• Inter18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:00
Phrenesis schreef op woensdag 8 april 2026 @ 08:44:
[...]

Dit is bij mij nooit betrouwbaar geweest. De afstand waarop de afstandsbediening werkt is ook erg herkenbaar.
Ik blijf toch een binnenste buiten versie hebben.
Alleen wanneer ik meerdere keren wegloop -> iets vergeet -> weer terug dan raakt hij soms in de war. Maar in mijn geval werkt het prima.

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Voor het slecht vergrendelen, waarschijnlijk helpt het als je de batterij van de sleutel vervangt. Ik had het laatst ook een weekje of wat, maar daarna zeurde de auto over een lege sleutel. Daarna geen last meer van.

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:06
Ik heb de auto nog geen jaar, hij heeft al sinds het begin een wisselende reactie mbt sluiten op weglopen.
Lijkt me niet dat de sleutels met lege batterij geleverd worden toch?

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:06
Ik heb op 1 specifieke in het dorp dat op slot gaan gewoon nooit werkt. Ontgrendelen werkt dan weer perfect. Verder probleemloos. Op die ene plek zal vast teveel storing zijn van het een of ander. :)

• ptjuh89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:38
Nou vanochtend de auto opgehaald en bij het aanmelden en registreren van de auto in de vw app, gelijk problemen. Gelukkig na het verwijderen van de app en de auto terug gezet naar de fabrieksinstellingen, alles opnieuw geprobeerd en lukte het wel.

Gelijk doorgereden naar Gelderland voor een familie bezoek, fantastische auto want hij rijdt heerlijk!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0eRJrKua2d6WKgC_iwBcNqIrk-w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DOihsRMXgiWjLV04PkrmbpKD.jpg?f=fotoalbum_large

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
ptjuh89 schreef op woensdag 8 april 2026 @ 17:23:
Nou vanochtend de auto opgehaald en bij het aanmelden en registreren van de auto in de vw app, gelijk problemen. Gelukkig na het verwijderen van de app en de auto terug gezet naar de fabrieksinstellingen, alles opnieuw geprobeerd en lukte het wel.

Gelijk doorgereden naar Gelderland voor een familie bezoek, fantastische auto want hij rijdt heerlijk!

[Afbeelding]
Die Trondheim velgen zijn op de echte foto's echt zo veel mooier dan die gegenereerde content van VW zelf zoals:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SzbNsvRuU5a8v5yvFlKyYYgECmk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9ycA8LfA3sPaRRv0R5owT7sH.png?f=fotoalbum_large

Als ik dat in '24 had geweten had ik ze wellicht aangeklikt })

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente

• Mathieu75
  • Registratie: Oktober 2015
  • Nu online
Ik heb ze ook, voor de winterset. Nu de Montreal als zomerset. Maar ik blijf het raar vinden dat er vier gelijke velgen zijn. Rechterkant lijkt dan verkeerd om erop te zitten. Bij Trondheim valt dat wat minder op...
Pagina: 1 ... 113 114 Laatste

Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:

Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1