erikvank schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:22:
[...]
Hij onthoudt de persoonlijke configuratie wel. Je hoeft hem alleen maar even opnieuw te selecteren. In mijn ogen is dat omslachtig, maar niet meteen nutteloos. Ik gebruik het regelmatig.
Ja inderdaad omslachtig. Je moet al eerst "ok" drukken, dan naar uw profielen gaan, het juiste profiel kiezen, dan naar assists, en de snelheidswaarschuwing uit zetten en velen zetten dan ook nog lane assist en zo uit.
Dat zijn zo veel stappen om te doen, dat het niet meer grappig is. Ik doe het alles zins niet, de profielen voegen mij te weinig toe om iedere rit die te gebruiken. Als ik over een ambetante weg rij, dan wil ik wel al eens de demping aanpassen, maar daar blijft het bij.
Als je doet zoals @
True zegt, dan heb je dus op je home scherm altijd ruimte verlies door de profielen. terwijl er zo al niet heel veel informatie op het scherm kan (als je de kaart wil tonen).
Het is gewoon belachelijk dat er zo'n krachtige computer in zit en toch moeten we zo veel manuele handelingen doen. Een computer dient om te automatiseren, om makkelijker te maken, niet om meer stappen te verzinnen. (valt het op dat het mij stoort dat je in een auto maar zeer weinig kan customizen?!)
[
Voor 24% gewijzigd door
MrSnowflake op 04-04-2025 17:29
]