Grootste teleurstelling deze spelen is helaas de NOS, commentaar en analyses zijn vaak van zeer laag niveau.Advizor schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:38:
Wat een geleuter weer van die NOS commentator.
'Trainen met Duitsers waar geen lachje van af kan'. Hoe weet hij dat nou
Gisteren had Sharon nog een training gedaan in de Seine toen moest ze de drollen ontwijken
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja die zure reacties van de eerste week volgen sport totaal niet / snappen niet waar onze kansen liggen. We hadden na die 4 dagen maar één of misschien 2 gemiste medailles; Puck Pieterse en misschien een zwem medaille. Het waren de eerste dagen gewoon weinig van 'onze' sporten.D-Ed schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:11:
[...]
Fantastisch! Alle zure reacties in de eerste week ten spijt flikken we het toch maar weer als klein landje![]()
Ongelofelijk dat veel Nederlanders 'onze sporters' (en sportmomenten) soms zo kunnen afkraken.. Kijk dan niet denk ook dan.. Overal waar mogelijk negativiteit en(ongefundeerde) kritiek ipv gezonde trots.. Hier thuis vinden we het schitterend en we genieten van de (soms net geen) top prestaties
PS4 PSN: Dazzler2120
Wat heeft die Raven Saunders voor gek masker op bij kogelstoten....
Voor de vrouwen durf ik dat wel te zeggen, maar de mannen niet zozeer toch?Dazzler2120 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:13:
[...]
'die fietser'![]()
Maar inderdaad. We staan nu op 10, met in de Hockeyfinale zijn we de topfavoriet. Op de sprint baan is Lavreysen de topfavoriet. Mannen Keirin is Lavreysen topfavoriet, dames keirin vandaag goede kans. Het ziet er goed uit.
We hebben eerder dit toernooi al verloren tegen Duitsland en de laatste keer dat we goud wonnen is alweer 24 jaar geleden.
Tja... of je zapt gewoon naar Eurosport en/of HBO of zet het geluid uit? Ik snap het eindeloze geklaag op de commentators niet zo. Ze hebben het ongetwijfeld wel eens mis, maar ik luister het meer voor de amusementswaarde ipv inhoudelijke kennis. Als je zelf weet dat het heel anders zit dan wat de commentator zegt, dan negeer je het toch lekker wat er gezegd wordt?Homeland schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:14:
[...]
Grootste teleurstelling deze spelen is helaas de NOS, commentaar en analyses zijn vaak van zeer laag niveau.
Als ik dit topic doorlees dan gaan er komend jaar heel wat solliciteren voor de commentator functie omdat ze het beter kunnen
Ik moet het nog zien. In Tokyo was Lavreysen ook helemaal gesloopt toen de Keirin begon. Ook heel apart verlopen finale toen.Dazzler2120 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:13:
[...]
'die fietser'![]()
Maar inderdaad. We staan nu op 10, met in de Hockeyfinale zijn we de topfavoriet. Op de sprint baan is Lavreysen de topfavoriet. Mannen Keirin is Lavreysen topfavoriet, dames keirin vandaag goede kans. Het ziet er goed uit.
Zijn laatste races deed hij met twee vingers in de neus.. Volgens mij heeft hij z'n piek nog niet bereikt deze spelen.Kist schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:23:
[...]
Ik moet het nog zien. In Tokyo was Lavreysen ook helemaal gesloopt toen de Keirin begon. Ook heel apart verlopen finale toen.
Aan motivatie is er geen gebrek.. Focus van die mannen is wel bijzonder mooi om te zienDenman schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:21:
[...]
Voor de vrouwen durf ik dat wel te zeggen, maar de mannen niet zozeer toch?
We hebben eerder dit toernooi al verloren tegen Duitsland en de laatste keer dat we goud wonnen is alweer 24 jaar geleden.
[...]
Tja... of je zapt gewoon naar Eurosport en/of HBO of zet het geluid uit? Ik snap het eindeloze geklaag op de commentators niet zo. Ze hebben het ongetwijfeld wel eens mis, maar ik luister het meer voor de amusementswaarde ipv inhoudelijke kennis. Als je zelf weet dat het heel anders zit dan wat de commentator zegt, dan negeer je het toch lekker wat er gezegd wordt?
Als ik dit topic doorlees dan gaan er komend jaar heel wat solliciteren voor de commentator functie omdat ze het beter kunnen
Het gaat close zijn, toch schrijven de bookies meer kansen aan de Nederlanders aan. Momenteel staan de Nederlandse mannen ook op plek 1 op de wereldranking, Duitsland 2.Denman schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:21:
[...]
Voor de vrouwen durf ik dat wel te zeggen, maar de mannen niet zozeer toch?
[...]
Misschien niet zo 'absoluut' topfavoriet als de dames, maar zeker de grotere favoriet vanavond
Ik zag het ook. Blijkbaar een ritueel geworden voor haar na Tokyo 2021, waar een masker verplicht was. En het helpt haar de chit-chat voor de wedstrijd te verminderenWillem30 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:20:
Schijnt ze altijd te doen. Stukje aandacht (vragen) en afstoten (no pun) van gesprekken, stukje imago en dat alles overgehouden aan de COVID jaren waar een masker verplicht was.Willem30 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:20:
Ziet er niet uit, maar soit
En het zorgt ervoor dat ze besproken wordt hier, terwijl het anders een volstrekt onbekende voor ons is.
Schilder is goed op weg.
Schilder is goed op weg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mooi hoor die 4 X 100 meter dames, wat een power hebben sommige dames...!
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Nederlandse dames 5de, zal niet genoeg zijn voor de volgende ronde lijkt me
Edit: Als achtste geplaatst, toch naar de finale!
Edit: Als achtste geplaatst, toch naar de finale!
[ Voor 26% gewijzigd door Dazzler2120 op 08-08-2024 11:26 ]
Tweede verliezende tijd, dus jullie gaan wel degelijk doorDazzler2120 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 11:23:
Nederlandse dames 5de, zal niet genoeg zijn voor de volgende ronde lijkt me
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Zag het netJebus4life schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 11:26:
[...]
Tweede verliezende tijd, dus jullie gaan wel degelijk door
Bizar, op de zevenkamp zijn ze aan het hoogspringen.
Anna Hall begint past op de 1m80 aan de competitie, terwijl ze maar een PR heeft van 1m82...
Eerste poging lukt niet, dus die komt toch onder enorme druk... Echt bizar dat je dat doet als medaillekandidate (ze was derde op het WK van 22, na Thiam & Vetter)...
Anna Hall begint past op de 1m80 aan de competitie, terwijl ze maar een PR heeft van 1m82...
Eerste poging lukt niet, dus die komt toch onder enorme druk... Echt bizar dat je dat doet als medaillekandidate (ze was derde op het WK van 22, na Thiam & Vetter)...
[ Voor 8% gewijzigd door Jebus4life op 08-08-2024 11:59 ]
Blijkbaar doet ze dat sinds Tokio, normaal heeft ze een hulk masker op.Willem30 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:20:
https://www.sportingnews..../ddf6e1156b422630c48dc275
Ik zeg, doe gewoon normaal, ziet er nogal gek uit, maar blijkbaar mag dat allemaal.Athletes were required to wear masks during many Olympic qualifying events and at the Olympics in 2021 because of the COVID-19 pandemic. As such, Saunders grew used to wearing the mask during competition.
Saunders also found it served as a deterrent from getting caught up in pre-match chit-chat. They prefer to motivate themselves before competition, as they told Yahoo Sports.
Toen ik dit las, meende ik te weten dat er door het IOC een limiet gesteld is aan het aantal onderdelen. En inderdaad, volgens wikipedia is in 2014 is namelijk door het IOC een maximum gesteld aan het aantal onderdelen (en dus te verdelen medailles). Vastgesteld op 310 onderdelen. Dat zou de medaillespiegel heel vergelijkbaar maken. Daarvoor was er sprake van een maximum van 28 soorten.Requiem19 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:11:
Wel interessant hoe het omgeslagen is in het Nederlandse team. Van de eerste paar dagen het slechtste begin ooit naar toch wel een heel succesvolle spelen.
Wat ik echter een beetje mis in de medaille analyse is de medaille inflatie. Er zijn nu relatief veel meer medailles te winnen per Olympische spelen tov Sydney 2000. Als je de prestatie goed wilt vergelijken lijkt me dat je dat moet meenemen.
Kortom: 2016, 2021 en 2024 zijn qua aantal onderdelen gelijk. Dat maakt het dus meer vergelijkbaar. Ter illustratie (vanaf 1992):
- 1992 in Barcelona: 257 onderdelen (28 sporten)
- 1996 in Atlanta: 271 onderdelen (26 sporten)
- 2000 in Sydney: 300 onderdelen (28 sporten)
- 2004 in Athene: 301 onderdelen (28 sporten)
- 2008 in Peking: 302 onderdelen (28 sporten)
- 2012 in Londen: 302 onderdelen (26 sporten)
- 2016 in Rio de Janeiro: 306 onderdelen (28 sporten)
- 2020 (2021) in Tokio: 339 onderdelen (33 sporten)
- 2024 in Parijs: 329 onderdelen (32 sporten)
- 2028 in LA: 306 onderdelen (32 sporten)
Kennelijk zijn er daarna dus toch sporten en onderdelen toegevoegd. Wat ik begrijp is dat de organiserende stad (het land) een aantal sporten mag voordragen. Een voorbeeld is breaking, dat deze Spelen onderdeel is van het programma en in de LA niet meer. Ik noem dit voorbeeld, omdat het best verrassend is dat zij niet kiezen om een sport te behouden, waarvan de VS de bakermat is. In 2028 vervallen ook alle disciplines van boksen. Flag Football, Squash, honk- en softbal, lacrosse en cricket worden toegevoegd.
Hoe dan ook is de vergelijking met Tokio voor deze Spelen nog wel te maken. En ergens doen we grotendeels mee met dezelfde onderdelen en sporten, wat de vergelijking ook wat realistischer maakt.
`Jebus4life schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 11:58:
Ja absurd he. Thiam begint ook op de 1,8m, maar dat gaat gewoon goed.
Die Sofie Dokter ben ik trouwens erg van onder de indruk
Sommige proberen een hail mary te doen, gisteren bij het gewichtheffen v 49 kg ook, iemand had een PR van 110 kg, maar probeerde toch het olympische record van 128kg te pakken.Jebus4life schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 11:58:
Niet geprobeerd is altijd mis.
Ja OK. Maar op het tweede van 7 onderdelen je medaillekansen zo riskeren...Jorah_Newstone schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:01:
[...]
Sommige proberen een hail mary te doen, gisteren bij het gewichtheffen v 49 kg ook, iemand had een PR van 110 kg, maar probeerde toch het olympische record van 128kg te pakken.
Niet geprobeerd is altijd mis.
***EDIT***
Ze is erover, dus dat is een gooi naar de medailles dus
(Ben ik trouwens de enige die die herkansingen op de loopnummers echt totaal kansloos vindt... Ipv de beste verliezende tijden te gebruiken zoals vroeger, laat je die atleten gewoon een wedstrijd extra lopen. Echt puur bescherming van de toplopers. Zorgen dat hun concurrenten vermoeider zijn
De "they" is ook wel een give-away.Jorah_Newstone schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 11:59:
[...]
Blijkbaar doet ze dat sinds Tokio, normaal heeft ze een hulk masker op.
https://www.sportingnews..../ddf6e1156b422630c48dc275
[...]
Ik zeg, doe gewoon normaal, ziet er nogal gek uit, maar blijkbaar mag dat allemaal.
They are having issues.
“Brooks niet over 1.80”
Nee gek hè met zo’n enorme bos haar. Ze knalt met dat haar tegen de lat en die ligt al op de mat als ze haar schouders erover wil gooien…
Nee gek hè met zo’n enorme bos haar. Ze knalt met dat haar tegen de lat en die ligt al op de mat als ze haar schouders erover wil gooien…
Inderdaad. Dat extreem gepushte kijk-ons-eens-overal-interesse-in-hebben-zolang-we-maar-met-onze-muil-op-TV-mogen-verschijnen sausje is verschrikkelijk. Daarna in dat avondprogramma ook elke keer jol en jolijt om over twee weken er de komende 4 jaar weer geen woord aan vuil te maken.Homeland schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:14:
[...]
Grootste teleurstelling deze spelen is helaas de NOS, commentaar en analyses zijn vaak van zeer laag niveau.
Die commentatoren zijn ook een kei in het verslagen maken met make-believe bullshit. Constant worden feiten en fictie vermengd alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Dat hoef je op geen enkel ander journalistiek gebied te proberen want dan ben je klaar maar in de sport is het de normaalste zaak van de wereld zo blijkt.
Ja, en het zorgt er ook voor dat er nog meer loopnummers uitgezonden worden ten koste van de andere ateletiekonderdelen want die eerste krijgen bij de omroepen vaak de prioriteit.Jebus4life schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:04:
[...]
(Ben ik trouwens de enige die die herkansingen op de loopnummers echt totaal kansloos vindt... Ipv de beste verliezende tijden te gebruiken zoals vroeger..)
Trouwens ik check net, Anna Hall is gewoon al vanaf 1,71m aan het springen hoor;Jebus4life schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 11:58:
https://olympics.com/en/p...s-heptathlon/hj----------
Ah ja, de eindbalans opmaken kan je toch pas als de Spelen ten einde zijn. Mijn post was vooral omdat ik eerst dacht (deels) te kunnen ontkrachten dat de medailleklassementen niet vergelijkbaar zijn, omdat er een limiet aan het aantal onderdelen is gesteld. Nader gekeken naar het aantal onderdelen dat de afgelopen spelen onderdeel waren van het programma, ging dat aantal echter over het maximum heen. Het IOC heeft er blijkbaar vanaf geweken om de Spelen aantrekkelijker te maken voor een jonger publiek (vandaar de Urban Sports 3x3 basketbal, skaten en Breaking).Quad schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:04:
@bazzemans En er zijn nog maar voor een kwart van die onderdelen aan gouden medailles uitgereikt, als ik Wikipedia moet geloven. Er zullen dus nog heel wat landen omhoog gaan klimmen.
Persoonlijk en professioneel heb ik wel een mening over de wijze waarop de top10 notering in het medaillespiegel een leidende factor is voor NOC*NSF (en VWS in diens kielzog) in de ondersteuning van topsporters en topsporttalent. Maar goed, de middelen zijn schaars als je het afzet tegen de middelen die nodig zijn om ál het topsporttalent te ondersteunen.
Goede research, thanks!bazzemans schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:00:
[...]
Toen ik dit las, meende ik te weten dat er door het IOC een limiet gesteld is aan het aantal onderdelen. En inderdaad, volgens wikipedia is in 2014 is namelijk door het IOC een maximum gesteld aan het aantal onderdelen (en dus te verdelen medailles). Vastgesteld op 310 onderdelen. Dat zou de medaillespiegel heel vergelijkbaar maken. Daarvoor was er sprake van een maximum van 28 soorten.
Kortom: 2016, 2021 en 2024 zijn qua aantal onderdelen gelijk. Dat maakt het dus meer vergelijkbaar. Ter illustratie (vanaf 1992):
Kennelijk zijn er daarna dus toch sporten en onderdelen toegevoegd. Wat ik begrijp is dat de organiserende stad (het land) een aantal sporten mag voordragen. Een voorbeeld is breaking, dat deze Spelen onderdeel is van het programma en in de LA niet meer. Ik noem dit voorbeeld, omdat het best verrassend is dat zij niet kiezen om een sport te behouden, waarvan de VS de bakermat is. In 2028 vervallen ook alle disciplines van boksen. Flag Football, Squash, honk- en softbal, lacrosse en cricket worden toegevoegd.
Hoe dan ook is de vergelijking met Tokio voor deze Spelen nog wel te maken. En ergens doen we grotendeels mee met dezelfde onderdelen en sporten, wat de vergelijking ook wat realistischer maakt.
Ik heb op wiki nog even snel de medaillespiegels van de vorige spelen opgezocht. Gouden medailles per spelen:
Tokio '21: 340
Rio '16: 306
Londen '12: 302
Beijing '08: 302
Athene '04: 301
Sydney '00: 300
Valt dus inderdaad heel erg mee. Ik zie dat er in Parijs '24 in ieder geval '329 medal events' zijn. Dus minimaal 329 gouden medailles (kan meer zijn als er bijv goud gedeeld wordt).
Dazzler2120 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:11:
[...]
Trouwens ik check net, Anna Hall is gewoon al vanaf 1,71m aan het springen hoor;
https://olympics.com/en/p...s-heptathlon/hj----------
Je hebt gelijk. Ik had het van de commentatoren op sporza. Maar die waren ook mis over haar persoonlijk record.
Dat was 1m92, die 1m82 was haar seizoensbeste... Dus much ado about nothing...
[ Voor 14% gewijzigd door Jebus4life op 08-08-2024 13:04 ]
Hopenlijk is dat een seintje dat sport gewoon belangrijk is, dus de overheid zal meer moeten investeren om toptalenten boven water te krijgen, en geen seintje van we doen het zo goed, dus meer investeren is niet nodigAcoLyte! schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:18:
Best iets om trots op te zijn, hopelijk gaan we nog mooie generaties tegemoet. De huidige is geweldig!
[Afbeelding]
Krijgen we een "verrassing" in de zevenkamp?
Thiam overtuigt me voorlopig niet (voor haar doen natuurlijk).
Nuja, derde keer opeenvolgend goud zou wel behoorlijk crazy zijn in de atletiek, dus zo'n verrassing zou het niet zijn als ze zichzelf niet weer opvolgt (bij de vrouwen is dat nog maar 1 keer voorgekomen)
Thiam overtuigt me voorlopig niet (voor haar doen natuurlijk).
Nuja, derde keer opeenvolgend goud zou wel behoorlijk crazy zijn in de atletiek, dus zo'n verrassing zou het niet zijn als ze zichzelf niet weer opvolgt (bij de vrouwen is dat nog maar 1 keer voorgekomen)
Voor de leuk, aantal inwoners per gouden medaille per land : https://medalspercapita.com/#golds-per-capita:2024
[ Voor 11% gewijzigd door sverzijl op 08-08-2024 12:56 ]
Bij het roeien vervalt de lichte dubbel-twee en daarvoor komt beach rowing in de plaats.bazzemans schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:00:
[...]
Toen ik dit las, meende ik te weten dat er door het IOC een limiet gesteld is aan het aantal onderdelen. En inderdaad, volgens wikipedia is in 2014 is namelijk door het IOC een maximum gesteld aan het aantal onderdelen (en dus te verdelen medailles). Vastgesteld op 310 onderdelen. Dat zou de medaillespiegel heel vergelijkbaar maken. Daarvoor was er sprake van een maximum van 28 soorten.
Haar PB was 1.92 (Götzis, 2023).Jebus4life schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 11:58:
Doping schorsing gehad, zo'n masker op en zichzelf non binair noemen.Willem30 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:20:
Doe maar gewoon normaal.
https://sporza.be/nl/2024...k-saunders~1723107500560/
Nee dus.AcoLyte! schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:18:
Best iets om trots op te zijn, hopelijk gaan we nog mooie generaties tegemoet.
Het nieuwe kabinet heeft de topsportinvesteringen serieus teruggeschroefd.
Dat ga je over een paar jaar echt wel merken.
En verder moeten we bang zijn dat de nieuwe politiek de migratie gaat proberen te slopen. Ook dat ga je negatief merken op sportgebied.
We moeten vooral even van deze spelen genieten dat we boven ons demografische gewicht presteren. Dit kan zomaar de laatste keer zijn.
Zullen we die discussies elders voeren?
Ondertussen doet Sofie Dokter het erg goed op de zevenkamp. Zou er een medaille in zitten? Dat zou een hele mooie prestatie zijn!
Ondertussen doet Sofie Dokter het erg goed op de zevenkamp. Zou er een medaille in zitten? Dat zou een hele mooie prestatie zijn!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Volgens mij is hoogspringen wel haar beste onderdeel, maar ze is nog jong (pas 21) dus er is nog veel mogelijk denk ik!Herman schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 13:22:
Zullen we die discussies elders voeren?
Nederland ligt wel een beetje te slapenbij het waterpolo...
Maar nu wel de eerste goal, 1-3 !
Helemaal overrompeld. Spanje veel beterRuben279 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:44:
Nederland ligt wel een beetje te slapenbij het waterpolo...
Nou de waterpolo dames kunnen het wel vergeten zo... 1-6 al..
[ Voor 3% gewijzigd door Humma Kavula op 08-08-2024 14:51 ]
Inderdaad. Ik dacht dat ze timeouts kunnen aanvragen? Dat had dan wel ff (eerder) gemogen.Humma Kavula schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:50:
Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.
Ik dacht dat het Nederlands vrouwenteam waterpolo zo goed is, maar blijkbaar is Spanje ook een topland? Ik zie waterpolo normaal nooit eigenlijk.
ze zijn wel eerder een wedstrijd slecht gestart, maar in deze fase het toernooit moet je gewoon scherp zijn vanaf de start.Humma Kavula schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:50:
Vanuit Liveblog NOS:dawg schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:56:
Ik dacht dat het Nederlands vrouwenteam waterpolo zo goed is, maar blijkbaar is Spanje ook een topland? Ik zie waterpolo normaal nooit eigenlijk.
De volksliederen hebben geklonken. De Nederlandse waterpolosters beginnen zo aan hun halve finale tegen topland Spanje, dat het waterpolo al jaren domineert (samen met Amerika). Daar staat tegenover dat Nederland onder bondscoach Evangelos Doudesis wereldkampioen werd in 2023.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Goed gebruik gemaakt van overtalsituatie, 3-6.
⏩ PVOutput☀️
Ze hebben zelfst moeite met scoren als er 2 Spaanse dames een tijdstraf hebben. Dit wordt een erg lastige pot.
Spanje speelt veel en veel harder in de verdediging. Ze vinden het niet erg wanner er 1 of 2 een straf krijgen, als ze vanuit hun harde spel er meer kunnen scoren dan Nederland is het al winst.
⏩ PVOutput☀️
Mijn waterpolohart juicht nu meer dan toen het 1-5 of 5-10 stond
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Wow, voor het eerst gelijk sinds de start van de wedstrijd.
En nu doorstoten!!
⏩ PVOutput☀️
Die grap van de commentaar over het bellen van it ers en het “aan en uit zetten”
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En voor
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Vanaf nu mag het ook welmat.hi.as schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:25:
Je hoeft maar 1x voor te staan, en dat is over 7 minuten
Wat een wedstrijd zeg.
Edit: geen geluid op het werk, dus geen idee wat er nu aan de hand is.
Edit: geen geluid op het werk, dus geen idee wat er nu aan de hand is.
[ Voor 64% gewijzigd door Dingdong op 08-08-2024 15:33 ]
gaat om een aangevraagde time-out en of die te vroeg was (om het schot te laten tellen)dawg schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:33:
Ik kijk noodgedwongen zonder geluid, wat is er nu gaande met dat overleg?
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Spanje vroeg een timeout aan terwijl de spaanse speler schoot. De vraag is nu wat er eerder was.dawg schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:33:
Ik kijk noodgedwongen zonder geluid, wat is er nu gaande met dat overleg?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Volgens mij over het moment waarop de Spaanse coach een timeout heeft aangevraagd. Dus goal kan nog afgekeurd worden.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Goal lijkt te blijven staan.
⏩ PVOutput☀️
Hou toch op.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Wat een bizarre afronding van de regels.
Volgens de commentatoren hoort er dan ook een penalty te zijn voor NL...
Volgens de commentatoren hoort er dan ook een penalty te zijn voor NL...
[ Voor 49% gewijzigd door Xepos op 08-08-2024 15:36 ]
Heel vreemde bedoeling dit....
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap het nog niet na die uitleg
Iig wel CAMUS eruit, dat scheelt alweer eentje.
Doe eens niet zo vervelend
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
in short: coach vroeg time-out aan op het moment dat de dame schoot. Als dat voor die tijd was geweest telt het doelpunt niet. Maar volgens de scheidsrechters was het er net na, dus telt het.Ruben279 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:36:
Heel vreemde bedoeling dit....
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Liever nog een paar erbij voor Nederland.
Zeg ik terwijl het net 13-13 wordt.
Waar is Worthy de Jong als je hem nodig hebt. Nog tijd voor één aanval en dus om gelijk te komen.
⏩ PVOutput☀️
U vraagt, zij draaienQuad schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:43:
Waar is Worthy de Jong als je hem nodig hebt. Nog tijd voor één aanval en dus om gelijk te komen.
I can hold my breath for ten minutes.
Zo, kan het nóg spannender. Wat een wedstrijd werd dit ineens na 10-5 achterstand.
Maar Nederland en penalties…aargh
Maar Nederland en penalties…aargh
[ Voor 20% gewijzigd door sverzijl op 08-08-2024 15:46 ]
Maar ja, Nederland en penalty's... (overigens niet specifiek waterpolo).
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Als dit voetbal was dan zou ik 'm nu afzetten, maar begrijp dat we met waterpolo betere statistieken overleggen met 'pentaltyreeksen'
Tijdens de groepsfase was het de vrouwen ook niet gelukt om met penalties te winnen en nu helaas ook niet.mefjoew schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:46:
Als dit voetbal was dan zou ik 'm nu afzetten, maar begrijp dat we met waterpolo betere statistieken overleggen met 'pentaltyreeksen'
Ach wat zuur. Toch weer die penalty's hé. Blijft altijd een dingetje bij NL
PSN: xMaurice93
Jammer maar helaas, scheelde niet veel.
:strip_exif()/f/image/MBEl5E3lfatNt8NNcyvbhYsc.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Z0OZP9Z9rA9h7lPi8c7eo2c6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/EQR8N2kqDyiLzzjU38AOAhQ2.png?f=fotoalbum_large)