Heb trouwens nog/weer wat te zeuren over die positieve en negatieve effecten van productiegebouwen...
Als de productie stil ligt omdat de opslag van je eiland vol zit, dan vervallen de positieve effecten. Maar de negatieve effecten blijven wel actief!
Als je de productie handmatig stillegt, dus het gebouw op pauze zet, dan vervallen alle effecten. Wat een stuk logischer aanvoelt.
Oh: en ik heb een bug ontdekt: als je silo's hebt gebouwd bij je veeboerderijen (hiervoor heb je een bepaalde toewijding aan Epona nodig), dan zijn die silo's niet meer actief als je een savegame opent. Oftewel elke keer dat je een bestaand spel opent om verder te spelen moet je alle silo's afbreken en opnieuw bouwen. Die ga ik wel even melden want dit is wel echt een bug natuurlijk.
edit: bug was al gemeld
https://www.ubisoft.com/e...reporter/issues/ANNO-4740
Als de productie stil ligt omdat de opslag van je eiland vol zit, dan vervallen de positieve effecten. Maar de negatieve effecten blijven wel actief!
Als je de productie handmatig stillegt, dus het gebouw op pauze zet, dan vervallen alle effecten. Wat een stuk logischer aanvoelt.
Oh: en ik heb een bug ontdekt: als je silo's hebt gebouwd bij je veeboerderijen (hiervoor heb je een bepaalde toewijding aan Epona nodig), dan zijn die silo's niet meer actief als je een savegame opent. Oftewel elke keer dat je een bestaand spel opent om verder te spelen moet je alle silo's afbreken en opnieuw bouwen. Die ga ik wel even melden want dit is wel echt een bug natuurlijk.
edit: bug was al gemeld
https://www.ubisoft.com/e...reporter/issues/ANNO-4740
[ Voor 6% gewijzigd door migchiell op 27-11-2025 10:55 ]
:strip_exif()/f/image/iJAq9ynK49UxoGbczuVNQEtW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eOSqIAOySszUYeKW8OS9cmFZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UDPqczVtnXupgRbL1lIvCgbM.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/IdJCrOu5lVwLVbkctRusyIQl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RQMRUqguy0VovQSTqcFufhAS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/dVZLO6YscCRtenFcQi17cch1.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cD6UfIu3sbqs5ffHT24PAdF7.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qNE2yVLKDeTXnb7e5a6XRz87.png?f=fotoalbum_large)