Sinds vandaag ook de (trotse) bezitter van een surface pro, de 13" snapdragon plus versie van 256GB (icm keyboard). Zat al een tijd te kijken, twijfelend tussen de 12 en 13" versie maar als ik het goed zag leek de (gpu) performance van de 13 toch redelijk wat beter en nou ja... ook net wat meer real estate voor functioneel werken.
256GB is niet echt genoeg, maar makkelijk uit te breiden dus dat staat ook nog op het programma. Had de hoop dat er met black friday goede aanbiedingen zouden komen maar dat viel toch tegen. Bijna via marktplaats een model overgenomen (met toetsenbord en pen) voor 800 (waar er nog ~50 euro aan vervoer zou bijkomen) maar die toch laten gaan.
Zag ik opeens een aanbieding, tweedehands, voor hetzelfde model incl toetsenbord en muis voor 550! Tenminste, grootte stond er niet bij maar op basis van de 10-core omschrijving van de snapdragon leek het er wel op dat dit de 13" moest zijn. Geen seconde getwijfeld en aangeschaft, vandaag binnen gekregen.
Was zeer benieuwd welke het uiteindelijk zou zijn en het is inderdaad de 13", toetsenbord zat er bij maar helaas geen pen (wel een lader welke volgens mij niet in de advertentie stond). Hoewel dat jammer is is het alsnog een prima deal en heb ik voor nu via amazon een 3rd party besteld voor 25e (toetsenbord die erbij zit heeft geen vakje voor de pen, dus hoefde wat dat betreft niet perse de originele surface pen te zijn) en dan morgen wel maar even contact opnemen of ze de pen niet gewoon vergeten zijn mee te sturen maar zo niet alsnog dikke prima.
Hoe dan ook, nu eerst instellen en maar eens kijken waar ik zoal tegenaan loop. Eerste ervaring is dat het toetsenbord in ieder geval prima tikt
Als mensen nog tips of absolute do's of don'ts hebben hoor ik het graag en dan ga ik in de tussentijd even lekker verder klooien.
*Edit*
Ik ben een beetje dom geweest
Kom er nu achter dat het pen-vakje/deel van het toetsenbord dubbelgeklapt zat en je hem dus soort van in en uit kan klappen. Zit dus gewoon wel de pen bij! En toetsenbord is dus toch degene met het pen opbergvakje! Men, ik ben helemaal heppie... top deal en top dit.
[
Voor 7% gewijzigd door
m0ridin op 30-11-2025 14:52
]