Volgensmij is het niet helemaal de bedoeling dat de sporters op het podium zijn gaan staan 😂
De meesten zijn er weer vanaf gebonjoured.
De meesten zijn er weer vanaf gebonjoured.
Beetje als Doe Maar, wanneer deze ceremonie in Amsterdam was geweest.DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:46:
Leuk, een bandje dat niemand kent behalve de Fransen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
NOS rept erover dat ze mochten komen. Sporza dat ze ervanaf moesten.Oaquasis schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:47:
Ligt het nou aan mij of werd er herhaaldelijk gevraagd dat de atleten van het podium moesten ipv erop?
⏩ PVOutput☀️
Dat idee had ik ook, de verslaggever bij NOS zei juist dat de atleten het podium op moesten..? Beetje onduidelijkOaquasis schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:47:
Ligt het nou aan mij of werd er herhaaldelijk gevraagd dat de atleten van het podium moesten ipv erop?
PSN ID = Jorco
[ Voor 5% gewijzigd door PD2JK op 11-08-2024 22:51 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Hurry up, we’re dreamingPD2JK schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:51:
Net niet Daft Punk.
M83 is ook goed. Ik wacht wel even.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nou ja, in ieder geval zingen ze nu wel Engels ipv Frans. Dat is al heel wat:)DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:46:
Leuk, een bandje dat niemand kent behalve de Fransen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Outro als laatste nummer zou wel supervet zijn.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Huub Huub Barbatruc!
Show must go on inderdaad (en deed daarna meteen wel een aantal spins achter elkaar dus veel heeft ie niet geleden volgens mijHolk schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:51:
Niemand die rept over die breakdancer die van het podium een verdieping lager viel (niet extreem, goede afstap) vlak voor dat de ring 5 omhoog ging?
Ken je klassiekers.PD2JK schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:51:
Net niet Daft Punk.
M83 of Air is ook goed. Ik wacht wel even.
Rammstein moest ik even aan denken. Weet niet waarom...PD2JK schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:51:
Net niet Daft Punk.
M83 of Air is ook goed. Ik wacht wel even.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 47% gewijzigd door DNA_Saint op 11-08-2024 22:55 ]
Huub Huub Barbatruc!
Ik heb het vermoeden dat om allerlei recalcitrante sporters aan het heen werken zijn. Lichtelijk paniek daar lijkt het.marijn15 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:54:
De regie is wel erg slordig elke keer weer
⏩ PVOutput☀️
Kavinsky was ook het voorprogramma van DP toen ze in 2007 optraden, good memoriesBart-Willem schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:53:
[...]
Ken je klassiekers.YouTube: Kavinsky - Nightcall (Drive Original Movie Soundtrack) (Official Audio)
Werd o.a. gebruik in de film Drive, en mede geproduceerd door (jawel) Daft Punk.
TeamNL huis is er wel, maarja hier moeten ze verplicht heen…. Ik vraag me af of er iemand is die dit echt leuk vind. Misschien de Fransen zelf oid, maar kan me niet voorstellen dat de Nederlanders dit leuk vinden.AMARONE schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:55:
Hm, had meer van de sluiting verwacht. Hoop wel dat die sporters gewoon een bar hebben om te vieren?
Kan hier prima van genieten hoorHolk schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:56:
“Doe maar een bandje”
Beetje onsamenhangende muziek
Huub Huub Barbatruc!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
⏩ PVOutput☀️
Huub Huub Barbatruc!
Hoorde ik op de radio vanochtend niet dat er een of meerdere bussen vanuit Nederland naar Parijs gingen met sporters die al terug waren voor de ceremonie?DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:57:
Las dat er 3 bussen eerder weggaan van teamnl.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Huub Huub Barbatruc!
Qua muziek helemaal eens!Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:57:
Lekker man, geen "Gen-Z" tijdperk muziek, maar gewoon 90s/00s.
Die komen vast nog zal wel weer 5 uur duren deze ceremonie:)DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:58:
Waar is snoop dogg? En Tom Cruise? 😂
Playstation 5
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
Jawel hoor, ze loopt af en toe naar de keuken (dit is echt to much namelijk).Basekid schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:59:
Hopen dat de kijkers geen epilepsie hebben
Ja de vlam zal officieel worden uitgeblazen zo.hoevenpe schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:59:
Komt toch nog wat serieus neem ik aan?
Hebben we toch al gehad aan het begin...?CyBeRSPiN schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:00:
[...]
Ja de vlam zal officieel worden uitgeblazen zo.
Volgens mij nog vlaggen strijken en overdracht naar LA. En er zal misschien ook nog wel met dat lampje gedaan worden, dat bij de ballon werd weggehaald.hoevenpe schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:59:
Komt toch nog wat serieus neem ik aan?
O dat heb ik dan gemist. Zal straks de slomo nog even opzoeken dan.
De vlam die geen echt vuur was...CyBeRSPiN schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:00:
Ja de vlam zal officieel worden uitgeblazen zo.
Huub Huub Barbatruc!
⏩ PVOutput☀️
Nederlands commentaar op HBO is netjes stil tijdens optredensBasekid schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:03:
De commentators (op HBO) roepen ook steeds "bear with us, more speeches, more fun later" hahaha
Huub Huub Barbatruc!
plaspauze...
⏩ PVOutput☀️
Huub Huub Barbatruc!
Proost!Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:10:
Perfect moment voor de plaspauze en een biertje op te halen.
Ik een Grolsch, ook een lokaaltje uit de buurt. (daarvoor een Gulle van Burg bier brouwerij Ermelo)Ruben279 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:11:
[...]
Proost!
Ik heb net een Maallust opengemaakt (lokaaltje uit de buurt)
⏩ PVOutput☀️
Wie was de Australische sportster, ze struikelde zo erg over haar naam?Basekid schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:11:
De vrouwelijke omroeper heeft het wat moeilijk. Lastige namen?
Huub Huub Barbatruc!
[ Voor 23% gewijzigd door Fiber op 11-08-2024 23:13 ]
Huub Huub Barbatruc!
Blijven die verschrikkelijke Fransen met hun nationalisme….DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:12:
Ook leuk voor de sporters. Niemand verstaat dit. Ze moeten nu half uur staan en luisteren naar iets wat ze niet verstaan.
Huub Huub Barbatruc!
IOC van wiki:Ruben279 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:14:
[...]
Blijven die verschrikkelijke Fransen met hun nationalisme….
Echt ongeloofelijk dat het IOC dit toe staat als regisseur.
Even de Franse medewerkers toespreken heeft wel wat, maar voor de rest moet je t gewoon engels houden.
Beide hockeyteams zijn iig in beeld geweest. Volgens mij heb ik ook de roeiers gezien.SinergyX schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:44:
Misschien miste ik wat, maar die hele samenvatting geen NL gezien?
Als (parttime) AV technicus krijg ik echt de kriebels van deze show….DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:13:
Ik heb echt nooit meegemaakt dat er zo'n bizarre echo is bij de Olympische spelen.
Huub Huub Barbatruc!
Alsof onze engels zo goed is haha, dit is Engels met een frans accent. Onze engels heeft echt een duidelijk accentSpelFaut schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:16:
Ook meteen duidelijk waarom het eerst geen Engels was..
[ Voor 6% gewijzigd door Fiber op 11-08-2024 23:18 ]
Yep je herkent een NL-er die Engels praat echt meteen, enkeling uitgezonderd.Jorah_Newstone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:17:
[...]
Alsof onze engels zo goed is haha, dit is Engels met een frans accent. Onze engels heeft echt een duidelijk accent
Huub Huub Barbatruc!
DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:19:
Mijn god, er komt straks nog een toespraak van Bach
Nou ik heb wel eens slechtere en langere speeches gehoord hoor. (de speech voor Bach heb ik het dan over)DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:19:
Mijn god, er komt straks nog een toespraak van Bach
[ Voor 8% gewijzigd door PolarBear op 11-08-2024 23:22 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq