Hier ook voor de 13 inch gegaan i.c.m. het magic toetsenbord. Ik zag dat yorcom het toetsenbord op voorraad had en mogelijk ook de pro zelf. Toen ik gisteren aan kwam was die net binnen, zo vers dat die niet eens in het systeem stond.
Ik gebruik al bijna 20 jaar samsung producten, maar nu toch de overstap gemaakt. En in september daarom ook een iphone 16.
Ik kom van de galaxy tab 7 plus en deze was al 12, 4 inch. Een geweldige tablet maar een schande dat deze geen update krijgt naar de nieuwe android. Dan geef ik liever me geld aan apple. En gelukkig heeft apple nu ook usb c en oled.
Ik ben zeer tevreden, het design is geweldig en wat is dat ding licht zeg. Binnenkort moet ik vliegen dus heb er nu al zin in.
Begrijp de negativiteit over de m4=overkill niet zo. Hadden ze er dan een a14 in moeten stoppen?
De functie toetsen en shortcuts zijn echt ideaal. Ook het splitsen van je scherm is echt van toegevoegde waarde.
Ik twijfel nog over de pro pencil, ben niet artistiek, maar die pen ziet er wel gaaf uit.
Meer mensen hier die de pro pencil hebben maar niet tekenen ermee? Wat zijn jullie usecases?
[
Voor 5% gewijzigd door
PacinoAllstars op 25-05-2024 17:09
]