Ik heb eigenlijk op all mijn 'iDevices' (iPad Pro 2020, iPad Pro M4 2024 en iPhone 12 Pro) dat als het device niets doet (lees: als ik lig te slapen), ik aardig wat accupercentage verlies. Als je bij batterijinstellingen kijkt dan is het altijd "Zoek mijn" die met 100% achtergrondactiviteit de enige boosdoener lijkt te zijn. Zijn er meer mensen die er last van hebben?
Zie bijgevoegd plaatje van mijn iPhone die in de nacht van boven de 30% naar een procentje of 22 duikt terwijl hij niets ligt te doen.
:strip_exif()/f/image/AyRwaGw22jxX0Y5ImNwd9TRr.jpg?f=fotoalbum_large)
Trigger om er weer eens naar te kijken is de aanschaf van de nieuwe iPad Pro 11" M4 waarvan ik had gehoopt veel langer met de batterij te doen dan doet mijn 2020 iPad Pro. Scheelt wel wat, maar 's nachts verliest hij ook een procentje of 4, ook door "Zoek mijn".
Herkenbaar en oplossinigen? (vind online niet zo heel veel echte oplossingen eigenlijk).
Zie bijgevoegd plaatje van mijn iPhone die in de nacht van boven de 30% naar een procentje of 22 duikt terwijl hij niets ligt te doen.
:strip_exif()/f/image/AyRwaGw22jxX0Y5ImNwd9TRr.jpg?f=fotoalbum_large)
Trigger om er weer eens naar te kijken is de aanschaf van de nieuwe iPad Pro 11" M4 waarvan ik had gehoopt veel langer met de batterij te doen dan doet mijn 2020 iPad Pro. Scheelt wel wat, maar 's nachts verliest hij ook een procentje of 4, ook door "Zoek mijn".
Herkenbaar en oplossinigen? (vind online niet zo heel veel echte oplossingen eigenlijk).