I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zie beelden van Barça supporters die shirts van RM spelers in de brand steken..gambieter schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 19:55:
[...]
Ik vind Barcelona ook een grafclub met kapsones, maar vergeleken met Real...
Laten we niet doen alsof beide een betere klasse hebben. Beide hebben heel veel voordeel gehad zonder de VAR (ook nog met), en dan heb ik nog niet meegenomen over corruptie in La Liga.
[ Voor 19% gewijzigd door Majin Buu op 26-04-2025 23:49 ]
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
Maakt eigenlijk niet uit wie de tegenstander is, maar tegen Barcelona verliezen doet ze altijd extra pijn.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Gaat de laatste tijd wel lekker daar in voetballend Spanje
[ Voor 52% gewijzigd door Mosin op 27-04-2025 01:08 ]
Rüdiger mag voor mij wel zijn voetbal licentie inleveren. Waarom die nog op het veld mag staan bij de huldiging..
Maar de manier waarop Real als club de laatste jaren loopt te jammeren over vermeend onrecht, en hoe de spelers zich gedragen in het veld....dat maakt zo klein.
Back to Back to Back.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gaat eigenlijk een beetje samen met de opkomst van Vinicius toch, zou misschien een beetje meer qua karakter moeten hebben van andere Madrid spelers (Modric, Bellingham, Rodrygo) helaas.Afca_020 schreef op zondag 27 april 2025 @ 06:24:
Real kan zo mooi en zo goed voetballen, prachtige voetballers staan er op het veld.
Maar de manier waarop Real als club de laatste jaren loopt te jammeren over vermeend onrecht, en hoe de spelers zich gedragen in het veld....dat maakt zo klein.
Heb zojuist de samenvatting gekeken, maar denk niet dat deze 10 minuten een goed beeld geeft van de wedstrijd.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als je ergens geld in pompt, dan krijg je succes? Bij Man City, PSG, Newcastle spreekt iedereen er schande van, maar omdat er een Hollywoodster aan verbonden is, is het opeens top?
Volgens Transfermarkt hebben ze de op twee na hoogste omzet, ze worden tweede. Ja, dat zit in de lijn der verwachting dan...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Er is nogal een verschil tussen een club met hele dubieuze eigenaren/geldstromen, of 1 met 2 acteurs als eigenaar.Maarten_E schreef op zondag 27 april 2025 @ 09:16:
[...]
Als je ergens geld in pompt, dan krijg je succes? Bij Man City, PSG, Newcastle spreekt iedereen er schande van, maar omdat er een Hollywoodster aan verbonden is, is het opeens top?
Het gaat niet alleen om Vinícius, al vind ik hem qua gedrag op het veld een verschrikkelijke speler.Bossie schreef op zondag 27 april 2025 @ 07:54:
[...]
Gaat eigenlijk een beetje samen met de opkomst van Vinicius toch, zou misschien een beetje meer qua karakter moeten hebben van andere Madrid spelers (Modric, Bellingham, Rodrygo) helaas.
Heb zojuist de samenvatting gekeken, maar denk niet dat deze 10 minuten een goed beeld geeft van de wedstrijd.
Real Madrid boycot het Ballon d'Or-gala omdat Vinícius niet wint, en dan ook nog dat zielige filmpje over de scheidsrechter die de finale floot. etc etc
Ik vind het zo ongelooflijk klein en triest.
Verwijderd
Er is weinig dubieus aan olie-dollars. Het maakt het hooguit oneerlijk.toolkist schreef op zondag 27 april 2025 @ 09:27:
[...]
Er is nogal een verschil tussen een club met hele dubieuze eigenaren/geldstromen, of 1 met 2 acteurs als eigenaar.
Wrexham was vorig seizoen in League Two al financieel sterker dan menig Championship club.
Er is heel veel dubieus aan olie dollars.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2025 @ 09:44:
[...]
Er is weinig dubieus aan olie-dollars. Het maakt het hooguit oneerlijk.
Wrexham was vorig seizoen in League Two al financieel sterker dan menig Championship club.
Kijk eens naar de mensenrechten in de landen waar de eigenaren van City/PSG/etc vandaan komen...
Daar ben ik het mee eens, maar ik vind het eveneens dubieus dat 2 rijke Canadees/Amerikaanse omen een op het oog random Welsh club kopen, er geld in pompen en er een docuserie wordt gezet op Netflix om even gauw sympathie voor die club te kweken...toolkist schreef op zondag 27 april 2025 @ 09:27:
[...]
Er is nogal een verschil tussen een club met hele dubieuze eigenaren/geldstromen, of 1 met 2 acteurs als eigenaar.
"Het was nooit iets en wordt nooit wat, maar nu God en Jezus op aarde gekomen zijn en geld investeren is het allemaal prachtig."
Even gauw wat goodwill kweken bij een miljoenenpubliek "och kijk dat arme clubje" om zo er van te profiteren mochten ze promoveren.
Of ben ik nu te cynisch?
Edit: Bij een FC Utrecht en NEC hebben ze ook rijke suikeromen, maar van beiden is bekend dat zij een lange binding hebben met de club. Van PSV is evengoed te zeggen dat Philips ook geld er heeft ingepompt. Vind het wel gek dat bij Newcastle er alleen maar (terechte) kritiek was, maar dit als hosanna verhaal moet worden gezien. Geen van die andere 17 clubs in League Two heeft een suikeroom.
Edit 2: Wrexham stond ergens in de middenmoot toen ze werden overgenomen. Media springt er op, en alles en iedereen wil dat Wrexham promoveert. Die andere paar clubs moeten zich ook flink genaaid hebben gevoeld in die competitie, League Two leek meer op een "iedereen is tegen Wrexham" competitie.
[ Voor 31% gewijzigd door Maarten_E op 27-04-2025 10:13 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Niet? 100% zeker van wel. Salford Utd bijvoorbeeld is eigendom van diverse oud Utd spelers.Maarten_E schreef op zondag 27 april 2025 @ 10:05:
Geen van die andere 17 clubs in League Two heeft een suikeroom.
In de National League, dus nog een niveau lager, heeft Fylde een rijke voorzitter (lokale ondernemer, maar dan nog) die verliezen bijpast.
Ik ben 100% met je eens dat dit succes van Wrexham niks te maken heeft met een 'sprookje' of een superprestatie o.i.d., maar om ze dan maar meteen te vergelijken met clubs als Newcastle gaat me echt een stap te ver.
Enneh, mbt de League 1.. Birmingham kocht even een spits voor 12m euro
[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 27-04-2025 10:47 ]
Het leuke is ook dat mensen het dan een sprookje noemen.Maarten_E schreef op zondag 27 april 2025 @ 09:16:
[...]
Volgens Transfermarkt hebben ze de op twee na hoogste omzet, ze worden tweede. Ja, dat zit in de lijn der verwachting dan...
Het is alsof Sylvie Meis verliefd op je wordt, geld is het belangrijkste om iets te bereiken.
Sorry voor die vergelijking, maar ze was recent weer in het nieuws met vriend nummer 32.
Valt toch wel mee allemaal? Ze smijten toch niet met geld, lijkt me eerder een kwestie van een goed beleid.Maarten_E schreef op zondag 27 april 2025 @ 10:05:
[...]
Daar ben ik het mee eens, maar ik vind het eveneens dubieus dat 2 rijke Canadees/Amerikaanse omen een op het oog random Welsh club kopen, er geld in pompen en er een docuserie wordt gezet op Netflix om even gauw sympathie voor die club te kweken...
"Het was nooit iets en wordt nooit wat, maar nu God en Jezus op aarde gekomen zijn en geld investeren is het allemaal prachtig."
Even gauw wat goodwill kweken bij een miljoenenpubliek "och kijk dat arme clubje" om zo er van te profiteren mochten ze promoveren.
Of ben ik nu te cynisch?
Edit: Bij een FC Utrecht en NEC hebben ze ook rijke suikeromen, maar van beiden is bekend dat zij een lange binding hebben met de club. Van PSV is evengoed te zeggen dat Philips ook geld er heeft ingepompt. Vind het wel gek dat bij Newcastle er alleen maar (terechte) kritiek was, maar dit als hosanna verhaal moet worden gezien. Geen van die andere 17 clubs in League Two heeft een suikeroom.
Edit 2: Wrexham stond ergens in de middenmoot toen ze werden overgenomen. Media springt er op, en alles en iedereen wil dat Wrexham promoveert. Die andere paar clubs moeten zich ook flink genaaid hebben gevoeld in die competitie, League Two leek meer op een "iedereen is tegen Wrexham" competitie.
Dit zijn de top transfers van de L1. Vooral Birmingham smijt met geld
https://www.transfermarkt...klasse=&w_s=&zuab=zu&art=
Ze hebben dus ook slim ingekocht. Al zal het wel helpen dat menig speler wel aan zo’n club gelinkt wil zijn.
Mijn grootste verbazing is eigenlijk dat de trainer nog niet weg gekaapt is door een grotere club uit de championship of onderin premier league.
Back to back to back is niet alleen maar geld.
Verwacht echter wel dat championship komende tijd hun plafond is. Of die miljardair die zich afgelopen tijd ingekocht heeft moet met miljoenen gaan strooien
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Volgens mij is dat pas ingevoerd nadat Birmingham met geld begon te smijtenPlayer1S schreef op zondag 27 april 2025 @ 13:27:
In L2 en L1 mag je ook niet onbeperkt met geld smijten. Is gerelateerd aan je omzet.
Nee. Was vorig seizoen ook altoolkist schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:10:
[...]
Volgens mij is dat pas ingevoerd nadat Birmingham met geld begon te smijten
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
En ja hoor, 1-1 in de 96e minuut. Hojlund zowaar.
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 27-04-2025 16:55 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gelukkig is de buitenspelcheck nu geautomatiseerd, en werd de 1-1 van Diaz toch goedgekeurd. Dat ging bij een beruchte eerdere wedstrijd tussen Spurs en Liverpool in het Klopp tijdperk nog fout, omdat de VAR dombo niet oplette...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Salah is niet zo dom om geel te pakken. Ik zou spelers die hun shirt uittrekken een flinke boete geven, zeker als ze later nog een tweede krijgen.Polycom schreef op zondag 27 april 2025 @ 18:07:
Ik hoop dat Mo Salah straks scoort en een ondershirt aanheeft I belong to Muhammed - Allah Hakbarrrrrrr
Gakpo is nu geschorst voor de volgende wedstrijd. Wat een rund.
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 27-04-2025 18:19 ]
Na elke goal kust Salah de grond om Allah te bedanken. Gakpo kan ook een kruisje slaan zoals velen.Polycom schreef op zondag 27 april 2025 @ 18:07:
Ik hoop dat Mo Salah straks scoort en een ondershirt aanheeft I belong to Muhammed - Allah Hakbarrrrrrr
Zo kan het ook Cody.
[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 27-04-2025 18:54 ]
Ach, na zo'n kampioenschapsfeest een wedstrijdje op de bank zitten is niet zo erg toch...gambieter schreef op zondag 27 april 2025 @ 18:15:
[...]
Salah is niet zo dom om geel te pakken. Ik zou spelers die hun shirt uittrekken een flinke boete geven, zeker als ze later nog een tweede krijgen.
Op de tribune, bedoel je. Dit was zijn 5e geel, dat is automatisch 1 wedstrijd schorsing.jbdeiman schreef op zondag 27 april 2025 @ 18:56:
Ach, na zo'n kampioenschapsfeest een wedstrijdje op de bank zitten is niet zo erg toch...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zit ie nog comfortabeler ook. Lekker in de skybox. Hapje en drankje erbij.gambieter schreef op zondag 27 april 2025 @ 19:02:
[...]
Op de tribune, bedoel je. Dit was zijn 5e geel, dat is automatisch 1 wedstrijd schorsing.
[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 27-04-2025 19:37 ]
“Forget it’s the second in the last 35 years.. it’s the second in the last 5 years”
Hij weet de mensen weer in te pakken.
Regels/traditie in de PL. Dat wordt gedaan in je laatste thuiswedstrijd.Rivanov schreef op zondag 27 april 2025 @ 20:14:
Wel apart dat ze geen huldiging doen vandaag?
https://www.liverpool.com...-tradition-delay-31517405
Liverpool speelt nog twee thuiwedstrijden, eerst tegen Arsenal en op de 25e tegen Crystal Palace.
[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 27-04-2025 20:21 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is na de eerste helft van de competitie pas bij de tiende gele kaart. Dit is zijn vijfde in het hele seizoen, dus niks aan de hand.gambieter schreef op zondag 27 april 2025 @ 18:15:
[...]
gambieter schreef op zondag 27 april 2025 @ 18:55:
Precies. Salah maakt de fans blij ipv te preken.
Nooit iets begrepen van die godsdienstwaanzin bij sommige voetballers.
Naast extreem schijnheilig in de meeste gevallen, ook gewoon erg sneu.
Alsof een kruisje en/of je onzichtbare vriendje in de wolken op een andere manier 'danken' jou wel helpt en de tegenstander of medespelers niet...
Het is 2025... en nog steeds deze ongein.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Gun anderen hun eigen geloof.Ramzzz schreef op maandag 28 april 2025 @ 09:42:
[...]
offtopic:
Nooit iets begrepen van die godsdienstwaanzin bij sommige voetballers.![]()
Alsof een kruisje en/of je onzichtbare vriendje in de wolken op een andere manier 'danken' jou wel helpt en de tegenstander of medespelers niet...
knipRamzzz schreef op maandag 28 april 2025 @ 09:42:
[...]
offtopic:
Nooit iets begrepen van die godsdienstwaanzin bij sommige voetballers.![]()
[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 29-04-2025 12:05 . Reden: Zo gaan we niet elkaar om ]
Moet dat ook niet voor Gakpo gelden? Hij is degene die de drang heeft om zijn T-shirt slogan te tonen, zonder respect voor anderen. Het werkt twee kanten op, respect eisen voor het eigen geloof betekent ook respect tonen door het anderen niet op te dringen.Toke_gt schreef op maandag 28 april 2025 @ 18:37:
Gun anderen hun eigen geloof.
Oprechte vraag, wat dringt Gakpo op?gambieter schreef op maandag 28 april 2025 @ 19:22:
[...]
Moet dat ook niet voor Gakpo gelden? Hij is degene die de drang heeft om zijn T-shirt slogan te tonen, zonder respect voor anderen. Het werkt twee kanten op, respect eisen voor het eigen geloof betekent ook respect tonen door het anderen niet op te dringen.
⏩ PVOutput☀️
Jezus en zijn geloof hebben niets te zoeken bij die wedstrijd. Het is voetbal, geen kerkdienst.Quad schreef op maandag 28 april 2025 @ 19:24:
Oprechte vraag, wat dringt Gakpo op?
Door dat domme T-shirt hebben mensen het er nu over en leid het af van het voetbal.
Dat hij christen is, whatever. Laat anderen met rust. Net zoals we niet willen dat iedere vegan het daar continu over heeft. Of moeten we ook "Meat is murder", "Allah Akbar" etc T-shirts zien na goals?
[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 28-04-2025 19:27 ]
Dat weet ik zo net even niet. Maar wat ik wel weet, is dat we wellicht met wat meer respect over zaken kunnen hebben.gambieter schreef op maandag 28 april 2025 @ 19:25:
[...]
Jezus en zijn geloof hebben niets te zoeken bij die wedstrijd. Het is voetbal, geen kerkdienst.
Door dat domme T-shirt hebben mensen het er nu over en leid het af van het voetbal.
Kijk ik ben overtuigt Christen, en ik verkondig dat ook wel zo nu en dan. Ik snap best dat de actie van Gakpo reacties oproept, maar het mag in mijn optiek wel minder denigrerend.
Dat iets niet bij je past, wil niet zeggen dat je het een ander maar moet verbieden.
Als Gakpo en andere voetballers steun en motivatie van krijgen, prima, ik snap dat ook niet goed hoor. Maar reacties als van @Ramzzz vind ik niet de netste manier om er wat van te vinden. Hoe @nwnc daar weer op reageert is weer totaal andere uiterste, dat kan zeker anders.
Overigens staan er straffen op voor dit soort acties, een gele kaart. Dat vindt Gakpo het dus blijkbaar waard.
Ik ben wel van mening dat shirts uittrekken om iets te laten zien niet nodig is. Domme acties.
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 28-04-2025 19:37 ]
⏩ PVOutput☀️
Respect verdien je niet door dit soort acties. En respect moet verdiend worden, en de opdringerige natuur van de Abrahamitische religies is niet fraai. Het werkt gewoon averechts door dit soort gedoe.Quad schreef op maandag 28 april 2025 @ 19:34:
Dat weet ik zo net even niet. Maar wat ik wel weet, is dat we wellicht met wat meer respect over zaken kunnen hebben.
Maar goed, dit gaat over voetbal. Gakpo is dom, zal dat niet begrijpen en zo zal het blijven doorgaan.
Volgens mij dringt hij anderen niets op, maar hij laat hij zien waar hij steun uit haalt? Ik heb ook niets met geloof, maar ik vind het niet nodig om hem dan maar weg te zetten als schijnheilige voetballer. Hij is allesbehalve schijnheilig en daarmee verdient hij mijn respect. Prima als dat voor jou niet geldt, maar hij vraagt jou en anderen niets, hij toont alleen maar.gambieter schreef op maandag 28 april 2025 @ 19:22:
[...]
Moet dat ook niet voor Gakpo gelden? Hij is degene die de drang heeft om zijn T-shirt slogan te tonen, zonder respect voor anderen. Het werkt twee kanten op, respect eisen voor het eigen geloof betekent ook respect tonen door het anderen niet op te dringen.
Gakpo is allesbehalve dom. Geen idee waarom je dit zo schrijft.Gakpo is dom, zal dat niet begrijpen en zo zal het blijven doorgaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Toke_gt op 28-04-2025 19:51 ]
Om hier nog maar even op terug te komen, Stockport, de huidige nr 3, heeft ook een steenrijke eigenaar (vele malen rijker dan die 2 acteurs) en ook die zaten vorig jaar nog in de League 2. Dus er zijn daar veel meer suikerooms dan wij weet van hebben.Maarten_E schreef op zondag 27 april 2025 @ 10:05: Geen van die andere 17 clubs in League Two heeft een suikeroom.
Normaliter krijgt dit nog wel een staartje, want politieke/religieuze uitingen daar houden de voetbalbonden niet van.Quad schreef op maandag 28 april 2025 @ 19:34:
Overigens staan er straffen op voor dit soort acties, een gele kaart. Dat vindt Gakpo het dus blijkbaar waard.
Zag laatst een YT video over York City in de national league. Daar zou ook rijk iemand achter zitten en de club had potentie nog sneller door de rangen heen te gaan dan Wrexham.toolkist schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 07:49:
[...]
Om hier nog maar even op terug te komen, Stockport, de huidige nr 3, heeft ook een steenrijke eigenaar (vele malen rijker dan die 2 acteurs) en ook die zaten vorig jaar nog in de League 2. Dus er zijn daar veel meer suikerooms dan wij weet van hebben.
Wrexham smijt ook niet keihard met geld. Ze geven spelers ook andere dingen. Dat zag je oa in de docu terug. Wil jij als speler een bedrijf ernaast runnen? Dan helpen we je op weg. Brengen we je met de juiste mensen in contact.
Zeker in de lagere leagues en voor spelers op hun retour is dat natuurlijk aantrekkelijk. Ergens anders kun je misschien meer op korte termijn meer verdienen maar daarmee heb je niet direct een inkomstenbron voor de toekomst.
NB: Niet dat Wrexham gemiddeld betaald maar er zullen clubs zijn die met meer geld smijten
een berisping dus blijkbaar.toolkist schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 11:42:
[...]
Normaliter krijgt dit nog wel een staartje, want politieke/religieuze uitingen daar houden de voetbalbonden niet van.
hij kan beter op zaterdagen zijn voet bij mensen tussen deuren gaan zetten met dat Jehova gedrag. Lekker geblesseerd zijn op zondag dan
het zou toch wat zijn als hij op deze manier kleine kindertjes beïnvloedt, die zijn nog lang niet oud genoeg om zelf beslissingen te nemen over zulke belangrijke zaken.. dáár moet civitas christiana nou eens wat aan doen...
ok ok ik draaf door
HollowGamer schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:12:
Waarom worden wij zo gehaat? Zelfs bij Ziggo haten ze ons.

[ Voor 50% gewijzigd door Grindtegel op 29-04-2025 21:06 ]
XXXVI
Beetje a la bakayoko, iets verbeterde versie.
Bakayoko in 1 adem noemen met Saka...Harribo schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:43:
Saka ook wel weer zo'n binnendoor gast. Alles naar zijn linker.
Beetje a la bakayoko, iets verbeterde versie.
Zeker.Grindtegel schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:48:
vermakelijke 1e helft, jammer van de stand
Gaat continu op hoge snelheid.
Psg wel weer sterk, had het niet verwacht
Hoezo niet verwacht? Heb een paar wedstrijden gezien van PSG in de knock out en ze zijn echt enorm goed. Team klopt helemaal, geen zwakke schakels en een echt team zonder vedettes.Harribo schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:57:
[...]
Zeker.
Gaat continu op hoge snelheid.
Psg wel weer sterk, had het niet verwacht
Villa zette ze wel tegen de muur in de tweede helft van de tweede kwartfinale wedstrijd, toen hadden ze het erg moeilijk.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 22:21:
Hoezo niet verwacht? Heb een paar wedstrijden gezien van PSG in de knock out en ze zijn echt enorm goed. Team klopt helemaal, geen zwakke schakels en een echt team zonder vedettes.
Arsenal heeft die energie niet.
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 29-04-2025 22:23 ]
Nou zo extreem goed vind ik Saka ook niet. De laatste tijd dan, daarvoor was hij wel top.Exocet schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 22:01:
[...]
Iets verbeterde versie? Bakayoko is kelderklasse vergeleken met Saka
Maar ik vind een vleugelspits die alleen maar steeds naar binnen gaat iets missen. Te voorspelbaar
Ik heb die wedstrijden niet zo goed gevolgd. Maar ze zijn inderdaad echt goed. Beter dan vorig jaar heb ik het idee. Dat terwijl Mbappe weg is.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 22:21:
[...]
Hoezo niet verwacht? Heb een paar wedstrijden gezien van PSG in de knock out en ze zijn echt enorm goed. Team klopt helemaal, geen zwakke schakels en een echt team zonder vedettes.
Kravatskehlia wel heel goed natuurlijk.
Geen voorstander van de enorme budgets van beide teams maar Arsenal lijkt daar amper gebruik van te (kunnen) maken. Geen evolutie in dat team. (Oké, die buitenspelopstelling bij de vrije trap heb ik denk niet zo vaak gezien maar is meer een gimmick). Het is dan ook geen verrassing dat ze geen impact hebben kunnen maken, gisteren en over het algemeen in de Premier League. Buiten een paar kansen moet bijvoorbeeld een wisselvallige Martinelli het verschil maken? De keren dat ik hem live heb gezien, heeft hij dat nooit gedaan. Saka zelf loert op een gaatje maar die dribbelt vaker zijdelings om de bal dan vervolgens af te geven. De enige keren dat hij er langs komt is uit een één-twee heb ik het idee, borefest. Kvara daarentegen zoekt zijn tegenstander op en toont ons het spel dat je graag ziet in een vleugelaanvaller. Trossard speelt bij Arsenal denk alleen omdat hij een Franse naam heeft. Arsenal mag een bod doen op een verslinder als Osimhen of Gyökeres die balvaster lijkt dan Osi en mss beter past in hun spelopvatting.
Twente komt eraan!
Echt top dit
Wat een prachtgoal!
Twente komt eraan!
En 100ste wedstrijd...
Lekkere wedstrijd zo
Alleen gun ik die Fransen niets dus Barça - Arsenal hoop ik op
Is ook wel erg leuk om zo te kijken. Gewoon niet zoveel gedoe, zeker de eerste helft gewoon een voorbeeld voor de sport. Het kan dus nog wel, zo zou de standaard moeten zijn.Harribo schreef op woensdag 30 april 2025 @ 21:44:
Sportieve wedstrijd tot nu toe zonder al teveel gezeur
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken