Ha, deze interieurfoto's had ik nog niet gezien in de prijslijst. De laatste prijslijst die ik heb gedownloaded is : 2024-08-15_Kia-Netherlands-EV3-prijslijst.pdf.NDISAYSOK schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:06:
Het grappige was dat in de digitale prijslijst/brochure Ev3 er foto's waren van het interieur van de uitvoeringen. Ik meende te zien dat Air geen verlichting heeft en de plus en plus advanced wel en uiteraard ook de gt line.
Het was voor ons geen showstopper en gaan uit van niet. Extra meevaller als de plus advanced EV3 dit wel heeft.[Afbeelding]
Even vergeleken met de huidige prijslijst 2024-09-17_Kia-Netherlands-EV3-prijslijst.pdf om te kijken of er wijzigingen zijn in de opties maar dit is niet het geval.
Deze interieurfoto's geven wel netjes weer wat niet in de optielijst is te lezen (voor mij dan).
'Bekleding, stof standaard' is voor zowel Air en Plus gelijk maar dan aldus de de interieur foto's alleen voor de stoelen. Het dasboard, armleuningen en deuren zijn pas vanaf de Plus bekleed met stof én een ambient ledstrip zo te zien.
Een voordeel van de Plus die ik dan niet in de optielijst kon terugvinden maar nu wel dus met deze foto's.
Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk