Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
In is in.. Ik vind NL ook niet heel sterk spelen eigenlijk in de 4e en 5e set.PatrickC schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:22:
En dan helpen zullen ballen die de lijn nog net aaien van Turkije niet!
No signature required.
Aanvallend gewoon niet goed genoeg op dit moment.M3rcury schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:23:
[...]
In is in.. Ik vind NL ook niet heel sterk spelen eigenlijk in de 4e en 5e set.
Ik ging wandelen met de hond toen het 2-0 was… kom net terug en dan schakel ik net weer in en zie dit…M3rcury schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:23:
[...]
In is in.. Ik vind NL ook niet heel sterk spelen eigenlijk in de 4e en 5e set.
PSN: bollsie
Ik denk er ook over om tijdelijk HBO af te sluiten? Maar is het niet zo dat je zonder Sport add-on wel reclame hebt? (En heb je dan met Sport add-on geen reclame)?TexMex schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:39:
[...]
Voor de Olympische Spelen is de sport add-on niet nodig. Alle Olympische streams zijn met elke abonnement te zien.
Ik was zeer tevreden gebruiker van Discovery+ maar dat draaien ze nu de nek om, om ons te pushen voor het duurdere HBO te gaan. Ik sta daar niet achter, dus wil dan zo snel mogelijk m'n abbonoment weer opzeggen na de Spelen..

Nee, dat is niet zo. Alleen de 'Eurosport uitzendingen' hebben reclame. Alles uit 'Elk moment live' heeft geen reclame.3dav0d3 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:49:
[...]
Ik denk er ook over om tijdelijk HBO af te sluiten? Maar is het niet zo dat je zonder Sport add-on wel reclame hebt? (En heb je dan met Sport add-on geen reclame)?
/f/image/J5XccARLujGvHgXIx4jTwomJ.png?f=fotoalbum_large)
Thx! Gister MTB gekeken via Discovery+ maar daar zat dus wel twee keer reclame in. Echt irritant.noo schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:53:
[...]
Nee, dat is niet zo. Alleen de 'Eurosport kanalen' hebben reclame. Alles uit 'Elk moment live' heeft geen reclame.
[Afbeelding]
Zie je vaker bij de NL ploegen, b.v. ook bij de handbaldames. De waterpolosters winnen dan weer wel vaker dit soort wedstrijden, met de wedstrijd tegen Hongarije als meest recente voorbeeld.sjufke schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:36:
Gewoon slecht dit. 2-0 in sets weggeven. Op een gegeven moment hadden ze 5 punten voorsprong en nog 9 punten nodig. Dat moet je gewoon afmaken.
Nu vind ik de volleybaldames geen kandidaat voor een medaille, maar voor de moraal in het team zou het wel fijn zijn als je zo’n eerste wedstrijd wint.
[ Voor 5% gewijzigd door PatrickC op 29-07-2024 12:05 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar er zijn nog kansen genoeg.
Waar hebben we het als Nederland het echt laten liggen? We hebben nog niet echt een onderdeel gehad, waar Nederland ook echt favoriet was om mee te doen voor de medailles. Alleen gisteren bij MTB, maar dat is gewoon stomme pech dat je lek rijd. Bij het boogschieten mogen we trots zijn, dat de dames zo ver zijn gekomen. Blijft altijd wel een beetje zeur, maar er komen nog genoeg kansen.Advizor schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:09:
Nou alle 'het worden de beste Spelen ooit voor Team NL' -voorspellingen kunnen toch wel de prullenbak in.
MTBmarijn15 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:13:
[...]
Waar hebben we het als Nederland het echt laten liggen? We hebben nog niet echt een onderdeel gehad, waar Nederland ook echt favoriet was om mee te doen voor de medailles. Alleen gisteren bij BMX, maar dat is gewoon stomme pech dat je lek rijd. Bij het boogschieten mogen we trots zijn, dat de dames zo ver zijn gekomen. Blijft altijd wel een beetje zeur, maar er komen nog genoeg kansen.
Zwemmen was wel een medaille waard geweest
De volgorde van de evenementen is in het nadeel van NL. Gisteren pech met Puck Pieterse, daar hadden we eigenlijk op een medaille gerekend. Bij vorige OS-en hadden we vaak de 4x100m vrije slag estafette waar we een eerste medaille pakten, maar daar is NL al een tijdje geen top 3 land meer. Bij judo kun je ook nog wel eens verrassend een medaille halen, maar dat lukte bij de vorige OS ook al niet echt. Ik meen me ook te herinneren van de vorige OS dat de start ook erg stroef was… er komen nog genoeg kansen!marijn15 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:13:
[...]
Waar hebben we het als Nederland het echt laten liggen? We hebben nog niet echt een onderdeel gehad, waar Nederland ook echt favoriet was om mee te doen voor de medailles. Alleen gisteren bij BMX, maar dat is gewoon stomme pech dat je lek rijd. Bij het boogschieten mogen we trots zijn, dat de dames zo ver zijn gekomen. Blijft altijd wel een beetje zeur, maar er komen nog genoeg kansen.
ik heb die uitspraak niet voorbij zien komen? Ik heb alleen Van den Hoogenband horen zeggen dat het doel top 10 was in de medaillespiegel.Advizor schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:09:
Nou alle 'het worden de beste Spelen ooit voor Team NL' -voorspellingen kunnen toch wel de prullenbak in.
Is ontstaan na de voorspelling van Gracenote, waar we 4de op de medaillespiegel zouden eindigen met 16 gouden medailles.Wyke schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:31:
[...]
ik heb die uitspraak niet voorbij zien komen? Ik heb alleen Van den Hoogenband horen zeggen dat het doel top 10 was in de medaillespiegel.
Ik heb dit laatste weken wel een aantal prominenten (en ex topsporters) horen zeggen. Kan natuurlijk nog steeds, maar voorlopig zit het niet mee.Wyke schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:31:
[...]
ik heb die uitspraak niet voorbij zien komen? Ik heb alleen Van den Hoogenband horen zeggen dat het doel top 10 was in de medaillespiegel.
MTB gisteren inderdaad. Zwemmen ook wel. Vrouwen tijdrit had gekund. Verder ook veel sporters vroeg uitgeschakeld ruim voor de finaleronden. (Judo, skaten)marijn15 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:13:
[...]
Waar hebben we het als Nederland het echt laten liggen? We hebben nog niet echt een onderdeel gehad, waar Nederland ook echt favoriet was om mee te doen voor de medailles. Alleen gisteren bij MTB, maar dat is gewoon stomme pech dat je lek rijd. Bij het boogschieten mogen we trots zijn, dat de dames zo ver zijn gekomen. Blijft altijd wel een beetje zeur, maar er komen nog genoeg kansen.
Maar we hebben nog kansen genoeg, zoals:
Zeilen, hockey, (baan)wielrennen, roeien, zwemmen, en onze toppers bij atletiek!
Daarbij moet gezegd zijnde dat Japan een straf had gekregen omdat ze noodgedwongen van paard moesten wisselen na 2 disciplines, anders was Japan zelfs tweede geworden ipv de Fransen. Ruim voor de vierde plek.
(België kwam naar de eventing met als doel de top-8 halen, dus het resultaat is veel beter dan verwacht, maar toch altijd pijnlijk om erg nipt naast eremetaal te grijpen)
***EDIT***
De terreinen van Versailles zijn trouwens echt een fenomenale locatie ook voor het paardrijden. Echt prachtig met die vijvers en het kasteel op de achtergrond.
[ Voor 39% gewijzigd door Jebus4life op 29-07-2024 13:36 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Wel gaaf dat je live beelden van boord ziet, inderdaad met geluid van de dames.marijn15 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 14:09:
Het zeilen is ook wel erg chaotisch om naar te kijken. Wel leuk dat je de Nederlandse dames kunt horen en wat er speelt bij hun op de boot.
PSN: bollsie
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Was ook een top match.PatrickC schreef op maandag 29 juli 2024 @ 15:37:
Djokovic trekt ‘m toch over de streep met 6-4. Laatste singles partij van Nadal op Roland Garros?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zou zeggen: ja. Er zijn twee lijnen en die komen weer bij elkaar. Pidcock hield de binnenkant en Koretzky gaf geen ruimte.PatrickC schreef op maandag 29 juli 2024 @ 15:38:
Mag dat wat Pidcock hier deed? Dat was toch wel op het randje?
Wel onsportief van het Franse publiek.
Ze schakelen ook snel over naar het boogschieten.
[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 29-07-2024 15:40 ]
Naar mijn idee dook Koretzky ook snel naar binnen waar die lijnen bij elkaar kwamen.. Gezien zijn arm omhoog bij de finish lijkt het gewoon te kloppen. Top race!Joris748 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 15:39:
[...]
Ik zou zeggen: ja. Er zijn twee lijnen en die komen weer bij elkaar. Pidcock hield de binnenkant en Koretzky gaf geen ruimte.
Wel onsportief van het Franse publiek.
Ze gaan toch geen straf uitdelen hoop ik.
[ Voor 17% gewijzigd door Pierre op 29-07-2024 16:02 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
https://www.wielerflits.n...ij-is-een-grote-kampioen/
Veel dichter bij de perfectie in je sport kan je niet komen.
Schandalige beslissing bij het judo.
Garmin FR245M + HRM-RUN
[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 29-07-2024 17:49 ]
Ik heb net de app geopend en de sporten van kwart voor 4 staan dan in de lijst.
2250 WP Zuid PVoutput
Dat idee had ik ook net maar nu is het weer up to dateMdO82 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 18:07:
Ligt het aan mij of wordt de content van HBO Max betreft de sporten niet goed geüpdatet?
Ik heb net de app geopend en de sporten van kwart voor 4 staan dan in de lijst.
Do { Ping } while ( LOL )
[ Voor 62% gewijzigd door PatrickC op 29-07-2024 18:44 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Twente komt eraan!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Heb het ooit één keer gespeeld om te proberen, heb best sterke bovenbenen maar na een kwartier schoten beiden in gigantische kramp. Echt zwaar.JoteW schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:19:
Dat waterpolo moet toch ook tering zwaar zijn met dat gehannes onder water, goeie genade
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat had ik al na het 1e kwart, my lord wat moet je een conditie hebben.marijn15 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:25:
Wat een omslag, Chinezen hebben geen energie meer
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dat valt me sowieso wel (negatief) op deze Olympische spelen. Veel nuttige informatie mist vaak in beeld. Was ook zo met wielrennen, boogschieten en wat andere sporten die ik gezien heb.sverzijl schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:26:
Waarom laten ze soms wel en soms niet de 30 sec timer zien? Net kwam ie pas in beeld toen er nog 5 sec over was en soms laten ze hem volledig zien van 30->0.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ook vaak gewoon een technische kwestie, meerdere westrijden dat er iets mis ging. Bij de tenniswedstrijd van Rus geen score te zien, werd steeds het scorebord op locatie in beeld gebracht.Felyrion schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:30:
[...]
Dat valt me sowieso wel (negatief) op deze Olympische spelen. Veel nuttige informatie mist vaak in beeld. Was ook zo met wielrennen, boogschieten en wat andere sporten die ik gezien heb.
Allemaal prima, maar dat de NOS dat werkelijk elke keer weer in beeld moet brengen komt me al aardig mijn strot uit eerlijk gezegd.marijn15 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:34:
Wilmpie is ook lekker actief de laatste dagen
Leuk, ze zijn erbij. We hebben het gezien.
En weer doooooooorrrrrrrr.
***EDIT***
Ongelofelijk, Japan pakt em. De voorsprong van China was nochtans enorm (3 punten) maar Japan turnde top en 1 van de Chinezen ging compleet de mist in...
[ Voor 71% gewijzigd door Jebus4life op 29-07-2024 20:10 ]
Hockeysters staan 1-0 achter, dus hop, naar buiten met die hond!PatrickC schreef op maandag 29 juli 2024 @ 20:47:
Haha… eerder vandaag ging ik de hond uitlaten terwijl de volleybaldames met 2-0 voor stonden, kom ik terug is het 2-2 en staan ze achter in de 5e set en verliezen deze. En dan bij het waterpolo zojuist, staan ze behoorlijk achter na 1 helft, ga de hond maar uitlaten, kom terug en ze hebben gewonnen. You loose some, you win some.
Net bij het boogschieten was het inderdaad ook al zo'n ramp. Zichtbaar een 9, werd ook omgeroepen, verschijnt er een 6 op het scorebord. En zo meerdere keren.Felyrion schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:30:
[...]
Dat valt me sowieso wel (negatief) op deze Olympische spelen. Veel nuttige informatie mist vaak in beeld. Was ook zo met wielrennen, boogschieten en wat andere sporten die ik gezien heb.
Het blijven Fransen hè.
Garmin FR245M + HRM-RUN
⏩ PVOutput☀️
Mijn vrouw is net de hond uitlaten, lijkt toch te werken!Quad schreef op maandag 29 juli 2024 @ 20:51:
Tsja dan moet je het wel afmaken..
Als ze terug zijn doe ik een rondje..

[ Voor 26% gewijzigd door Fiber op 29-07-2024 20:54 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Volgens krijgt de NOS dezelfde beelden als HBO Max en Eurosport.SuBBaSS schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:49:
[...]
Allemaal prima, maar dat de NOS dat werkelijk elke keer weer in beeld moet brengen komt me al aardig mijn strot uit eerlijk gezegd.
Leuk, ze zijn erbij. We hebben het gezien.
En weer doooooooorrrrrrrr.
⏩ PVOutput☀️
Bel ff dat ze nog een rondje moet lopen.D-Ed schreef op maandag 29 juli 2024 @ 20:52:
[...]
Mijn vrouw is net de hond uitlaten, lijkt toch te werken!
Als ze terug zijn doe ik een rondje..
Jammer voor Griekspoor toch een leuke 2e set gespeeld

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik denk dat ik olympisch kampioen zappen ben
[ Voor 26% gewijzigd door d-vine op 29-07-2024 21:04 ]
⏩ PVOutput☀️
Nederland is juist weer aan het terug komen. Zijn op heel veel onderdelen nu Nederlanders actief, dat was in het verleden wel anders. Toegegeven dat het gelijk echte toppers waren.marijn15 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 21:14:
Is er eigenlijk een reden voor dat Nederland zo weg is gezakt in het zwemmen?
Denk dat het ook weer even tijd nodig heeft.
Ik heb ergens een keer wat gelezen dat er jaren geleden dacht Eindhoven met Amsterdam wat faciliteiten waren opgetuigd en dat het nu beetje begint te komen.
Weet alleen niet meer waar ik het heb gelezen
Valt in de breedte ook wel mee denk ik, maar meestal hadden we daar wel een enkele wereldtopper bij zoals vd Hoogenband, Kromwijojo, Inge de Bruin, Femke Heemskerk.marijn15 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 21:14:
Nu hebben we Sharon van Rouwendaal.
Top is breder, maar geen uitgesproken superster.marijn15 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 21:14:
En Chelsey Heijnen is het bokstoernooi goed begonnen.
[ Voor 10% gewijzigd door m-vw op 29-07-2024 21:38 ]
Garmin FR245M + HRM-RUN
Nog nooit iemand zien boksen met zo’n techniek en dekking. Ze heeft eigenlijk geen dekking en zwaait wat rond met haar armen… bijzonder.m-vw schreef op maandag 29 juli 2024 @ 21:34:
En Chelsey Heijnen is het bokstoernooi goed begonnen.
Zoiets?PatrickC schreef op maandag 29 juli 2024 @ 22:10:
[...]
Nog nooit iemand zien boksen met zo’n techniek en dekking. Ze heeft eigenlijk geen dekking en zwaait wat rond met haar armen… bijzonder.

Do { Ping } while ( LOL )