Ik denk dat er maar weinig zijn die geen verschil merken als ze komen van een 2018 IPP. Dat zullen de ontkenners wel zijn, die het zogenaamd niet zien. De 11” is sowieso een grote stap, want daar is voor het eerst nu het beeldscherm veranderd van LCD naar OLED. De 12,9” was wel minder urgent, want die had al een fantastisch scherm vanaf de 2021 M1 met de MiniLed.raptor695 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:07:
Sinds gisteren ook trotse eigenaar van de 11" M4! Omdat ik nog de 11" 2018 had, was ik lang aan het twijfelen of deze upgrade wel de moeite zou zijn. Tenslotte werkte mijn 11" 2018 nog steeds - buiten dat de batterij het beduidend minder deed - en blijft de M4 ook duur, zeker met alle nieuwe accessoires erbij. Ook zag ik hier vaker voorbijkomen dat sommigen weinig verschil merkten t.o.v. hun vorige iPad. Uiteindelijk toch de knoop doorgehakt![]()
Na een dag mee te spelen ben ik wel echt steevast overtuigd: dit is een goeie upgrade. De eerste tien minuten zijn leuk als nieuw hebbedingetje, maar vooral daarna merkte ik verschil wanneer ik hem gebruik voor mijn werk. Supersmooth, geen haperingen, geen herladen van tabs of apps, de nieuwe Pencil is top en het scherm is prachtig. De batterijduur moet zich nog bewijzen natuurlijk. Nu ervan uitgaan dat deze opnieuw 6 jaar kan uitzingen!
Ook vreemd om te bedenken dat mijn Macbook Air M2 nu mijn oudste Apple device is
I don't have dreams, I have goals!!