• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:23
In de categorie klein leed. Merk al een tijdje dat het profiellogo niet meer synchroniseert. De profielen werken prima, maar je ziet rechtsboven in beeld op het display dus alleen een grijs poppetje en niet de profielafbeelding.Ook bij starten van de auto ontbreekt deze.

Meer mensen die dit hebben (opgelost)?

Catch my drift?

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:21
Nutterd schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 10:26:
Mijn auto hoeft pas ergens in december geleverd te worden, maar ik lees inmiddels van alles over model year 2027. Alleen kan ik daar zelf nog niet echt concrete info over vinden, ondanks dat ik best goed gezocht heb (google is normaal echt wel my friend ;-) .

Weet iemand of de prijs omhoog gaat, blijven de limited editions gewoon bestaan? En wat zouden jullie doen: in mei al bestellen, of toch nog even afwachten?
De wijzigingen met MY27 zijn al meerdere malen aan bod gekomen in dit topic. De Limited Edition uitvoeringen blijven. Misschien wordt er iets bij geplust. ;)

Je kan nu bestellen en aangeven dat je in december pas mag rijden. Dan zorgen ze ervoor dat hij in november gebouwd wordt. Misschien pak je nog net de eindejaarsupdate mee.

Ik zou zelf informeren of je wat eerder mag wisselen en zsm in de ID.7 willen stappen.

• mark322
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:56
mark322 schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 12:01:
[...]

Gisteren bij de Kwikfit weer op controle geweest. Banden zijn nogmaals gebalanceerd, en er moest inderdaad nog wat aangepast worden. Een of ander verhaal over verschillende dorns in de machine en verschillende asmaat van de voor en achterwielen, waardoor de balancering niet goed was gegaan.

ik vol goede moed weer terug naar huis, maar helaas trilde het op de snelweg nogsteeds.

Aanstaande donderdag moet de auto naar de VW garage voor het defecte bedienpaneel voor de ramen, en heb de garage gebeld of zij eens naar de balancering willen kijken. Dat konden ze gelukkig gelijk meenemen, dus kijken of zij het wel goed krijgen..
Vandaag bij de garage geweest voor het bedienpaneel, de balancering van de banden, en ik had nog een rare trillingsprobleem.

Dit laatste probleem viel me op als de elektrische rem stopt en de gewone remschijven het over nemen, dan wilde hij nogal trillen tijdens het remmen. Die leek vooral bij volle accu, maar dan gaan natuurlijk ook eerder je remschijven in gebruik ipv de regeneratie rem.

Vanmiddag werd ik terug gebeld;

Bedien paneel moet vervangen worden, gaan we bestellen en dan vervangen. Daarmee gelijk een software update, dus dat kan 21 april. -O- het was dus niet het stekkertje er weer in stoppen.

Mijn trilling rem probleem hebben ze in ieder geval ook geconstateerd tijdens een proefrit, en ze denken dat dit door de remschijven komt. Als de auto in ā€œNā€ staat en je remt dan, dan regenereert hij niet, en dan voel je de trillingen ontzettend. Dat klinkt mij alsof het kromme schijven zijn? Gaan ze de 21ste ook naar kijken.

De balancering van de banden? Dat waren ze vergeten, maar denken ze dat ook door de remschijven komt. Toen ik aangaf dat het er ook is zonder dat je remt, en gekomen is na de banden wissel, vond hij dat ook wel toevallig. :+

Naja, maar weer naar de kwik fit, en de 21ste weer terug.

• Big_Sander
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:19
Blommie01 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 15:21:
Update in de VW portal:

We hebben bericht ontvangen dat uw nieuwe Volkswagen ID.7 Tourer is ingepland voor productie in week 19. Dit is de week van maandag 4 mei 2026.

MY27šŸ¤ž
Ik had door dat er een portal is, welke portal is dat? Is dat voor iedereen toegankelijk? Ofwel kan ik daar ook mijn bestelling volgen?

• Send
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 11:59
pukpietje schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 13:16:
[...]

Ik zit met een vergelijkbare situatie en heb deze week bij de proefrit een korte blik mogen werpen op de informatie over de modeljaarupdate. Grofweg gaat de benaming op de schop maar blijven de prijzen voor de verschillende limited uitvoeringen gelijk. Ik meen dat alleen het exterieurpakket een paar honderd euro duurder gaat worden. Verder geen schokkende informatie en ik heb besloten de lancering op de website van vw even af te wachten voordat ik bestel.
Exterieur Plus met panoramadak wordt 350 Euro duurder.
Exterieur Plus zonder panoramadak wordt 100 Euro duurder.
Assistance Plus, 300 Euro duurder.
Montreal velgen 20" gaan (terug) maar reguliere prijs van 590 Euro.

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:48
Big_Sander schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 20:29:
[...]

Ik had door dat er een portal is, welke portal is dat? Is dat voor iedereen toegankelijk? Ofwel kan ik daar ook mijn bestelling volgen?
Ik heb een persoonlijke link van de dealer gekregen waar ik het proces kan volgen. Ik hoef niet in te loggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Blommie01 op 26-03-2026 21:07 ]

• renedg73
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-03 23:25
Update in de VW portal:

We hebben bericht ontvangen dat uw nieuwe Volkswagen ID.7 Tourer is ingepland voor productie in week 19. Dit is de week van maandag 4 mei 2026.

MY27šŸ¤ž
wel spannend

• RandomNick
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 06:55
DaMenaz schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 17:02:
In de categorie klein leed. Merk al een tijdje dat het profiellogo niet meer synchroniseert. De profielen werken prima, maar je ziet rechtsboven in beeld op het display dus alleen een grijs poppetje en niet de profielafbeelding.Ook bij starten van de auto ontbreekt deze.

Meer mensen die dit hebben (opgelost)?
Ik heb het gisteren geconstateerd. Viel samen met een melding 'er is een update voor uw profiel' die ik geweigerd heb omdat ik bang ben dat het mijn instellingen reset. Er stond ook iets bij dat het sowieso stoelinstellingen zou beĆÆnvloeden.

• BBx92
  • Registratie: December 2025
  • Nu online
Raar. Lijkt vanmorgen opeens of een lading pixels niet meer mee willen doen. Soft reset maakt geen verschil :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hIOvrj-4r1jdmblwghz6oMzu8hE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QrJkxrwDeOVaz74nywXrYGr6.jpg?f=fotoalbum_large

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:50

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9yG9Q40xCMJcWo_VLb-5PeWqto=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MdXd6jr6ViGdaiqELTUTj4dM.jpg?f=fotoalbum_large

Heb ik weer. De app synchroniseert niet. Nota bene in Duitsland, geboorteland van mijn Rode Schicht. Data roaming staat aan, app-rechten lijken goed te staan, auto zelf doet alles vrolijk mee. Laadapps doen het ook goed, dus ik krijg keurig een melding als de batterij vol is.
Iemand een gouden tip?

[ Voor 38% gewijzigd door resusaapje op 27-03-2026 08:48 ]

Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]

• BBx92
  • Registratie: December 2025
  • Nu online
resusaapje schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 08:36:
[Afbeelding]

Heb ik weer. De app synchroniseert niet. Nota bene in Duitsland, geboorteland van mijn Rode Schicht. Data roaming staat aan, app-rechten lijken goed te staan, auto zelf doet alles vrolijk mee. Laadapps doen het ook goed, dus ik krijg keurig een melding als de batterij vol is.
Iemand een gouden tip?
Had ik vanmorgen ook last van. Klimatisering wilde niet opstarten. Toen ik de app force restarte en het nog een keer probeerde kreeg ik alleen de melding dat het laden was beƫindigd. Misschien zijn de VW servers vanmorgen even de weg kwijt.

• VincentVisr
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11:18
Update in de VW portal:

MY27šŸ¤ž
Mijn levering staat voor week 27, begin juli, dat zal toch wel zƩker de MY27 zijn haha.. ik wil ook niet langer wachten op de ID7. Weet iemand of het bijvoorbeeld ook zo kan zijn, dat wanneer de dealer de auto nu besteld dat het gegarandeerd een MY26 wordt of gaat dat niet op besteldatum?

If you’re in control, you’re not going fast enough.

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:53
Mijn ID7 had na een paar weken een kapotte SOS module. Na dat vaststellen in de garage was 't ongeveer 8 weken wachten op vervangend materiaal. Nu kregen ze 'm niet direct gemaakt en staat hij al een weekje in de garage. Gelukkig een leenauto gekregen, een hybride a5, maar ik ben blij als we weer terug kunnen in de ID7.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:50

resusaapje

h less

BBx92 schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 08:57:
[...]

Had ik vanmorgen ook last van. Klimatisering wilde niet opstarten. Toen ik de app force restarte en het nog een keer probeerde kreeg ik alleen de melding dat het laden was beƫindigd. Misschien zijn de VW servers vanmorgen even de weg kwijt.
En idd alles doet het weer. Hoera. Nu met een gerust hart naar Dresden cruisen. Ionity doet het uitstekend met de druppel. Wel wat langzaam. Sneller dan 120kW gaat het niet...

Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]

Pagina: 1 ... 110 111 Laatste

Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:

Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1