HAha vette outfit van SD hoor
Bloot mag, maar ook weer niet te natuurlijk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Omg, deze echo.
Huub Huub Barbatruc!
Ik dacht dat Snoep al in de 60 was maar dat valt best mee
Als dit vooraf opgenomen was had het geluid wel beter kunnen zijn. Zou het live zijn?
Eindelijk!!marijn15 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:50:
Ook wel bijzonder, geen telefoon te zien in het publiek
Zo klaar mee die telefoons overal steeds…
Zie t hier met feestjes waar ik licht/geluid regel ook zo vaak. Mensen krijgen tegenwoordig niks meer mee van de avond, alleen maar alles op social media zetten….
En helemaal hier, de officiele beelden zijn veel mooier dan je met je telefoontje kan doen.
Mijn god wat is die geluidskwaliteit toch kut. Bijna niet naar te luisteren
Oh nice Dr Dre ook nog.
Klinkt alleen een beetje k*t
Klinkt alleen een beetje k*t
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Qua geluid gaat het regelmatig helemaal mis.
If you can see, look. If you can look, observe
Spendeer je miljarden, maar blijkt het hoorbaar maken van artiesten het moeilijkst.
Edit: blijkt aan de NOS te liggen, HBO is prima.
Edit: blijkt aan de NOS te liggen, HBO is prima.
[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 11-08-2024 23:57 ]
Die Fransen zitten te boycotten
Huub Huub Barbatruc!
Op Eurosport (HBO) is het geluid echt gewoon helemaal ok
Wel klein plukje publiek maar. Hele strand zal wel zijn dichtgezet
Denk dat ze bij NOS foutje hebben in geluid/beeld, hoor dat HBO normaal was.
Maar dat gaat flink feestje worden over 4 jaar
Maar dat gaat flink feestje worden over 4 jaar
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 11-08-2024 23:56 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Was bij de opening ook al!-LA- schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:55:
De audio weten ze wel regelmatig te verprutsen
(Gojira)
"What do you get if you multiply six by nine..."
Inderdaad. Geen hekjes om publiek op afstand te houden, weinig beveiliging, strand op de achtergrond helemaal leeg, etc.PolarBear schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:51:
[...]
Daar kan je aan zien dat het gescript is
[ Voor 7% gewijzigd door Jorco op 11-08-2024 23:58 ]
PSN ID = Jorco
Bedankt voor de tip.Crysania schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:56:
Geluid op hbo is gewoon prima 🤷
Ja dat hoorde ik net ook van iemand anders idd.Basekid schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:55:
Op Eurosport (HBO) is het geluid echt gewoon helemaal ok
Wel heel apart, want NOS is ook gewoon official broadcaster en krijgt ook de hoogste feed die beschikbaar is.
Alle anderen krijgen die feeds ook gewoon.
Denk dat ze bij de NOS iets verkeerds hebben gedaan.Ruben279 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:57:
[...]
Ja dat hoorde ik net ook van iemand anders idd.
Wel heel apart, want NOS is ook gewoon official broadcaster en krijgt ook de hoogste feed die beschikbaar is.
Leuk over 4 jaar naar LA nu al zin in
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ze krijgen waarschijnlijjk stadion feed en een aparte feed voor de artiesten/filmpjes etc. Mixen hiervan is af en toe wel leuk om publiek te laten horen, maar dan hoor je ook de echo's. Denk dat het daar ergens mis gaat.Ruben279 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:57:
[...]
Ja dat hoorde ik net ook van iemand anders idd.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Bij NOS is het geluid sowieso bijna zelden goed, merk je vaak als je schakeld naar een andere zenderNotSoSteady schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:57:
[...]
Denk dat ze bij de NOS iets verkeerds hebben gedaan.
Je zou toch denken dat er iemand moet zijn die aan het meeluisteren is en het aanpast, dit was echt pijnlijk slecht.marijn15 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:58:
[...]
Bij NOS is geluid sowieso bijna zelden goed, merk je vaak als je schakeld naar een andere zender
Toch vlammetje uitblazen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Na corona zo bij elkaar in het gezicht blazen?
Krijgen de paralympics een eigen vlammetje? Waarom niet doorgeven?
Hold up.
Zitten die commentatoren van de NOS misschien ook in het stadion?
Die echo klinkt alsof t geluid weer terug komt via die mics.
Ja vind ik ook een beetje raar/jammer...Highfive95 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 00:01:
Krijgen de paralympics een eigen vlammetje? Waarom niet doorgeven?
Toch beetje gek die vlam uitblazen net voor je de Paralympische spelen aankondigt. Die moeten het zonder vlam doen?
Zit je daar als publiek en sporter eerst naar slecht Frans bandje te luisteren om daarna naar de rhcp, eilish en snoop op een scherm te mogen kijken. K zou me genaaid voelen
Daar ben ik dus vrij zeker van: zodra ze de mics eens helemaal uitzetten was het geluid wel prima. Dus het was gewoon echt de mics die voor de enorme echo zorgden...Ruben279 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 00:01:
Hold up.

Gaat wennen worden zonder de OS, gelukkig is voetbal weer begonnen.
Die krijgen een eigen vlam, zoals elke Olympische spelen een eigen vlam krijgen.
https://olympics.com/fr/p...mme-paralympique/parcours
While the Olympic Flame will be extinguished at the Closing Ceremony of the Olympic Games, the Paralympic Flame will be lit a little later in Stoke Mandeville, the historic birthplace of Paralympic sport. The Paralympic Torch Relay will kick off the second leg and Paralympic celebrations.
[ Voor 30% gewijzigd door PolarBear op 12-08-2024 00:05 ]
Volgende week VueltaNotSoSteady schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 00:04:
Gaat wennen worden zonder de OS, gelukkig is voetbal weer begonnen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Deze week Tour de Femmes
Had stiekem gehoopt dat Tom Cruise de "zorro" was 🤣😂
Huub Huub Barbatruc!
Aankomende week de Tour de France Femme in Rotterdam
Yes, heb t nu ff met koptelefoon geluisterd.Bart-Willem schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 00:04:
[...]
Daar ben ik dus vrij zeker van: zodra ze de mics eens helemaal uitzetten was het geluid wel prima. Dus het was gewoon echt de mics die voor de enorme echo zorgden...
En idd bij de andere broadcasters is het beter, al hoor je t ook daar een klein beetje.
Maar dat voorkom je ook bijna niet, anders dan door buiten de zaal te zitten of achter glas oid.
Maar zo slecht als de NOS, ongeloofelijk.
Dat niemand dat hoort ook, snap je niks van.
Tot over 4 jaar!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Toch beetje anticlimax, had iets van het niveau Celine Dion verwacht.
Als de wereld er dan niet anders voor staat…
We gaan t zien
Paris 2024, bedankt
Twee weken heerlijke sport gezien. Zal wel afkicken worden.
Ja dit leek wel een soort begrafenis…hoevenpe schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 00:07:
Alleen laatste paar seconden wel weer goed met die uithaal en die enorme bak vuurwerk!
En dan komt nu die verschrikkelijke ESPN reclame er achteraan met hun eigen gebakken koekjesHighfive95 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 00:08:
Paris 2024, bedankt![]()

Doe mij dan de OS maar, dat zijn nog eens leuke sporters!
Ook niet gek met dit soort headsets, er vanuitgaande dat ze deze de hele OS al gebruiken en vanavond ook hadden.Bart-Willem schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 00:04:
[...]
Daar ben ik dus vrij zeker van: zodra ze de mics eens helemaal uitzetten was het geluid wel prima. Dus het was gewoon echt de mics die voor de enorme echo zorgden...
Partir, c'est mourir un peu 💔😢
— Eric Roeske (@EricRoeske) 10 augustus 2024
Dank Andy voor alles, jij was er altijd, in goede en slechte tijden❣️ Dankzij jou kon ik in 2016 na de Atletiekunie bij FC Utrecht aan de slag als perschef. Vrienden voor het leven. Ik ga je verslagen missen, wie niet❓️
❌️❌️❌️ Eric pic.twitter.com/dISXZf0XjE
De OS is nog niet helemaal afgelopen natuurlijk. Nu komen nog 2 dagen de afterparty. Morgen thuiskomst van de olympiers en dinsdag is er de huldiging.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Prachtige sluiting ceremonie.
Voor de mensen die HBO Max speciaal voor OS hebben aangeschaft.
Vergeet hem niet te annuleren 😉
Voor de mensen die HBO Max speciaal voor OS hebben aangeschaft.
Vergeet hem niet te annuleren 😉
Zend HBO max ook de volledig Paralympische spelen uit?
Ik heb gisterenavond niet gekeken. Maar Franse cultuur ? Waren ze weer aan het staken ?
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad. Kan er zo snel niks over vinden.marijn15 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 01:40:
Zend HBO max ook de volledig Paralympische spelen uit?
https://www.paralympic.org/paris-2024/news/where-to-watchdarkdesign schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 07:53:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad. Kan er zo snel niks over vinden.
Blijkbaar alleen in NL via NOS sport, ik vrees dat het dan wel erg beperkt blijft. Wat jammer is want deze mensen verdienen ook aandacht imho.
Inderdaad, had ook wel leuk geweest om helemaal te volgen.Jorah_Newstone schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 08:12:
[...]
https://www.paralympic.org/paris-2024/news/where-to-watch
Blijkbaar alleen in NL via NOS sport, ik vrees dat het dan wel erg beperkt blijft. Wat jammer is want deze mensen verdienen ook aandacht imho.
alleen is die Canadeeshoevenpe schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 00:07:
Ah ja dit zijn de echte problemen die aangepakt moeten worden.hoevenpe schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:28:
[...]
Vermoed dat Trump in 2028 geen emo-smurf en eco-vuur toestaat...

Dat wordt inderdaad afkicken.SteenMSc schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 00:43:
Best wel apart om nu na 3 weken die tabbladen te sluiten. Het is toch echt voorbij.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/olzFyJiSEJwwGpWrFiffkrIX.jpg?f=user_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 12-08-2024 09:48 ]
Deze week EK beachvolleybal in Den Haag, Apeldoorn en Arnhemmarijn15 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 00:06:
[...]
Aankomende week de Tour de France Femme in Rotterdam
En dan nu inderdaad de Paralympische spelen. Super mooi dat dit toernooi wordt georganiseerd en mega knappe prestaties die zij neerzetten. Ondanks dat kan het mij toch niet zo boeien. Kan het niet helemaal uitleggen waarom dat zo is. Ik kijk er dus waarschijnlijk nauwelijks naar.
[ Voor 37% gewijzigd door bazzemans op 12-08-2024 10:04 ]
Ik ben al jaren een fervente volger van de Spelen (zoals meerdere mensen hier vermoed ik).
Voor mij (en dat is zeer persoonlijk) stonden de Spelen van 2008 in Peking nog steeds op mijn netvlies als "de beste Spelen". Een waanzinnige openingsshow, de piek van Phelps met 8 keer goud. Het begin van de dominantie van Bolt met zijn 2 wereldrecords. De opkomst van hét turnfenomeen Uchimura, ...
De venues waren prachtig ("the bird nest", "the water cube"). Uiteraard belachelijk dat het nadien is te komen verkommeren, maar tijdens de Spelen was het werkelijk fenomenaal. Het publiek was dan weer ... wel, laten we erop houden dat het geen kennerspubliek was
Wat mij betreft had Peking een nieuwe standaard gezet qua organisatie. Dus had Londen 2012 grote schoenen te vullen. En op zich deed Londen dat misschien wel, maar ik had niet dat overweldigende gevoel dat ik had bij Peking. Het was een beetje meer van hetzelfde... Misschien omdat dé sterren van de Spelen toch wat dezelfde namen waren (het waren opnieuw Phelps, Bolt & Uchimura in de 3 "grote" sporten. Ja er waren nieuwe namen (de fenomenale Mo Farah en Missy Franklin bijvoorbeeld), maar het voelde niet zo "nieuw".
En eigenlijk had Rio een klein beetje hetzelfde probleem. Op zich waren was op dat punt eigenlijk beter (Katie Ledecky, Jason Kenny, Simone Biles), maar het voelde voor mij toch wat meer van het zelfde aan; niets mis mee hoor, maar geen "nieuwe standaard" die werd gezet (Misschien lag het in Rio ook wat aan mij, en heb ik de Spelen net wat minder gevolgd door het uurverschil toen).
Tokyo ga ik niet opnemen in de vergelijking. Dat zou niet eerlijk zijn, daar mochten we al blij zijn dat we uberhaupt Spelen kregen...
Maar plots komt daar Parijs, met zijn groots idee van een openingsshow (deels geslaagd, deels veel minder) raakte het absoluut niet aan Peking. Maar de venues... OK, het Stade de France komt niet aan het vogelneststadion, en het zwembad niet aan de water cube, maar voor de rest waren die pure waanzin.
Wielrennen over Montmartre en aankomend bij Trocadero
Urban sports op Place de la Concorde
Schermen in het Grand Palais
Boogschieten en de marathon op de prachtige Esplanade des Invalides
En ik zal maar niet beginnen op de paardensport in de tuinen van Versailles
Echt alle dagen waren er sublieme plaatjes te schieten... Ik heb er even over nagedacht, maar hier kán gewoon geen enkele stad over, elke stad heeft wel een aantal mooi landmarks, maar geen enkele stad heeft er zó veel, zo dicht op elkaar (of toch geen landmarks waar je een dergelijk evenement kan organiseren). Het publiek was fantastisch (op zijn chauvinistisch Frans weliswaar, daarin deed Londen beter);
Een paar geweldige sterren en prestaties: Leon Marchand die het zwembad deed ontploffen, Djokovic die het laatste gaatje in zijn palmares vult. Biles die laat zien dat ze echt wel de allerbeste is. McLaughlin met een ongekend wereldrecord op de 400m horden. Duplantis die nog moederziel alleen op de piste staat en het Stade de France doet ontploffen bij zijn derde poging.
Ja, andere Spelen hadden zulke momenten óók, maar Parijs heeft mij het gevoel gegeven dat ik had na Peking, en misschien nog net ietsje meer. Misschien is het omdat ik nét wat meer tijd had om te volgen. Misschien door de venues, misschien omdat de lage landen beter scoorden dan ooit. Misschien omdat ik Parijs de mooiste stad ter wereld blijf vinden, ... Misschien door de maturiteit van sociale media tegenover 2016, waardoor we bovenop het sporten nog eens de memes kregen. Misschien een combinatie van factoren. Ik kan het niet verklaren. Maar ik heb werkelijk genoten van de eerste tot de laatste minuut.
Paris, je vous remercie 
Los Angeles heeft zéér veel werk voor de boeg richting 2028
Voor mij (en dat is zeer persoonlijk) stonden de Spelen van 2008 in Peking nog steeds op mijn netvlies als "de beste Spelen". Een waanzinnige openingsshow, de piek van Phelps met 8 keer goud. Het begin van de dominantie van Bolt met zijn 2 wereldrecords. De opkomst van hét turnfenomeen Uchimura, ...
De venues waren prachtig ("the bird nest", "the water cube"). Uiteraard belachelijk dat het nadien is te komen verkommeren, maar tijdens de Spelen was het werkelijk fenomenaal. Het publiek was dan weer ... wel, laten we erop houden dat het geen kennerspubliek was
Wat mij betreft had Peking een nieuwe standaard gezet qua organisatie. Dus had Londen 2012 grote schoenen te vullen. En op zich deed Londen dat misschien wel, maar ik had niet dat overweldigende gevoel dat ik had bij Peking. Het was een beetje meer van hetzelfde... Misschien omdat dé sterren van de Spelen toch wat dezelfde namen waren (het waren opnieuw Phelps, Bolt & Uchimura in de 3 "grote" sporten. Ja er waren nieuwe namen (de fenomenale Mo Farah en Missy Franklin bijvoorbeeld), maar het voelde niet zo "nieuw".
En eigenlijk had Rio een klein beetje hetzelfde probleem. Op zich waren was op dat punt eigenlijk beter (Katie Ledecky, Jason Kenny, Simone Biles), maar het voelde voor mij toch wat meer van het zelfde aan; niets mis mee hoor, maar geen "nieuwe standaard" die werd gezet (Misschien lag het in Rio ook wat aan mij, en heb ik de Spelen net wat minder gevolgd door het uurverschil toen).
Tokyo ga ik niet opnemen in de vergelijking. Dat zou niet eerlijk zijn, daar mochten we al blij zijn dat we uberhaupt Spelen kregen...
Maar plots komt daar Parijs, met zijn groots idee van een openingsshow (deels geslaagd, deels veel minder) raakte het absoluut niet aan Peking. Maar de venues... OK, het Stade de France komt niet aan het vogelneststadion, en het zwembad niet aan de water cube, maar voor de rest waren die pure waanzin.
Wielrennen over Montmartre en aankomend bij Trocadero
Urban sports op Place de la Concorde
Schermen in het Grand Palais
Boogschieten en de marathon op de prachtige Esplanade des Invalides
En ik zal maar niet beginnen op de paardensport in de tuinen van Versailles

Echt alle dagen waren er sublieme plaatjes te schieten... Ik heb er even over nagedacht, maar hier kán gewoon geen enkele stad over, elke stad heeft wel een aantal mooi landmarks, maar geen enkele stad heeft er zó veel, zo dicht op elkaar (of toch geen landmarks waar je een dergelijk evenement kan organiseren). Het publiek was fantastisch (op zijn chauvinistisch Frans weliswaar, daarin deed Londen beter);
Een paar geweldige sterren en prestaties: Leon Marchand die het zwembad deed ontploffen, Djokovic die het laatste gaatje in zijn palmares vult. Biles die laat zien dat ze echt wel de allerbeste is. McLaughlin met een ongekend wereldrecord op de 400m horden. Duplantis die nog moederziel alleen op de piste staat en het Stade de France doet ontploffen bij zijn derde poging.
Ja, andere Spelen hadden zulke momenten óók, maar Parijs heeft mij het gevoel gegeven dat ik had na Peking, en misschien nog net ietsje meer. Misschien is het omdat ik nét wat meer tijd had om te volgen. Misschien door de venues, misschien omdat de lage landen beter scoorden dan ooit. Misschien omdat ik Parijs de mooiste stad ter wereld blijf vinden, ... Misschien door de maturiteit van sociale media tegenover 2016, waardoor we bovenop het sporten nog eens de memes kregen. Misschien een combinatie van factoren. Ik kan het niet verklaren. Maar ik heb werkelijk genoten van de eerste tot de laatste minuut.

Los Angeles heeft zéér veel werk voor de boeg richting 2028
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Heb weinig meegekregen de tweede week ivm vakantie maar can de eerste week genoten inderdaad.
Zoals hierboven ook genoemd: de locaties waren fenomenaal! Lijkt mij sterk dat LA dit kan evenaren laat staan overtreffen
Zoals hierboven ook genoemd: de locaties waren fenomenaal! Lijkt mij sterk dat LA dit kan evenaren laat staan overtreffen
Do { Ping } while ( LOL )
Zal ook de leeftijd zijn. Mijn eerste echt spelen die ik bewust gevolgd heb waren in LA in 1984 (al heb ik Gerard Nijboer ook nog op tv gezien in 1980 in Moskou)Jebus4life schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 10:41:
Ik ben al jaren een fervente volger van de Spelen (zoals meerdere mensen hier vermoed ik).
De eerste openingsceremonie die ik zag blijft me vooral bij vanwege de geroosterde duiven:
Seoul blijft speciaal omdat de de eerste boycot-loze Spelen waren sinds 1976, waar oost en west elkaar dus voor het eerst sinds 12 jaar weer sportief bestreden.
Enorm veel hoogtepunten en een paar dieptepunten (hallo Ben Johnson) gezien in de loop der jaren.
Het hoogtepunt van alle Spelen die ik tot nu toe gezien heb blijft voor mij de volleybal-finale in Atlanta in 1996, wat een wedstrijd, zeg ik als niet-volleybal-liefhebber.
Heerlijk topic om de day after even door te scrollen, smakelijk zitten lachen, bedankt.
Je hele avond opofferen om iets te kijken wat je kut vindt en dan online gaan klagen. Genieten.
Ben zelf op het moment dat ze de speeches aankondigden lekker naar bed gegaan. Tot die tijd was het best geinig, al was die band (Air?) weinig boeiend.
Ga er maar vanuit dat het over 4 jaar een groot cringe fest wordt. Voor wie wil weten wat ik bedoel: kijk de pre en post race shows van de F1 in Amerika (Miami, Texas, Las Vegas) even terug op Youtube.
Je hele avond opofferen om iets te kijken wat je kut vindt en dan online gaan klagen. Genieten.
Ben zelf op het moment dat ze de speeches aankondigden lekker naar bed gegaan. Tot die tijd was het best geinig, al was die band (Air?) weinig boeiend.
Ga er maar vanuit dat het over 4 jaar een groot cringe fest wordt. Voor wie wil weten wat ik bedoel: kijk de pre en post race shows van de F1 in Amerika (Miami, Texas, Las Vegas) even terug op Youtube.
Ik vrees er ook voor eigenlijk.. En dan ben ik nog iemand die naar de bios gaat voor Mission Impossible's, vroeger veel luisterde naar de Peppers en Dr. Dre..JEightyFive schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 12:10:
Heerlijk topic om de day after even door te scrollen, smakelijk zitten lachen, bedankt.
Frankrijk heeft de Olympische spelen misschien wel te mooi gepresenteerd.. Daar kan geen land meer aan tippen IMHO
Hier vrees ik ook voor. Als F1 fan sinds 30 jaar vind ik de GP’s in Miami en Las Vegas echt verschrikkelijk, Texas gaat nog enigszins, want dat is ook een echt circuit. Ik svhakel dan pas in als de rode lampen voor de start aan en uit gaan. Ik heb echt een hekel aan al die celebs en influences die effe langs komen en geen idee hebben van de sport. Ik heb me deze OS in Parijs al een paar keer gestoord aan Snoop Dogg.. die heeft daar echt niets te zoeken. Ook de tijdzone van LA zal voor mij bijdragen tot een mindere beleving. Nu in Parijs was ideaal… je staat op… zet een lekkere bak koffie en gaat naar de marathon met Sifan kijken. En dan gewoon de hele dag door topsport kijken… heerlijk!JEightyFive schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 12:10:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Goh, ik snap je kritiek. Ik vind hem ergens ook terecht, maar ik kan de nuance wel zien.PatrickC schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 12:55:
[...]
Ik heb echt een hekel aan al die celebs en influences die effe langs komen en geen idee hebben van de sport. Ik heb me deze OS in Parijs al een paar keer gestoord aan Snoop Dogg.. die heeft daar echt niets te zoeken. Ook de tijdzone van LA zal voor mij bijdragen tot een mindere beleving. Nu in Parijs was ideaal… je staat op… zet een lekkere bak koffie en gaat naar de marathon met Sifan kijken. En dan gewoon de hele dag door topsport kijken… heerlijk!
Uiteindelijk zijn de celebrities weinig anders dan bobo's, met het verschil dat ze bekend zijn waardoor *iedereen* weet dat ze er zijn. Het is niet omdat je bekend bent, dat je niet naar de Spelen mag gaan kijken. Dat ze gratis VIP seats krijgen, tsja... Zeer wraakroepend, maar wat doe je eraan... Ik ben ook een dag kunnen gaan via mijn werkgever, is dat eerlijk? (nee sorry, ik ben geen bobo, mijn werkgever is een partner en ik heb een interne wedstrijd gewonnen, niet meer, niet minder
Specifiek over Snoop Dogg. SD was in Parijs voor de Amerikaanse zender NBC die de Spelen verslaat. Dus die had daar exact evenveel te zoeken dan andere reporters. Dat hij bekend is zorgt ervoor dat andere landen dit oppikken natuurlijk.
SD zijn involvement komt door de dalende kijkcijfers in de Verenigde Staten. NBC heeft vorige Spelen een soort talkshow georganiseerd met Kevin Hart & Snoop Dogg , wat 1 van de weinige "hoogtepunten" voor NBC van de Spelen in Tokio, gezien de kijkcijfers over het algemeen zeer pover waren.
Gezien dat blijkbaar aansloeg hebben ze het coverage over een andere boeg gegooid, blijkbaar met success want de kijkcijfers waren zéér goed (34 miljoen kijkers, een stijging van bijna 80%). Het helpt blijkbaar om een nieuw (jonger) publiek aan te spreken.
Ik denk dat zijn aanwezigheid op de Spelen voor veel mensen (waaronder mezelf) best wel aanstekelijk werkt. Zijn bijna kinderlijk naïve enthousiasme wanneer hij een sport leert kennen of aan het supporteren is voor Team USA. Hij genereert heel veel plezier rond het event, in een groot contrast tegen de "klassieke" sportpresentatoren. De sporters van team USA zelf lijken er alvast geen enkel probleem mee te hebben, getuige (om een voorbeeld te noemen) de video waar hij in de tribune aan het dansen is samen met de gymnasten van team USA nadat ze de teamcompetitie gewonnen hebben.
@Jebus4life in aanvulling op je uitleg over dat Snoop Dogg's aanwezigheid door NBC. Ik denk dat deze strategie ook heel bewust is gekozen in aanloop naar de start van de vierjarige cyclus naar de spelen in LA. Het is geen toeval (dat zou mij althans verbazen) dat Snoop Dogg de hele spelen in Parijs zichtbaar was én deze rol had bij de opmaat naar de spelen in LA. Als je het mij vraagt is dat allemaal heel bewust zo ingestoken om de Amerikanen (en de rest van de wereld in haar kielzog) alvast warm te maken voor de LA-spelen.
Wat je er dan van vind is persoonlijk. Misschien wel 'you hate, or you love it'. Ik vond het heel vermakelijk, niet in de laatste plaats omdat Snoop zelf ogenschijnlijk ook erg genoot van de sport en zijn rol.
Wat je er dan van vind is persoonlijk. Misschien wel 'you hate, or you love it'. Ik vond het heel vermakelijk, niet in de laatste plaats omdat Snoop zelf ogenschijnlijk ook erg genoot van de sport en zijn rol.
@Jebus4life @bazzemans Dat geeft inderdaad wat meer context aan de aanwezigheid van SD. Ik heb een paar fragmenten gezien die de NOS uitzond waarbij het meer was van… “Kijk eens wie hier is… Snoop Dog!!”, zonder verder enige uitleg van waarom hij daar was. Als sportliefhebber zie ik liever dat al die aandacht aan de sporters besteed wordt.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mooie spelen gezien, typisch Parisien, met al z'n pros en cons. Vond het samen uitblazen van de vlam door sporters een mooi klein, maar treffend hoogtepunt waarbij sport de hoofdrolspeler was, maar de beleving over zoveel meer ging.
Het contrast met wat volgde zorgt ervoor dat ik niet bepaald uitkijk naar LA...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ni01E8YPwExbxfZmcMUCtoMZ.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ni01E8YPwExbxfZmcMUCtoMZ.gif?f=user_large)
/f/image/XYdq9ZbALUHlhaBEGmvenyK8.png?f=fotoalbum_large)
Ik had ook meteen een giga contrast gevoel van MURICA, FUCK YEAH, en al helemaal omdat het budget daar wel eindeloos zal zijn. Ze moeten in ALLES overtreffen, maar ik denk niet dat je dit kan overtreffen, volleyball bij de Eiffeltoren? Wauw. Paardrijden bij Versailles, Wauw, Wielrennen met als finish de Eiffeltoren, wauw wat een plaatje. Olympische vuur onder een balon, geniaal.Dentist schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 15:51:
Mooie spelen gezien, typisch Parisien, met al z'n pros en cons. Vond het samen uitblazen van de vlam door sporters een mooi klein, maar treffend hoogtepunt waarbij sport de hoofdrolspeler was, maar de beleving over zoveel meer ging.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@Jebus4life Mooie post! Ik denk dat de enige stad die wat dat betreft in de buurt kan komen Rome is. Daar heb je toch ook wel wat beroemde landmarks waar je wat mee kunt. Colosseum opknappen, dan kun je er een hoop doen
.
Ben ergens wel benieuwd hoe Dubai, Saudi-Arabië of de VAE dit zouden organiseren. Onbeperkt geld en totaal fake...Jorah_Newstone schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 16:00:
Ze moeten in ALLES overtreffen, maar ik denk niet dat je dit kan overtreffen, volleyball bij de Eiffeltoren?
Zou daar zeker niet vanuit gaan dat het budget eindeloos is.Jorah_Newstone schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 16:00:
[...]
Ik had ook meteen een giga contrast gevoel van MURICA, FUCK YEAH, en al helemaal omdat het budget daar wel eindeloos zal zijn.
London kwam ook een heel eind (Horseguards, Greenwich Park, Hyde park, O2 arena, Wimbledon etc). Rome komt een heel eind, maar ik denk dat je in steden als Berlijn en Madrid ook een heel eind komt.autje schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 16:03:
@Jebus4life Mooie post! Ik denk dat de enige stad die wat dat betreft in de buurt kan komen Rome is. Daar heb je toch ook wel wat beroemde landmarks waar je wat mee kunt. Colosseum opknappen, dan kun je er een hoop doen.
Zie het WK in Qatar. Qua sfeer toch anders.hoevenpe schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 16:24:
[...]
Ben ergens wel benieuwd hoe Dubai, Saudi-Arabië of de VAE dit zouden organiseren. Onbeperkt geld en totaal fake...
Een gigantische show en spiksplinternieuwe speciaal daarvoor gebouwde dure locaties waarbij ik weet niet hoeveel gastarbeiders omkomen.hoevenpe schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 16:24:
[...]
Ben ergens wel benieuwd hoe Dubai, Saudi-Arabië of de VAE dit zouden organiseren. Onbeperkt geld en totaal fake...
Maar qua oprechte sfeer totaal dood, waren er op het WK voetbal niet toeschouwers wie betaald werden om daar te komen zetten om die schijn maar een beetje op te houden?
En natuurlijk gaan we als Hollanders maximaal klagen over hoe slecht het wel niet is dat het daar georganiseerd wordt en mensenrechten, maar kijken wij onder de streep alsnog
2028 zal meer een eigen feestje worden door het grote tijdverschil. De meeste mensen zullen het moeten hebben van de samenvatting via de NOS. De eindeloze budgetten zullen niet snel worden terugverdiend (niet door de Europeanen tenminste) gezien er een heel stuk minder mensen ernaartoe zullen komen.
Maar dat het een grote show gaat worden op z’n Murikaans oftewel groot-groter-grootst, dat kan je al aan zien komen.
Maar dat het een grote show gaat worden op z’n Murikaans oftewel groot-groter-grootst, dat kan je al aan zien komen.
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
LOL
Nou daar is de glans ook snel vanaf:
Nou daar is de glans ook snel vanaf:
Het glimmende stuk metaal zou ze voor altijd moeten herinneren aan hun fantastische prestatie, maar nog maar net terug uit Parijs moeten de bronzenmedaillewinnaars het doen met een beschadigde plak. Verschillende olympische sporters zeggen tegen RTL Nieuws dat hun bronzen medaille nu al slijtageplekken heeft.
https://www.rtl.nl/nieuws...mpische-spelen-snel-kapot
Het is al net als met Franse auto’s dus…
Ik snap je oorspronkelijke ergernis niet zo. Ook als hij niet aan het werk was voor nbc en misschien al la28, dan kan hij toch prima als geïnteresseerde gewoon komen kijken? Wat zou daar mis mee zijn?PatrickC schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:42:
@Jebus4life @bazzemans Dat geeft inderdaad wat meer context aan de aanwezigheid van SD. Ik heb een paar fragmenten gezien die de NOS uitzond waarbij het meer was van… “Kijk eens wie hier is… Snoop Dog!!”, zonder verder enige uitleg van waarom hij daar was. Als sportliefhebber zie ik liever dat al die aandacht aan de sporters besteed wordt.
Dat was na dag 4 al onderwerp van gesprek en de organisatie heeft al aangegeven deze te vervangen voor exemplaren waarbij het proces verbeterd is
Mosterd na de maaltijd bij onze media
Oh, dan zijn ze lekker op de hoogte ja. Mea culpa.Holk schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:49:
[...]
Dat was na dag 4 al onderwerp van gesprek en de organisatie heeft al aangegeven deze te vervangen voor exemplaren waarbij het proces verbeterd is
Mosterd na de maaltijd bij onze media
Was me zelf ontgaan en de bron kom ik normaal niet.
...
Zit hier net een "review" van de sluiting te bekijken.
Blijkbaar vonden ze het bij NBC nodig om die hele ceremonie om de vijf minuten te onderbreken voor steeds diezelfde reclames (was hier ook niet veel anders wat variatie betreft).
Hoe krijg je mensen zover dat ze je merk gaan haten/ mijden... Nou dit werkt wel aardig.
Maar moest vooral lachen om hun "commentaar" op Marchand: "France's fastest swimmer but SLOWEST walker at the Olympics".
Het was een Amerikaanse podcast, maar ze liepen te zeiken over WEER dat volkslied van ons (We already know that one from F1).
Aardig ironisch wmb.
Helaas te veel negatievelingen hier in het land die de boel verpesten maar Amsterdam zou ook een prima Spelen neer kunnen zetten denk ik. En dan moet je Amsterdam ruim zien met lokaties in heel Nederland, van surfen op de Antillen, zeilen in Friesland, Roeien op de Bosbaan, wielrennen in Limburg, etc. etc...D-Ed schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 12:40:
[...]
Ik vrees er ook voor eigenlijk.. En dan ben ik nog iemand die naar de bios gaat voor Mission Impossible's, vroeger veel luisterde naar de Peppers en Dr. Dre..
Frankrijk heeft de Olympische spelen misschien wel te mooi gepresenteerd.. Daar kan geen land meer aan tippen IMHO
Gaat helaas nooit meer gebeuren vrees ik, maar dromen mag toch...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat is het niet… als hij oprecht geïnteresseerd is in sport of gewoon de publiciteit zoekt… iedereen staat vrij om te doen wat hij of zij wil. Maar… ik hoef dat niet te zien… ik wil alleen naar sport kijken, niet naar celebs… als ik die wil zien dan ga ik wel naar een concert of zo. Nu viel het bij deze OS best wel mee gelukkig, maar ik vrees wel voor LA28., gezien hoe het er aan toe gaat bij de Formule 1 GP’s in de VS.42erik schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:48:
[...]
Ik snap je oorspronkelijke ergernis niet zo. Ook als hij niet aan het werk was voor nbc en misschien al la28, dan kan hij toch prima als geïnteresseerde gewoon komen kijken? Wat zou daar mis mee zijn?
Hij haalde 450K per dag binnen. Dat was blijkbaar al genoeg 'motivatie'.
Wat ik vooral heel grappig vind is om te beseffen dat ik deze kerel werkelijk waar nog nooit ergens zonder joint of op z'n minst verwijzend ernaar heb gezien/ gehoord.
En nu tijdens de hele OS niet ook maar 1 keer!!
Ja ok, met die fakkel in zijn hand was de associatie snel gelegd natuurlijk.
En ik snap dat dat contractueel zo vastgelegd is (drugs promotie op de OS; no-go) en dus te verwachten maar toch.
Verder eens met @PatrickC Tijdens F1 is het af en toe ook echt 'cringe' met die gridwalks.
Maar goed, we zullen het er vrees ik mee moeten doen.
Money talks.
Wat ik vooral heel grappig vind is om te beseffen dat ik deze kerel werkelijk waar nog nooit ergens zonder joint of op z'n minst verwijzend ernaar heb gezien/ gehoord.
En nu tijdens de hele OS niet ook maar 1 keer!!
Ja ok, met die fakkel in zijn hand was de associatie snel gelegd natuurlijk.
En ik snap dat dat contractueel zo vastgelegd is (drugs promotie op de OS; no-go) en dus te verwachten maar toch.
Verder eens met @PatrickC Tijdens F1 is het af en toe ook echt 'cringe' met die gridwalks.
Maar goed, we zullen het er vrees ik mee moeten doen.
Money talks.
[ Voor 13% gewijzigd door SuBBaSS op 12-08-2024 19:28 ]
Wij zouden dat inderdaad ook prima kunnen.Fiber schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:04:
[...]
Helaas te veel negatievelingen hier in het land die de boel verpesten maar Amsterdam zou ook een prima Spelen neer kunnen zetten denk ik. En dan moet je Amsterdam ruim zien met lokaties in heel Nederland, van surfen op de Antillen, zeilen in Friesland, Roeien op de Bosbaan, wielrennen in Limburg, etc. etc...
We kunnen het alleen niet betalen....
Kunnen we echt wel betalen. We konden Corona ook betalen. Het is meer een kwestie van geen politieke wil en niet willen betalen en een kwestie van dat een kleine groep drammers die altijd overal tegen is het zonder veel moeite kan tegen houden.Punkrocker schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:35:
[...]
Wij zouden dat inderdaad ook prima kunnen.
Er was ooit een kans maar die hebben we laten lopen.
Wikipedia: Nederlandse kandidatuur voor de Olympische Zomerspelen 2028
Het niet kunnen betalen triggerde mij. Ik betwijfel of dat echt zo is.Punkrocker schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:35:
[...]
Wij zouden dat inderdaad ook prima kunnen.
Wel interessant vind ik: Sinds 2004 (OS Athene) werd de OS (Zomerspelen) georganiseerd door een land dat qua BBP tot de top 15 van de wereld behoord: VS (1), China (2), Japan(3), VK (6), Frankrijk (7), Brazilië (11) en Australië (12).
Hoe verder je zakt op de lijst, hoe groter het verschil. Nederland staat 18e en Australië heeft t.o.v. Nederland een BBP van 169%. Dat is nogal een verschil. Samen met België zou Nederland wel aardig in de buurt komen.
Ben benieuwd wat het in 2036 wordt. Er zijn in ieder geval een hoop gegadigden (tussen haakjes de BBP-positie): Duitsland (4), Polen (21), India (5), Qatar (52), Egypte (31), Mexico (14), Indonesië (16) en Zuid-Korea (13).
Edit: ik heb mijn bron niet heel zorgvuldig uitgezocht. Worldometer.info was de eerste treffer.
[ Voor 4% gewijzigd door bazzemans op 12-08-2024 20:43 ]
3 jaar geleden heeft Snoog Dogg (met Kevin Hart) vanuit een Amerikaanse studio erg leuk commentaar gegeven bij enkele olympische sporten (waaronder dressuur). Dit jaar liep Snoog Dogg op kosten van de NBC rond op de spelen en NBC schijnt dat ruim terugverdient te hebben, want ze hadden deze spelen 2x zoveel kijkers.
@Punkrocker ah zeg dat dan. Helemaal waar.
Dat zijn de buitenlocaties. Maar waar heb je een stadion van deze allure voor alle atletiek onderdelen? Het zwemmen? Baanwielrennen? Etc, etc.Fiber schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:04:
[...]
Helaas te veel negatievelingen hier in het land die de boel verpesten maar Amsterdam zou ook een prima Spelen neer kunnen zetten denk ik. En dan moet je Amsterdam ruim zien met lokaties in heel Nederland, van surfen op de Antillen, zeilen in Friesland, Roeien op de Bosbaan, wielrennen in Limburg, etc. etc...
Moeten die nog speciaal gebouwd worden hiervoor?
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Dan snap ik het nu. Vind ik het een tikje overdreven aangezien hij in mijn ervaring zo ongeveer alleen tussen runs te zien was, maar okPatrickC schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:16:
[...]
Dat is het niet… als hij oprecht geïnteresseerd is in sport of gewoon de publiciteit zoekt… iedereen staat vrij om te doen wat hij of zij wil. Maar… ik hoef dat niet te zien… ik wil alleen naar sport kijken, niet naar celebs… als ik die wil zien dan ga ik wel naar een concert of zo. Nu viel het bij deze OS best wel mee gelukkig, maar ik vrees wel voor LA28., gezien hoe het er aan toe gaat bij de Formule 1 GP’s in de VS.
Ik weet het, ik weet het, ik was even aan het dagdromen. Alleen al vanwege al dat domme stikstof en CO2 gedoe van tegenwoordig zou de rechter het al verbieden in Nederland denk ik...

Atletiek in het bestaande Olympisch Stadion. Daar is in 2016 nog een EK atletiek gehouden. Dit is destijds tijdelijk uitgebreid naar dik 30.000 plaatsen, maar voor een OS zou je dat waarschijnlijk nog verder kunnen uitbreiden.DrivinUCrazy schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 21:09:
[...]
Dat zijn de buitenlocaties. Maar waar heb je een stadion van deze allure voor alle atletiek onderdelen? Het zwemmen? Baanwielrennen? Etc, etc.
Moeten die nog speciaal gebouwd worden hiervoor?
Is dat ook niet dat elke olympiade terugkomt? Komt omdat het effectief brons is geloof ik.
30.000 is natuurlijk wel véél te weinig...PatrickC schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 22:17:
[...]
Atletiek in het bestaande Olympisch Stadion. Daar is in 2016 nog een EK atletiek gehouden. Dit is destijds tijdelijk uitgebreid naar dik 30.000 plaatsen, maar voor een OS zou je dat waarschijnlijk nog verder kunnen uitbreiden.
Rio was de kleinste venue de afgelopen 30 jaar, en Maracana kon toen iets boven de 75.000 bezoekers aan...
Lees vooral de Wikipedia-pagina over de eerdere poging. Daar staat ook een lijst met welke voorzieningen er nodig zijn.
Op basis van oa een succesvol EK-voetbal in NL en Be was er wel animo om de OS na 100 jaar weer naar NL te halen.
Een van de redenen dat in 2012 is besloten niet door te zetten is dat er toen een financiële crisis aan de gang was. In dat klimaat was een voorstel om miljarden aan sport uit te gaan geven politiek niet haalbaar.
Laten we nu maar vooral het huidige topsportklimaat behouden, in combinatie met breedtesport. De topsport voor de aandacht en enthousiasme, de breedtesport voor de sociale binding en positieve preventieve werking op allerhande gezondheidsvlakken.
Op basis van oa een succesvol EK-voetbal in NL en Be was er wel animo om de OS na 100 jaar weer naar NL te halen.
Een van de redenen dat in 2012 is besloten niet door te zetten is dat er toen een financiële crisis aan de gang was. In dat klimaat was een voorstel om miljarden aan sport uit te gaan geven politiek niet haalbaar.
Laten we nu maar vooral het huidige topsportklimaat behouden, in combinatie met breedtesport. De topsport voor de aandacht en enthousiasme, de breedtesport voor de sociale binding en positieve preventieve werking op allerhande gezondheidsvlakken.