Huub Huub Barbatruc!
[ Voor 3% gewijzigd door marijn15 op 11-08-2024 23:23 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Eens hoor! Al had ik als iemand die weet dat hij een mondiale speech gaat geven toch even wat aan mijn uitspraak geoefend. Desnoods met wat training. Toch wel een groot podium zo.Jorah_Newstone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:17:
[...]
Alsof onze engels zo goed is haha, dit is Engels met een frans accent. Onze engels heeft echt een duidelijk accent
“Peace” en “make love not war” zijn altijd mooie woorden, maar die blijken nooit aan te komen bij diegene die er dan ook echt wat aan kunnen doen 🙈
Copy paste voor alle olympische spelen die nog gaan komen. Of al zijn geweest.Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:22:
Hele mooie toespraak van Bach.
Huub Huub Barbatruc!
"What do you get if you multiply six by nine..."
Zou goed kunnen, ik vind het goed gezegd.DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:24:
[...]
Copy paste voor alle olympische spelen die nog gaan komen. Of al zijn geweest.
⏩ PVOutput☀️
Wat een verschil als je dat zo naast elkaar zet
Alleen even de naam aanpassen. Bach gaat stoppen als baas van het IOC.DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:24:
[...]
Copy paste voor alle olympische spelen die nog gaan komen. Of al zijn geweest.
Ben wel benieuwd of de volgende het wel korter kan houden.
---
Wel een hele slechte woordgrap trouwens, seine-sationeel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vermoed dat Trump in 2028 geen emo-smurf en eco-vuur toestaat...bazzemans schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:10:
Dat zit je wel hoog he?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
⏩ PVOutput☀️
Dat vond het publiek zo te horen ook (de Fransen in ieder geval, de rest zal het niet eens begrepen hebben)SteenMSc schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:27:
[...]
Wel een hele slechte woordgrap trouwens, seine-sationeel
Had eigenlijk verwacht dat ie dat wel zou doen uit verveeldheid van de speeches.Highfive95 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:28:
Kan Tom Cruise niet alvast van het dak springen.....man wat duurt dit lang.
Uiterlijk 0:00.42erik schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:32:
Weet iemand eigenlijk een eindtijd? Hoe lang is dit nog?
⏩ PVOutput☀️
Tot 0:00 begreep ik42erik schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:32:
Huub Huub Barbatruc!
30min nog geloof ik42erik schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:32:
Huub Huub Barbatruc!
Volgens het papier dat de broadcasters gekregen hebben duurt het +- 2 uur.42erik schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:32:
Maar geen idee hoe lang we al bezig zijn, ik viel pas laat in.
⏩ PVOutput☀️
Huub Huub Barbatruc!
⏩ PVOutput☀️
Huub Huub Barbatruc!
Beetje als sluitingstijd van de disco op Terschelling 35 jaar geleden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
If you can see, look. If you can look, observe
⏩ PVOutput☀️
Zoals vele, blijft een lastig volkslied om te zingen
Er is 1 ding wat Amerikanen wel goed kunnen
Huub Huub Barbatruc!

⏩ PVOutput☀️
Fastfood eten?DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:37:
We weten wel zeker dat het een feest gaat worden over 4 jaar.
Er is 1 ding wat Amerikanen wel goed kunnen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Was wel heel even leuk, maar verder wat te soft.
Huub Huub Barbatruc!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Huub Huub Barbatruc!
Nou was ook niet heel spectaculair eigenlijk
JetlagBasekid schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:40:
Hij lijkt net wakker

Dat wórdt me een show zeg.
⏩ PVOutput☀️
Sarcasme?CyBeRSPiN schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:38:
Tom Cruise, geweldig!
Die afdaling was niet indrukwekkend, nu weg op een fatbike...
Hollywood show.prOnorama2 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:41:
Tom Cruise? Hadden ze geen sporter kunnen kiezen?
⏩ PVOutput☀️
Nee, had de geruchten niet meegekregen. Gewoon mooi dat ie een rol speelt hierhoevenpe schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:41:
[...]
Sarcasme?
Huub Huub Barbatruc!
Even een derny geleend van de keirin.hoevenpe schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:41:
[...]
Sarcasme?
Ik gok erop dat alle muziek vooraf opgenomen was.
BotoxBasekid schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:40:
Hij lijkt net wakker
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Playstation 5
Maar als Amerika het doet, dan mag er ineens heel veelPolarBear schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:44:
Haha, dat Hollywood met de Olympische ringen, weet vrij zeker dat dat niet mag volgens de regels van het IOC

En dan binnen 30 seconden alle iconische locaties door in LA, maar dat is omdat er ook werkelijk nauwelijks iconische locaties zijn daar.Crysania schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:45:
Nu zit er prima tempo in door Amerikanen. Tom die in 30 seconde van Parijs naar LA gaat. De Fransen hadden dat real time verzonnen denk ik
Ja is livehoevenpe schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:46:
Peppers is live daar?
Is daar nu half 3 in de middag, zou prima kunnen.hoevenpe schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:46:
Peppers is live daar?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zal wel 60s vertraging op zitten om eventuele nipples te kunnen censureren.hoevenpe schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:46:
Peppers is live daar?
Het is daar nu kwart voor 3 s’middags, maar dit is niet live.hoevenpe schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:46:
Peppers is live daar?
Tenminste, ik zou het niet aan durven als het ook zo kan. Want je loopt toch over van video naar video dus dan kan dit ook prima vooraf even gedaan worden
Huub Huub Barbatruc!
Ga je wel nodig hebben want dat zal nachtwerk worden...Jorah_Newstone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:48:
Ik heb zin LA 2028, * Jorah_Newstone doet een lange winterslaap

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ho ho, ik vond het verre van kut. Heb een geweldige avond gehad en ik ga deze show (muv de speeches) zeker nog een keer terugkijken.Stylze schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:44:
Grappig dat iedereen het kut vond totdat tom cruise in beeld kwam, toen was het opeens goed, fanboys jongens?
En nu het naar Amerika gaat, is het direct over de top. En ligt er een dik Hollywoodsausje over, en met Tom Cruise is het wel een mooie filmheld voor vele.
⏩ PVOutput☀️
Mischien ga ik er wel gewoon heenFiber schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:49:
[...]
Ga je wel nodig hebben want dat zal nachtwerk worden...
Huub Huub Barbatruc!
Waar blijft dat feestje?
Garmin FR245M + HRM-RUN
Daar kan je aan zien dat het gescript ismarijn15 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:50:
Ook wel bijzonder, geen telefoon te zien in het publiek
"What do you get if you multiply six by nine..."
⏩ PVOutput☀️
Oh let maar op, die zijn zeker van de partij!
Ik weet niet of IOC ook zn regel heeft, maar in het boekje van de FIA staat dat je als luchtmacht niet over het circuit een formatie mag doen. Alleen uitzondering voor demo teams zoals de Blue Angles mogen dus.
Mede daarom ging die flyby over Zandvoort ook niet door, want in NL zijn alle demo teams uitgefaseerd