Zelf wacht ik af tot met nieuwjaar, om te zien wat er gaat komen met chips van Nvidia. Al zou de combinatie van een Nvidia GPU met een Snapdragon SoC ook wel een interessante kunnen worden, al verwacht ik niet dat we dat snel gaan zien. Wel benieuwd of het dan eindelijk gaat kunnen met een eGPU.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik ben hier ook benieuwd naar. Was lange tijd aan het wachten op de Laptop 8 met X2, maar mijn configuratie kost bijna 3000 euro. Dat gaat echt nergens over voor de specs. M'n 10,5 jaar oude XPS 15 nog maar even blijven gebruiken danBlokker_1999 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 19:09:
Zelf wacht ik af tot met nieuwjaar, om te zien wat er gaat komen met chips van Nvidia. Al zou de combinatie van een Nvidia GPU met een Snapdragon SoC ook wel een interessante kunnen worden, al verwacht ik niet dat we dat snel gaan zien. Wel benieuwd of het dan eindelijk gaat kunnen met een eGPU.
3000€. Die prijzen zijn inderdaad absurd voor die specs. Ik hou het ook nog even bij mijn Surface Pro 11. Hij doet het prima. En inderdaad - ook zeer benieuwd naar de Spark laptops straks.Majesty schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 10:07:
[...]
Ik ben hier ook benieuwd naar. Was lange tijd aan het wachten op de Laptop 8 met X2, maar mijn configuratie kost bijna 3000 euro. Dat gaat echt nergens over voor de specs. M'n 10,5 jaar oude XPS 15 nog maar even blijven gebruiken dan. Ben benieuwd wat er aan laptops met Spark gaat komen ook! Voorkeur blijft voor mij toch een Surface of XPS laptop qua bouwkwaliteit en premium feel.