Hoe doe je dat? Ik zit ook op zomerbanden maar heb nog niet onder 15 gezeten, tenzij ik enkel op 70km/u wegen rij.BBx92 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:46:
Zomerbandjes er weer onder. 12,2. Beter dan het opgegeven verbruik.
Ik kan ook niet wachten op de zomerbanden.
Over een aantal weken start de productie van MY27. Software 6.0 en andere hardware. Alles vóór MY27 blijft waarschijnlijk op max 5.6 steken.
Over een aantal weken start de productie van MY27. Software 6.0 en andere hardware. Alles vóór MY27 blijft waarschijnlijk op max 5.6 steken.
36km rijden met 55 km/u komt aardig in de buurt van max 70 km/u wegen ;-)Baritee schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 17:02:
[...]
Hoe doe je dat? Ik zit ook op zomerbanden maar heb nog niet onder 15 gezeten, tenzij ik enkel op 70km/u wegen rij.
Ik rijd veel rondom amsterdam. Dus veel 80/100 met veel file. Maar tussen amsterdam <> almere rijd ik ook rustig 100 op TA. Daarnaast rijden in D en veel uitrollen voor kruispunten, rotondes, etc. Verder zo min mogelijk onnodig optrekken afremmen. O.a. door de matrixborden te volgen en ruim te anticiperen op plekken waar vaak file ontstaat.Baritee schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 17:02:
[...]
Hoe doe je dat? Ik zit ook op zomerbanden maar heb nog niet onder 15 gezeten, tenzij ik enkel op 70km/u wegen rij.
Grappig genoeg merk ik dat het tijdsverschil t.o.v. jagen praktisch nihil is. Misschien enkele minuutjes op een traject van 30 a 40 minuten.
Dus lekker chillen, sport van maken zuinig te rijden, podcastje aan.
Langere trajecten heb ik nog niet op zomerbanden gereden. Dus ben benieuwd hoe laag het kan komen met langdurig 100/120. In mei pas weer naar DE.
Denk dat zuiniger nog prima zou kunnen. Maar dan krijg je taferelen die het andere verkeer gaan hinderen. Dat probeer ik dan weer te voorkomen.
[ Voor 30% gewijzigd door BBx92 op 06-03-2026 17:34 ]
Maar dan vind ik een score niet tellenMJMaverick schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 17:07:
[...]
36km rijden met 55 km/u komt aardig in de buurt van max 70 km/u wegen ;-)
Dat is bijna dezelfde als die van mijKozzmozz schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:33:
Afgelopen dinsdag 3 maart de nieuwe wagen mogen afhalen bij de lokale dealer;
VW ID.7 Tourer 77kWh Pro Sport Editionmet volgende opties:
Hierbij enkele sfeerfoto's:
- Stonewashed Blue Metallic / Black
- Soul zetels Black
- Alu velgen 19" HUDSON - All Seasons
- Pack Design Plus MET panoramisch dak
- Net-laadkabel voor huishoud-stopcontact
- Protection Pack
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Ik ga alleen nog trekhaak hebben en geen 230V kabel, die leen ik wel van collega als we op vakantie gaan, en mijn vrouw heeft er ook al 1 bij haar Cupra Born.
Dan heb ik misschien gelukFlieger schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 17:07:
[ Voor 7% gewijzigd door Blommie01 op 06-03-2026 20:50 ]
Auto’s die geproduceerd worden vanaf week 18 zullen geleverd worden met de nieuwe hardware en software 6.0 / travel assist 3.0
Opdracht ligt nu bij onze Fleetmanagement. Die gaat volgende week offertes opvragen bij 2 leasemaatschappijen en de goedkoopste krijgt hem. Die gaat vervolgens de opdracht aan de dealer geven die hem bij de fabriek gaat bestellen...ptjuh89 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 21:13:
[...]
Auto’s die geproduceerd worden vanaf week 18 zullen geleverd worden met de nieuwe hardware en software 6.0 / travel assist 3.0
Dan schiet week 18 al aardig op.....
Kan altijd nog vragen of ze gewoon lekker rustig aan doen... Ik heb ineens geen haast
[ Voor 8% gewijzigd door Blommie01 op 06-03-2026 21:18 ]
Als de bestelling nu nog niet geplaatst is, heb je MY27.
Net vandaag van de dealer te horen gekregen dat de bestelling binnen is. Productieweek 20 of 21.
Wat zijn de wijzigingen in MY27?
Wat zijn de wijzigingen in MY27?
Mooi hoor. Straks lekker genieten. Maareh, wat betekent hier "Sport"?Kozzmozz schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:33:
Afgelopen dinsdag 3 maart de nieuwe wagen mogen afhalen bij de lokale dealer;
VW ID.7 Tourer 77kWh Pro Sport Editionmet volgende opties:
Hierbij enkele sfeerfoto's:
- Stonewashed Blue Metallic / Black
- Soul zetels Black
- Alu velgen 19" HUDSON - All Seasons
- Pack Design Plus MET panoramisch dak
- Net-laadkabel voor huishoud-stopcontact
- Protection Pack
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Goed voor jou! Stom voor ons. Bij Tesla kon je tenminste nog een hardware upgrade kopen. VW? Dat hebben we nooit gedaan, dus dat gaan we ook niet doen...Flieger schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 17:07:
Ik kan ook niet wachten op de zomerbanden.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:
Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:
Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1