In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
⏩ PVOutput☀️
Zeker als het een best of 3 is.
⏩ PVOutput☀️
FixedTheBrut3 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 19:55:
Shit, NOS doet een oeps met de streams. De OS stream wordt overschreven door het nieuws en de nieuws stream is afk
Het is daar best een chaos qua aantal streams en schakelingen haha
[ Voor 12% gewijzigd door Ruben279 op 07-08-2024 20:00 ]
⏩ PVOutput☀️
Had het idee dat hij lekker zijn eigen plan trok en totaal niet naar zijn tegenstander keek.TheBrut3 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:01:
Hoogland wint, maar dit was al wel een uitdaging voor hem.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Snap ook niet waarom ze het niet gewoon op 1 zender houden en daarbij een PiP of splitscreen bij gelijktijdige Nederlandse wedstrijden. Vaak zijn er al twee audio streams, kun je die ook gebruiken voor verschillend commentaar.Ruben279 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:00:
Fixed
Het is daar best een chaos qua aantal streams en schakelingen haha
https://untappd.com/user/OzzBier
Dat wordt een leuk weerzien voor sommige van die dames, aangzien Annan bij Nederland is weggestuurd ivm de prestatiecultuur.OzzieMann schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:44:
Poeh, China wint onverwacht van België na shoot-out. China dus tegenstander van NL hockeydames.
[ Voor 16% gewijzigd door ll roel j op 07-08-2024 20:48 ]
Laat maarSteenMSc schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:46:
[...]
Dat wordt een leuk weerzien voor sommige van die dames, aangzien Annan bij Nederland is weggestuurd ivm de prestatiecultuur.
[ Voor 5% gewijzigd door ll roel j op 07-08-2024 20:49 ]
De starter had geel moeten krijgen. Incompetent.TheBrut3 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:48:
Wat doet Klaver nou? Gelukkig krijgt ze maar een waarschuwing.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 60% gewijzigd door ll roel j op 07-08-2024 20:56 ]
Wat gebeurde er nu eigenlijk?gambieter schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:50:
[...]
De starter had geel moeten krijgen. Incompetent.
If you can see, look. If you can look, observe
Starter wachtte te lang met het startschot? Ik ben benieuwd wat ze er straks zelf over zegt.
Erg jammer.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Tweede keer al vanavond dat er bij de starter iets mis gaat....gambieter schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:50:
[...]
De starter had geel moeten krijgen. Incompetent.
Eerder al bij de keirin ging er ook al wat mis, daar waren de officials even vergeten om de bel te luiden
Waardoor je met een kleinere TV of bijv. een tablet helemaal niks meer ziet van beide bij splitscreen.LA-384 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:29:
[...]
Snap ook niet waarom ze het niet gewoon op 1 zender houden en daarbij een PiP of splitscreen bij gelijktijdige Nederlandse wedstrijden. Vaak zijn er al twee audio streams, kun je die ook gebruiken voor verschillend commentaar.
Het zal toch altijd een keuze blijven, en wil je overal zelf kiezen dan kun je een maandje HBO Max nemen, al is dat nu wel wat laat
[ Voor 13% gewijzigd door !mark op 07-08-2024 20:56 ]
Je weet dat ze 4e is geworden?ll roel j schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:58:
Dit kan wel eens in Klaver haar voordeel zijn. Dames zenuwachtig en dus langzamer.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dus ze is nog steeds kandidaat voor de finale
Ja.. Volgens mij 3 halve finales en eerste 2 door en ik dacht ook de 2 tijdsnelsten.
Ze is nu de tweede tijd snelste.
Ah bedoelde je dat zoll roel j schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:01:
[...]
Ja.. Volgens mij 3 halve finales en eerste 2 door en ik dacht ook de 2 tijdsnelsten.
Ze is nu de tweede tijd snelste.
Dacht dat je het over de race van net had, die dus al gelopen was.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
In Duitsland zijn ze wel heel erg van het PiP, maar dan met reclame.LA-384 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:29:
[...]
Snap ook niet waarom ze het niet gewoon op 1 zender houden en daarbij een PiP of splitscreen bij gelijktijdige Nederlandse wedstrijden. Vaak zijn er al twee audio streams, kun je die ook gebruiken voor verschillend commentaar.
Maar dat is zonde van beide (al hoeft die reclame van mij sowieso niet
Dan moeten ze bij Olympic Broadcasting Services daar een standaard voor maken, met een anders geschaalde interface maar ik denk dat het vrij lastig is qua extra aantal streams etc.
Het is aan de broadcasters (NOS, VRT, ZDF) wat ze wanneer uitzenden, de OBS zorgt alleen maar dat het voor de broadcasters beschikbaar is.
Dat duurde niet lang.ll roel j schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:53:
Ondertussen bij het discuswerpen verbeterde de werper het Olympisch record dat op naam van zijn vader stond.
⏩ PVOutput☀️
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Knowledge reigns supreme over nearly anything
⏩ PVOutput☀️
Die zal zich zijn avond anders voorgesteld hebben...
***EDIT***
De onverwachte medailles zoals die van die Amerikaan zijn misschien toch wel de mooiste om te zien. Het geluk en de verrassing in die blik
[ Voor 39% gewijzigd door Jebus4life op 07-08-2024 21:58 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Denk eerder een combinatie van teleurstelling en enorm veel pijn. Zou wel eens hele vervelende blessure aan zijn knie opgelopen kunnen hebben.LA-384 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:59:
Zag het in de herhaling ook, die bleef ongemakkelijk liggen. Misschien even out geweest?
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Op z'n hoofd gevallen dus. Bewusteloos afgevoerd op brancard met nek-brace.
[ Voor 37% gewijzigd door LA-384 op 07-08-2024 22:40 ]
TheBrut3 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:07:
Helaas voor Klaver.
:strip_exif()/f/image/6v8P5QOCfPyt1trIwJxRnIPg.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben echt benieuwd naar haar verhaal. Ze blijft de eerste keer toch niet zomaar zitten?
En haar tijd is bijna een seconde langzamer dan drie weken geleden.
Hebben we de 4x400m vrouwen nog?
Toch even gaan zoeken, en volgens de TeamNL site wel.Quad schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:21:
@m-vw we doen niet mee met de 4x 400M mannen en vrouwen.
met de vrouwen zeker wel: Lieke Klaver, Femke Bol, Cathelijn Peters, Lisanne de Witte, Eveline Saalberg, Myrthe van der Schoot en Anne van de Wiel ... bron: teamnl.orgQuad schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:21:
@m-vw we doen niet mee met de 4x 400M mannen en vrouwen.
edit: Oei, Lieke Klaver moet daar natuurlijk ook bij
[ Voor 9% gewijzigd door Wyke op 07-08-2024 22:33 ]
Phew ik schrok al even dat ze niet meer mee zouden doen na Quad’s postWyke schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:28:
[...]
met de vrouwen zeker wel: Femke Bol, Cathelijn Peters, Lisanne de Witte, Eveline Saalberg, Myrthe van der Schoot en Anne van de Wiel ... bron: teamnl.org
[ Voor 5% gewijzigd door sverzijl op 07-08-2024 22:31 ]
⏩ PVOutput☀️
3 cm met nummer twee, valt mee toch?PatrickC schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:37:
Stona wint met een geluksworp het discuswerpen… alle andere worpen zitten er ver van af…
Ik bedoelde de andere worpen van Stona… waar anderen meerdere worpen rond 68/69 meter hadden, was de 70m worp van Stona echt een uitschieter tov zijn andere worpen vanavond.
ja daar heb je helemaal gelijk in. Dat maakt het ook wel weer leuk zeker omdat de zilveren medaille winnaar blijkbaar het wereldrecord in handen heeft.PatrickC schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 23:29:
[...]
Ik bedoelde de andere worpen van Stona… waar anderen meerdere worpen rond 68/69 meter hadden, was de 70m worp van Stona echt een uitschieter tov zijn andere worpen vanavond.
Gek wel dat een vrouw ooit verder gooide dan een man, maar goed dat was in de Oost-Duitse tijden van mogelijk doping.
Niks geks aan als je bedenkt dat de mannendiscus simpelweg dubbel zo zwaar is dan waarmee bij de vrouwen wordt gegooidcy-gor25 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 00:33:
Gek wel dat een vrouw ooit verder gooide dan een man, maar goed dat was in de Oost-Duitse tijden van mogelijk doping.
Hetzelfde geldt overigens voor alle werpsporten in de atletiek, hetgeen de mannen mee gooien is zwaader.
Volgens het bericht is hij “met open ogen afgevoerd”. Er wordt alleen gesproken over “bewegingsloos.” De manier waarop hij op de baan blijft liggen ziet er ook niet uit bewusteloos, daarvoor te gespannen spieren.LA-384 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:13:
Medics-rush-help-Olympic-athlete-Lamecha-Girma-terrifying-fall-mens-steeplechase-Paris
Op z'n hoofd gevallen dus. Bewusteloos afgevoerd op brancard met nek-brace.
Hopelijk valt het mee met zijn knie.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
⏩ PVOutput☀️
10km openwater is leuke 'achtergrondmuziek'Quad schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 07:45:
Van Rouwendaal is begonnen met de 10km openwaterzwemmen. Ik vind dit persoonlijk niet echt een kijksport, dus over anderhalf uur maar even inschakelen denk ik.
PS4 PSN: Dazzler2120
Wat beter in de gaten te houden waar iedereen zit...
Dat stuk tegen de stroming in gaat echt tergend langzaam overigens. Ben heel erg benieuwd hoeveel invloed dit op de 'normale' eindtijd gaat hebben, in Rio en in Tokyo deden ze ~2 uur over de 10km
Dit gaat wel meer dan 2 uur duren door die stroming. Dit is toch wel het koningsnummer van het zwemmen wat mij betreftDazzler2120 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 08:08:
Overigens, als je de 'stats' een beetje wilt volgen; https://olympics.com/en/p...women-s-10km/fnl-000100-- heeft de timings etc.
Wat beter in de gaten te houden waar iedereen zit...
Dat stuk tegen de stroming in gaat echt tergend langzaam overigens. Ben heel erg benieuwd hoeveel invloed dit op de 'normale' eindtijd gaat hebben, in Rio en in Tokyo deden ze ~2 uur over de 10km
Ja, nu halverwege in 1 uur, 2 minuten.Willem30 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 08:33:
[...]
Dit gaat wel meer dan 2 uur duren door die stroming. Dit is toch wel het koningsnummer van het zwemmen wat mij betreft
Ik denk dat dit richting de 2 uur 10 minuten zal gaan. van Rouwendaal is iig goed op weg!
10 kilometer open water.. Wat een prestatie om dat twee uur volle bak te doen
Ze lag net voor de laatste keer nog ontspannen te drinken om wat energie mee te nemen de laatste ronde in. Ben zeer benieuwd naar het slotstuk!Dazzler2120 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:05:
Van Rouwendaal erg goed op weg nog steeds! Ca. 30 minuten tot de finish, als deze group samen bij de finish aankomt dan zal van Rouwendaal waarschijnlijk winnen, aangezien ze de snelste eindsprint heeft.
Zou mooi zijn, zegt niets op deze OS. Wordt een spannend laatste stuk!Dazzler2120 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:05:
Van Rouwendaal erg goed op weg nog steeds! Ca. 30 minuten tot de finish, als deze group samen bij de finish aankomt dan zal van Rouwendaal waarschijnlijk winnen, aangezien ze de snelste eindsprint heeft.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Sfeer is ook belangrijk!darkdesign schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:30:
Als je op dat podium zit zie je de zwemsters bijna niet, omdat ze zo dicht bij de rand zwemmen.
⏩ PVOutput☀️
Op deze loodzware discipline. Respect
'Trainen met Duitsers waar geen lachje van af kan'. Hoe weet hij dat nou
"Duitsers maken geen grappen"Advizor schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:38:
Wat een geleuter weer van die NOS commentator.
'Trainen met Duitsers waar geen lachje van af kan'. Hoe weet hij dat nou
[ Voor 4% gewijzigd door D-Ed op 08-08-2024 09:41 ]
Er is namelijk kans op goud vandaag bij de hockeymannen en de 400M horden.
Bij het baanwielrennen zijn vandaag kansen op medailles bij keirin vrouwen (van der Wouw) en omnium (van Schip).
⏩ PVOutput☀️
Toch weer knap van ons kleine landje. USA met 333 miljoen inwoners op 27 goud en wij met een kleine 18 miljoen op 10. Als wij evenveel inwoners zouden hebben hadden we op 188 gouden medailles gestaanQuad schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:51:
Met een beetje geluk evenaren we vandaag de beste Spelen ooit van Sydney, Tokyo hebben we al geëvenaard. (Gouden plakken, niet het totaal aantal medailles)
Bij het baanwielrennen zijn vandaag kansen op medailles bij keirin vrouwen (van der Wouw) en omnium (van Schip).
Maar zonder gekheid. Voorlopig staan we boven grote landen als Duitsland en Italië en dat is toch lekker. Wat me ook op valt; in mijn beleving hoor ik Frankrijk de ene na de andere gouden medaille pakken, terwijl ze er nu "maar" 13 hebben. Dat verschil is kleiner dan ik dacht. In totaal hebben ze wel veel meer medailles dan ons (51 om 21) maar op de medaillespiegel zijn ze niet eens heel ver weg.
Ben benieuwd wat we de komende dagen nog gaan doen.
Frankrijk heeft die eerste week relatief veel medailles gepakt. Daarna is het een beetje 'stilgevallen'.Denman schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:59:
[...]
Toch weer knap van ons kleine landje. USA met 333 miljoen inwoners op 27 goud en wij met een kleine 18 miljoen op 10. Als wij evenveel inwoners zouden hebben hadden we op 188 gouden medailles gestaan
Maar zonder gekheid. Voorlopig staan we boven grote landen als Duitsland en Italië en dat is toch lekker. Wat me ook op valt; in mijn beleving hoor ik Frankrijk de ene na de andere gouden medaille pakken, terwijl ze er nu "maar" 13 hebben. Dat verschil is kleiner dan ik dacht. In totaal hebben ze wel veel meer medailles dan ons (51 om 21) maar op de medaillespiegel zijn ze niet eens heel ver weg.
Ben benieuwd wat we de komende dagen nog gaan doen.
Wat ik echter een beetje mis in de medaille analyse is de medaille inflatie. Er zijn nu relatief veel meer medailles te winnen per Olympische spelen tov Sydney 2000. Als je de prestatie goed wilt vergelijken lijkt me dat je dat moet meenemen.
Fantastisch! Alle zure reacties in de eerste week ten spijt flikken we het toch maar weer als klein landjeQuad schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:51:
Met een beetje geluk evenaren we vandaag de beste Spelen ooit van Sydney, Tokyo hebben we al geëvenaard. (Gouden plakken, niet het totaal aantal medailles)
Ongelofelijk dat veel Nederlanders 'onze sporters' (en sportmomenten) soms zo kunnen afkraken.. Kijk dan niet denk ik dan.. Overal waar mogelijk negativiteit en(ongefundeerde) kritiek ipv gezonde trots.. Hier thuis vinden we het schitterend en we genieten van de (soms net geen) top prestaties
'die fietser'losta schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:08:
Zouden over Sydney (12 goud) heen moeten kunnen springen nu. Hockeyteams, die fietser, Bol misschien.
Maar inderdaad. We staan nu op 10, met in de Hockeyfinale zijn we de topfavoriet. Op de sprint baan is Lavreysen de topfavoriet. Mannen Keirin is Lavreysen topfavoriet, dames keirin vandaag goede kans. Het ziet er goed uit.