Het grote Volkswagen ID.7 topic

Pagina: 1 ... 140 141 Laatste
Acties:

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:09
Ik vond het vooral karig dat de aflevering weinig bijzonder was. Auto stond in de showroom, zonder doek/strik/whatever en na een kwartiertje stond ik weer buiten.

Kleine deceptie, gelukkig was de auto verder schadevrij en bevalt de ID.7 uitstekend :) Met het warme weer van de laatste tijd is mijn lange termijn laadpaal verbruik voor het eerst gezakt onder de 20kWh/100km:

Afbeeldingslocatie: https://images.spritmonitor.de/1676487.png

Auto zelf geeft 17.8kWh/100km aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Knul op 12-08-2026 10:43 ]

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Helsie schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 05:32:
Voor de keyless en sos meldingen (en airbag,niet zichtbaar op de foto) heb ik maandag 10 aug een afspraak staan, waarvoor ik gratis vervangend vervoer krijg. De dealer ziet het als diagnostisch bezoek, maar ik ga bij het brengen melden dat ik de auto niet terug wil hebben voordat alle meldingen weg zijn en dat ik dat ga blijven doen als er nieuwe meldingen komen die niet zelf weggaan. De auto zelf rijdt fantastisch, maar ik ben de spontane errors nu echt spuugzat.
Nou, de basisoorzaak is gevonden... en het is dus géén MY27-probleem, maar de lokale steenmarter. Duur grapje, want de hele troubleshooting en vervangend vervoer (en de anti-martermaatregelen) komen nu voor eigen rekening. Maar mijn meldingen kunnen dus vooralsnog van het MY27-bekende problemenlijstje af....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GmGmpr0b726vuy5LCOKGbErNqiE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0NRDAIOCZ3DgxAgOEE7l0nGp.jpg?f=fotoalbum_large

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:20
Helsie schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 11:03:
[...]

Nou, de basisoorzaak is gevonden... en het is dus géén MY27-probleem, maar de lokale steenmarter. Duur grapje, want de hele troubleshooting en vervangend vervoer (en de anti-martermaatregelen) komen nu voor eigen rekening. Maar mijn meldingen kunnen dus vooralsnog van het MY27-bekende problemenlijstje af....[Afbeelding]
Maakt het helaas niet beter... Flut beesten.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
LOTG schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 11:20:
[...]

Maakt het helaas niet beter... Flut beesten.
Nee, dit is alleen beter voor 'het ID.7 my27-sentiment' in dit topic... Maar ik laat meteen de meest fancy marterafschrikking inbouwen, hopelijk blijft het dan bij een eenmalig iets.
Pagina: 1 ... 140 141 Laatste

Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:

Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1