Waarom speelt NED niet met empty goal? De commentator vroeg het zich ook net af. Meer voordeel dan nadeel lijkt mij om met een extra aanvaller te spelen.
Ze spelen ook al zonder verdediging.darkdesign schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:49:
Waarom speelt NED niet met empty goal? De commentator vroeg het zich ook net af. Meer voordeel dan nadeel lijkt mij om met een extra aanvaller te spelen.
Denemarken is nog even lomp bezig in laatste paar minuten
Behoorlijk ja, vervelend ook.Willem30 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:59:
Denemarken is nog even lomp bezig in laatste paar minuten
Maar goed... als je met 2 extra personen een aanval verprutst en nog een goal tegen krijgt ook dan verdien je het niet om te winnen. Helaas...
Teveel kansen laten liggen, jammer maar helaas.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Geloof is compleet weg, niet onbegrijpelijk er viel niets meer te halen in de laatste minuut.darkdesign schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:02:
Zelfs met 2 man minder scores de Denen nog.
Jammer dat het niet is gelukt, maar je zit met handbal tegen top landen in de kwart.
Er is net een Zweedse ruiter van zijn paard af gegooid bij het spring parcours.
Meta Quest 3
Zojuist heeft een ruiter het parcours foutloos voltooid, terwijl hij een gedeelte maar 1 voet in de beugel kon doen.
[ Voor 15% gewijzigd door Aldoendex op 06-08-2024 11:24 ]
Meta Quest 3
De laatste hindernis ging er toch af hoorAldoendex schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:23:
Zojuist heeft een ruiter het parcours foutloos voltooid, terwijl hij een gedeelte maar 1 voet in de beugel kon doen.
Moet ik toch eens naar het dames handbal gaan kijken dan.aveenhuysen schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:34:
Bij dat handbal mag je ook iemand zijn shirt uittrekken en geen overtreding. Zo kun je nooit aanvallen zonder dat ze je helemaal uitkleden.................
En het blijft bij die drie, dus sowieso een medaille.autje schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:28:
Met nog twee combinaties te gaan zijn er nog maar drie foutloos, waaronder van der Vleuten.
De dames zijn aan het boulderen, leuk om naar te kijken.
Meta Quest 3
Blijf het knap vinden hoe ze op een bijna (zo oogt het) gladde muur recht omhoog te klimmen.Aldoendex schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:41:
De dames zijn aan het boulderen, leuk om naar te kijken.
Dacht altijd dat die poeder het juist gladder maakte, maar blijkbaar zorgt dat voor grip.
Hoe werkt zo'n barrage eigenlijk? Iedereen gaat nog een keer over een ander parcours, snelste wint?autje schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:33:
[...]
En het blijft bij die drie, dus sowieso een medaille.
Eerst het aantal fouten (of foutloos), en als ze gelijk eindigen dan telt de snelste tijd.Jorah_Newstone schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:47:
[...]
Hoe werkt zo'n barrage eigenlijk? Iedereen gaat nog een keer over een ander parcours, snelste wint?
Openwaterzwemmen | Verkenning is afgelast
Sharon van Rouwendaal kan nog niet het water verkennen in de rivier de Seine. De verkenning van vandaag is afgelast. De organisatie van de Spelen gaf geen reden voor het schrappen, maar eerdere trainingen van de triatleten werden geschrapt door een te slechte waterkwaliteit.
De waterkwaliteit van de Seine is tijdens de Spelen in Parijs een aanhoudende bron van zorg, ondanks tal van maatregelen die de stad heeft genomen om het water schoner te krijgen.
Een tweede verkenning staat gepland voor woensdag om 07.30 uur. De beslissing of die sessie doorgaat, valt in het overleg om 04.00 uur. De wedstrijden in het openwaterzwemmen staan gepland voor donderdag (vrouwen) en vrijdag (mannen). Van Rouwendaal is de enige Nederlandse deelneemster.
Sharon van Rouwendaal kan nog niet het water verkennen in de rivier de Seine. De verkenning van vandaag is afgelast. De organisatie van de Spelen gaf geen reden voor het schrappen, maar eerdere trainingen van de triatleten werden geschrapt door een te slechte waterkwaliteit.
De waterkwaliteit van de Seine is tijdens de Spelen in Parijs een aanhoudende bron van zorg, ondanks tal van maatregelen die de stad heeft genomen om het water schoner te krijgen.
Een tweede verkenning staat gepland voor woensdag om 07.30 uur. De beslissing of die sessie doorgaat, valt in het overleg om 04.00 uur. De wedstrijden in het openwaterzwemmen staan gepland voor donderdag (vrouwen) en vrijdag (mannen). Van Rouwendaal is de enige Nederlandse deelneemster.
Hoe kan de kwaliteit vandaag weer te laag zijn, maar kon de triathlon gisteren wel door gaan? Voor zover ik kan vinden heeft het niet geregend.Willem30 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:17:
Met het snelklimmen, gaan de snelste tijden door, of degene die wint van de tegenstander die gelijktijdig klimt?
Het lijkt me de snelste tijden. Anders zou diegene die in z'n eentje mocht door een valse start van z'n tegenstander, toch echt rustriger naar boven zijn gegaan (en daardoor het bordje niet missendarkdesign schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:32:
Met het snelklimmen, gaan de snelste tijden door, of degene die wint van de tegenstander die gelijktijdig klimt?
Het water wat er gisteren was, is vandaag alweer een stuk verder doorgestroomd. Het water van vandaag was gisteren in een totaal andere regio. Het kan dus prima zo zijn dat van dag tot dag de water kwaliteit fluctueert. Als ze rond de afspraak waarde zitten voor de waterkwaliteit dan kan ik me goed voorstellen dat het van dag tot dag kan fluctueren.SteenMSc schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:31:
[...]
Hoe kan de kwaliteit vandaag weer te laag zijn, maar kon de triathlon gisteren wel door gaan? Voor zover ik kan vinden heeft het niet geregend.
PS4 PSN: Dazzler2120
Eerste serie (seeding): alle klimmers 1 keer op elke route (A/B), snelste tijd bepaald startvolgorde in 2e serie.darkdesign schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:32:
Tweede serie (eliminatie): Winnaar van elke serie gaat door naar de finale + de klimmer met de snelste tijd van de 'verliezers'.
Finale: Ik verwacht als de 1e serie, alle klimmers 1 keer op elke route, snelste tijd bepaald medailles
I can hold my breath for ten minutes.
Goeie. Daar had ik nog niet aan gedacht. Zat in mijn tunnelvisie door de verslaggeving over regen en vies water. Dank je!Dazzler2120 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:35:
[...]
Het water wat er gisteren was, is vandaag alweer een stuk verder doorgestroomd. Het water van vandaag was gisteren in een totaal andere regio. Het kan dus prima zo zijn dat van dag tot dag de water kwaliteit fluctueert. Als ze rond de afspraak waarde zitten voor de waterkwaliteit dan kan ik me goed voorstellen dat het van dag tot dag kan fluctueren.
Het was echt een geweldige beslissing om deze onderdelen in de Seine te doen /s.Willem30 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:17:
Mooi prestige-projectje van burgemeester Hidalgo. Kost 1,4 miljard, maar dan heb je ook... niks.
en het water wat gisteren niet goed was, was de dag ervoor uit de rivier gehaald. testen kost een dag.SteenMSc schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:02:
[...]
Goeie. Daar had ik nog niet aan gedacht. Zat in mijn tunnelvisie door de verslaggeving over regen en vies water. Dank je!
Magnesium onttrekt het vocht, dus zorgt voor minder zweterige handen, wat resulteerd in een betere grip.darkdesign schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:43:
[...]
Blijf het knap vinden hoe ze op een bijna (zo oogt het) gladde muur recht omhoog te klimmen.
Dacht altijd dat die poeder het juist gladder maakte, maar blijkbaar zorgt dat voor grip.
Grepen moeten wel regelmatig gepoetst worden, want teveel magnesium op een greep zorgt dan weer voor een gladde greep.
Wat ik heb begrepen, is dit een blijvende verbetering van de waterkwaliteit. Dat lijkt me geen weggegooid geldautje schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:02:
[...]
Het was echt een geweldige beslissing om deze onderdelen in de Seine te doen /s.
Mooi prestige-projectje van burgemeester Hidalgo. Kost 1,4 miljard, maar dan heb je ook... niks.
Op BNR heb ik een interessant interview gehoord met Wilko Koning van waterbedrijf Waternet. Dat biedt wat nuance en plaatst de discussie in een context. Hier terug te luisteren:
- https://www.bnr.nl/nieuws...-genoeg-is-voor-wedstrijd
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
De kanosprint lijkt best veel op roeien. Nederlandse dames zijn door.
[ Voor 27% gewijzigd door darkdesign op 06-08-2024 14:13 ]
De vraag is: moet de Seine blijvend schoon zijn, en mag dat zoveel geld kosten? Tot nu toe mocht je sowieso niet zwemmen in de Seine, en dat zal zo blijven (er gaan nl. ook schepen doorheen), dus waarom moet het water zo schoon zijn?Herman schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:08:
[...]
Wat ik heb begrepen, is dit een blijvende verbetering van de waterkwaliteit. Dat lijkt me geen weggegooid geld
Op BNR heb ik een interessant interview gehoord met Wilko Koning van waterbedrijf Waternet. Dat biedt wat nuance en plaatst de discussie in een context. Hier terug te luisteren:
- https://www.bnr.nl/nieuws...-genoeg-is-voor-wedstrijd
Neem de moeite om het fragment in het linkje van mijn eerdere reactie te beluisteren, en je krijgt antwoord op je vraag. Of niet natuurlijkautje schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:17:
[...]
De vraag is: moet de Seine blijvend schoon zijn, en mag dat zoveel geld kosten? Tot nu toe mocht je sowieso niet zwemmen in de Seine, en dat zal zo blijven (er gaan nl. ook schepen doorheen), dus waarom moet het water zo schoon zijn?
Verder niet een hele ontopic discussie btw.
De hockeyers staan al met 1-0 voor. Hup oranje
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
2-0 inmiddels, mooie goal die tweede.Herman schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:27:
[...]
Neem de moeite om het fragment in het linkje van mijn eerdere reactie te beluisteren, en je krijgt antwoord op je vraag. Of niet natuurlijk
Verder niet een hele ontopic discussie btw.
De hockeyers staan al met 1-0 voor. Hup oranje
Ik moet hockey kijken, man!Herman schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:27:
[...]
Neem de moeite om het fragment in het linkje van mijn eerdere reactie te beluisteren, en je krijgt antwoord op je vraag. Of niet natuurlijk
Ik zal zo in de rust even luisteren.
ETA: geluisterd, en ik hoor nog steeds geen reden om de rivier zo schoon te maken. Ja, er kan straks na de Spelen ook in gezwommen worden, maar is dat 1,4 miljard euro waard? Daar kun je volgens mij veel nuttigere dingen van doen.
[ Voor 25% gewijzigd door autje op 06-08-2024 14:49 ]
Zo, die viel even lekker voor z'n stick. Hij hoefde er niet lang over na te denken, machtige uithaal
Edit: Hoppa, finale! Totaal niet verwacht na de wisselvallige resultaten aan het begin van het toernooi. Eigenlijk tegenovergestelde van België, die wel overtuigde in de groepsfase maar door hun ondergrens zakte en verloor van Spanje. Ik voorspel een NL - Duitsland, en hoop dat ze spits Niklas Wellen kunnen afstoppen. En dat het vizier niet op scherp staat bij hun Argentijns (onee nu Duits) strafcorner kanon Peillat
[ Voor 44% gewijzigd door Jaer288 op 06-08-2024 15:42 ]
En 3-0!
Goud of zilver voor de hockeymannen dus, mooi!
Met 4-0 en nog maar 10min te gaan mag je dat nu wel zeggen.
Met 4-0 en nog maar 10min te gaan mag je dat nu wel zeggen.
[ Voor 40% gewijzigd door CyBeRSPiN op 06-08-2024 15:21 ]
Ja minimaal zilver zo. De kans dat Spanje nog voor komt te staan is wel erg klein.
De waterpolo dames kunnen nog geen overwicht bieden tegen Italië.
Meta Quest 3
Ziet er desondanks goed uit nu.Aldoendex schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:55:
De waterpolo dames kunnen nog geen overwicht bieden tegen Italië.
8-5 met nog 5min te gaan
9-6 met nog 4:30... spannendCyBeRSPiN schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:26:
[...]
Ziet er desondanks goed uit nu.
8-5 met nog 5min te gaan
Nog 3:00, zelfde stand
Ai, 9-7, nog 2:40
[ Voor 9% gewijzigd door Humma Kavula op 06-08-2024 16:33 ]
En door naar de halve finale
Maar ze hebben het spannend gehouden zeg...
Hoop stiekem op India in de finale, dacht dat zij een aantal jaar geleden ook goed bezig waren in het hockey, of heb ik het mis?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Correct. Er zijn als ik me het goed herinner al enkele Nederlandse coaches actief geweest in het Indiase hockey.Maarten_E schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:46:
Hoop stiekem op India in de finale, dacht dat zij een aantal jaar geleden ook goed bezig waren in het hockey, of heb ik het mis?
Vraag me echter niet naar namen, ik volg het eigenlijk alleen tijdens een Olympische Spelen.
Zeilrace van Bouwmeester uitgesteld naar morgen;
Ze hoeft alleen nog maar de medal race te starten én niet uit het toernooi gezet worden om het goud in ontvangst te mogen nemen.Het zeilprogramma voor vandaag is geannuleerd. Vanmiddag zou de medalrace in de zeilklasse van Marit Bouwmeester gezeild worden, maar er staat te weinig wind. Morgen gaan ze het opnieuw proberen. Bouwmeester is natuurlijk al zeker van de gouden medaille, maar moet nog wel starten in de medalrace voor ze haar medaille in ontvangst mag nemen.
Boermans & De Groot zijn hun partij begonnen tegen Ehlers & Wickers. Dit gaat hoe dan ook de zwaarste pot tot nu toe worden. Beide teams zijn tot nu toe ongeslagen. Boermans & de Groot staan rank 4 op de wereldranking, Ehlers & Wickers op rank 3.
Hup!
Hup!
Ik vind dat beachvolleybal en 3vs3 basketbal op de één of andere manier wel zenuwen sporten om te kijken, ik zap soms ook gewoon even weg omdat het mij te spannend wordt haha. Hockey, atletiek of waterpolo kan ik heel relaxed kijken.. apart wel maar hopelijk gaan ze weer winnen, ze waren erg sterk vorige pot.
Playstation 5
India is recordhouder, achtvoudig Olympisch kampioen, waarvan zes keer op rij zelfs (al dan niet onder Brits bewind).Maarten_E schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:46:
Nederland terecht verloren dankzij teveel onnodige fouten. De Duitse Beachvolleyballers gaan dus door
Dat schoonspringen, ik schrik er toch wel van hoe dicht ze soms langs die betonnen rand van die toren gaan met hun hoofd.
Gaat vaker goed dan niet goedsverzijl schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:02:
Dat schoonspringen, ik schrik er toch wel van hoe dicht ze soms langs die betonnen rand van die toren gaan met hun hoofd.
Regerend Olympisch kampioen Greg Louganis overkwam het op de OS in '88 bij de 3-meter plank, en won alsnog goud op de 3 meter en van de toren, net als vier jaar eerder.
Jaren later was daar nog gedoe over betreffende bloed in het water, want hij bleek hiv-besmet te zijn.
Ik zit het skateboarden van de vrouwen te kijken. Nou ja, meisjes, de jongste is 13 en er zijn er maar twee boven de 20. De Amerikaanse is 23 en ziet er ook uit alsof er dertiger tussen de tieners meedoet. Beetje dit gevoel 

Het mooie is dat ze echt blij zijn voor de anderen, als die wat moois doen of iets heel moeilijks. Nog echt de Olympische geest.
De winnaar is 14.
Het mooie is dat ze echt blij zijn voor de anderen, als die wat moois doen of iets heel moeilijks. Nog echt de Olympische geest.
De winnaar is 14.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Volgens mij sprak Koos Postema in de Olympische ontbijtshow toen de klassieke woorden "Greg Louganis stoot z'n kanis"zacht schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:11:
[...]
Gaat vaker goed dan niet goed![]()
Regerend Olympisch kampioen Greg Louganis overkwam het op de OS in '88 bij de 3-meter plank, en won alsnog goud op de 3 meter en van de toren, net als vier jaar eerder.
[YouTube: Greg Louganis hits his head on the diving board 1988 Olympics]
Jaren later was daar nog gedoe over betreffende bloed in het water, want hij bleek hiv-besmet te zijn.
Hoppa een WR gaaf op de baan.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hallo zeg wat een beesten zijn die Nederlandse gasten niet normaal
1 van de sporten waar we uitzonderlijke sporters hebben rondlopen, waar (te) weinig aan wordt besteed:Grindtegel schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:18:
Hallo zeg wat een beesten zijn die Nederlandse gasten niet normaal
- Lavreysen is inmiddels al 13 keer wereldkampioen en 3 keer tweede
- Hoogland 9* wereldkampioen en 8 keer tweede
- van den Berg 4 keer wereldkampioen en 1 keer tweede
Wie weet komt er weer een huldiging voor Hoogland in ons dorp. Zou hij wel verdienen, wat een magistrale race met z'n drieën.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hassan: "Ik vind het prachtig dat zij (Kipyegon) haar zilveren medaille heeft terug gekregen."
Machtige woorden.
Machtige woorden.
⏩ PVOutput☀️
Nou kom maar op Bullet train. Pak dat Goud in Parijs.
WAT EEN TIJD
WAT EEN TIJD
[ Voor 11% gewijzigd door Pierre op 06-08-2024 20:11 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het onmogelijke... Allemachtig.
⏩ PVOutput☀️
Zo blaas even de concurrentie naar huis
Met overmacht joh, wat een machines en wat een tijd! 💪🏼
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Bizar.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Poah, wat een tijd...
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
verbeteren even hun oude, nou ja, jonge, WR - wat een geweld
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
En? Beetje waar voor je geld?Verwijderd schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:15:
En dat allemaal van onze belastingcentjes!
En Bol doet het weer even. Netjes!
Heb haar nu twee keer zien rennen en het leek beide keren alsof ze gewoon een warming up aan het doen was. Ziet er zo soepel en rustig uit.Nakebod schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:34:
En Bol doet het weer even. Netjes!
Het lijkt allemaal zo op haar gemakkie aan te gaan.
Dat wordt wat als ze echt gaat knallen!
Ja heel rusting en beheerst, heel erg knap!LA-384 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:35:
[...]
Heb haar nu twee keer zien rennen en het leek beide keren alsof ze gewoon een warming up aan het doen was. Ziet er zo soepel en rustig uit.
McLaughlin heeft net zo berekenend gelopen. Het zal tussen die twee gaan, wordt wel spannend.
⏩ PVOutput☀️
Wow die Amerikaan loopt de race van zijn leven! Nog nooit onder 3:30 gelopen en nu op het juiste moment pieken
Die Laros gaat nog wel medailles pakken in de toekomst. Nu al zo snel
En wat dacht je van Laros, toptijd!
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad. Prachtig. Nederlandse atletiek levert echt hele goede sporters af. Knap hoor.
Die Nillessen moet ook een fantastische sprint hebben gehad, want die lag 300m voor de finish nog ver achter Laros, maar geeft uiteindelijk maar een seconde toe op hem.
Gevonden... alleen eindtijden: https://results.nbcolympi.../mens-1500m/final/2676202
[ Voor 70% gewijzigd door ll roel j op 06-08-2024 21:10 ]
Wat ik als leek mij dan afvraag: als je sneller gaat lopen, kom je dan niet in de knoei tussen de horden?SuBBaSS schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:35:
Het lijkt allemaal zo op haar gemakkie aan te gaan.
Dacht naar aanleiding van deze eens kijken hoe oud hij is... Pas 19 jaar.. En maar 0,7 boven het jeugd wereldrecord (U20)Holk schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:57:
Die Laros gaat nog wel medailles pakken in de toekomst. Nu al zo snel
Dank voor de tip!d-vine schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:14:
Op de Olympic Games app kun je bij resultaten ook de lopers selecteren met tussentijden.
[Afbeelding]
Yep, dat is ook de kunst om het precies goed te krijgen.DeKever schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:15:
[...]
Wat ik als leek mij dan afvraag: als je sneller gaat lopen, kom je dan niet in de knoei tussen de horden?
Ook Bol heeft soms een kleine tussenstap, nu nog amper.
-edit- zie je nu ook uitvergroot bij de steeplechase, die komen nog vaker niet uit
[ Voor 11% gewijzigd door Humma Kavula op 06-08-2024 21:22 ]
3000m steeplechase… eerste helft van het veld allemaal donkere loopsters, tweede helft allemaal blanke loopsters… wel opvallend.
[ Voor 7% gewijzigd door PatrickC op 06-08-2024 21:22 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alleen de Franse meldt zich nog uiteindelijk
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
In de poule was dat nog 1-0 voor de Duitsers. Ben benieuwd naar de finale, donderdag om 19:00.autje schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:17:
Een ouderwetse Nederland - Duitsland wordt de mannen hockeyfinale.
Morgenmiddag 14:00 de halve finale voor de vrouwen. Tegen Argentinië.
Is/was er op HBO iets te zien van het verspringen? Het lijkt alsof ze worden geboycot. Zowel op NPO, VRT, BBC als Eurosport heb ik nog maar twee sprongen gezien terwijl ze in ronde 5 zitten ofzo
Winst = Papie = ZeroT0ne
Ja HBO heeft een stream alleen met long jump. Die was Om 20:04 begonnen. Die keek ik en zag toen op de achtergrond steeplechase dames voorbij racen.Winst schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:25:
Is/was er op HBO iets te zien van het verspringen? Het lijkt alsof ze worden geboycot. Zowel op NPO, VRT, BBC als Eurosport heb ik nog maar twee sprongen gezien terwijl ze in ronde 5 zitten ofzo
[ Voor 3% gewijzigd door ll roel j op 06-08-2024 21:27 ]
Zolang de paslengte gelijk blijft niet natuurlijk, maar geen idee of dat lastig is om te handhaven bij toename snelheid. Volgens mij trainen ze erg op het aantal passen tussen de hordes, dus of je dat zomaar succesvol kunt aanpassen op een tournooi, lijkt me erg lastig. Mogelijk dat het vooral in de start en de eindsprint gedaan moet worden.DeKever schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:15:
Wat ik als leek mij dan afvraag: als je sneller gaat lopen, kom je dan niet in de knoei tussen de horden?
/f/image/ATsF0cR5OfhxjLEv7lObGhVB.png?f=fotoalbum_large)