marzman95 schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:22:
Zijn er meer mensen die de Governors Edition hebben besteld, specifiek bij Bol? Hij staat nog steeds op "wordt bezorgd" zonder indicatie van een levertijd. De productpagina geeft dat hij überhaupt niet (meer) leverbaar is voor de PC. Ik las in de Annoverse Discord dat MediaMarkt en Amazon al wel een verwachte leverdatum hebben, zij het niet pas donderdag zelf. Op Reddit zag ik al zelfs een post van iemand die hem al binnen had.
Ik heb via de chat navraag gedaan gisteren en kreeg helaas te horen dat "hij niet voor donderdag geleverd wordt". Ik ben benieuwd of anderen hetzelfde hebben, of dat er daar wel meer duidelijkheid is over de levering.
Dit is standaard bij Bol.com bij beperkte oplages van producten. In mijn ervaring verkopen ze simpelweg de hoeveelheid die ze mogen verkopen, daarna zet het systeem het product op 'niet leverbaar', omdat het uitverkocht is.
Tenzij er iets heel erg mis is gegaan, zou ik gewoon verwachten dat je de dag voor release een verzendbevestiging gaat krijgen en deze op releasedatum in huis hebt. Tot die tijd zie je inderdaad bij jouw bestelling 'wordt verzonden' staan.
[
Voor 3% gewijzigd door
EDIT op 10-11-2025 14:51
]