Het grote Kia EV3 topic

Pagina: 1 ... 107 108 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• GJonke
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18:58
Inmiddels is duidelijk dat er bij de ingeplande 30.000 km beurt in november een update komt van de camera aan de voorkant (module achter de spiegel), geen reparatie. Die update kan enkele uren uren. Daar zullen anderen ook mee te maken krijgen.
Eens kijken of er waarneembare veranderingen optreden. Zo ja, dan meld ik ze.
Hedin heeft hierover inmiddels een informatiemail gestuurd plus een telefoontje gepleegd.

• Bravy
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 19:15
Almere is weer een mooie auto rijker! :P

Hij heeft meteen een keramische coating gekregen waarmee hij hopelijk beter bestand is tegen jaloerse steentjes.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oBDa_KwqZOxB2aQudzEFbBwtpfE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Wj8qPI5kHnq0tWaCKzQkFmAZ.jpg?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DpYCpyJlcdRtHjuhyXrdmOzIxm4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UTXjS9whgGxl0CSAR0gpzlSl.jpg?f=user_large

EV3 GT Plusline op 17 inch Continental Allseason / Zaptec GO 2

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bravy schreef op woensdag 30 september 2026 @ 19:12:
Almere is weer een mooie auto rijker! :P

Hij heeft meteen een keramische coating gekregen waarmee hij hopelijk beter bestand is tegen jaloerse steentjes.[Afbeelding] [Afbeelding]
Netjes, mooie zwarte logo’s. Zijn dat de 2027 velgen? Weet niet of ik die geweldig vindt.

Nu nog die grijze banner aan de voorkant in de wrap steken! :)

iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
GJonke schreef op woensdag 30 september 2026 @ 18:48:
Inmiddels is duidelijk dat er bij de ingeplande 30.000 km beurt in november een update komt van de camera aan de voorkant (module achter de spiegel), geen reparatie. Die update kan enkele uren uren. Daar zullen anderen ook mee te maken krijgen.
Eens kijken of er waarneembare veranderingen optreden. Zo ja, dan meld ik ze.
Hedin heeft hierover inmiddels een informatiemail gestuurd plus een telefoontje gepleegd.
Mijn afspraak staat in november en niemand gehoord over een update voor die camera.

iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line

Pagina: 1 ... 107 108 Laatste