• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
ColeJ schreef op maandag 4 mei 2026 @ 11:15:
Ik ben rustig aan het oriënteren om de eerste aankoop zakelijk vastgoed te doen (in mijn holding). Een simpel voorbeeld:

https://www.fundainbusine...28513-einthovenstraat-31/

Dit lijkt mij best wel wat. Bijna 9k huur per jaar op een aankoopsom van 160k. Dat ga ik met woningen in privé niet halen. Hoe zien jullie zakelijk vastgoed?
Gezien de locatie: Check ook even de Droogmakerij (Heiloo) en de nieuwe units bij Happy Inn. Deze lijken mij voor jou dan interessanter. Niet alleen qua huurpotentie maar ook qua plek. ;)

K to the KillaZ

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Let op:
Het doel van dit topic staat bovenin. Helaas leert de ervaring dat we in dit topic wat strakkere spelregels nodig hebben.

Wat is namelijk niet de bedoeling?
- discussie over de moraal en ethiek van het verhuren (dat kan eventueel in AWM)
- discussie over de politieke aspecten van de woningmarkt, ook dat past beter in AWM
- uitgangspunt is uiteraard: we volgens wet- en regelgeving. Achterdeurtjes, pakkans etc bespreken we hier dus niet

Uiteraard blijven we vriendelijk voor elkaar en daar passen woorden als bijvoorbeeld “huisjesmelker” absoluut niet bij. Sterker nog, het gebruik van dat soort termen valt bij ons onder trollen en dus loop je het risico een ban op te lopen.

[modbreak]
Zie je iets dat niet valt onder de regels? Maak dan een TR aan maar reageer niet in dit topic. Dat laatste maakt modereren een stuk lastiger.[/]