Tja, ik val in hobby kamp. Ik vind het allemaal (te) mooi spul. Zag een kans om iPad Pro over te nemen die ik normaal van zijn leven niet zou kopen wegens zijn aanschafprijs. Daarna kwam het besef dat het toch wel zonde is om 2 van zulke dure apparaten te hebben.. Ik had er inmiddels vrede mee om Air te houden._AN schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:34:
[...]
Waarom heb je je Air verkocht? Omdat je dacht dat de iPad Pro een volwaardige vervanger zou zijn voor je laptop? Dat is het simpelweg niet. Een iPad blijft nog steeds een tablet (die steeds meer kan). Voor veel mensen voldoende voor dagelijkse activiteiten, maar zeker niet voor iedereen.
Ik val denk ik wel in die categorie hoor. In de twee maanden tijd heb ik hem 3 x gepakt om domweg backup te maken van mijn iCloud foto’s en fotos / filmpjes te hernoemen ipv via een shortcut die bestanden half hernoemt en kopieert. I
Het is dat ik ruimte heb maar het is achterlijk dat het origineel in photos staat, die ik dan moet exporteren. Dan wordt het gekopieerd om in bulk te hernoemen en vervolgens kopieer ik dat weer om zeker te zijn dat alles gekopieerd wordt omdat er geen progressie balk is. Dat is dus 4x dezelfde foto/video.
En bij honderden fotos gaat het best vaak fout als je het zo niet aanpakt.
Maar goed… ga het nu zien.. heb nog wel oude mac.. dus als ik echt gek word pak ik die wel.. Dit is ook enige hoor. En mocht het echt kriebelen…. Neem ik weer een air met 16GB dit keer, maar ergens denk ik dat 16GB nieuwe 8GB is met AI.. en dat je beste 24GB kan hebben, maar goed.. dat is dan voor de toekomstige Mx model.
[ Voor 6% gewijzigd door Quakie op 02-01-2025 22:54 ]
Ik teken nergens meer voor
:strip_exif()/f/image/sQvrvAmEPZnTfzh0ycIURipa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CLO0G7pVaiIn8SfSOCKKGpao.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NosMpfkziWf2ilDU2iRHYyd4.jpg?f=fotoalbum_large)