Olympische spelen Parijs 2024

Pagina: 1 ... 43 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 20:49

Vos

AFCA

renegrunn schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:33:
[...]

Inderdaad, maar die McLauglhin heeft dus heel erg ingehouden tijdens voorgaande rondes. Bijna 2 sec sneller nu.
Doen de toppers altijd, waarom onnodige energie verspillen. Bol hield ook in bij de series. Een Bolt vroegah ook enorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:05
VidaR-9 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:32:
Zo ontspannen en snel haar laatste 100m normaal zijn, zo verkrampt was het vandaag..
yep en ze komt daardoor fout uit bij de laatste horde wat de snelheid er (voor zilver) ook uithaalde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:51
dat is inderdaad het meest irritante van alles, fuck de pers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Dingdong schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:32:
Ze is enorm teleurgesteld. Begrijpelijk, want het zat er ook niet in. Ze keek al enorm gespannen en denk dat ze gewoon zware benen had.
daar leek het op, maar ik vermoed eigenlijk dat het gewoon heel hard ging, gezien het WR

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 12:17

CyBeRSPiN

sinds 2001

PatrickC schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:31:
Die gouden medaille op de 4 x 400m mixed relay lijkt juist verlammend gewerkt te hebben op Klaver en Bol.
Het was wel echt een geniale winst daar. Goud was het hier niet geworden, dus 2x zilver max, was dat dan beter? Niet wij mij betreft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:29
Heel erg jammer dat het voor Femke er niet uit kwam. Zeker dat ze verloren had maar was mooi geweest als ze met een PR 2e was geworden.

En nu heel verdrietig. Dat is ook het mooie van topsport
Het blijft een top atleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:13

Fiber

Beaches are for storming.

Requiem19 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:31:
Lieke Klaver die ver onder haar niveau presteert en nu Bol die haar slechtste race in jaren loopt.

Heel gek.
Zonde, echt een domper. Had het ze beiden zeer gegund.

Uithuilen en overnieuw beginnen en over vier jaar nog een kans.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:25
ah Noah Lyles had blijkbaar covid, daarom dat hjet niet lukte voor de 200m.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 19:15
Stylze schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:33:
Dit was niet alleen spanning hoor het verschil was zo groot. Door de hype in de media hadden we te hoge verwachtingen van Bol.
Ze liep op 14 juli 50.95. Nu loopt ze 52.15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:05
Ruben279 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:30:
[Afbeelding]

Helaas... In ieder geval nog wel een persoonlijk record, maar die Amerikaanse liep wel heel erg uit.
Leek erop alsof Bol niet helemaal goed uit kwam qua stappen en dan gaat het hard achteruit..
Haar PB is 50.95, dit is dus 1.2 sec langzamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:16
floriz87 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:35:
[...]

Had ze het ook lang niet mee gered.

Playstation 5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:01

Jebus4life

BE User

Wtf, hoor ik net dat Lyles zijn 200 meter liep met een covid besmetting. En dan nog brons pakken 8)7

Liep blijkbaar voor de race ook al met een mondmasker rond achter de schermen

***EDIT***
@cy-gor25 was me voor

[ Voor 9% gewijzigd door Jebus4life op 08-08-2024 21:37 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
cy-gor25 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:35:
ah Noah Lyles had blijkbaar covid, daarom dat hjet niet lukte voor de 200m.
Confirmed? Source? Mag je met covid wel gewoon deelnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
jan390 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:34:
[...]

yep en ze komt daardoor fout uit bij de laatste horde wat de snelheid er (voor zilver) ook uithaalde
Inderdaad, daar lijkt ze zilver verloren te hebben. Dat was het moment dat Cockrell langszij kwam. Die heeft ook gewoon een dijk van een wedstrijd gelopen.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 21-09 20:49

Vos

AFCA

Stylze schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:36:
[...]

Daarom was ze ook niet de topfavoriet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CynicRelief
CyBeRSPiN schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:34:
[...]

Het was wel echt een geniale winst daar. Goud was het hier niet geworden, dus 2x zilver max, was dat dan beter? Niet wij mij betreft.
nee, die race was epic, heb de herhaling meermaals bekeken, en ok, ‘we’ wonnen; deze race was minder epic, afgetekend verschil, op waarde geklopt, en zo moet het zijn; uithuilen, en doorrr

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:29
floriz87 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:35:
[...]

Precies dit.
Heeft helemaal niets met hype te maken.
2 topatleten met top tijden die amper tegen elkaar hebben gelopen.
Logisch dat er dan wat wordt verwacht.
Nergens voor nodig dat pessimistische gedoe.
Beetje sport liefhebber en kenner weet wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01:22
CynicRelief schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:34:
[...]

daar leek het op, maar ik vermoed eigenlijk dat het gewoon heel hard ging, gezien het WR
Een goede Bol, loopt normaal gesproken een 51 nog iets. Dan valt 52:15 wel echt tegen. Goud had er echt nooit ingezeten. Dat was ook wel duidelijk toen McLaughlin voor de 400m horden koos.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Bol kan met gemak in de 51 lopen. Dit was gewoon een bijzonder slechte race.

Ze kwam nu ook heulll matig uit voor de laatste horde in bocht. Dan is er iets niet goed gedaan. Bij een 400m horde weet je precies hoeveel stappen je doet tussen de hordes en kom je - in een goede race - precies goed uit tussen de hordes.

Ik weet niet of het de spanning was of dat het aantal races dat ze meer gelopen heeft de oorzaak is. Ze heeft echter alleen de 400m relay finale meer gelopen dan SML. Dus dat is 1 race meer. Kreeg meer het idee dat ze te gespannen was waardoor ze ook niet met haar gebruikelijke goede ontspanning kon lopen.

Mentaal punt. En opvallend dat het ook precies bij Lieke Klaver een mentaal probleem leek te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:59

Herman

FP ProMod
Stylze schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:36:
[...]

Bol had de vorm om haar eigen tijd te verbeteren. Dan was het wellicht spannend geworden. Jammer genoeg kwam het er niet uit voor Bol.

Ach ja, twee getergde atleten pakken straks goud op de 4x400m ;)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:13

Fiber

Beaches are for storming.

jan390 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:36:
[...]

Haar PB is 50.95, dit is dus 1.2 sec langzamer
Ik denk dat als ze een nieuw PB van rond de 50.50 had gelopen en daarmee nipt tweede geworden was had ze er veel beter mee kunnen leven denk ik. Dit was gewoon een totaal mislukte race. Erg jammer. :'(

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Herman schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:39:
[...]

Bol had de vorm om haar eigen tijd te verbeteren. Dan was het wellicht spannend geworden. Jammer genoeg kwam het er niet uit voor Bol.

Ach ja, twee getergde atleten pakken straks goud op de 4x400m ;)
Zal ook wel meespelen maar dat is ook een onderdeel van het pakket je mentale toestand, altijd dat "door de spanning verliezen etc" alsof dat een excuus is? Dat hoort erbij, dat is ook trainbaar.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
ah ok, ik had de tijden niet zo scherp, toch zware benen dus, zoals het leek

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ze loopt hier niet voor een bronzen medaille, die heeft ze al. Goud was het doel. En als McLaughlin boven zichzelf uitstijgt had het zilver moeten worden, maar helaas.

Maar ja, ik vind dit ook gewoon een mooi resultaat.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 11:57
Requiem19 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:38: Kreeg meer het idee dat ze te gespannen was waardoor ze ook niet met haar gebruikelijke goede ontspanning kon lopen
zou kunnen. Ik had zelf het gevoel dat de zeer snelle start van sydney, die bij horde 2 al bijna naast haar zat, Femke teveel heeft laten pushen om voor goud te gaan ipv haar eigen race te lopen. Als ze dat laatste wel had gedaan had ze wellicht ook een PR gelopen en zilver gehad. Maar dat is ook maar een gevoel wat ik er bij had :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:09
Vos schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:37:
[...]

Daarom was ze ook niet de topfavoriet ;)
Ze was wel degelijk topfavoriet, met een PR die maar iets boven het (zojuist aangescherpte) wereldrecord lag én als regerend wereldkampioen. De kanttekening daarbij was dat McLaughlin en Bol elkaar nauwlijks op wedstrijden tegenkomen, omdat ze een heel ander schema uitkiezen. Vandaar dat (voor vandaag) gesproken werd over een titanenstrijd. Dat viel dus helaas tegen.

In de Nederlandse media werd de nuance overigens wel benoemd, maar ging zo nu en dan ook verloren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37

Rhapsody

In Metal We Trust

Stylze schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:40:
[...]

Zal ook wel meespelen maar dat is ook een onderdeel van het pakket je mentale toestand, altijd dat "door de spanning verliezen etc" alsof dat een excuus is? Dat hoort erbij, dat is ook trainbaar.
Maar uiteindelijk blijven het mensen toch? Ik doe ook niet alles altijd goed :P

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:16
Ach SML is een goede loopster maar bijna geen wedstrijden gelopen in het afgelopen jaar en als ze liep alleen veilig in de US.

Persoonlijk vind ik Femke Bol een veel betere atleet dan SML ooit zal zijn. Ze loopt meer disciplines. Meer wedstrijden. Zij is het gezicht van de 400 meter horden. 4x400 meter. Mensen komen voor haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ze heeft een paar dagen terug een waanzinnige topprestatie geleverd, en heeft blijkbaar tijd nodig om te herstellen voordat ze dat weer kan.
Zelfde voor Klaver, vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Stylze schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:40:
[...]

Waar zeg ik dat? :?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Rhapsody schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:43:
[...]

Maar uiteindelijk blijven het mensen toch? Ik doe ook niet alles altijd goed :P
Klopt maar het verschil was gewoon te groot ik zie Bol komende jaren niet van Mclaughing winnen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:32
Ik denk dat Bol serieus moet overwegen over te stappen naar de reguliere 400m, want Sydney McLaughlin-Levrone is onklopbaar en tegen haar racen kun je niet trainen, want Sydney mijdt alle wedstrijden buiten de US. Als je Bol’s 400m split tijd in de estafette ziet, dan zit ze daar dichterbij goud met de huidige competitie.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Tristan
PatrickC schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:46:
Ik denk dat Bol serieus moet overwegen over te stappen naar de reguliere 400m, want Sydney McLaughlin-Levrone is onklopbaar en tegen haar racen kun je niet trainen, want Sydney mijdt alle wedstrijden buiten de US. Als je Bol’s 400m split tijd in de estafette ziet, dan zit ze daar dichterbij goud met de huidige competitie.
Bol moet lekker doen wat ze het leukst vind.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 11:50
bazzemans schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:42:
[...]

Ze was wel degelijk topfavoriet, met een PR die maar iets boven het (zojuist aangescherpte) wereldrecord lag én als regerend wereldkampioen.
Sorry maar bij de bookmakers was McLaughlin dik favoriet. Dus ik weet niet hoe je hier bij komt, misschien hebben wij Bol in NL iets te veel kans toebedicht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
Stylze schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:45:
[...]

Klopt maar het verschil was gewoon te groot ik zie Bol komende jaren niet van Mclaughing winnen.
Maar dat komt dan vooral omdat McLaughlin zelden in dezelfde wedstrijd meedoet :+

En serieus, op basis waarvan zou Bol niet kunnen winnen? Omdat ze vandaag niet goed loopt? Wie zegt dat ze haar tijden de komende jaren niet kan verbeteren? Geldt natuurlijk net zo goed voor McLaughlin maar onmogelijk acht ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Advizor schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:49:
[...]

Sorry maar bij de bookmakers was McLaughlin dik favoriet. Dus ik weet niet hoe je hier bij komt, misschien hebben wij Bol in NL iets te veel kans toebedicht.
Want Bookmakers zijn de enige graadmeter?

Belgische pers spreekt van een "titanenstrijd': https://www.hln.be/olympi...clash-tegen-bol~a60890fa/ en een clash
https://sporza.be/nl/2024...-200-meter~1721216989123/
ESPN VS noemt het Bol die "is expected to challenge McLaughlin": https://www.espn.com/olym...elay-win-gold-netherlands

Het leefde echt niet alleen in Nederland.

[ Voor 48% gewijzigd door bazzemans op 08-08-2024 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
PatrickC schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:46:
Horden zijn Bol's passie. Zij is verknocht aan dit onderdeel. Wat je in je reactie zegt, is haar ook wel in interviews voorgelegd maar deze discipline motiveert haar het meest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:24
Amerikaanse basketballers moeten nog even hun best gaan doen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51
Bol snapt het zelf niet. Goed in vorm. Verzuring sloeg toe.
Verwachtte beste race neer te zetten maar ws niet te winnen. Maar nu gewoon balen omdat ze beter is dan dit. Niet slim gelopen. Hard gestart. In Londen lukte het wel zo. Hier niet.
Slechte race en toch brons. Had ze een paar jaar geleden niet kunnen zeggen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
Vraagje naar aanleiding van een discussie die gaande is tussen Chinada en Usada. Usada beschuldigd China van doping in het zwemmen, Chinada de VS van doping in het atletiek.

Hoelang worden al die stalen van de atleten bewaard? Ik neem dat de atleten allemaal een bloedpaspoort hebben?

Dat we over 10-15 jaar eventuele medailles van de afgelopen en komende spelen kunnen herverdelen als bij Armstrong indertijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Tristan schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:47:
[...]

Bol moet lekker doen wat ze het leukst vind.
Ik weet het.. haar hart ligt bij het horden lopen… en dat zal ze blijven doen waarschijnlijk. Maar dan moet je wel accepteren dat je zo lang Sydney meedoet, niet gaat winnen.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:58:
[...]

Ik weet het.. haar hart ligt bij het horden lopen… en dat zal ze blijven doen waarschijnlijk. Maar dan moet je wel accepteren dat je zo lang Sydney meedoet, niet gaat winnen.
Maar ze doet bijna nooit mee. Goud zonder haar is nog steeds goud toch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Advizor
bazzemans schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:50:
[...]

Want Bookmakers zijn de enige graadmeter?
Nee meestal tijden, en die waren ook niet in het voordeel van Bol. McLaughlin heeft 2x haar eigen WR verbeterd, dus zij was favoriet.
Facts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
PatrickC schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:58:
[...]

topsport is juist niet accepteren dat je nummer 2 blijft, en dat maakt het mooi; dus nee, werk aan de winkel, zoals ze zelf in de flash ook al aangaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:00:
[...]

Maar ze doet bijna nooit mee. Goud zonder haar is nog steeds goud toch.
Klopt, maar ik bedoel natuurlijk de OS. En het laatste WK deed Sydney niet mee en ja… dan wint ze wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:56
De jury van het baanwielrennen lijkt net zo op handen van de Britten als bij de Formule 1 en hebben een boeiende beslissing genomen. Bij de sprint mag je niet boven de rode lijn uitkomen als je voor de sprintlaan kiest. Een Brit deed dat wel tegen een Japanner, maar is toch niet gediskwalificeerd. Lijkt mij een bijzondere, maar ook gevaarlijke beslissing. Want mocht dat morgen tijdens de finale gebeuren, dan komt er natuurlijk gelijk bezwaar omdat ze het vandaag ook toelaten.

Afbeeldingslocatie: https://www.thescottishsun.co.uk/wp-content/uploads/sites/2/2024/08/jack-carlin-britain-leads-japans-923689583.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 12:22
Laten we eerlijk zijn: Bol kwam twee seconden (!) tekort, dan is het goud meer dan terecht.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
CynicRelief schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:02:
[...]

topsport is juist niet accepteren dat je nummer 2 blijft, en dat maakt het mooi; dus nee, werk aan de winkel, zoals ze zelf in de flash ook al aangaf
Helemaal mee eens, maar Sydney wordt ook nog steeds sneller. Femke heeft de afgelopen jaren aan haar ‘zwakke’ punten gewerkt en daarvan zag je tot voor de race van vandaag het resultaat. Vandaag kwam het er helaas niet uit, maar zelfs als ze wel haar beste race loopt vandaag, zit ze nog ver achter Sydney. Ze kan alleen maar hopen dat Sydney stopt met de 400m horden (wat Sedoc aangaf), maar ja… waarom zou je dat doen als je de beste bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Erg knap van Femke hoe ze de pers te woord staat na waarschijnlijk de grootste teleurstelling uit haar carrière.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:28
Jij hebt duidelijk geen topsporter-mentaliteit @PatrickC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
LA-384 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:11:
Waarom? Je kent mij helemaal niet.

[ Voor 6% gewijzigd door PatrickC op 08-08-2024 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
PatrickC schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:08:
Ze kan alleen maar hopen dat Sydney stopt met de 400m horden (wat Sedoc aangaf), maar ja… waarom zou je dat doen als je de beste bent?
Andere uitdagingen, komt volgens mij in atletiek vaker voor dan in de meeste andere sporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
LA-384 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:11:
nou ja, ik bedacht me nog, het is vergelijkbaar met huidige topwielrennen; als generatie-topwielrenner-genoot van de ongenaakbare Pogacar zou je de moed verliezen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:28
Je gaat als topsporter toch niet toegeven aan de concurrentie? Of nog erger, zoals je suggereert, maar een andere tak van sport gaan bedrijven, omdat je daar minder concurrentie treft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
CynicRelief schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:13:
[...]

nou ja, ik bedacht me nog, het is vergelijkbaar met huidige topwielrennen; als generatie-topwielrenner-genoot van de ongenaakbare Pogacar zou je de moed verliezen
Vingegaard heeft roch al een paar keer van hem gewonnen toch? Als die niet zwaar gecrasht was dit jaar, had ik het wel eens willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
LA-384 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:15:
[...]

Je gaat als topsporter toch niet toegeven aan de concurrentie? Of nog erger, zoals je suggereert, maar een andere tak van sport gaan bedrijven, omdat je daar minder concurrentie treft.
Dat laatste zie je nog weleens gebeuren. Dat een topsporter dan een andere discipline kiest, waar wel een gouden medaille te winnen is. Maar ja, dan versla je daar ook gewoon de andere toppers. Niks op af te dingen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
hoevenpe schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:06:
Laten we eerlijk zijn: Bol kwam twee seconden (!) tekort, dan is het goud meer dan terecht.
Er is toch ook niemand die beweerd dat het goud van McLaughlin niet terecht is? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
Amerikaanse basketballers hebben het echt heel zwaar tegen Servië... Komen steeds maar niet heel dichtbij. Dichtstbijzijnde in q3 is 6 punten geweest... Nu alweer 11 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:56
Nu we het hier toch over de Olympische Spelen hebben... Dat Allumer Le Fue ben ik overigens ook wel kotsbeu inmiddels zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
LA-384 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:15:
[...]

Die andere tak van sport loopt ze toch al? Ze heeft nota bene het WR op de 400m indoor en bijna een WR op de 4 x 400m mixed estafette. Maar ik snap wel wat je bedoelt, een echte topsporter wil de 1e worden in zijn/haar discipline. Hopelijk lukt het haar om Sydney te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Als topsporter wil je van iedereen winnen en niet switchen van sport of oefening om maar een keer een overwinning te behalen. Je wil dan juist je best doen om diegene te verslaan die jou steeds verslaat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
PatrickC schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:15:
[...]

Vingegaard heeft roch al een paar keer van hem gewonnen toch? Als die niet zwaar gecrasht was dit jaar, had ik het wel eens willen zien.
zekers, hij begon dit jaar een ongelijke strijd; Femke niet, en die kan nog wat bijschaven, geeft zelf aan dat snelle start haar wellicht opgebroken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
wat gebeurt daar bij het basketball, vs staan al 3 kwartieren achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Waar de driepunters voor USA moeizaam gaan, vallen ze bij Serbia er moeiteloos in.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zie ze dit niet meer winnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
Rivanov schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:20:
Waar de driepunters voor USA moeizaam gaan, vallen ze bij Serbia er moeiteloos in.
Alleen Curry gaat lekker met driepunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
Rivanov schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:20:
en dan hebben ze nog geluk dat steph curry op dreef is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
En USA heeft bijna geen van de rebounds van hun eigen (gemiste) schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Zou wel mooi zijn als Servië wint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:13
PatrickC schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:10:
Erg knap van Femke hoe ze de pers te woord staat na waarschijnlijk de grootste teleurstelling uit haar carrière.
Inderdaad netjes hoe ze de nos te woord staat. Alleen jammer dat die haar niet eens feliciteren met toch een medaille. Ook al heeft ze naar eigen zeggen geen goede race gelopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CynicRelief
Advizor schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:22:
[...]

nee, maar de beste mag wel winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
[...]

Vind je het mooi dat Servië wint of dat de VS verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
[...]

Dan wint Frankrijk de gouden medaille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
bazzemans schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:24:
[...]

goeie vraag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
PatrickC schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:19:
[...]

Die andere tak van sport loopt ze toch al? Ze heeft nota bene het WR op de 400m indoor en bijna een WR op de 4 x 400m mixed estafette. Maar ik snap wel wat je bedoelt, een echte topsporter wil de 1e worden in zijn/haar discipline. Hopelijk lukt het haar om Sydney te verslaan.
Kan ook tegen je werken, dat je op te veel onderdelen wilt mee doen.
Vrees dat Sifan Hassan dit ook gaat ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
bazzemans schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:24:
[...]

Allebei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ll roel j
Advizor schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:24:
[...]

Kan ook tegen je werken, dat je op te veel onderdelen wilt mee doen.
Vrees dat Sifan Hassan dit ook gaat ondervinden.
Sifan vind een medaille al mooi. Die vind dit allemaal mooie uitdagingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
Servië geeft dit niet meer weg. De grootste upset van het toernooi gaat dit worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
ll roel j schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:26:
[...]

Ook dát is overigens topsport. Jezelf blijven uitdagen. Voor sommige sporters is dat juist de uitdaging zoeken die als onmogelijk of op zijn minst onverstandig wordt geacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
ll roel j schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:26:
[...]

ze had specifiek getraind voor de langere afstanden, brons op de 5 was mooie bonus, die gaat gewoon 2 keer goud scoren, hoewel … bij de marathon zijn er meerdere kapers op de kust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
TheBrut3 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:05:
De jury van het baanwielrennen lijkt net zo op handen van de Britten als bij de Formule 1 en hebben een boeiende beslissing genomen. Bij de sprint mag je niet boven de rode lijn uitkomen als je voor de sprintlaan kiest. Een Brit deed dat wel tegen een Japanner, maar is toch niet gediskwalificeerd. Lijkt mij een bijzondere, maar ook gevaarlijke beslissing. Want mocht dat morgen tijdens de finale gebeuren, dan komt er natuurlijk gelijk bezwaar omdat ze het vandaag ook toelaten.

[Afbeelding]
Het blijft een jury sport, maar ik ik vind dit altijd wel vervelend achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
VS is het even aan het rechtzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
ll roel j schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:27:
Servië geeft dit niet meer weg. De grootste upset van het toernooi gaat dit worden.
Wordt krap zat hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
CynicRelief schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:28:
[...]

ze had specifiek getraind voor de langere afstanden, brons op de 5 was mooie bonus, die gaat gewoon 2 keer goud scoren, hoewel … bij de marathon zijn er meerdere kapers op de kust
Ik gok goud op de 10km en 4e bij de marathon ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:38

SuBBaSS

-has Ryzen

Denk dat KD even 15+ punten gaat scoren.

Maar dat rebounden van ze... :X

[ Voor 37% gewijzigd door SuBBaSS op 08-08-2024 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
Idd...mega spannend zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
Tristan schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:36:
[...]

Confirmed? Source? Mag je met covid wel gewoon deelnemen?
Werd gezegd op Sporza, neem aan dat ze dat niet zomaar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
USA is even gas aan het geven

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
aj Djokic & co laten het schieten. Nu ja alles minder dan goud zou ook wel een teleurstelling zijn voor de VS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
Jokic is ook gebonden.. 4 fouten al...nog eentje en dan... US buit dat ook mooi uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
Heb weinig met basketbal, maar mooie pot man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
VS maakt het eventjes af als de tegenstander het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:38

SuBBaSS

-has Ryzen

Up 'n over.

Het was Embiid die de kar trok dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Bammmmmm 🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
Ze gaan het redden. Wat knap zo terug komen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
De Amerikanen winnen bijna alles vanavond op de 200m mannen na dan. Op de BBC lieten ze even een atletiek medaillespiegel zien… dat is echt extreem hoeveel medailles, met name ook goud, ze daar winnen.

[ Voor 21% gewijzigd door PatrickC op 08-08-2024 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Vraagje, waarom schieten die Amerikanen niet constant 3 punters? Die trainen daar toch constant op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
Tristan schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:44:
Vraagje, waarom schieten die Amerikanen niet constant 3 punters? Die trainen daar toch constant op?
de logica zou zeggen dat elke basketballer daar op traint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
Wat een mooie pot zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
blij dat de beste partij heeft gewonnen, en dat Servie verloren heeft - Allebei.

[ Voor 7% gewijzigd door CynicRelief op 08-08-2024 22:55 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 60 Laatste