Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Om even op de eerdere berichten in te gaan: ook hier erg tevreden met mijn SP11.
De programma's die ik gebruik werken allemaal prima (ook Basecamp :P ) en zelfs mijn antieke Canon MP990 heb ik aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deodorex
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 07:23
Enne? Hoe was de vakantie? Hebben jullie de Surface Pro meegenomen ergens naartoe? Daar is ie toch eigenlijk ook voor bedoeld? Nou ja, niet om op vakantie te werken, maar om mobiel te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mooie berichten allemaal van Surface 7 / pro 11 bezitters :). Kijk zelf met smart uit naar de Qualcomm summit eind volgende maand. Hopelijk volgt de aankondiging van de Surface Laptop 8 snel daarna!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deodorex
Haha, ik heb inderdaad gewoond in Limburg. En zoals je ziet ook wat van de taal/dialect opgepikt. Leuk! Jij gebruikt je Surface Pro in Limburg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deodorex
Majesty schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:48:
Mooie berichten allemaal van Surface 7 / pro 11 bezitters :). Kijk zelf met smart uit naar de Qualcomm summit eind volgende maand. Hopelijk volgt de aankondiging van de Surface Laptop 8 snel daarna!
Ja, ben echt benieuwd naar de Snapdragon X Elite 2 chip. Ik denk dat de nieuwe Surface laptop 8 of de Pro 13 dan ergens begin 2026 uitkomt? Ik begin alvast maar met sparen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:25
Deodorex schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 14:07:
[...]

Haha, ik heb inderdaad gewoond in Limburg. En zoals je ziet ook wat van de taal/dialect opgepikt. Leuk! Jij gebruikt je Surface Pro in Limburg?
Haha nee ik gebruik ‘m in Zuid Holland. In elk geval een zeer fijn apparaat! Wordt weinig over gediscussieerd hier, zou hij dan zo goed zijn dat er niets over te melden is, of wellicht niet zo populair?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
Surface Pro 12 is op dit moment in de aanbieding bij Coolblue, 819 euro voor het 256GB-model, 899 euro voor 512GB. Mooie prijs, dit begint in de buurt te komen van wat deze 'budget' ARM Surface Pro zou moeten kosten, als opvolger van de Surface Go-modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deodorex
Of-Aaargh schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:13:
Surface Pro 12 is op dit moment in de aanbieding bij Coolblue, 819 euro voor het 256GB-model, 899 euro voor 512GB. Mooie prijs, dit begint in de buurt te komen van wat deze 'budget' ARM Surface Pro zou moeten kosten, als opvolger van de Surface Go-modellen.
Jazeker. Mooi aanbieding. Alleen dat keyboard blijft toch duur. Heb effe gekeken op Coolblue. Als de Pro 12 819€ kost, is het keyboard met slimpen nu 288€. Dat is toch zo’n 35% van de Surface Pro 12 prijs. Blijft best “prijzig”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Deodorex schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:30:
[...]

Ja, ben echt benieuwd naar de Snapdragon X Elite 2 chip. Ik denk dat de nieuwe Surface laptop 8 of de Pro 13 dan ergens begin 2026 uitkomt? Ik begin alvast maar met sparen!
Same. Ik meen gelezen te hebben dat die vermoedelijk in Oktober zou komen, de Laptop 8. Maar we kunnen alleen maar afwachten. Zijn helaas nog erg weinig rumors te vinden >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Deodorex schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:36:
[...]

Jazeker. Mooi aanbieding. Alleen dat keyboard blijft toch duur. Heb effe gekeken op Coolblue. Als de Pro 12 819€ kost, is het keyboard met slimpen nu 288€. Dat is toch zo’n 35% van de Surface Pro 12 prijs. Blijft best “prijzig”.
Als je student, docent of ouder van een schoolgaand of studerend kind bent kun je het toetsenbord voor 162 euro kopen. De pen kost rond 100 euro. Maar ook 262 euro voor pen en cover blijft veel geld. Maar het is wel een heel fijn toetsenbord, ik vind het fijner dan de Surface Pro 11 type cover. En het heeft ook een groter touchpad dan het Surface Pro 11 toetsenbord (de gewone althans, niet het Flex toetsenbord van 530 (!) euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
De Surface pro 12 256GB is bij Mediamarkt nu nog iets goedkoper, 799 euro
Als je gebruikt maakt van een cashbackprogramma nog een paar tientjes goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deodorex
Of-Aaargh schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 07:26:
[...]

Als je student, docent of ouder van een schoolgaand of studerend kind bent kun je het toetsenbord voor 162 euro kopen. De pen kost rond 100 euro. Maar ook 262 euro voor pen en cover blijft veel geld. Maar het is wel een heel fijn toetsenbord, ik vind het fijner dan de Surface Pro 11 type cover. En het heeft ook een groter touchpad dan het Surface Pro 11 toetsenbord (de gewone althans, niet het Flex toetsenbord van 530 (!) euro.
Ja, ik heb het Flex toetsenbord. Veel te duur eigenlijk. Maar wel erg praktisch. Is dat toetsenbord nog te gebruiken bij de volgende surface pro? Heeft iemand inside info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Deodorex schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 19:41:
[...]

Ja, ik heb het Flex toetsenbord. Veel te duur eigenlijk. Maar wel erg praktisch. Is dat toetsenbord nog te gebruiken bij de volgende surface pro? Heeft iemand inside info?
Dat weet nog niemand. Volgens mij is er nog helemaal niets bekend over hoe volgende Surface Pro's eruit gaan zien, ook geen lekken of renders. Maar mij lijkt het sterk dat ze volgend jaar al een afwijkend formaat of type cover connector komen bij de Surface Pro 12, euhhh 'Surface Pro 12, but then actually the real 12th generation, so not the 12 inch Surface Pro'. De naam is dus ook nog niet bekend. Misschien zijn ze nu gedwongen wel een 14 inch versie uit te brengen. Microsoft zelf heeft de Surface Pro 11 nu stilletjes hernoemd naar 'Surface Pro, 13 inch'. Dus straks een lineup van 12, 13 en 14 inch Surface Pro's? Niemand die het weet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:03
Ik wil iedereen die naar een Surface tablet kijkt vooral aanraden om ook goed te kijken naar de Surface Laptops. Zelf ben ik van een Surface Pro 6 naar een Surface Laptop 7 gegaan en aangezien ik de tablet nooit zonder toetsenbord gebruikte ben ik veel blijer met de laptop versie met een beter keyboard en trackpad dan o de Pro 6. Gebruikt iemand dit vaker als tablet dan zal het anders zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axbridge
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
Mocht iemand nog een Surface Pro 7 Ultra 7 overwegen dan heb ik er één aangeboden via het vraag en aanbod tabje.
Ik krijg een vergelijkbare laptop via het werk dus deze mag naar een andere tweaker toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deodorex
jopie schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 20:46:
Ik wil iedereen die naar een Surface tablet kijkt vooral aanraden om ook goed te kijken naar de Surface Laptops. Zelf ben ik van een Surface Pro 6 naar een Surface Laptop 7 gegaan en aangezien ik de tablet nooit zonder toetsenbord gebruikte ben ik veel blijer met de laptop versie met een beter keyboard en trackpad dan o de Pro 6. Gebruikt iemand dit vaker als tablet dan zal het anders zijn.
Ja, goede opmerking. Welke laptop heb je gekozen, de 13 of de 15 inch? Ik had de laptop ook overwogen (voordat ik de pro kocht). Maar ik lees veel artikelen voor mijn werk en moet daarbij annotaties maken. Zo'n Surface Pro met pen is dan wel zo handig. Moet daarbij wel vermelden dat ik de 15 inch fantastisch vind. Had zelfs overwogen om die te kopen met daarbij een Ipad mini + pen om te lezen en noties te maken. Uiteindelijk toch voor de Pro gegaan. Geen spijt. Maar de Surface Laptop blijft een mooi ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:03
Ik heb gekozen voor de 13 ivm aanbieding, en ook voorkeur van mijn vrouw die hem ook gebruikt. Zou ik hem alleen voor mezelf kopen dan zou ik een 15 willen. Touch screen gebruik ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deodorex
jopie schreef op maandag 1 september 2025 @ 17:46:
Ik heb gekozen voor de 13 ivm aanbieding, en ook voorkeur van mijn vrouw die hem ook gebruikt. Zou ik hem alleen voor mezelf kopen dan zou ik een 15 willen. Touch screen gebruik ik eigenlijk niet.
Ja, vind hem ook mooi. Lekker compact. Kun je ook makkelijk meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Deodorex schreef op maandag 1 september 2025 @ 17:40:
[...]

Ja, goede opmerking. Welke laptop heb je gekozen, de 13 of de 15 inch? Ik had de laptop ook overwogen (voordat ik de pro kocht). Maar ik lees veel artikelen voor mijn werk en moet daarbij annotaties maken. Zo'n Surface Pro met pen is dan wel zo handig. Moet daarbij wel vermelden dat ik de 15 inch fantastisch vind. Had zelfs overwogen om die te kopen met daarbij een Ipad mini + pen om te lezen en noties te maken. Uiteindelijk toch voor de Pro gegaan. Geen spijt. Maar de Surface Laptop blijft een mooi ding.
Ja, dat Microsoft om onduidelijke redenen (het antwoord op de vele klachten was "To improve user experience") heeft besloten om de laptops 7 geen pen support meer te geven is een misser van jewelste. Het bespaart ze natuurlijk wel weer een paar dollar voor de digitizer onder het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deodorex
Tja, maar die pen is wel verdomde handig op de Pro. Althans, indien je wel eens notities moet maken bij artikelen die je leest. Maar goed, dat heeft natuurlijk te maken met je workflow. Van de andere kant, je kunt ook met de muis zinsdelen onderstrepen - en naast de kantlijn opmerkingen typen. Zal ook wel zo werken op de Mac. Dus als je het zo bekijkt, heeft Microsoft gewoon de usecase van de Mac and Ipad gekopieerd.

• Of-Aaargh
Deodorex schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:02:
Tja, maar die pen is wel verdomde handig op de Pro. Althans, indien je wel eens notities moet maken bij artikelen die je leest. Maar goed, dat heeft natuurlijk te maken met je workflow. Van de andere kant, je kunt ook met de muis zinsdelen onderstrepen - en naast de kantlijn opmerkingen typen. Zal ook wel zo werken op de Mac. Dus als je het zo bekijkt, heeft Microsoft gewoon de usecase van de Mac and Ipad gekopieerd.
Gelukkig kun je in tegenstelling tot de Mac op de Surface Laptop 7 nog wel met je vinger tekenen.

• Deodorex
Kijk! Dat is dan weer een voordeel ten opzichte van de Mac 😉
Pagina: 1 2 3 Laatste