• ptjuh89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:56
Blommie01 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 19:48:
Ik zie steeds meer berichten langs komen van MY27...

Ik begin mij nu toch zorgen te maken of ik hem niet net te vroeg heb besteld...

De zorgen beginnen ook al een beetje in balen te veranderen.... Nu de berichten op gang komen en nu eigenlijk de configurator pas is aangepast geloof ik er niet meer in dat de mijne (die in week 19 wordt gebouwd) MY27 is...

Hoe meer ik er over lees hoe meer ik er van ga balen :(
Ik had hetzelfde probleem, avondje goed de pest er in gehad omdat ik graag one pedal drive erop wilde hebben.

Maar goed accepteren en door gaan😅

Ben er van overtuigd dat het alsnog een fantastische bak is.

• VincentVisr
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:34
Uiteindelijk overtuigd door de proefritten in de huidige modellen, dus ook de MY26 is al een geweldige wagen.

If you’re in control, you’re not going fast enough.

• id72025
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 22:14
ptjuh89 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 21:53:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, avondje goed de pest er in gehad omdat ik graag one pedal drive erop wilde hebben.

Maar goed accepteren en door gaan😅

Ben er van overtuigd dat het alsnog een fantastische bak is.
Op stand B is het bijna one pedal, en in D waar ik in rijd met de fijne travel assist is het echt prima.
En die knoppen nu op het stuur ook heel erg okay. Knop voor achterruit verwarming tsja als dat het is..
40.000 km verder , vrijwel probleemloos.

• ptjuh89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:56
id72025 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 22:12:
[...]

Op stand B is het bijna one pedal, en in D waar ik in rijd met de fijne travel assist is het echt prima.
En die knoppen nu op het stuur ook heel erg okay. Knop voor achterruit verwarming tsja als dat het is..
40.000 km verder , vrijwel probleemloos.
Over de huidige “knoppen” maak ik me absoluut geen zorgen.

Tijdens de testrit had ik niet echt het idee dat de auto zelf tot stilstand kwam nadat ik kort op de rem drukte. Maar goed dat went vanzelf ik en wist dat het er niet op zat (dat de dealer zei dat het via een toekomstige software update te realiseren was, had ik zelf ook beter over na kunnen denken).

Nog maar 6 dagen tot ontvangst, vandaag de mail ontvangen met het kenteken en dergelijk. 😁
Pagina: 1 ... 112 113 Laatste

Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:

Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1