Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ahha, zag er niet echt vlammig uit. Ik denk dan eerder aan zo'n grote fakkel in het stadionFiber schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:10:
Dat was de vlam? Of was er nog een andere...?
Zie trouwens dat dit tot middernacht duurt. Hopelijk krijgt Hassan snel haar medaille ! Kan die weer af.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ja eerste helft ligt bij de Franse organisatie, het tweede deel gaat de LA organisatie doen, dus je zal stukje Hollywood en over the top America zien Denk ik.TheBrut3 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:12:
[...]
Ahha, zag er niet echt vlammig uit. Ik denk dan eerder aan zo'n grote fakkel in het stadion
Zie trouwens dat dit tot middernacht duurt. Hopelijk krijgt Hassan snel haar medaille ! Kan die weer af.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het is de extended acoustic remix.PatrickC schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:08:
De vaart zit er weer lekker in…
Veel atleten zijn toch al lang naar huis...?
Femke struikelde zelfs bijna!ZorbaR schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:17:
Gevaarlijk met die kabels
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Met een full time job heb ik soms het gevoel ik de helft gemist te hebben.
F1 draadje?Fiber schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:12:
Best games ever...?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gaan de sporters ook op hun eigen land staan ongeveer...?marapuru schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:18:
Grappig zie nu dat het bouwwerk de wereld voorstelt.

⏩ PVOutput☀️
Ja dat zou leuk zijn en dringen worden in west Europa 😂Fiber schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:23:
[...]
Gaan de sporters ook op hun eigen land staan ongeveer...?
⏩ PVOutput☀️
Met de marathon is het toch ooit ook begonnen lang geleden in Griekenland...?Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:26:
Hassan krijgt dus een huldiging voor meer dan 80k man en vrouw. Hoogste eer wat je kan krijgen.

Nee er zijn tijdens de klassieke Griekse spelen nooit marathons gelopen. Dat komt met name omdat de marathon pas in 1896 in de eerste moderne spelen gelopen is.Fiber schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:29:
[...]
Met de marathon is het toch ooit ook begonnen lang geleden in Griekenland...?

Om te kijken zeker! Dus puur qua de venues en hoe het over het algemeen in beeld is gebracht (soms teveel slow motions op momenten dat ik gewoon door wilde kijken maar goed, ze hebben ook veel te tonen in die stadFiber schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:12:
Best games ever...?
En qua NL succes was het ook een top editie en heb ik lekker chauvinistisch mee zitten schreeuwen voor de tv als ik daar tijd voor kom vinden

Zesde plek is gewoon top dus volgens mij is het op veel vlakken inderdaad de beste spelen

⏩ PVOutput☀️
Het is ze gegund. De meesten zullen al jaren 'droog' gestaan hebben...Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:39:
Die flesjes die sommige vasthebben, soortgelijke heb ik in de kast met kruidenbitter staan.

Zeker. Regie kon soms iets beter inderdaad.D-Ed schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:38:
[...]
Om te kijken zeker! Dus puur qua de venues en hoe het over het algemeen in beeld is gebracht (soms teveel slow motions op momenten dat ik gewoon door wilde kijken maar goed, ze hebben ook veel te tonen in die stad).
En qua NL succes was het ook een top editie en heb ik lekker chauvinistisch mee zitten schreeuwen voor de tv als ik daar tijd voor kom vinden![]()
Zesde plek is gewoon top dus volgens mij is het op veel vlakken inderdaad de beste spelen
Maar gaat Bach dat ook zeggen...?

Nee dus. Is de gouden plak die op Sifan ligt te wachten...Fiber schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:34:
Is die grote zonnebloem op de wereldkaart Oekraïne...?

[ Voor 45% gewijzigd door wontcachme op 11-08-2024 21:52 ]
Toch wel een mooi affiche voor wereldvrede
[ Voor 26% gewijzigd door marapuru op 11-08-2024 21:53 ]
Huub Huub Barbatruc!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik vond de openingsceremonie (en ik denk ook de sluitingsceremonie) in London toch echt beter. Maar goed met de lijst Britse artiesten die gebruikt zijn, tot de James Bond stunt. Hoe mooi delen van de openingsceremonie ook waren, niet overtroffen .
Ah nu ook Queen in Parijs
Nergens last van, hoe kijk je?DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:53:
Zwaar irritant die echo
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
⏩ PVOutput☀️
Ik vergeet van Londen het stukje met Rowan Atkinson nooit meer, prachtig.PolarBear schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:54:
[...]
Ik vond de openingsceremonie (en ik denk ook de sluitingsceremonie) in London toch echt beter. Maar goed met de lijst Britse artiesten die gebruikt zijn, tot de James Bond stunt. Hoe mooi delen van de openingsceremonie ook waren, niet overtroffen .
⏩ PVOutput☀️
en 007! die was ook erg leuk maar idd geweldigQuad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:58:
[...]
Ik vergeet van Londen het stukje met Rowan Atkinson nooit meer, prachtig.
En het Wilhelmus voor alle kijkers.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 84% gewijzigd door Outerspace op 11-08-2024 23:29 . Reden: Offtopic met een fout randje ]
PSN: xMaurice93
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Krijg F1 vibes...cheiron schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:00:
Fantastisch!
En het Wilhelmus voor alle kijkers.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wat maakt die vrouw ons trots op Nederland.
⏩ PVOutput☀️
Past perfect in de zomerstop.
⏩ PVOutput☀️
Prachtig!Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:56:
Daar is ze!
Ja klopt, was lekker modern en edgy op z'n Engels maar deze Franse editie kan mij wel bekoren. Heel clean en traditioneel op een hippe manierPolarBear schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:54:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Je moet alleen geen last van epilepsie hebben denk ik...Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:14:
Zalig dit met een Ambilight TV trouwens.

Ah joh zo komt Tom Cruise een MI achtige scene spelen voor de spelen in LA.PatrickC schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:11:
Net als bij de opening zitten er af en toe stukken in die te lang duren. Haalt de vaart er helemaal uit.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
PSN ID = Jorco
Zou hij in dat pak zitten...?

Fiber schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:15:
[...]
Je moet alleen geen last van epilepsie hebben denk ik...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hoxtidkV6KgvwaSubcEcXPVS.gif?f=user_large)
Klopt idd.
⏩ PVOutput☀️
Ontzettend gaaf iddQuad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:21:
Ah cool, de ESF armbandjes zijn hier ook ingezet.
Edit: wauw... Die figuren in het publiek op die manier.
PSN ID = Jorco
International toernooi, maar laten we Frans spreken in het stadion....
Huub Huub Barbatruc!
Is dat waar de lichteffecten van de sporters mee werden gedaan? Onwijs cool effect was dat.Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:21:
Ah cool, de ESF armbandjes zijn hier ook ingezet.
.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 37% gewijzigd door wontcachme op 11-08-2024 22:25 ]
IOC is ook nog eens Franssprekend. Ik kan mij er niet aan ergeren, prachtige show, wow!DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:24:
Arrogantie van de Fransen.
⏩ PVOutput☀️
Ja die bandjes zijn gesynchroniseerd, super gaaf.cheiron schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:24:
[...]
Is dat waar de lichteffecten van de sporters mee werden gedaan? Onwijs cool effect was dat.
⏩ PVOutput☀️
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ter overcompensatie hebben wij Jan Roelfs op tv. Vertelt graag wat meer dan nodig en neemt zo wat genot weg.DNA_Saint schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:24:
Arrogantie van de Fransen.
PSN ID = Jorco
[ Voor 25% gewijzigd door Fiber op 11-08-2024 22:30 ]
Sporza ben ik aan het volgen, die blijven overwegend stil.Jorco schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:29:
[...]
Ter overcompensatie hebben wij Jan Roelfs op tv. Vertelt graag wat meer dan nodig en neemt zo wat genot weg.
⏩ PVOutput☀️
YouTube: How Concert LED Wristbands Work | WSJ Tech Behind
Coldplay was volgens mij 1 van de eerste grote bands die het gebruikten. Maar de eras tour van Taylor Swift gebruikt ze ook.
Huub Huub Barbatruc!
Die waren er bij een paar grote finales ook. 100 meter en zo.Nakebod schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:28:
Ja zag er erg vet uit. Zat mij al af te vragen hoe ze dat deden. Wist niet dat er van die armbandjes waren.
Als ze maar niet omvallen...Jorah_Newstone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:31:
Volgens mij gaan die cirkels zo de lucht in.
U gaat door voor de koelkast.Jorah_Newstone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:31:
Volgens mij gaan die cirkels zo de lucht in.
⏩ PVOutput☀️
Sommige vaste commentatoren hebben er helaas een handje van om de expert/tweede commentator steeds in de reden te vallen. Bij de Tour voor vrouwen was dat vorig jaar op Sporza echt heel irritant en nu heb ik dat links en rechts weer gehoord.
Vandaar mijn vraag.
Garmin FR245M + HRM-RUN
⏩ PVOutput☀️
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bizar hoe weinig Nederlanders ik zag. Wellicht nog eens een keertje terugkijken...Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:44:
Bizar hoeveel je van die beelden herkent, van dat heb ik live gezien.
Ik ook niet. Wel heel veel FransenSinergyX schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:44:
Misschien miste ik wat, maar die hele samenvatting geen NL gezien?
Hahaha, dat zeiden we hier ook. Fransen kunnen niet tegen dat Nederland 3x3 basketball heeft gewonnenSinergyX schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:44:
Misschien miste ik wat, maar die hele samenvatting geen NL gezien?
Huub Huub Barbatruc!
Klopt idd! Volgens mij alleen 1x roeien mannen 4 zonder. Verder niets gezien.Fiber schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:45:
[...]
Bizar hoe weinig Nederlanders ik zag. Wellicht nog eens een keertje terugkijken...
⏩ PVOutput☀️
Die show om die ringen op te hangen was magistraal
Huub Huub Barbatruc!
Hockeydames een glimp dacht ik, maar weet het niet eens zeker...Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:46:
[...]
Klopt idd! Volgens mij alleen 1x roeien mannen 4 zonder. Verder niets gezien.