zuur. Haaland op de goal na helemaal niet gezien.

TROTS op dit team.
Chelseamarre123 schreef op zondag 22 september 2024 @ 19:17:
[...]

Wat is dit nu weer voor idiote reactie op de man.

Elke pagina lees ik wel iets van jullie over de aanklachten van City, we zullen het allemaal wel horen volgend jaar als het proces afgelopen is maar om dit nu elke keer aan te halen is gewoon vermoeiend van jullie.
Ik wil hier na de wedstrijd even op terugkomen nu de emotie een klein beetje gezakt is. Een klein beetje. Ik stond al op de tafel te juichen namelijk. Het is niet op de man, maar op de club. Laten we aub niet doen alsof Chelsea het de afgelopen dertig jaar leuker heeft gemaakt door absurde aankopen etc. Daar kunnen we vorige eigenaren de schuld van geven maar met de huidige is het ook niet beter geworden.
gambieter schreef op zondag 22 september 2024 @ 19:44:
Micah richards mag ik graag horen trouwens. Zegt wijze dingen.

Op een andere site lees ik dit wat het goed samenvat;
Exhausted. Angry. Proud
Dear Man City,
we are better than you, and you got very lucky today.
Kind regards
The Arsenal.
:+

[ Voor 80% gewijzigd door Gunner op 22-09-2024 19:57 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Wel zuur om het in de laatste minuut nog weg te geven, want met 3 punten hier weglopen en een zooi mensen gerattled te hebben had goud geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

gambieter schreef op zondag 22 september 2024 @ 19:44:
Kun je wat meer context geven?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Richards was Arsenal aan het ophemelen dat ze zo fantastisch verdedigd hadden (want het alternatief was om te zeggen dat City de creativiteit miste), en Keane zette hem even op zijn plek door te zeggen "je doet alsof het nog nooit voorgekomen is dat een team met 10 man zich in heeft gegraven". En alhoewel Keane een ouwe zeur is kan ik hem beter hebben dan Richards, die altijd zo overdrijft.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Barcelona is eindelijk ook weer leuk om naar te kijken. Veel druk, veel bewegend en vele doelpunten. De combinatie met een Duitse coach lijkt een goede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op zondag 22 september 2024 @ 20:04:
[...]

Richards was Arsenal aan het ophemelen dat ze zo fantastisch verdedigd hadden (want het alternatief was om te zeggen dat City de creativiteit miste), en Keane zette hem even op zijn plek door te zeggen "je doet alsof het nog nooit voorgekomen is dat een team met 10 man zich in heeft gegraven". En alhoewel Keane een ouwe zeur is kan ik hem beter hebben dan Richards, die altijd zo overdrijft.
Nou ja in de context dat Arsenal ook CB's had in de vorm van Mustafi en Sokrates zou je zeggen dat het goed verdedigen, wat ze prima kunnen en ook geen geheim is. ook hier werd ingezet op hoeveel goals ze tegen zouden krijgen in de 2e helft. Wat meer waardering zou dan wel op z'n plaats zijn (niet perse van jou, maar in het algemeem gesproken).

Verder snap ik niet zo goed hoe iemand voor een team kan zijn zoals City maar goed dat is een ander verhaal. Ik vergeef het de broeders Gallagher vanwege de goede muziek maar dat is alles.

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 22-09-2024 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Chelseamarre123 schreef op zondag 22 september 2024 @ 19:37:
Haaland die zo op je inbeukt moet ook niet lekker voelen.
En Haaland die ne 2-2 nog even de bal tegen het hoofd van Gabriel aangooit. Sportief hoor. Als je zo’n grote speler bent laat je jezelf niet zo kennen. Op dat doelpunt na niet gezien.

Volgend jaar lekker ballen in de League One. Wake me up when january ends.

[ Voor 17% gewijzigd door Slasher op 22-09-2024 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je had gelijk @gambieter... Meneer klaagt over de rode kaart maar geen woord over de 2 goals van Arsenal die afgekeurd hadden moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:58
toolkist schreef op zondag 22 september 2024 @ 22:32:
[...]

Je had gelijk @gambieter... Meneer klaagt over de rode kaart maar geen woord over de 2 goals van Arsenal die afgekeurd hadden moeten worden.
Ongelofelijk die Arteta, die kaart was gewoon 100% terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

VAR kijkt altijd naar de goals en die hebben ze niet afgekeurd. Kom op nou Tool, anders loop je hier onlangs de VAR te verdedigen toen het over Arsenal ging, dan nu ook. Zij zijn toch de controlerende factor volgens jou.

Of...heb ik dan toch gelijk over iets anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

[...]

Ik heb de pundits daar niet over gehoord, en de match reports ook niet, maar jij hebt waarschijnlijk iets anders gezien?

[ Voor 17% gewijzigd door Slasher op 23-09-2024 08:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op maandag 23 september 2024 @ 06:26:
[...]

VAR kijkt altijd naar de goals en die hebben ze niet afgekeurd. Kom op nou Tool, anders loop je hier onlangs de VAR te verdedigen toen het over Arsenal ging, dan nu ook. Zij zijn toch de controlerende factor volgens jou.

Of...heb ik dan toch gelijk over iets anders ;)
Ok dus jij jankt hier ook niet meer over ohhohohmaarwehebbenzelfohzoveelmeerslechte beslissingen gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 23 september 2024 @ 08:01:
[...]

Ik heb de pundits daar niet over gehoord, en de match reports ook niet, maar jij hebt waarschijnlijk iets anders gezien?
In de rust bij Viaplay notabene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

toolkist schreef op maandag 23 september 2024 @ 08:20:
[...]

In de rust bij Viaplay notabene.
One man, one opinion. Ik lees het verder nergens anders op objectieve sites bijvoorbeeld de BBC.

[ Voor 17% gewijzigd door Slasher op 23-09-2024 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zullen we het even gezellig en constructief houden?

Dat gezegd hebbende; ik heb ook gemist wat er mis zou zijn aan die goals.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Bij de eerste goal was Walker (meen ik) uit positie doordat hij bij de scheidsrechter moest komen en het spel vervolgens verder ging met hem uit positie.

De tweede gaat het erover dat spelers van Arsenal de keeper in de weg staan. De bal vliegt erin, terwijl de keeper op de grond ligt tussen Arsenal-spelers.

Ik heb een wat gekleurde bril op doordat ik een grote voorkeur voor Arsenal (en een grote afkeer tegen olieclubs als City), maar zeker voor die tweede goal is wat te zeggen als ze die afkeuren.

Maar mijn frustratie over die rode kaart is echt enorm, zeker omdat het al de tweede keer in drie wedstrijden is dat een speler van Arsenal er voor een futiliteit wordt afgestuurd. En beide keren kost het (vermoedelijk )uiteindelijk punten. Zo'n Oliver die vorig jaar vergat tot twee keer toe Kovacic eraf te sturen in het Emirates, omdat dat niet goed voor de wedstrijd zou zijn, hangt hier de pietlut uit voor zoiets lulligs.

Tuurlijk moeten Trossard (en eerder Rice) slimmer zijn en het risico niet nemen, maar laten we nou niet doen alsof dit niet talloze keren per wedstrijd gebeurt of dat het grove overtredingen zijn waarbij ze de bal het stadion uitschieten.

Maar goed, Arsenal heeft laten zien dat ze verder zijn dan vorig jaar, vooral als het aankomt op karakter en meedogenloosheid en dat stemt goed.

uhm...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Gunner schreef op zondag 22 september 2024 @ 16:54:
[...]

Maar bedankt (als je serieus was ;) )
Tuurlijk, er is tijd van gek doen en tijd van serieus. Maar heb alleen tweede helft gezien (m'n pa moest nodig eoa Bulgaarse wedstrijd kijken) dus de 1 - 2 en rode kaart heb ik gemist. Tweede helft was verschrikkelijk. Bus parkeren was geen doorkomen aan. Ik snap het wel als je met 10 man staan en je staat voor maar poeh was echt een sleur. Nog knap afgehouden en die 2 - 2 beetje lucky dus alsnog blij met een punt. Arsenal gewoon knap gedaan, ook al was het geen gezicht. Denk als het een Crystal Palace was of een Brentford ofzo hadden ze misschien nog een paar kunnen prikken maar ja Arsenal gewoon heel knap tegengehouden. Had het ook niet erg gevonden als het 1 - 2 was gebleven hoor. Had wel verdiend zijn. Maar ja, miste wel De Bruyne.

Maar ook ik vind het leuker als het een beetje spannend is hoor en er doen er 6 mee om de titel. Het moet ze wel moeilijk gemaakt worden. Vraag me alleen af hoe lang Ten Hag mag blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:00
Ter Stegen en het Duitse voetbalelftal...
Eerst tien jaar Manuel Neuer voor je hebben, en nu die heeft afgetaaid blesseer je je knie. Pijnlijk in alle facetten.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Dingdong schreef op zondag 22 september 2024 @ 20:09:
Barcelona is eindelijk ook weer leuk om naar te kijken. Veel druk, veel bewegend en vele doelpunten. De combinatie met een Duitse coach lijkt een goede.
Weet niet of de coach doorslaggevend is, maar het is idd weer leuker om naar te kijken. Goed te zien dat er veel jonge spelers met een hoop potentie bij zitten. Denk als je het lekker een paar jaar bijelkaar kan houden er weer voor jaren hegamonie van Barcalona in het verschiet zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 22 september 2024 @ 22:44:
[...]

Ongelofelijk die Arteta, die kaart was gewoon 100% terecht.
Conform de regels was het idd spelbederf en daar volgt een gele kaart op. Aangezien het zijn 2de was mocht hij dus vertrekken. Volgens de spelregels helemaal niets op aan te merken. Wat je je wel mag afvragen de inconsistentie waarmee de regels worden gehandhaafd. Van beide zijden zag ik dat er spelbederf was door, of voor de bal te gaan staan, of de bal even aantikken etc. Allemaal spelbederf en goed voor een gele kaart. Scheids had het ook anders op kunnen en wat mij betreft op mogen lossen door een minuut eztra speeltijd erbij te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:19
Smoonshine schreef op maandag 23 september 2024 @ 11:20:
Bij de eerste goal was Walker (meen ik) uit positie doordat hij bij de scheidsrechter moest komen en het spel vervolgens verder ging met hem uit positie.

De tweede gaat het erover dat spelers van Arsenal de keeper in de weg staan. De bal vliegt erin, terwijl de keeper op de grond ligt tussen Arsenal-spelers.

Ik heb een wat gekleurde bril op doordat ik een grote voorkeur voor Arsenal (en een grote afkeer tegen olieclubs als City), maar zeker voor die tweede goal is wat te zeggen als ze die afkeuren.

Maar mijn frustratie over die rode kaart is echt enorm, zeker omdat het al de tweede keer in drie wedstrijden is dat een speler van Arsenal er voor een futiliteit wordt afgestuurd. En beide keren kost het (vermoedelijk )uiteindelijk punten. Zo'n Oliver die vorig jaar vergat tot twee keer toe Kovacic eraf te sturen in het Emirates, omdat dat niet goed voor de wedstrijd zou zijn, hangt hier de pietlut uit voor zoiets lulligs.

Tuurlijk moeten Trossard (en eerder Rice) slimmer zijn en het risico niet nemen, maar laten we nou niet doen alsof dit niet talloze keren per wedstrijd gebeurt of dat het grove overtredingen zijn waarbij ze de bal het stadion uitschieten.

Maar goed, Arsenal heeft laten zien dat ze verder zijn dan vorig jaar, vooral als het aankomt op karakter en meedogenloosheid en dat stemt goed.
Ik heb geen voorkeur voorr 1 van beiden eigenlijk, maar je mág toch gewoon voor de keeper gaan staan, maar dan niet actief hinderen dwz de keeper aanvallen. I.m.o. gewoon slim, zo gaan staan dat de keeper er niet (goed) heen kan. Al denk ik wel dat de gemiddelde Nederlandse arbiter de keeper had beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
RCBL schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:08:
[...]

Conform de regels was het idd spelbederf en daar volgt een gele kaart op. Aangezien het zijn 2de was mocht hij dus vertrekken. Volgens de spelregels helemaal niets op aan te merken. Wat je je wel mag afvragen de inconsistentie waarmee de regels worden gehandhaafd. Van beide zijden zag ik dat er spelbederf was door, of voor de bal te gaan staan, of de bal even aantikken etc. Allemaal spelbederf en goed voor een gele kaart. Scheids had het ook anders op kunnen en wat mij betreft op mogen lossen door een minuut eztra speeltijd erbij te trekken.
Daar gaat het in het Nederlands voetbal topic ook al over, waarom de ene keer wel een penalty (ongelukkig hands) en bij een eigenlijk opvallender situatie niet. Ook de VAR grijpt er niet bij in, dat blijf k het meest bijzonder vinden, zeker omdat het idee van de VAR is dat het consistenter zou zijn, dat hebben we een paar weken gezien dacht op een WK ofzo, maar in de competities is het zo wiselend als het maar zijn kan. Zo enorm frustrerend soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

jbdeiman schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:27:
[...]

Ik heb geen voorkeur voorr 1 van beiden eigenlijk, maar je mág toch gewoon voor de keeper gaan staan, maar dan niet actief hinderen dwz de keeper aanvallen. I.m.o. gewoon slim, zo gaan staan dat de keeper er niet (goed) heen kan. Al denk ik wel dat de gemiddelde Nederlandse arbiter de keeper had beschermd.
Ik meen dat je de keeper niet mag hinderen in zijn doelgebied. Dus voorkomen dat hij uit kan komen om de bal te pakken, dat soort zaken. Maar goed, ik ben geen expert in die spelregel en als de VAR er vervolgens nog uitgebreid naar kijkt, dan zal het wel goed zijn.
jbdeiman schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:29:
[...]

Daar gaat het in het Nederlands voetbal topic ook al over, waarom de ene keer wel een penalty (ongelukkig hands) en bij een eigenlijk opvallender situatie niet. Ook de VAR grijpt er niet bij in, dat blijf k het meest bijzonder vinden, zeker omdat het idee van de VAR is dat het consistenter zou zijn, dat hebben we een paar weken gezien dacht op een WK ofzo, maar in de competities is het zo wiselend als het maar zijn kan. Zo enorm frustrerend soms.
Dat is het ook precies. Plus dat deze geel direct het gevolg heeft dat een speler mag gaan douchen. Ik vind dat er bij dat laatste echt wel iets meer rekening mag worden gehouden bij een relatief onschuldige overtreding. Geef iemand een allerlaatste waarschuwing en zeg de coach dat hij hem beter kan wisselen, zoals laatst bij Nederland - Duitsland. Je staat er als scheidsrechter om een wedstrijd in goede banen te leiden, niet om zelf de show te stelen.

Hetzelfde vind ik ook bij een penalty als gevolg van hands, daar mag echt wel wat meer aan de hand zijn dan een bal die per ongeluk tegen de hand van een vallende speler komt zoals bij NAC.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Smoonshine schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:44:
Geef iemand een allerlaatste waarschuwing en zeg de coach dat hij hem beter kan wisselen, zoals laatst bij Nederland - Duitsland. Je staat er als scheidsrechter om een wedstrijd in goede banen te leiden, niet om zelf de show te stelen.
Juist niet. Er zijn geen aparte regels voor een 1e of 2e gele kaart, als een speler zo dom is om voor iets lichts als de bal wegtrappen z'n tweede krijgt is ie vooral zelf oerdom bezig.
Hetzelfde vind ik ook bij een penalty als gevolg van hands, daar mag echt wel wat meer aan de hand zijn dan een bal die per ongeluk tegen de hand van een vallende speler komt zoals bij NAC.
Er is zoveel meer fout aan de huidige handsregels, maar per ongeluk of niet is vaak enorm lastig te beoordelen dus moet je daar geen deel van uit laten maken. Wat mij betreft moeten de regels zo zijn dat elke scheids in elke situatie tot dezelfde conclusie komt. Alleen dan is het echt eerlijk voor alle teams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op maandag 23 september 2024 @ 16:15:
[...]

Juist niet. Er zijn geen aparte regels voor een 1e of 2e gele kaart, als een speler zo dom is om voor iets lichts als de bal wegtrappen z'n tweede krijgt is ie vooral zelf oerdom bezig.
En waar waren dan de gele kaarten voor Silva en Doku gister?

Dat bedoel ik dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
In other words....vorig seizoen deed Rodri na de wedstrijd zijn beklag over de mentaliteit van Arsenal nadat ze vierden een punt in het Ethiad gepakt te hebben. “These guys don’t want to beat us, they just want to draw…” waren zijn woorden.

Ik vraag mij af hoe Rodri gisteren gereageerd heeft naar zijn teamgenoten toen die na afloop vierden dat ze thuis een punt tegen Arsenal gepakt hebben. Maar goed, daar kan Rodri een heel seizoen over na gaan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

JeroenNietDoen schreef op maandag 23 september 2024 @ 17:44:
Ik vraag mij af hoe Rodri gisteren gereageerd heeft naar zijn teamgenoten toen die na afloop vierden dat ze thuis een punt tegen Arsenal gepakt hebben. Maar goed, daar kan Rodri een heel seizoen over na gaan denken.
Genoeg over na te denken inderdaad vanaf de bank thuis hij is waarschijnlijk het hele seizoen uitgeschakeld. Beterschap (y)

[ Voor 21% gewijzigd door Slasher op 23-09-2024 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slasher schreef op maandag 23 september 2024 @ 18:27:
[...]

Genoeg over na te denken inderdaad vanaf de bank thuis hij is waarschijnlijk het hele seizoen uitgeschakeld. Beterschap (y)
Exact wat ik bedoelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Inconsequentie is het grootste probleem wat mij betreft als het gaat om scheidsrechters. Zoals @Smoonshine terecht aangaf (welkom trouwens) waarom gaf Oliver in de wedstrijd vorig jaar geen rood voor Kovacevic want dat zou de wedstrijd niet helpen (sinds wanneer is dat een argument trouwens?) maar wel geel voor Trossard voor iets kleins?

En dan heb ik het nog niet eens over het gooien van de bal tegen Gabriel door Haaland wat de VAR ook niets vond. En zo zijn er nog wel meer dingen uit de wedstrijd die de wenkbrouwen doen fronsen.

Rest me nog om rodri een voorspoedig herstel te wensen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:00:
En dan heb ik het nog niet eens over het gooien van de bal tegen Gabriel door Haaland wat de VAR ook niets vond.
De VAR kan hoogstens vinden dat het geel is en daar gaat de VAR niet over. Dus tot zo ver logisch.
Dat de scheids noch grens noch 4e man dit ziet is echter wel verbazingwekkend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op maandag 23 september 2024 @ 21:12:
[...]

De VAR kan hoogstens vinden dat het geel is en daar gaat de VAR niet over. Dus tot zo ver logisch.
Dat de scheids noch grens noch 4e man dit ziet is echter wel verbazingwekkend.
Meneertje Haaland was na afloop nogal gefrustreerd. Hij begon tegen Arteta te bitchen die hem negeerde waarna Jesus tegen Haaland zegt iets in de zin van waarom doe je zo? Waarna Haaland tegen Jesus begin van fuck off, fuck you clown etc etc.

Zo'n onsportieve gast die Haaland. Het laatste jaar heeft ie wel meer van die trekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 06:54:
[...]

Meneertje Haaland was na afloop nogal gefrustreerd. Hij begon tegen Arteta te bitchen die hem negeerde waarna Jesus tegen Haaland zegt iets in de zin van waarom doe je zo? Waarna Haaland tegen Jesus begin van fuck off, fuck you clown etc etc.

Zo'n onsportieve gast die Haaland. Het laatste jaar heeft ie wel meer van die trekjes.
Ironisch genoeg toont het Twitter account van city vol trots een clip van overtredingen van Haaland in die wedstrijd die onbestraft gingen. En de uitlatingen van spelers over de 'dark arts' van Arsenal zonder dat ze daarvoor bestraft werden (hallo Bernardo Silva, de rode kaart al vergeten?)

Pot en ketel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Het is maar net hoe je reageert. Iemand kan nog zo gek doen, je kan ook luchtig reageren of een grap maken of iets. Niet zo serieus allemaal hoor het is maar voetbal.

Jullie weten hoe ik was jaren geleden, druk maken om alles. Nu heb ik zoiets van lekker laten gaan. Er zijn belangrijkere dingen in het leven. Nou so what als die Haaland gek loopt te doen je kan het ook anders oppakken. Die beuk in het begin bij de aftrap had ie er ook vanaf gemogen van mij. Sloeg helemaal nergens op. 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door chim0 op 24-09-2024 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:46:
Het is maar net hoe je reageert. Iemand kan nog zo gek doen, je kan ook luchtig reageren of een grap maken of iets. Niet zo serieus allemaal hoor het is maar voetbal.
Klopt, maar de basis is toch gewoon normaal doen ipv je te gedragen als een opgefokte debiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Gunner schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:01:
[...]

Ironisch genoeg toont het Twitter account van city vol trots een clip van overtredingen van Haaland in die wedstrijd die onbestraft gingen. En de uitlatingen van spelers over de 'dark arts' van Arsenal zonder dat ze daarvoor bestraft werden (hallo Bernardo Silva, de rode kaart al vergeten?)

Pot en ketel.
Wat was er dan fout van Haaland, die eerste is een normaal duel. De 2de is fout van Partey die hem gewoon opvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:24:
[...]

Wat was er dan fout van Haaland, die eerste is een normaal duel. De 2de is fout van Partey die hem gewoon opvangt.
De manier waarop ie inkomt en beweegt komt een beetje opgefokt op me over. Dat i.c.m met wat andere incidenten is dat hoe ik het observeer.
toolkist schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:21:
[...]

Klopt, maar de basis is toch gewoon normaal doen ipv je te gedragen als een opgefokte debiel
Op het veld bedoel je daarmee? zeker.
chim0 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:46:

Jullie weten hoe ik was jaren geleden, druk maken om alles. Nu heb ik zoiets van lekker laten gaan. Er zijn belangrijkere dingen in het leven. Nou so what als die Haaland gek loopt te doen je kan het ook anders oppakken. Die beuk in het begin bij de aftrap had ie er ook vanaf gemogen van mij. Sloeg helemaal nergens op. 8)7
Die @chim0 kennen we inderdaad nog :+
Je hebt geen ongelijk maar het is gewoon frustrerend hoe moeilijk je van zo'n ploeg kan winnen. Zeker in het licht van het proces wat momenteel loopt.

[ Voor 63% gewijzigd door Gunner op 24-09-2024 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Gunner schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:38:

[...]

Die @chim0 kennen we inderdaad nog :+
Je hebt geen ongelijk maar het is gewoon frustrerend hoe moeilijk je van zo'n ploeg kan winnen. Zeker in het licht van het proces wat momenteel loopt.
Ik ben benieuwd hoe Man City het gemis van Rodri gaat managen. Ze waren vorig seizoen toch echt wel een pak minder zonder hem op het middenveld.

Alles bij elkaar haal je als Arsenal wel 7 uit 9 in de uitwedstrijden bij Villa, Spurs en City. Daar had je van te voren wel voor getekend.

uhm...

• toolkist
  • Niet online
Smoonshine schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 13:13:
[...]

Ik ben benieuwd hoe Man City het gemis van Rodri gaat managen.
Een grote zak geld neerleggen in januari ;)

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

toolkist schreef op woensdag 25 september 2024 @ 18:06:
[...]

Een grote zak geld neerleggen in januari ;)
Ik denk echt wel dat Rodri een "one of a kind"-speler is waar je niet zomaar iemand voor vindt die het takenpakket kan overnemen. Ik las op VI ook nog wel een interessante mening dat de echte toppers niet staan te springen, omdat ze op de bank gaan belanden zogauw Rodri weer fit is, waardoor ze bij hun huidige club wellicht beter af zijn. Hoe dan ook, City gaat er niet sterker op worden al zijn ze voor mij daarmee niet meteen titelfavoriet af.

uhm...

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik las op de BBC dat Ten Hag na de wedstrijd heeft gezegd "they wanted it more" over Twente? Echt om je kapot voor te schamen zo'n uitspraak. Kan je toch niet doen joh?

Let wel dat ik hetzelfde onlangs heb gezegd over een speler van de eigen club jaren geleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:13:
Ik las op de BBC dat Ten Hag na de wedstrijd heeft gezegd "they wanted it more" over Twente? Echt om je kapot voor te schamen zo'n uitspraak. Kan je toch niet doen joh?

Let wel dat ik hetzelfde onlangs heb gezegd over een speler van de eigen club jaren geleden.
Waarom niet? Het is opmerking over zijn eigen spelers die er niet voor wilden vechten. De schaamte hoort te zijn voor de spelersgroep die inderdaad wel eens wat meer inzet kan tonen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:28:
[...]

Waarom niet? Het is opmerking over zijn eigen spelers die er niet voor wilden vechten. De schaamte hoort te zijn voor de spelersgroep die inderdaad wel eens wat meer inzet kan tonen.
Klopt, maar uiteindelijk is hij er verantwoordelijk voor. Dus feitelijk gooit ie z'n spelers onder de bus. Zou slimmer zijn geweest om zoiets binnenskamers te houden want het gezaag begint alweer aan z'n stoelpoten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Newcastle tegen city is wel leuk zover. Pingel voor Newcastle, terecht volgens mij, maar ik ben dan wel benieuwd hoe de pur sang VAR crew er naar kijkt.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-09-2024 14:51 ]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Haaland is erg humble in deze wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slasher schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:52:
Haaland is erg humble in deze wedstrijd.
Ja, ofcourse. Is een hele aardige sportieve jongen.

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:51:
Newcastle tegen city is wel leuk zover. Pingel voor Newcastle, terecht volgens mij, maar ik ben dan wel benieuwd hoe de pur sang VAR crew er naar kijkt.
Is dat Ederson te laat kwam maar vond het een vreselijke schwalbe van Gordon.

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:00:
[...]

Is dat Ederson te laat kwam maar vond het een vreselijke schwalbe van Gordon.
Mwoah hij valt makkelijk ja, maar de bal is al weg en er is gewoon contact.

Schijnbaar was er later nog een penal;ty moment maar die heb ik gemist.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-09-2024 15:09 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Geen geel voor Skipp? Bijzonder.

Verder is de scheidsrechter wel goed. Voelt het goed aan. It zo’n Oliver

[ Voor 54% gewijzigd door Gunner op 28-09-2024 16:29 ]

• Chelseamarre123
Hoezo is Trossard niet geschorst na zijn rode kaart van zondag?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:22:
Want 2x geel? Ah nee League cup dus, thnx.

Hoe kan dit 2-2 staan, bizar.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 28-09-2024 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:22:
Uitgezeten in de league cup wedstrijd doordeweeks

• toolkist
  • Niet online
Best mogelijke antwoord van Trossard

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wat een pareltje zeg die Nwaneri! Echt instant effect zodra die binnen de lijnen kwam (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
London schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:32:
Wat een pareltje zeg die Nwaneri! Echt instant effect zodra die binnen de lijnen kwam (y)
Ja mooie toekomst in het verschiet :Y

Fijne wedstrijd vandaag, met 4-2 toch verdiend de 3 punten gepakt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 17:37

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:13:
"they wanted it more"

@Gunner
Ik ben nog steeds benieuwd wie dat nu was :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JAN-B schreef op zondag 29 september 2024 @ 12:30:
[...]
@Gunner
Ik ben nog steeds benieuwd wie dat nu was :?
Walcott.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 15:35
Poh, Van de Ven is weer lekker bezig. Wat een beest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:48
Wat een foutenfestijn bij ManU, lijkt wel of ze allemaal niet kunnen voetballen daar. Ieder bal springt weg, en wordt niet goed aangenomen of verwerkt. Zo slordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Goede rush van de ven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sjurm schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:34:
Poh, Van de Ven is weer lekker bezig. Wat een beest
1 v/d beste aanvallend ingestelde verdedigers sowieso, helaas met het verkeerde shirtje aan :P Maar United en niet kunnen verdedigen is ook iets van de laatste jaren, allemachtig zeg. Dan denk je als United fan toch ook met weemoed terug aan de tijden dat je Ferdinand en Vidic achterin had staan ;(

Ze worden echt bij vlagen weggespeeld joh..

[ Voor 4% gewijzigd door London op 29-09-2024 17:43 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@London Zou hem graag bij ons zien maar ook hij gaat saliba en gabriel niet uit de basis spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Pff, zie niet hoe dit rood is. Leek uit te glijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sjurm schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:15:
Hij's wel behoorlijk zwaar. Laat het dan maar een samenkomst zijn van alle smerige tackles die Bruno F. in het verleden heeft gemaakt waar die ongestraft mee is weggekomen (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03:13
Grindtegel schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:37:
Wat een foutenfestijn bij ManU, lijkt wel of ze allemaal niet kunnen voetballen daar. Ieder bal springt weg, en wordt niet goed aangenomen of verwerkt. Zo slordig.
Dat Ten Hag daar nog zit is dan ook een godswonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Elke steekpass is zinloos aan de zijde waar Van de Ven verdedigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

AMARONE schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:18:
[...]

Dat Ten Hag daar nog zit is dan ook een godswonder.
Nieuw contract graag. Puur ter vermaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:27:
[...]

Nieuw contract graag. Puur ter vermaak.
Dat. Geweldig hoe die hype helemaal is ingestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sjurm schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:15:
Maar toch trappen en hoog, zonder controle. Ik kan het wel billijken, al had het van mij niet gehoeven.

Die assist van Mickey vd Ven, als Alan Hansen nog bij MotD had gezeten had hij een hartaanval gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoppa 0-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:31:
Die assist van Mickey vd Ven, als Alan Hansen nog bij MotD had gezeten had hij een hartaanval gekregen :+
Waarom precies? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Martinez kan ook niet verdedigen, zo slecht. Volkomen verdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zijn catch phrase was "Terrrrible defending" (extra R's voor het Schotse accent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het is eigenlijk meer dat united zo zwak is dan dat spurs zo goed is. Ze missen ook talloze kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 14:42
Dat was het dan voor Erik. Dit kan hij toch niet meer goed praten. Ik had het hem gegund maar dit is echt 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03:13
Wel super blij dat United hem nog die kans gunde..moest er niet aan denken dat hij naar Ajax kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nee joh z’n contract is net deze zomer verlengd. Die gaat echt niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Gunner schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:16:
Nee joh z’n contract is net deze zomer verlengd. Die gaat echt niet weg.
En de eer aan zichzelf houden zal hij ook niet doen. Dan krijgt hij geen penny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 22:13
JeroenNietDoen schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:29:
[...]

Dat. Geweldig hoe die hype helemaal is ingestort.
Welke hype precies? Zo populair was hij hier in ieder geval niet.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ephymerous schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:25:
[...]

Welke hype precies? Zo populair was hij hier in ieder geval niet.
ViaSimp en ManU fans op social media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Atlerico-Real is 0-1 na 68 minuten, typisch Spaans voetbal mer de standaard capriolen.

Scheidsrechter is erg goed, kalm, niet te snel kaarten trekken. Helaas is het domme tuig achter het doel van Courtois begonnen met aanstekers en zo gooien, en hebben die ultra's maskers op (waarom die het stadion nog niet uitgeschopt zijn...).

Wedstrijd nu gestaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
gambieter schreef op zondag 29 september 2024 @ 22:32:
Atlerico-Real is 0-1 na 68 minuten, typisch Spaans voetbal mer de standaard capriolen.

Scheidsrechter is erg goed, kalm, niet te snel kaarten trekken. Helaas is het domme tuig achter het doel van Courtois begonnen met aanstekers en zo gooien, en hebben die ultra's maskers op (waarom die het stadion nog niet uitgeschopt zijn...).

Wedstrijd nu gestaakt.
Ik heb een heel stuk gezien. Was geen mooie wedstrijd om te zien, maar wel heel fel van beide kanten. De scheidsrechter ging gelukkig niet mee in de capriolen en had het geduikel vaak wel door.

Scheidsrechter was een verademing wat dat aangaat in het Spaanse voetbal, wanneer dat gedoe niet wordt beloond houdt het vanzelf op. Vond Modric toch ook niet zo best, natuurlijk kan je hem die voor assist geven bij de goal van Real, maar die had iedereen kunnen geven daar. Hij is gewoon wat te oud aan t worden en komt vaker te laat, die heeft best wel wat overtredingen gemaakt.

Denk wel een goede uitslag, eerste helft was Atletico wat sterker, zonder echt grote kansen. Tweede helft i.m.o. Real die iets sterker was, maar echt groot overwicht was er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://www.bbc.co.uk/sport/football/articles/c3dvrn3ejr4o

Bruno Fernandes heeft succesvol beroep aangetekend tegen zijn rode kaart, geen schorsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat zie je niet zo vaak. Misschien was het ook een goed idee voor Rice en Trossard geweest

* Gunner rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:27:
Dat zie je niet zo vaak. Misschien was het ook een goed idee voor Rice en Trossard geweest

* Gunner rent
Nah, het is dezelfde agenda.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Gunner schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:27:

* Gunner rent
2x geel tegen direct rood is een andere zaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kontvogel
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06-01 18:02
Gelijk heeft die, een overtreding.. oke, misschien. Maar geen rood voor dit joh..
gambieter schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:20:
https://www.bbc.co.uk/sport/football/articles/c3dvrn3ejr4o

Bruno Fernandes heeft succesvol beroep aangetekend tegen zijn rode kaart, geen schorsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kontvogel schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 16:31:
Gelijk heeft die, een overtreding.. oke, misschien. Maar geen rood voor dit joh..

[...]
Wel raar als de scheids en VAR het al beoordeeld hebben, dat ze er dan toch nog op terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:46:
Wel raar als de scheids en VAR het al beoordeeld hebben, dat ze er dan toch nog op terugkomen.
Nou nee, de rode kaart in de wedstrijd is voor uitsluiting van die wedstrijd, en daar is er voor VAR een behoorlijke drempel om in te grijpen, het moet een overduidelijke fout zijn. Dit was een beroep tegen de schorsing die bij een rode kaart hoort, en daar kunnen ze wel gewoon naar de actie kijken, zonder de restricties die VAR heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
2024 en Emil Schelvis

Pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:01:
[...]

Nou nee, de rode kaart in de wedstrijd is voor uitsluiting van die wedstrijd, en daar is er voor VAR een behoorlijke drempel om in te grijpen, het moet een overduidelijke fout zijn. Dit was een beroep tegen de schorsing die bij een rode kaart hoort, en daar kunnen ze wel gewoon naar de actie kijken, zonder de restricties die VAR heeft.
`Dat vind ik dus krom. Van "het is geen fout" naar "het is wel een fout". Dan moeten ze ook gewoon de beslissing van de VAR laten staan wat die ook moge zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:48:
`Dat vind ik dus krom. Van "het is geen fout" naar "het is wel een fout". Dan moeten ze ook gewoon de beslissing van de VAR laten staan wat die ook moge zijn.
Het kromme is de VAR restrictie. Het idee daarachter was dat je niet wilt dat de VAR alles gaat herbeoordelen tijdens de wedstrijd, dus alleen bepaalde grote fouten mag herstellen.

Maar jij bent er dus voor dat een speler en club dubbel bestraft moeten worden voor een arbitrale fout? Eerst de rest van de wedstrijd met een man minder, en dan ook nog geschorst worden voor 3 wedstrijden.

Zelf ben ik er voor dat tijdens een wedstrijd bij elke rode kaart de scheidsrechter verplicht is dit op de monitor te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:57:
Zelf ben ik er voor dat tijdens een wedstrijd bij elke rode kaart de scheidsrechter verplicht is dit op de monitor te bekijken.
Eens. Maar als het dan besloten is, dan is het wat mij betreft ook definitief. Als 2 personen beslissen dat het een rode kaart waardig is, dan vind ik een 3e beoordeling achteraf niet meer nodig ook niet als die dan wellicht toch tot een andere beslissing zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 23:11:
Eens. Maar als het dan besloten is, dan is het wat mij betreft ook definitief. Als 2 personen beslissen dat het een rode kaart waardig is, dan vind ik een 3e beoordeling achteraf niet meer nodig ook niet als die dan wellicht toch tot een andere beslissing zou komen.
Maar de VAR beslist niet. Die heeft niet de macht in te grijpen, behalve als het een blunder/overduidelijke fout is.

Het is juist correct zo. Twee niveaus van straf: eentje tijdens de wedstrijd, die is onherroepelijk, en de schorsing, die is apart en kan aangevochten worden, en herbeoordeeld worden.

Wat jij wilt is dat een slechte scheidsrechterlijke beslissing ook achteraf nog extra straf oplevert, dus dubbel gestraft. Dat is niet correct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Iemand deze blunder van Meslier gezien? Die heeft slecht geslapen vannacht.

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 05-10-2024 09:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 23:30:
[...]

Maar de VAR beslist niet. Die heeft niet de macht in te grijpen, behalve als het een blunder/overduidelijke fout is.

Het is juist correct zo. Twee niveaus van straf: eentje tijdens de wedstrijd, die is onherroepelijk, en de schorsing, die is apart en kan aangevochten worden, en herbeoordeeld worden.

Wat jij wilt is dat een slechte scheidsrechterlijke beslissing ook achteraf nog extra straf oplevert, dus dubbel gestraft. Dat is niet correct.
Nee ik wil dat de VAR een slechte beslissing corrigeert. En dat die, omdat ze de situatie met zoveel beelden kunnen bekijken, dus de definitieve call hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Manchester City mist de Bruyne, Ake en Rodri en het lijkt erop dat ze dat niet goed op kunnen vangen. Fulham speelt uit bij City and had al op 0-3 moeten staan. Staat nu 0-1 en dat is dik verdiend!

Euhhh, nu helaas 1-1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dingdong schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:32:
Manchester City mist de Bruyne, Ake en Rodri en het lijkt erop dat ze dat niet goed op kunnen vangen. Fulham speelt uit bij City and had al op 0-3 moeten staan. Staat nu 0-1 en dat is dik verdiend!

Euhhh, nu helaas 1-1.
En 3-2 gewonnen helaas, maar inderdaad heel duidelijk dat ze Rodri en KDB missen. Hopelijk krijgen ze snel wat meer deksels op de neus. En Liverpool mag ook wel eens tegen een top 6 ploeg spelen (y)

Wij 3 puntjes gelukkig, Star Boy weer 2 assists en een goal _/-\o_

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken