Who the f*ck is Clarkson? De Boxster is gewoon een 'vrouwen Porsche'.renegrunn schreef op zondag 8 december 2024 @ 23:00:
[...]
Om de bekende filosoof J. Clarkson uit het VK te quoten: “the only reason to buy a Porsche Boxter, is when you don’t have the money for a 911”.
Vanmiddag heb ik mijn Pro 13 inch uitgepakt en op een Magic Keyboard gezet. Mijn eerste iPad sinds heel lange tijd, en de verwachtingen waren groot want ik hoop dat deze set mijn MB Pro kan en gaat vervangen. Als ik laatstgenoemde in de komende 2 a 3 weken niet aanraak, gaat deze weg.
Goed, vrijwel de hele avond er mee aan de slag geweest (ook direct aan het werk), dus van alles zitten uitproberen. Paar dingen die mij opvallen:Conclusie tot zover: enorm onder de indruk. Kan wel een een blijvertje zijn.
- Scherm: briljant - geen verassing.
- Maar hoezo werkt mijn scherm niet als ik de USB-C aansluit? Oh, blijkbaar werkt dat niet via de poort op het keyboard, wel logisch ook
- Over toetsenbord gesproken, ik heb voor werk een uurtje of 2 zitten tikken - tikt helemaal lekker weg.
- Multitasken wordt ook echt steeds beter. In combinatie met externe monitor ook stagemanager geprobeerd, dat gaat helemaal goed komen.
- Hoezo is er nog altijd geen Whatsapp for iPad??? Maar dat terzijde.
- Geluid wat het ding produceert: indrukwekkend voor een dergelijk plat apparaat.
- Elke app die je opent of schakelt tussen, echt super snappy.
Maar hou je Pro er nog maar even bij hoor
I don't have dreams, I have goals!!